جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۹:۲۹May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 25 اسفند 1395 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 31 فروردین 1395 راه دانا 31 اردیبهشت 1395 راه دانا 31 خرداد 1395 راه دانا 31 تیر 1395 راه دانا 31 مرداد 1395 راه دانا 31 شهریور 1395 راه دانا 30 مهر 1395 راه دانا 30 آبان 1395 راه دانا 30 آذر 1395 راه دانا 30 دی 1395 راه دانا 30 بهمن 1395 راه دانا 1 اسفند 1395 راه دانا 2 اسفند 1395 راه دانا 3 اسفند 1395 راه دانا 4 اسفند 1395 راه دانا 5 اسفند 1395 راه دانا 6 اسفند 1395 راه دانا 7 اسفند 1395 راه دانا 8 اسفند 1395 راه دانا 9 اسفند 1395 راه دانا 10 اسفند 1395 راه دانا 11 اسفند 1395 راه دانا 12 اسفند 1395 راه دانا 13 اسفند 1395 راه دانا 14 اسفند 1395 راه دانا 15 اسفند 1395 راه دانا 16 اسفند 1395 راه دانا 17 اسفند 1395 راه دانا 18 اسفند 1395 راه دانا 19 اسفند 1395 راه دانا 20 اسفند 1395 راه دانا 21 اسفند 1395 راه دانا 22 اسفند 1395 راه دانا 23 اسفند 1395 راه دانا 24 اسفند 1395 راه دانا 25 اسفند 1395 راه دانا 26 اسفند 1395 راه دانا 27 اسفند 1395 راه دانا 28 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1395 راه دانا 30 اسفند 1395 
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۹    
کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر با حضور جمعی از بسیجیان، امام جمعه شهر امام حسن و دادیار دادگستری در سالن جلسات سپاه دیلم برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۷:۳۹    
جشنواره هفت سین در اداره فرهنگ و ارشاد اشتهارد توسط حمیدرضا هادی مسئول میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان اشتهارد ظهر روز پنجشنبه (26اسفندماه) افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۵:۱۵    
امیرتیموری با توجه به افزایش رشته های تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری گفت: در سال 95 تعداد رشته های کارشناسی ارشد 66 رشته و تعداد رشته های دکتری تخصصی به 30 رشته رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۲:۵۱    
رئیس اداره اوقاف شهرستان بهارستان گفت: مردم در انتخابات با آگاهی و شناخت کافی می بایست به کسانی رأی دهند که به نیاز های روحی و اجتماعی مردم آگاهی دارند، و نسبت به آن ها بی توجه نمی باشند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۲    
بارش باران در روزهای آخر زمستان امسال، هوای دلگان در جنوب غرب سیستان و بلوچستان را بهاری کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۷    
جمالی نژاد گفت: پل هفتم میدان استقلال به صورت کابلی و با بهره گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا انجام می شود و در آینده نیز از خدمات این قرارگاه در پروژه های بزرگ بهره خواهیم گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۰:۲۴    
طاهری از رتبه دوم کتابفروشی های استان اصفهان در طرح عیدانه کتاب خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۲    
در حالی که شیراز در آخرین روزهای اسفند در حال آماده سازی برای میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی در ایام تعطیلات نوروزی است ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۳    
اردوی رزمی فرهنگی امتداد در اردوگاه شهدای درچه در حال برگزاری است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۳    
مدیرکل صدا وسیمای فارس گفت:برنامه " فارس، فردا، انتخاب" با موضوع انتخابات 29 اردیبهشت 96 به مدت 25 دقیقه در صدای مرکز فارس تهیه شده است که هر پنجشنبه ساعت 16 پخش می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۸    
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تائید صلاحیت های نادرست ضربات جبران ناپذیری به اعتماد مردم و البته شهر و روستاه ها خواهد زد که جبران آن بسیار سخت و گاهی اوقات نشدنی است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۱۵    
حجت الاسلام زرینه امام جمعه بویین زهرا در جلسه شورای زکات گفت : مردم بویین زهرا امسال 21 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند که زکات پرداخت شده در بحث عمرانی، فرهنگی و محرومین هزینه شده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۳    
در پی استقبال از مجموعه مستند در برابر طوفان با موضوع حکومت پهلوی دوم، مجموعه مستند مشابهی درباره رضا شاه با روایت ناگفته هایی از حکومت پهلوی اول ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۳    
سال 1395 هم با تمام خوبی ها و بدی ها، خوشی ها و ناخوشِ های خود نفس های آخر خود را می کشد اما امسال هم در حوزه فرهنگی، کشور شاهد سال پرفراز و نشینی بود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۲    
