پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۰:۵۱Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی دانا 9 آبان 1395 - dana.ir

شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 فروردین 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 اردیبهشت 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 خرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 تیر 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 مرداد 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 شهریور 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 مهر 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آذر 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 دی 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 بهمن 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 1 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 2 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 3 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 4 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 5 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 6 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 7 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 8 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 9 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 10 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 11 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 12 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 13 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 14 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 15 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 16 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 17 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 18 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 19 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 20 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 21 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 22 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 23 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 24 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 25 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 26 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 27 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 28 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 آبان 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آبان 1395 
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۳:۳۸    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره تخریب پاساژ علاء الدین گفت: شورای شهر مصرانه پیگیر تخریب طبقه اضافی این پاساژ است و حکم تخریب امشب و فردا اجرا می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۳:۲۶    
هیلاری کلینتون پس از برملا شدن موارد جدید اتهاماتش در ارتباط با استفاده از ایمیل شخصی، اف بی آی را به سیاسی کاری و ارسال نامه مربوط به این اتهامات برای رقبای جمهوری خواه متهم کرد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۳:۲۶    
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خوزستان با تشریح آخرین جزئیات درگیری در باغملک، از مجروح شدن جانشین فرمانده انتظامی باغملک خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۳:۲۳    
بیانیه ای که وزارت خارجه انگلستان صادر کرده، بر خلاف ادعای سعودی ها مبنی بر تلاش انقلابیون برای حمله به مکه، تأکید کرده است که هدف حمله موشکی فرودگاه جده بوده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۱:۴۴    
ارزش صادرات کالاهای غیر نفتی عربستان در ماه آگوست میلادی با 9.4 درصد کاهش به 3.9 میلیارد دلار رسید، درحالی که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 4.3 میلیارد دلار بوده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۱:۳۲    
بر اساس نتیجه آخرین نظرسنجی در میان رای دهندگان آمریکایی که روز یکشنبه منتشر شد، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه فاصله خود را با هیلاری کلینتون رقیب دمکرات که از وی پیشی گرفته است، به 2 درصد کاهش داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۱:۲۹    
جدیدترین نظرسنجی ملی انجام شده در آمریکا نشان می دهد که نامزد جمهوری خواهان اختلاف خود با هیلاری کلینتون را به تنها یک درصد کاهش داده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۱:۲۹    
بررسی آمارهای واردات نشان می دهد در 6 ماه نخست امسال خودرو بویژه خودرو سواری و قطعات منفصله خودروهای سواری بیشترین واردات را به ارزش 837 میلیون دلار به خود اختصاص داده اند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۱:۲۶    
هر گرم طلای 18 عیار در طول یک ماهه گذشته با حدود یک درصد کاهش قیمت رو به رو بود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۱:۲۳    
