سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۵Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 21 آذر 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 دی 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 1 آذر 1395 راه دانا 2 آذر 1395 راه دانا 3 آذر 1395 راه دانا 4 آذر 1395 راه دانا 5 آذر 1395 راه دانا 6 آذر 1395 راه دانا 7 آذر 1395 راه دانا 8 آذر 1395 راه دانا 9 آذر 1395 راه دانا 10 آذر 1395 راه دانا 11 آذر 1395 راه دانا 12 آذر 1395 راه دانا 13 آذر 1395 راه دانا 14 آذر 1395 راه دانا 15 آذر 1395 راه دانا 16 آذر 1395 راه دانا 17 آذر 1395 راه دانا 18 آذر 1395 راه دانا 19 آذر 1395 راه دانا 20 آذر 1395 راه دانا 21 آذر 1395 راه دانا 22 آذر 1395 راه دانا 23 آذر 1395 راه دانا 24 آذر 1395 راه دانا 25 آذر 1395 راه دانا 26 آذر 1395 راه دانا 27 آذر 1395 راه دانا 28 آذر 1395 راه دانا 29 آذر 1395 راه دانا 30 آذر 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۳:۵۱    
پیشرفت علم در هر برهه ای برای عده ای شغل ایجاد کرده و عده ای را بیکار می کند. در این گزارش به تعدادی از مشاغل در ایران اشاره می کنیم که با رونق تلفن همراه و اینترنت به حاشیه رفته اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۳:۴۸    
قاضی سراج در خصوص اقدامات سازمان بازرسی درباره بازگرداندن خاوری، گفت: پیگیر هستیم. اخیرا در تایلند سمیناری برگزار شد که ما با آمبودزمان هایی که در ارتباط هستیم مذاکره میکنیم و رایزنی هایمان به طور ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۳:۴۲    
صبح امروز همایش بزرگ "مبارک ترین پیوند" به مناسبت سالروز ازدواج حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه(س) در تویسرکان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۳:۴۲    
مسابقات فوتسال انتخابی استان بین 9 آموزشگاه مقطع متوسطه اول در تویسرکان برگزار شد و در نهایت آموزشگاه نمونه حیقوق نبی(ع) این شهرستان عنوان قهرمانی را از آن خود کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۳:۳۹    
روسیه دستیابی به هرگونه توافق با آمریکا درباره خروج افراد مسلح از شرق حلب را تکذیب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۳:۳۹    
وکیل مدافع مطهری گفت: شکایت از مقام قضایی مشهد در دادسرای کارکنان دولت در حال رسیدگی است
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۳:۳۶    
در پی حمله تروریستی در استانبول، نخست وزیر ترکیه دستور پایین آوردن پرچم ها در سرتاسر این کشور را صادر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۳:۳۶    
مدیر دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حال عمومی آیت الله امینی رو به بهبود است و به زودی مرخص می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۳:۳۳    
علیرغم قدرت دستگاه های امنیتی ترکیه، انفجارهای استانبول نشان از احتمالاتی دارد که شاید بتوان تلاش آنکارا برای مقابله وسیع با گروه های مسلح کرد را از محتمل ترین نتایج آن برشمرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۳:۳۳    
روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا پس از نهایی شدن قرارداد ایران و بویینگ در گزارشی نوشت که با این اقدام شرکت بویینگ مورد حمله و انتقاد ترامپ قرار خواهد گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۳:۳۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی معتقد است می تواند به رئیس جمهور منتخب آمریکا کمک کند توافق هسته ای با ایران را لغو کند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۲:۵۷    
دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل و دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از فلسطین گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۲:۵۴    
آزادسازی 3 روستا در غرب فرودگاه تلعفر توسط حشدالشعبی، نجات دادن 450 خانواده از چنگ داعش در غرب موصل و افزایش شمار مناطق آزادشده در شرق موصل به 38 منطقه از جمله اخبار امنیتی نبرد موصل است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۲:۱۵    