فرماندار لاهیجان تعداد فرزندان شهید بیکار در شهرستان لاهیجان را 17 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: همه تلاش ما این است که شغلی برایشان پیدا کنیم که در شان فرزند شهید باشد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۷    
رئیس شبکه دامپزشکی مانه و سملقان گفت: کلاس آموزشی ذبح شرعی و بهداشتی در شبکه دامپزشکی شهرستان مانه و سملقان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۷    
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرمه از برگزاری جشنواره عکس کارگر ایرانی با اهداف تبیین آثار تلاش های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کارگران در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۷    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمه از راه یابی هنرجویان هنرستان عترت این شهرستان به مرحله کشوری مسابقات علمی–عملی هنرستان های فنی و حرفه ای خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۷    
رئیس اداره آموزش و پرورش بخش رودهن از آماده سازی هشت مدرسه با 62 کلاس در این بخش واقع در شهرستان دماوند به منظور اسکان مسافران نوروزی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۴    
فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم معارفه بخشدار قلعه نو گفت: اعتباری که برای بخش قلعه نو در نظر گرفته شده، بصورت بلوکه است ولی یک سری محدودیت های قانونی وجود دارد که که پس از رفع آنها ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۴    
مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش گفت: مراکز رفاهی مربوط به آموزش و پرورش در 110هزار کلاس و 270 خانه معلم برای خدمات رسانی به مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی در ایام نوروز آماده سازی شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۴    
مسابقه کتابخوانی فاطمه فاطمه است اثر ماندگار دکتر علی شریعتی ، به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) در شهرستان گرمه آغاز شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۴    
شهردار لاهیجان از برگزاری جشنواره نوروزی از دوم تا دوازدهم فروردین 95 در این شهر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۴    
شهردار شهر رودهن با اشاره به اجرای 56 پروژه عمرانی و خدماتی در سطح این شهر واقع در شهرستان دماوند با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۴    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند با بیان اینکه مواد مخدر و قاچاق به عنوان تهدید جدی برای این شهرستان دماوند است، گفت: اطلاع رسانی خبرنگاران ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۱    
با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی و ورود مسافران به شهرستان تاکستان ، پاکسازی حاشیه کمربندی باهمکاری اداره حفاظت محیط زیست تاکستان انجام گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۱    
رییس پلیس راه استان قزوین گفت: در تعطیلات نوروزی سال 96 ، تعداد 87 واحد گشت با پشتیبانی 14 پاسگاه انتظامی و ایستگاه پلیس راه ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۱    
با حضور استاندار و مسئولان شهری، 6 پروژه شهرداری قزوین با اعتبار 170 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۵۱    
به مناسبت روز شهردار، پایانه مسافربری نسیم شمال قزوین به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۳    
سردار شاهوارپور گفت : در تفاهم نامه ای که با کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد شده 615 واحد توسط سپاه حضرت ولی عصر(عج) ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۲    
یک اصلاح طلب در واکنش به سخنان معاون امور اقتصادی و توسعه انسانی استاندار کردستان، گفت: معاون استاندار با اختراع واژه "تورم انتقاد" در پاسخ به منتقدان ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۶    
مدیرحقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از سرعت بخشی برای برخورد با دارندگان انشعابات غیرمجاز در سال آینده خبرداد و تاکید کرد که دارندگان انشعابات غیرمجاز بر اساس قانون ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۳    
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: از مجموع 51 نفر ثبت نام شده برای شرکت در انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه غرب هرمزگان ، 41 نفر در هیئت اجرای مورد تایید قرار گرفتند
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۰    
دانشجویان گنبدی با حضور درمناطق عملیاتی جنوب، شور و حال روزهای ایثار و فداکاری را حس کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۰    
رئیس شبکه دامپزشکی خوسف گفت: طی سال جاری بیش از 200 تن خوراک طیور از شهرستان خوسف به خارج از کشور و افغانستان صادر شده است .