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی با اشاره به جلسه هفته بعد نمایندگان لبنان، انتخاب میشل عون به عنوان رئیس جمهور را به ضرر اسرائیل دانسته است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۱:۲۳    
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از هلاکت 3 قاچاقچی و کشف بیش از 200 کیلوگرم موادمخدر در این استان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۴۷    
کارشناسان محیط زیست در یک بررسی جدید دریافتند در صورتی که گرمای جهانی متوقف نشود جنوب اروپا تا پایان قرن حاضر به صحرا تبدیل می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۳۲    
سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: طبق آمار، توجه نداشتن رانندگان به جلو اصلی ترین عامل تصادف در جاده ها بوده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۳۲    
سخنگوی حشدالشعبی تاکید کرد که ماموریت حشدالشعبی قطع خطوط ارتباطی داعش میان موصل در عراق و الرقه در سوریه است و برای ورود به مرکز شهر موصل ماموریتی ندارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۹    
سخنگوی نیروهای عصائب اهل حق تاکید کرد که نیروهای آمریکایی برای مانع تراشی و کارشکنی در روند عملیات نظامی در محور غربی استان نینوا تلاش می کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۲۰    
این روزها ورق های مثنوی هفتاد من جاده ناتمام بافق –یزد زودتر خوانده می شود تا شاید کمی از آن تکمیل شده و آلام مردم عزیز داده را کاهش دهد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۱۱    
مدیر مرکز فنی وحرفه ای شهرستان سرایان گفت: از آن جا که آموزش مهارت های مختلف روستائیان و عشایر مناطق محروم اولویت کاری این مرکز است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۲    
تمام مطالبات گندمکارانی که براساس قانون خرید تضمینی گندم خود را به دولت تحویل داده اند،به حسابشان واریز شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۲    
مسابقات بین المللی جام شاهد با حضور27 تیم از 12 کشور دنیا در تهران برگزار شد که تیم آزا د کشورمان با حضور وحید پاشایی و افشین میزاپور توانستند به مقام دومی این مسابقات دست یابند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۲    
کارشناس کانون های فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی بیرجند از برگزاری برنامه استارت آپ ویکند جامع (رویداد شتاب) توسط پارک علم و فناوری و با همکاری تمام دانشگاه های استان در 24 و25آذرماه خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۲    
مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی استان تهران گفت:یک دستگاه مینی بوس جهت سرویس مدرسه دانش آموزان دختر بازمانده از تحصیل پنج روستای محروم اصلاندوز خریداری شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۲    
این پول ها فقط از گلوی کسانی پایین می رود که در غارت بیت المال با هم رقابت می کنند و سرمایه شان در بانکهای خارجی در حال افزوده شدن است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۲    
مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی بیرجند گفت: تا کنون بیش از 50 اثر مکتوب به جشنواره نشریات مکتوب رضوی ارسال شده است اما برای استقبال بیشتر متقاضیان مهلت ارسال آثار تا پایان ابان ماه تمدید شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۲۰:۰۲    
این روزها که بیشتر، اختلاس 8 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان بر سر زبان ها افتاده است بد نیست از روزگار تلخ و ناگریز برخی از دانش آموزان کوثری نیز سخن به میان آید تا شاید ماجرای پیدا و پنهان تاراج ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۵۹    
مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با توجه به افزایش 9 درصدی ناشی از نرخ تسعیر ارز (تغییر مبنا از ارز مبادلاتی به ارز آزاد) و رشد 15 تا 16 درصدی قیمت جهانی ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۴    
شهرداری پارس آباد به منظور زیباسازی و تأمین روشنایی خیابان شهید رجایی این شهر برای اولین بار اقدام به نصب چراغ های تزئینی در این خیابان کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۴    
شهردار مشگین شهر گفت: در جریان بهبود وضعیت سد معبر1350 اخطاریه به صاحبان اصناف و کسبه و بازاریانی که حقوق دیگر شهروندان را رعایت نمی کردند صادر شده و از این بین 150 مغازه یا فروشگاه پلمپ و اعمال ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۴۴    
به منظور ایجاد هماهنگی و حفظ آمادگی دانش آموزان برای مقابله با دشمن فرضی همزمان با هفته پدافند غیر عامل رزمایش نمادین پدافند غیر عامل در مدارس اصلاندوز برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۳۲    
دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به درخواست از سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات درخصوص ارائه گزارش مربوط به فیش های حقوقی نجومی گفت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۹    