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: حدود 20 درصد از مجموع 28 میلیارد و 117 میلیون دلار صادرات غیرنفتی کشور(غیر از بخش خدمات) در هشت ماه نخست امسال ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۵۱    
شهردار اصفهان از بهره بردار فاز اول شهرک سلامت در اسفندماه خبر داد و گفت: این پروژه می تواند در افزایش کیفیت فضای فیزیکی و استاندارد سازی فضاهای درمانی تاثیر گذار باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۵۱    
قاسمی: اظهارات ضدایرانی وزیران خارجه عربستان و انگلیس سرپوشی بر نقش مخرب آن ها در حمایت از تروریسم تکفیری است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۵۱    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از مشخص شدن اعضای هیات رییسه کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه این کمیسیون خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۱۲    
مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان جنوبی از همکاری 14 پزشک متخصص و فوق تخصص و 9نفر دندان پزشک در بیمارستان صحرایی شوسف خبر داد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۱۲    
مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام با اشاره به اینکه اگر نتیجه برجام این بود که حتی همه تحریم ها نیز لغو می شد و وضعیت به قبل از تحریم ها بر می گشت باز مشکلات حل نمی شد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۱۲    
رئیس استانی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: شما دانشجویان و اعضاء شورای بسیج دانشجویی باید در راه اندازی انجمن های علمی پیش قدم باشید و از هیچ تلاشی دریغ نکنید چراکه راه اندازی انجمن های علمی امری بسیار ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۱۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان جنوبی از افتتاح بیمارستان صحرایی در شوسف به مناسبت هفته وحدت خبرداد و گفت: این بیمارستان صحرایی از 22 لغایت 28 آذر ماه به مردم خدمت رسانی خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۱۲    
رئیس بیمارستان امام حسین(علیه السلام) مشهد مقدس گفت: فردا دوشنبه 22آذر، دومین رزمایش تخصصی و فوق تخصصی شهدای وحدت در خراسان جنوبی آغاز و بیمارستان سیار ثامن الائمه در شوسف نهبندان افتتاح می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۰۹    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: با انصراف درخواست کنندگان تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد عملا این تحقیق و تفحص منتفی شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۰۹    
ارتش سوریه و هم پیمانانش، منطقه الاصیله و بخش جنوب شرقی منطقه الدعدع در حلب را آزاد کرده و به سوی کرم الدادا در بخش قدیمی حلب و در عمق منطقه بستان القصر پیشروی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۰۶    
نمایشگاه مبلمان و دکوارسیون منزل در یاسوج افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۰۶    
نشست هنرمندان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با مدیرحوزه هنری استان و شهردار یاسوج برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۰۶    
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شش چمن مصنوعی از محل اعتبارات خاص وزارت نفت در دهه فجر امسال در شهرستان بویراحمد افتتاح می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۰۶    
حجت الا سلام صادقی نیارکی، دادستان استان قزوین در حاشیه ی بازدید از کارخانجات پاکرخ درشهرک صنعتی سیمین دشت گفت: تولیدات داخلی باکیفیت بالا بهترین روش مقابله با کالای قاچاق و کمک به اقتصاد مقاومتی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۰۶    
معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری فردیس گفت : باتوجه به صراحت حکم اعلام شده در خصوص جلوگیری از استعمال قلیان ،مغازه ها و کیوسک هایی که پخش کننده ی دخانیات باشند جریمه و پلمپ خواهند شد .