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان جنوبی گفت: طبق سرشماری سال 95، جمعیت خراسان جنوبی 768 هزار و 898 نفر اعلام شد که افزایش یک درصدی جمعیت نسبت به سرشماری سال 90 را نشان می دهد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۵    
طرح احداث اولین پارک بانوان نهاوند در حالی کلنگ زنی شد که شهردار نهاوند در این مراسم گلایه های زیادی از انتقادات در فضای مجازی داشت و منتقدان را افراد معلوم الحالی دانست که مانع توسعه شهر نهاوند ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۵    
متقاضیان پروژه یک هزار و 120 واحدی مسکن مهر سنندج (فرا بتن) در اعتراض به خلف وعده های مسؤولان و انتظار 10 ساله برای دریافت مسکن، مقابل اداره کل راه و شهرسازی کردستان تجمع کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۱    
به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت زهرا(س) بنرهایی در شهر دهدشت نصب شده بود که شهرداری این شهر در اقدامی عجیب نسبت به جمع آوری این بنر ها اقدام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۱    
واژگونی پژو آردی در کمربندی غربی میبد سبب مصدوم شدن دو سرنشین این خودرو شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۷    
حجت الاسلام آبیار گفت: امسال 7 یادواره شهدای مدافع حرم در شهرهای مختلف برگزار شده است؛ نشست فعالان راهیان نور برای همگرایی بیشتر و هماهنگی کامل برگزار خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۷    
مسئول موسسه روایت سیره شهدا گفت: موفقیت نظام دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در گرو آن است که ملت ما همچنان تابع خط امام(ره) و شهدا باشند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۵۷    
مسئول سازمان اردویی بسیج گفت: کتاب "تابهشت " کتابی است که برگرفته از سخنان رهبرانقلاب در سفرهای رهبرانقلاب به مناطق عملیاتی دفاع مقدس است که 17 اسفند به چاپ رسید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۷    
فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه منطقه زنجانرود قدمت تاریخی و طبیعی دیرینه دارد و باید گام های مناسب و موثری در راستای توسعه صنعتی و خدماتی این منطقه برداشت ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۱    
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: در طی تعطیلات نوروزی، تعداد 425 واحد خبازی مازندران در طرح کشیک نوروزی برای تولید نان مشخص شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۹    
در پنجمین روز از اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور، از همسر شهید مدافع حرم سعید سیاح طاهری تجلیل به عمل آمد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۸    
مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی هرمزگان گفت: در سال گذشته بیش از 74 هزار تن محصولات کشاورزی توسط این اتحادیه از کشاورزان این استان به صورت تضمینی و توافقی خریداری شد
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۶    
اظهارات معاون کاخ سفید درباره بحث شنود مکالمات تلفنی ترامپ توسط دولت اوباما نوعی عقب نشینی از ادعای اولیه ترامپ محسوب می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۷    
در آستانه شب عید و فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروزی، در شهرستانی گردشگری همچون رامسر حوالی ظهر امروز دانشگاه آزاد تنکابن اقدام به تعدیل پرسنل و کادر درمانی بیمارستان شهر کتالم در شهرستان رامسر کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۱۵    
فرمانداراسلام آبادغرب گفت: از هر سرمایه گذار و یا کارآفرینی که بخواهد برای ایجادا شتغال برای جوانان این شهرستان فعالیت کند با تمام توان حمایت خواهیم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۰    
استاندار هرمزگان از سفر رئیس جمهوری دوم فروردین ماه سال 96 به هرمزگان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۰    
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: تاکنون در غرب استان از 51 داوطلب 4 نفر از این افراد انصراف داده اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۰    
نمایندگان فوتبال نونهالان استان هرمزگان در مقابل حریفان خود در مسابقات کشوری پیروز شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۷    
به علت فعال شدن کانون های داخلی و خارجی از امروز ظهر تا عصر، وقوع گرد و غبار به میزان محدود در اهواز، آبادان و خرمشهر دور از انتظار نیست.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۴    
مسئول ایستگاه آتش نشانی سنقر خبر داد: در پی بی احتیاطی یک از شهروندان یک منزل مسکونی واقع در محله پیره سنقر طعمه حریق شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۴    
مدیر کل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : زنده یاد عزیزی چهره ای ماندگار در حوزه ادبیات و شعرآیینی کشوراست وآثارهنری ایشان تا ابد ماندگارخواهدبود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۴    