یک مقام مسئول با اشاره به آغاز دامپینگ و قیمت شکنی محصولات پتروشیمی توسط عربستان، گفت: سابیک با استفاده از خوراک ارزان به دنبال تصاحب بازارهای سنتی پتروشیمی ایران است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۶    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: 7 هزار نفر از جمعیت مشگین شهر بیکار هستند و نرخ بیکاری در این شهرستان 13/5 درصد است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۶    
یادواره شهید حسن فاتحی با عنوان آبروی کوچه و افتخار محله در منزل شهید فاتحی با حضور مسئولین و اهالی شهرستان برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۶    
مانور پدافندغیرعامل به منظور ایجاد آمادگی و هماهنگی بیشتر دستگاه های امدادی و خدماتی در مدرسه نمونه دولتی بهاران مشگین شهر برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۶    
فرماندار گرمی با بیان اینکه بر اثر بارش برف به 1500هکتار باغات شهرستان خسارت وارد شده است، گفت: 75میلیارد ریال خسارت وارده به باغات شهرستان پیگیری و پرداخت می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۶    
حسنی گفت: وظیفه اصلی دانش آموزان انتقال فرهنگ ایثار شهادت در سطح واحد های بسیج است و این وظیفه به جهت ترس دشمن از اجرای درست آن باید به خوبی انجام شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۶    
نائینی گفت: حقوق های نجومی از روحیه استکبارستیزی مسئولان می کاهد و دولت با تغییرات اخیر در هیئت فرهنگی کابینه و حاشیه سازی در این زمینه ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۶    
در قالب عناصر بصری بیشتر و بهتر می توان مفاهیم را انتقال داد، ما از ابزار بصری به منظور انتقال مفاهیم بلند خود استفاده خواهیم کرد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۶    
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی، 95 دانش آموز برادر کوثری در قالب 2 اتوبوس به سرزمین نور، مناطق عملیاتی شمالغرب کشور عازم شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۶    
کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر شهرستان نیر راهی مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۶    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان برخوار از افتتاح پنج سالن ورزشی این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۶    
نخستین صبحگاه کتاب ایران در دبیرستان دخترانه شهید حسین جمال کاشان برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۲۶    
منطقه شیرین سو یکی از مکانهای توریستی و گردشگری شهرستان طارم است که رودخانه دائمی آن محل تجمع زباله ها و نخاله های ساختمانی شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۱۱    
به گفته محققان، مشاغلی با استرسی مداوم موجب کوتاه شدن عمر می شوند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۸    
از ابتدای مهرماه سال جاری تاکنون 8 استان کشور بارندگی نداشته اند و بارش در 10 استان نیز کمتر از یک میلی متر بوده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۲    
یک جوان فلسطینی در عملیاتی استشهادی با خودرو، دو نظامی اسرائیلی را زخمی کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۲    
رئیس سازمان محیط زیست ایران با اشاره به مسایل اقتصادی و زیست محیطی که در پی تحریم های غرب ایجاد شدند و نیز بی اعتمادی مردم به غرب گفت که شواهد زیادی در دست است که نشان می دهد که آمریکا به تعهداتش عمل ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۶    
رییس اتحادیه بارفروشان گفت: از زمان آغاز به کار گشت های بازرسی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران هیچ گونه میوه ی قاچاقی مشاهده و رویت نشده است و حجمِ میوه های قاچاق در این میدان به صفر رسیده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۳    
در حالی که همواره تاکیدات بر فاصله گرفتن از اقتصاد نفتی و حرکت به سمت اقتصاد مولد وجود دارد، رئیس سازمان ملی بهره روی ایران سهم بهره وری را در میانگین رشد اقتصادی کشور در 45 سال اخیر نزدیک به صفر ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۳    
جاذبه گردشگری ییلاق یال آب در جاده خلخال به پونل در فصل پاییز دیدنی و دل انگیز است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۳    
دبیر کل اوپک با ابراز ناخرسندی از روند کند بهبود بازار نفت تاکید کرد که این روند طولانی شده است و دیگر بیش از نمی توانیم آن را به تاخیر بیندازیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۳    
در آخرین روز از هفته پدافند غیرعامل مانور فرضی سیلاب شهرستان خوروبیابانک برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۳    
اولین استخر شنای شهر گیوی که از قنات ها و چشمه های زیرزمینی تامین شده و خواص معدنی و درمانی نیز دارد، ظرف 15 روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۳    
روستای حلب انگوران با 551 نفر جمعیت دارای مشکلاتی همچون عدم اجرای فاز دوم طرح هادی، عدم آنتن دهی و اینترنت خطهای تلفن همراه و تلویزیون، مشکل کانال کشی نهر آب زراعی و نبود امکانات آموزشی مواجه هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۳    
استاندار اردبیل با اذعان به اینکه پروژه راه آهن اردبیل وعده تحقق نیافته سفر استانی رئیس جمهور است، گفت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۰    