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۰۶    
2 واحد صنفی پوشاک و یک واحد صنفی کفش در یکی از پاساژ های شهرستان فردیس به دلیل انبار اجناس قاچاق پلمپ شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۰۶    
مهدی صادقی نیارکی مدیرکل دفتر صنایع غذایی،دارویی و بهداشتی گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال 95 به مرز صادرات 3 میلیارد دلاری دست پیدا کنیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۱:۰۰    
جشن خودکفایی گندم، دوشنبه 22 آذرماه در حالی برگزار می شود که به گواه آمارها تولید گندم در مقایسه با سه سال پیش بیش از 2 ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۰:۵۴    
رییس کمیسیون صنایع مجلس با تلاش کمیسیون صنایع برای اجرای کامل قانون مبارزه با قاچاق کالا، گفت: قاچاق کالا باعث شرمندگی برای نظام است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۰:۵۴    
عمدتاً مسیر های زمینی نسبت به مسیرهای آبی و هوایی از تردد و ازدحام بیشتری برخوردار هستند و این خود باعث میشود که راه های ارتباطی که وسایل نقلیه از آن عبور می کنند با استاندارد های جهانی مطابقت داشته ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۰:۳۶    
وقتی جسد متوفی روی میز کارشناسی پزشکی قانونی قرار گرفت، پرده از راز یک جنایت خاموش فرو افتاد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۰:۳۶    
معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام باند بزرگ سرقت و سند نمره خودرو در تهران خبر داد و گفت که اعضای این باند در نقاط مختلف کشور دستگیر شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۰:۳۶    
نخست وزیر عراق در دیدار با وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد که نبرد آزادسازی موصل در تمامی محورها روند طبیعی خود را طی می کند و پیروزی بر گروه داعش نزدیک است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۰:۳۳    
فرمانده انتظامی الیگودرز لرستان گفت: پسر جوانی در الیگودرز لرستان که برای رهایی از خدمت سربازی با اسلحه به پدرش شلیک کرده بود تا بتواند معافیت کفالت بگیرد، شناسایی و دستگیر شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۰:۱۶    
بمناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم جشنی در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اصلاندوز برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۰:۱۶    
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری نشست های سبک زندگی اسلامی در بقاع متبرکه استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۰:۱۳    
حجم نقدینگی در پایان مهرماه امسال با رشد 12 ماهه 28.7 درصد، به 1137 هزار و 990 میلیارد تومان بالغ شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۰:۱۰    
ارکان 9 گانه وحدت و یکدلی مسلمانان در نگاه مقام معظم رهبری (دام ظلّه) به شرح ذیل است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۰:۱۰    
دبیر شورایعالی امنیت ملی گفت: دست ما در قبال تمدید تحریم ایسا باز بوده و متناسب با تصمیم گیری اجرایی طرف مقابل اقدامات خود را عملیاتی خواهیم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۰:۰۴    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، از رأی مثبت اعضای کمیسیون متبوع خود به حفظ کارت سوخت خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۲۰:۰۱    
وزارت دفاع روسیه از تلاش بیش از 4000 تروریست داعش برای تسلط مجدد بر شهر باستانی تدمر در استان حمص سوریه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۵۸    
رسانه ها از انفجار 2 خودروی بمب گذاری شده در شهر فلوجه خبر دادند که بر اثر آن تعدادی کشته و زخمی شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۳    
با حضور رییس کل دادگستری استان اردبیل همایش شورای حفظ بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی در شهرستان پارس آباد برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۳    
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اردبیل درباره طولانی شدن تکمیل استادیوم علی دایی گفت: با وجودی که از سال 71 این پروژه ردیف بودجه ای در راه و شهرسازی دارد و تکمیل این استادیوم به عهده آنها است اما به ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۳    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل گفت: در 6 ماه اخیر از 726 دستگاه تاکسی فرسوده ناوگان تاکسیرانی اردبیل تا به امروز تعداد 460 دستگاه نوسازی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۳    
نشست تخصصی ICT با حضور مدیر کل اداره ارتباطات وفناوری اطلاعات استان و جمعی از فعالان حوزه فناوری اطلاعات در دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۰    
جولان سگهای ولگرد در برخی خیابانها و کوچه های شهر جاجرم و همینطور سنخواست گلایه مردم را در پی داشته است که نیازمند رسیدگی از سوی ارگان مرتبط با این مشکل می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۰    
فرماندار شهرستان جاجرم در جلسه کمیته حفاظت از منابع آب شهرستان جاجرم خواستار برخورد با متخلفین و برداشت کنندگان غیر مجازی شد که از منابع آب شهرستان به شکل غیر مجاز و در حجم بالا بهره برداری می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۰    
به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول گرامی اسلامی مراسم جشن 20 نو عروس در ثلاث باباجانی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۰    
برخورد سواری پژو پارس با یک دستگاه کامیونت در ورودی شهر پارس آباد چهار مصدوم برجای گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۰    
اولین مرکز خدمات روانشناختی و مشاوره خانواده با مدیریت دکتر محسن بابایی مشاور خانواده و مدرس دانشگاه در هرسین افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۰    
واعظی در روز جمعه در همایش حزب اعتدال توسعه کرمانشاه حضور یافت و با به سخره گرفتن قانون و مردم گفت: امروز که من وزیر نیستم!! تعطیل است!