این روزها همه جا صحبت از خانه تکانی خرید شب عید است ، اما موضوعی که در جمعه آخر سال همیشه در ذهن مردم تداعی می کند سرکشی به قبور اموات است و پخش نذورات جهت شادی روح آنها است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
حلبچه اما با همه دردهایش زنده است و تندیس آن کودک آرمیده در آغوش پدر، یادآور این ترانه است که جان یک کودک بیش از هر مرزی می ارزد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
مسابقه بزرگ کتاب خوانی از کتاب روله کانم(فرزندانم) به قلم مریم لطف الهی به همت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه بیت المقدس برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
بسیج سازندگی این بار در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و با هدف سازندگی در مناطق محروم در عرصه احیای اراضی و آبخیزداری نمود خواهد یافت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد کردستان به بیان میزان کمک های جمع آوری شده در جشن نیکوکاری و مشارکت خیران در برنامه های مختلف این نهاد در سال جاری پرداخت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج گفت: با هدف کاهش ترافیک و همچین رفاه حال شهروندان 30 دستگاه اتوبوس در چندین میدان اصلی سطح شهر جهت انتقال شهروندان به آرامستان بهشت محمدی اختصاص یافت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: 80 هزار تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید از امروز در سراسر کشور توزیع می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۱    
کارشناس مسائل غرب آسیا در خصوص هشدار ایران نسبت به سفر به ترکیه گفت: دولت ایران از یک منظور ملی و در چهارچوب احترام به مردم ایران و حمایت از منافع مردم ایران این هشدار را داده است.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۹    
دولت بعدی با نگاهی به کارنامه ضعیف دولت در ایجاد اشتغال که در سایه حالت انتظار در فضای اقتصاد به وجود آمده آن را به عنوان عبرت در نظر گرفته و با برنامه ریزی باید اقتصاد را از رخوت بیرون آورد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۳    
از اوایل مهر ماه 95 سرشماری نفوس و مسکن آغاز شد که مرحله اول آن به صورت اینترنتی و مرحله دوم آن به صورت مراجعه حضور مأمورین سرشماری به منازل مردم صورت گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۳    
بر اساس گزارشات رسیده از داخل ایران، اغلب آرای درونی جناحی جهبه مردمی انقلاب به سید ابراهیم رئیسی ،اختصاص یافته که او را به عنوان کاندایدای ریاست جمهوری 96 معرفی کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۳    
امام جمعه کنگان گفت: ازدواج آسان موجب کاهش فساد و ناهنجاری در جامعه، مبارزه با منکرات، نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۰۳    
این برنامه به همت دفتر امام جمعه و ستاد برگزاری نماز جمعه کنگان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ، اداره بهزیستی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۹    
به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد دومین ورکشاپ نقاشی مقابله با آسیب های اجتماعی در یاسوج برگزار شد
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۶    
نماینده مردم شوش گفت: عزم عمومی دولت باید همگام با ملت در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی قرار بگیرد تا در کوتاه مدت شاهد رونق اقتصادی باشیم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۶    
مدیر روابط عمومی فوریتهای پزشکی خوزستان اعلام کرد 19 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال در خوزستان مصدوم شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۶    
اهداء 11 جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کنگان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ا با حضور مسئولین شهرستانی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۶    
حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان با بیان اینکه اگر ساز و کار تشکیلات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به صورت صحیح پیش رود، اخبار استانی مهم تر از اخبار دولت و مجلس می شود ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۴۰    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای در سالروز درگذشت حجت الاسلام سید احمد خمینی مصاحبه مقام معظم رهبری را که در سال 1374 انجام شد؛ بازنشر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۴    
اصلاح طلبان این بار برای حمله به سعید جلیلی از ظاهر متفاوت برادرش استفاده کردند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۳۴    
فرمانده سپاه بشرویه بیان کرد: در این اعزام تعداد 2 دستگاه اتوبوس شهرستان بشرویه و تعداد 80 نفر به راهیان نور مشرف شدند و همچنین تعداد 80 نفر با خودرو شخصی خود عازم میشوند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۹    
پیش از ظهر امروز رزمایش آغاز طرح انتظامی ترافیکی نوروز سال 1396 در ستاد فرماندهی استان البرز برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۹    
