پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۲۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اطلاع رسانی دانا 20 اسفند 1396 - dana.ir

شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1393 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1394 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 اسفند 1395 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 فروردین 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 اردیبهشت 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 24 خرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 تیر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 مرداد 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 31 شهریور 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 مهر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آبان 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 آذر 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 دی 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 30 بهمن 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 1 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 2 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 3 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 4 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 5 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 6 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 7 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 8 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 9 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 10 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 11 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 12 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 13 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 14 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 15 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 16 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 17 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 18 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 19 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 20 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 21 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 22 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 23 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 24 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 25 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 26 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 27 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 28 اسفند 1396 شبکه اطلاع رسانی دانا 29 اسفند 1396 
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۱۴:۵۷    
وزارت امور خارجه ایران در توصیه هایی به هموطنان ایرانی عازم سفر به خارج از کشور اعلام کرد که در صورت بروز هر گونه مشکلی در اسرع وقت مراتب را به اطلاع نمایندگی های ایران در آن کشورها برسانند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۴۶    
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد نی ریز از برپایی نمایشگاه سفره های هفت سین در نگارخانه زنده یاد رجبی این شهر خبرداد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۹    
پارلمان چین، شی جینپینگ را برای بار دیگر بعنوان رئیس جمهور این کشور برگزید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۴ - ۱۲:۱۴    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: بیش از 14 هزار نفر امسال در قالب کاروانهای راهیان نور و مسافران از مناطق عملیاتی و یادمانهای شهدای این شهرستان دیدن کردند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۲    
مصاحبه کنندگان در این کتاب تلاش کردند با کمترین دخالت و ایجاد سوگیری، اندوخته دانشی مهندس عظیمی را ثبت و آن را در قالب مقولاتی بر امده از خود مصاحبه فهرست بندی و تدوین کنند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۱۰:۳۰    
مسئول بسیج دانشجویی پلدختر گفت:40دانشجوی بسیجی دختر در قالب کاروان راهیان نور بسیج شهرستان پلدختر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۳ - ۰۹:۳۹    
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های مازندران بدهی واحد های تولیدی و صنعتی این استان به بانک ها را بیش از 30 هزار میلیارد تومان تا نیمه نخست اسفند امسال اعلام کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۳:۲۵    
هشدار!!! این گزارش حاوی تصاویر ناراحت کننده است و برای بیماران قلبی و کودکان توصیه نمی شود!!! همه ساله در روزهای پایانی اسفند، رفتارهای افراطی و پرخطر برخی به بهانه برگزاری یک سنت و یا تخلیه هیجان ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۴    
به مناسبت گرامیداشت روز راهیان نور شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان بیاتیه ای صادر کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۰:۲۱    
پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال مستلزم ارتقای فرهنگ ایمنی بوده و این فرهنگ بر سه اصل؛ آگاهی، آموزش و الزام استوار است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۲۰:۰۶    
آمریکا و اسرائیل می خواهند از شکست مطلق تروریست ها در غوطه شرقی جلوگیری شود زیرا منطقه ای که به دمشق نزدیک است و در کنترل گروه های تروریستی قرار دارد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۵    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: 230 گفتمان دینی و تربیتی با حضور اساتید مجرب در مساجد و مدارس گناباد برگزار شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۳:۳۳    
رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری از آمادگی 46 پایگاه اورژانس و 247 نیرو در چهارشنبه آخرسال در استان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۴:۱۸    