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۰    
به همت کمیته بزرگداشت هفته وحدت، جشن بزرگ میلاد پیامبر اعظم(ص) با حضور مسئولین و مهمانانی از استان کرمانشاه و کردستان در شهرستان جوانرود برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۰    
فرمانده پلیس راه اسلام آباد- پلدختر گفت: برخورد سواری پژو 405 با یک دستگاه تریلی در محور حمیل به اسلام آبادغرب 2 کشته و زخمی برجای گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۰    
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ثلاث باباجانی از مددجویان بخش ازگله سرکشی به عمل آورد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۴۰    
استاندار خراسان شمالی بر پرداخت هزینه آب و برق و گاز مدارس براساس انجام یک توافق با این شرکت ها توسط آموزش و پرورش تاکید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۲۸    
دانشمندان لامپی طراحی کرده اند که با نور حاصل از فتودینامیک تومورهای سرطانی را درمان می کند. در این روش از گروه جدیدی مولکول در درمان فتودینامیک استفاده شده که نور لامپ به طور مستقیم در عمق بافت نفوذ ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۲۵    
یک منبع امنیتی استان صلاح الدین عراق گفت؛ فرمانده عملیات صلاح الدین در شرقاط واقع در شمال این استان مجروح؛ و دو نفر از همراهانش کشته شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۲۵    
صدر اعظم آلمان طی تماس تلفنی با رئیس جمهور ترکیه حمله تروریستی شب گذشته استانبول را تسلیت گفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۹    
لاریجانی گفت: خداوند را شاکر هستم که شجره طیبه ای که در زمان شهید بهشتی غرس شد امروز در قالب دانشکده علوم قضائی به ثمر نشسته است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۶    
در پی بی احتیاطی یک راننده در محور اسفراین- سنخواست راننده پراید فوت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۳    
واشنگتن پست گزارش داد که ترامپ در صورت معرفی مدیر یک شرکت عظیم نفتی که مناسبات بسیار نزدیکی هم با رئیس جمهوری روسیه دارد، برای احراز پست وزارت امور خارجه ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۰    
فرماندار ملایر گفت: برنامه های هفته فرهنگی ملایر از 18 تا 23 دی ماه در شهر و روستاهای مختلف شهرستان برگزار شده تا بتوان هر چه بیشتر باعث رشد و توسعه فرهنگی شهرستان شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۰    
مسئول ستاد دائمی برگزاری یادواره شهدای شهر مریانج از برگزاری یادواره شهدای فصل پاییز مریانج با حضور سردار آبنوش، جانشین قرارگاه خاتم الانبیا خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۰    
در راستای مقابله با آسیب های خانواده و پیشگیری از طلاق بنیاد صیانت از نهاد خانواده در ملایر افتتاح شد
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۰    
معاون جهادکشاورزی پارسیان از آغاز برداشت گوجه فرنگی خارج ازفصل درشهرستان خبر داد و گفت: گوجه فرنگی پارسیان به پنج استان کشور ارسال می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۰    
پیش از ظهر امروز دانشجویان دانشگاه ها و طلاب شهرستان مرزی پارس آباد در اعتراض به سفر نتانیاهو به جمهوری آذربایجان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد این شهرستان تجمع کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۰    
یادواره شهدا مجالس فاتحه خوانی نیست بلکه پرداختن به مسائل روز سیاسی و بالابرن شعور سیاسی پیام شهداست که هنوز برخی آن را درک نکرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۰    
200 نفر از دانش آموزان شهرستان رزن به مدت سه روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۰    
مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان پایه دهم رشته های ریاضی و تجربی در رودان برگزار و از برترینهای مسابقات تجلیل شد
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۰    
شهربازی ائوچیک با 15 دستگاه بازی پیشرفته با اعتبار بالغ بر یک هزار پانصد میلیون ریال برای استفاده شهروندان در گرمی افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۰    
دکتر بابک گروسی بعنوان مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان سرعین منصوب شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۰    
صبح امروز سومین کارگاه منطقه ای معاونت های حقوقی سپاه با محوریت سپاه صاحب الزمان (عج) و با حضور نمایندگان استان های مرکزی، قم و سمنان در اردوگاه درچه اصفهان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۰    
گروه های جهادی استان اصفهان در نامه ای به رییس جمهور از وی خواستند: بیش از این سرنوشت کشور را در دست وفاداران به غرب و سرسپردگان به اندیشه های ماتریالیستی قرار ندهید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۱۰    