گرچه اعلام رقم منابع و ذخایر ارزی روال معمولی در بین بانک های مرکزی نیست اما حدی که اخیرا رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده نشان از وفور منابع ورودی ندارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۵۰    
لازمه پویایی جامعه، قانون مداری و پاسخگویی همه ارکان از جمله سیستم آموزشی است، امروزه نظام تعلیم و تربیت کشور پاسخگو نیست و کار خود را با خطا و آزمایش به جلو می برد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۷    
تحلیلگر سیاسی روسیه گفت: آمریکا و متحدانش برای تداعی قدرتشان در منطقه خاورمیانه درصدد حمله همه جانبه در دو جبهه اصلی تحت تصرف داعش(موصل در عراق و رقه در سوریه) هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک کارگر در حین تخریب یک ساختمان مسکونی خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۴    
در این گزارش قصد داریم 15 ماده غذایی که علاوه بر خواص بی شمار برای تقویت حافظه و عملکرد مغز نیز موثر هستند را به شما معرفی کنیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۱    
معاون وزیر اقتصاد با اعلام اینکه یکسان سازی نرخ ارز تا پایان سال جاری محقق می شود، گفت: بانک مرکزی شرایط ورود سرمایه گذاران خارجی به سیستم بانکی ایران را ساده تر از قبل در نظر می گیرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۴۱    
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: چند شبکه از جاعلان اسناد و مدارک رسمی که به جعل روادید کشور عراق خصوصاً در ایام اربعین اقدام کرده بودند، مورد شناسایی و ضربه اطلاعاتی قرار گرفتند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۵    
پدر کویرشناسی ایران با بیان اینکه 32 سال پیش بحران های امروز را پیش بینی کرده بودم، گفت: بحران آب در کشور حتی کویرهای ما را نیز تحت تاثیر قرار داده و این مناطق نیز در حال از بین رفتن هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۲    
وزارت کشور عربستان از متلاشی شدن یک گروه تروریستی 4 نفره در این کشور که قصد بمبگذاری در بازی امارات و عربستان را داشت، خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۳۲    
رئیس جمهور طی نامه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه دستورات لازم را به جهت تسویه مطالبات قانونی بانک ها از دولت و افزایش سرمایه دولت در بانک ها و همچنین حداکثر تسویه مطالبات بانک مرکزی از بانک ها را ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۹    
نیروهای شیعة حشد شعبی امروز صبح عملیات نظامی در محور غربی شهر موصل را آغاز کردند. فرماندة این گروه، فالح الفیاض گفت که مأموریت نیروهایش آزادسازی شهرستان تلعفر بدون وارد شدن به درون شهر خواهد بود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۶    
قیمت نفت اوپک پس از شکست رکورد قیمتی خود در هفته های اخیر و عبور از 49 دلار، پنج شنبه گذشته با 27 سنت افزایش نسبت به روز پیش از آن بشکه ای 47.23 دلار فروخته شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۶    
الحشد الشعبی در بیانیه ای اعلام کرد که تا کنون 244 کیلومتر مربع در محور غربی و جنوب غربی استان نینوی از اشغال تروریست های داعش آزاد شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۳    
رسانه های وابسته به گروه های تروریستی تکفیری به هلاکت یکی از سرکردگان خطرناک خود که به الذبیح (تروریستی که سرهای بیگناهان زیادی را از تن جدا کرده) معروف بود، در درگیری های غرب حلب اعتراف کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۰    
کشت ی جنگی جورج پیروزی از ناوگ ان شمال روسیه به سمت سوریه از طریق تنگه در یای سیاه به طرف آبهای دریای مدیترانه حرکت کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۰    
در راستای طرح محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو اقدام به ابرسانی به روستای کوسج و پره خودک کرد .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۰    
مدیر انجمن عکس بسیج استان اردبیل از استقبال کم نظیر عکاسان از جشنواره عکس موبایلی "نبض عاشورا" و کشوری شدن آن خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۰    
به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، دومین کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان سرعین به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۰    
یادواره شهدای شهرستان کوثر و 2 شهید گمنام امروز یکشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در محل مسجد جامع شهر گیوی برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۰    
پس از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی و گذر از بحران ها و مبارزه با دشمنان در دو بعد نرم افزاری و سخت افزاری ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۰    
جمعی از کارگران بخش حفاظت شرکت کشت و صنعت مغان به دلیل عدم تعیین تکلیف محل انجام کارشان در مقابل اداره مرکزی این شرکت تجمع کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۲۰    