سردار کامرانی صالح: با توجه به اینکه 3 هزار و 500 دستگاه اتوبوس در سیستم حمل و نقل البرز نسبت به جابجایی مسافران نوروزی اقدام خواهند کرد سامانه سپحتن کنترل و نظارت ناوگان حمل و نقل عمومی را بر عهده ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۹    
سرهنگ رضا گودرزی: پلیس راه البرز با 7 پاسگاه، 1 گروه عملیاتی ویژه، 2 کانکس، 90 خودرو سازمانی و 280 تن از کارکنان طرح نوروزی کنترل محورهای مواصلاتی را اجرا خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۹    
عبدالناصر میرچی گفت: مدیری که ناراحت می شود در معرض چالش یک خبرنگار قرار گیرد بهتر است موضع خود را ترک کرده و برود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۹    
حجت الاسلام ایمانی با اشاره بر اینکه جامعه غرب خود را در جایگاه وکیل مدافع زنان قرار می دهد، گفت: جامعه ای که ارزش را مبتذل کرده است نمی تواند خود را به عنوان حامی زنان بداند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۶    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آرامش بهاری در 36 بقعه متبرکه استان برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۶    
صبح امروز و با حضور پرفسور سلیم پور دانشمند برجسته کشوری ، مراسم تجلیل از دانش آموز رتبه برتری در کنکور سراسری و جمعی از دانش آموزان نمونه شهرستان خاتم در کانون آیت الله خاتمی این شهر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۳    
مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از مطالبه 87 میلیارد تومانی این سازمان از ادارات و بخش خصوصی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۰    
از صبح امروز و طی رزمایشی، طرح امداد و نجات نوروزی 96آغاز شد و دستگاه های شرکت کننده در این طرح در محل های از پیش تعیین شده در مسیرهای مواصلاتی مستقر شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۰    
نایب رئیس شورای شهر سیرجان گفت:در راستای آمادگی برای استقبال از مهمانان نوروزی رنگ آمیزی جداول بلوارهای ورودی سیرجان در حال انجام و رو به اتمام است و همینطور پرچم های سطح شهر تعویض و برخی المان های ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۰    
حجت الاسلام مسعودیان افزود: راهیان نور یکی از بهترین راهکارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است و همانطور که راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی محسوب می شود ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۰    
یزد در سال 95 شاهد درگذشت چهره های شاخصی بوده است که حقیقتاً فقدان آنان باعث اندوه عمومی مردم استان شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۰    
مدیر عامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: با هدف فرهنگ سازی حجاب و عفاف در جامعه و همچنین حفظ شان دارالعباده یزد، در ایام نوروز به مسافران چادر اهدا خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۱۰    
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با توجه به نزدیکی به سال جدید از آغاز طرح جمع آوری تابلو های غیر مجاز در یزد خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۴    
سرپرست مرکز بهداشت و درمان شهید چمران اصلاندوز از ویزیت رایگان بانوان به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۴    
بعد از کش و قوس های فراوان در مراسمی با حضور مسوولانی از وزارت جهاد کشاورزی، مدیر عامل و اعضای جدید هیات مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان معرفی شدند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۰۹:۰۴    
صبا سراجی دانش آموز خمینی تا کنون افتخارات زیادی را برای این شهرستان در رشته تنیس روی میز کسب کرده و از امیدهای آتیه ساز ورزش بانوان خمین،استان مرکزی و کشور به شمار می آید.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۳۰    
به روزهای اول سال 96 نزدیک می شویم، روزهایی که در آن بازار سفر داغ است. مسافران از همه شهر های ایران با انواع وسیله نقلیه به سفر می روند و البته برخی دیگر هم ترجیح می دهند در خانه بمانند و از شلوغی و ...
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۲۴    
سردار اشتری گفت: بیش از سیصد هزار نفر از ماموران پلیس در طرح نوروز وظیفه خدمت رسانی به مردم را برعهده دارند و امیدواریم تا با همکاری میان مردم و پلیس از نظر ایمنی در سطح خوبی قرار بگیریم.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۱۸    
فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا در پیامی به مناسبت ششمین سالگرد جنگ سوریه ضمن ابراز همدردی با کودکان جنگ زده این کشور خواستار پایان یافتن جنگ شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۹    
دومین جلسه نظارت هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور به ریاست معاون امور کنسولی، مجلس و ایرانیان خارج از کشور، در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۶    
بسیاری از مواد مغذی موجود در کرفس به محافظت از سلامت چشم ها در برابر انحطاط ماکولا کمک می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۲۳:۰۳    
چهار بوکسور کشورمان توانستند به مرحله نیمه نهایی رقابت های جاده ابریشم مدال برنز خود را قطعی کردند.