سردار فدا تصریح کرد: همان گونه که حمایت های قضایی از کارکنان سپاه و نیروهای بسیج انجام می گیرد، اگر احیاناً با تخلفی هم برخورد کنیم پیگیری آن را سریعاً انجام می دهیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۰۷    
رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر همدان از کاهش تعرفه عوارض سال 96 شهرداری همدان در تعدادی از بندهای دفترچه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۰۷    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: طرح کاهش روابط دیلپلماتیک با انگلیس توسط نمایندگان تنظیم و به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۰۱    
عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: براساس قانون هر 10 سال یک بار امکان اضافه شدن تعدادی از نمایندگان به مجلس وجود دارد، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۹:۰۱    
امروز شاخص کل بورس تهران بعد از رشد 14 واحدی در 5 دقیقه اول معاملات، روند منفی در پیش گرفت و در نهایت با افت 325 واحدی به کار خود پایان داد ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۸:۵۲    
سجاد رستمی فوتبالیست جوان رودانی به باشگاه گل گهر سیرجان پیوست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۸:۵۲    
وزیر دفاع انگلیس امروز (یکشنبه) در مصاحبه ای گفت: موضع ما روشن است عربستان حق دفاع از خود را در برابر حملاتی که علیه آن صورت می گیرد دارد!
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۸:۴۹    
عضو هیأت رئیسه مجلس از خارج شدن استیضاح شدن وزیر علوم از دستورکار مجلس خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۸:۴۹    
معاون طرح های آماری مرکز آمار ایران کاهش نرخ ازدواج درکشور را نگران کننده دانست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۸:۴۹    
در حالی که ایران و بوئنیک از نهایی شدن توافق فروش هواپیمای مسافربری خبر می دهتد، رسانه آمریکایی کماکان از رویکرد خصمانه ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا در قبال ایران خبر می دهد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۸:۴۶    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به بررسی منابع مالی لایحه برنامه ششم توسعه پرداخت که بر اساس آن، برخی اهداف دست نیافتنی و نقص منابع مالی در آن دیده می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۸:۴۶    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از تصویب کلیات لایحه بودجه سال 96 در کمیسیون متبوع خود خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۸:۴۳    
در جریان بازدید از روستاهای شهرری با حضور فرماندار شهرستان ری چندین طرح عمرانی و درمانی به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۸:۴۳    
منابع امنیتی ترکیه از احتمال دست داشتن گروه کرد سوری پ ی د در انجام حمله تروریستی روز شنبه استانبول خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۸:۴۳    
نماینده جبهه مقاومت اسلامی در شمالغرب کشور در سفر به اردبیل گفت: طی امروز یا فردا آزادی حلب اعلام می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۸:۴۳    
اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات 96 در نامه ای به وزیر کشور اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات 956 را ابلاغ کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۸:۴۰    
سلیمی گفت: از تعداد چهارصد و 36حلقه چاه کشاورزی مجاز در منطقه بر روی 390 حلقه چاه کنتور هوشمند نصب شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۷:۱۶    
امام جمعه الشتر گفت: صدا و سیما در استان ها، فقط به این امر نباید اکتفا کنند که برنامه هایشان متناسب با آنچه را از مرکز فرستاده می شود ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۷:۱۳    
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور گفت: دولت از 80 درصد سهم خود در بحث بیمه کشاورزی تنها 52 میلیارد تومان دولت پرداخت کرده و صندوق به ناچار 3656 میلیارد تومان از بانک ها با سود 18 درصد تسهیلات گرفته ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۷:۱۳    
پس از اعلام رسمی مصوبه اخیر شورای شهر گرگان مبنی بر عزل صادقلو اظهارنظرهای متفاوتی در حال انتشار است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۷:۱۳    
رییس دادگستری سلسله گفت: کلیه مجوزهای صادره بررسی و با مدیران صادرکننده مجوزهای غیرقانونی در هر زمانی با تشکیل پرونده قضایی برخورد خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۷:۱۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به اینکه در حال حاضر دو هزار تخت بستری در استان مرکزی وجود دارد گفت: این تعداد از متوسط تخت بیمارستانی در کشور پایین تر است.