تعدادی از کوهنوردان هیئت کوهنوردی تویسرکان موفق شدند مسیر دریاچه گهر در رشته کوه های اشترانکوه لرستان را که گفته می شود مسیری طولانی و سخت است به مدت سه روز و با37 بار عبور از عرض رودخانه طی کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۱۴    
رئیس جمعیت هلال احمر آمل از تلاش نجاتگران و تیم امداد ونجات کوهستان این جمعیت برای یافتن دو کوهنورد لهستانی مفقود شده در ارتفاعات دماوند خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۱۴    
جمعی از نیروهای پیمانکاری شرکت مخابرات ایران برای چندمین بار و به منظور پیگیری حقوق خود جلوی مجلس شواری اسلامی تجمع کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۱۱    
معلم بیمار کهگیلویه وبویراحمدی بر روی تخت در کلاس تدریس می کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۸:۱۱    
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه شعار راهپیمایی 13 آبان امسال با عنوان آمریکا دیوار فروریختنی است به آن دیوار تکیه نکنید است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۹    
رئیس جمهور ترکیه در سخنرانی جشن جمهوری، عنوان نمود که تلعفر برای ترکیه از اهمیت خاصی برخوردار است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۹    
نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس گفت: سیاست های ناثواب شرکت ملی مس موجب شده است تا انتطارات بحق مردم استان آذربایجان شرقی و شهرستان ورزقان از معدن مس سونگون برآورده نشود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۹    
منابع خبری از حمله تروریست ها با خمپاره های شیمیایی به محله حمدانیه در شهر حلب خبر دادند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۶    
دولتی ها با تحریف آمار درصدد هستند تا فضای موجود را بهتر از آنچه هست نشان دهند،حال آنکه می دانند مردم، ورای آمارسازی ها خود شاهدان عینی حوادث پیرامونشان هستند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۶    
هجده بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی در تهران به این تیم دعوت شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۳    
مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه فراشبند گفت: برنامه های مختلفی توسط مجموعه بسیج دانش آموزی فراشبند ویژه این هفته در واحدهای مختلف برگزار می گردد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۳    
تحلیلها از داده های هواشناسی بیانگر وزش باد، افزایش ابر غبار رقیق و وقوع رگبارهای خفیف و پراکنده باران در پاره ای نقاط از سطح استان در هفته جاری است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۳    
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان گفت: در بازرسی از یکدستگاه خودرو 51 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۳    
غنی زاده گفت: در هفت ماهه نخست سال جاری بیش از دو هزار سارق حرفه ای دستگیر و 47 باند سرقت متلاشی شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۳    
از هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور جام آزادگان تیم فوتبال خیبر خرم آباد در یک دیدار خانگی مقابل گل گهر سیرجان به تساوی رسید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۳    
مهمترین اولویت کاری بشر بحث فرهنگی است که می بایست در مقوله توجه به فرهنگ و سرمایه گذاری در مسائل فرهنگی انجام شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۳    
کارگروه مرمت بادگیر چپقی با حضور مسئولین و کارشناسان میراث فرهنگی در محل سالن اجتماعات مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۳    
مصرف ظروف پلاستیکی می تواند باعث ابتلا به بیماری های مختلفی مانند: بی خوابی، خستگی و حتی سرطان شود و بطری پلاستیکی آب را در فریزر برای انجماد قرار ندهید ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۰    
باید به این نکته اعتراف کرد که یکی از پرکارترین و شاید پرحاشیه ترین کارگردان چند سال اخیر سینمای ایران اصغر فرهادی است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۰    
دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری ملایر در باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۰    
آیین نکوداشت عالم عامل، معلم اخلاق و وارث شایسته مکتب اخلاقی و تهذیب نفس آیت الله العظمی آخوند همدانی، حجت الاسلام و المسلمین حاج احمدعلی مروج همدانی در شرکت گاز همدان برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۰    
معاون وزیر خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره کننده ایران در گفتگوهای هسته ای در مصاحبه با رسانه های مختلف نتوانست ذوق زدگی خود از سفر موگیرینی به تهران را کتمان کند!
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: امروز دشمنان ما از تفکر و روحیه بسیجی و ایثارگری در هراس هستند که در هیچ معادله نظامی نمی گنجد و معادلات نظامی را به هم می زند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۰    
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: امروز نهم آبان ماه 310 دانش آموز پسر تویسرکانی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۵/۰۸/۰۹ - ۱۷:۵۰    
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اجرای طرح مصباح الهدی در بیش از 2000 مدرسه استان خبر داد.