نشست خبری فرمانده انتظامی در محل سالن جلسات ستاد فرماندهی با حضورمعاونت امور اجتماعی و رییس پلیس اهواز و مسئول پلیس فتا و و دیگر مسئولان و خبرنگاران و عکاسان برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۵۱    
رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثار گران شهرستان سرایان گفت: مقوله شهادت وایثارجان ازمصادیق امنیت اجتماعی درعصر بحرانهای منطقه ای وفرامنطقه ای میباشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۹    
فیلمبرداری تخته گاز در خیابان آیت الله کاشانی ادامه دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۶    
معاون اتوبوسرانی وپایانه های مسافربری شهرداری همدان از به کارگیری 12دستگاه اتوبوس گردشگری به منظور جابجایی گردشگران در فضاهای گردشگری شهر،در ایام نوروز خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۱:۳۶    
برای آشنایی بیشتر خانواده ها با قوانین و مقررات مرتبط با چهارشنبه آخر سال بخشی از این قوانین در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۱۸    
درآستانه چهار شنبه سوری، فراخوان و کمپین هایی در جهت اغوا نوجوانان و جوانان در برخی شهرستان های شرق استان راه اندازی شده که قصد دارند از عدم آگاهی ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۱۰:۰۰    
با فرارسیدن بهار، روحی دوباره در کالبد طبیعت بی جان و افسرده دمیده می شود و طبیعت ردای سبزِحیات بر تن می کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۷    
وزیر کار با 126 رای مخالف استیضاح و 124 رای موافق استیضاح وزیر ماند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۵۷    
"شهادت" کلاس همیشه دایر حرکتی است که تمامی انسان ها را در هر برهه زمان ثبت نام می کند و "شهدا،" محصلان برگزیده این مدرسه اند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۲ - ۰۹:۳۶    
خانواده نوایی در روستای ارده از توابع شهرستان رضوانشهر در غرب استان گیلان روزهای پایانی سال را به استقبال نوروز می روند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۲۰:۰۶    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه ثبات مدیریتی در کشور معنای خود را از دست داده است ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۱    
رئیس پلیس فتای لرستان از دستگیری مدیران متخلف فضای مجازی در استان خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۶:۰۵    
کارشناس مسائل خانواده با تاکید بر این که خانواده، هدف اصلی هجمه های فرهنگی دشمن است، گفت: ماهواره و فضای مجازی دو ابزار اصلی دشمن برای رسیدن به این هدف است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۲۳    
فعال دانشجویی دانشگاه آزاد کردکوی از نماینده این شهر خواست تا کاملا شفاف رای خود به اعاده اموال نامشروع مسئولان که در پایان هفته انجام می گیرد را برای مردم کردکوی به اشتراک بگذارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۵:۰۰    
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 4 هزار و 300 فقره تصادف در جاده های استان به وقوع پیوسته که نسبت به سال گذشته 22 درصد افرایش داشته است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۴    
نوع مواجهه دستگاه دیپلماسی دولت با حمله به سفارت کشورمان در انگلیس -که بر اساس برخی شواهد با هماهنگی پلیس انگلیس بوده-، قابل تأمل است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۲۱    
اگر به فرهنگ دینی خودمان نگاه کنیم می بینیم که به هیچ وجه ارزشی مثل وفاداری و حفظ بنیان خانواده قربانی مفهومی مثل عشق نمی شود ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۴:۰۳    
رئیس آموزش و پرورش چابهار گفت: طرح همیاران پلیس ارزشمند در فرهنگ سازی ترافیکی می باشد و آموزش و پرورش همواره در این فرهنگ سازی پیش قدم بوده تا احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی از مدارس پایه به ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۵    
دانشیار اقتصاددانشگاه علوم تحقیقات تهران گفت: توسعه در گچساران دچار روزمرگی است،رکود گسترده شده است،بیکاری بالاست و تنها چشم امیدجوانان بیکار در گچساران به نگهبانی در حوزه نفت است که آنهم کاملا اشباع ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۵۵    
بر اساس گزارش مسوولان استان فارس سال 94 از 38 ماموریت اورژانس تعداد افراد بستری شده در بیمارستان 25 نفر بودند که سال 95 این میزان به 12 نفر کاهش یافته است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۸    
شهید عبدالله علایی در عملیات خیبر به شهادت رسید. جایی که زمستان سال 62 آتش و خون برپا بود. 13 سال بعدکسی باور نمی کرد که از جمع این شهدا، یک نفر از آنها با چهره ای سالم به خانه برگشته باشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۸    
رئیس اداره ورزش و جوانان زابل گفت: مسابقات پرورش اندام جنوب شرق کشور با حضور چشمگیر ورزشکاران و طرفداران این رشته ورزشی در زابل برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۸    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: طرح توسعه شهر جدید تیس در هجدهمین شورای عالی معماری و شهرسازی ایران مصوب شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۸    
این روزها با نزدیک شدن به انتهای سال، بازهم دغدغه و استرس خانواده ها نسبت به چهارشنبه آخر سال که همراه با تلفات و صدمات مالی و جانی است، بیشتر می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۲۸    
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: امیدواریم سالانه حداقل پنج میلیارد دلار از حجم معاملات افغانستان را به بندر چابهار جذب کنیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۳:۱۴    
پژوهشگر حوزه گردشگری در مازندران گفت: طرح توسعه مناسب گردشگری در مازندران تعریف نشده است و شیوه سنتی حضور در گردشگر در استان همچنان ادامه دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۲۶    
براساس گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا 7 محور اصلی و فرعی کشور تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۸    
یک مقام مسئول گفت:با توجه به ذخایر مناسب؛ گوشت گوساله منجمد، مرغ منجمد، تخم مرغ، برنج و میوه محدودیتی در توزیع وجود ندارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۵    
جدیدترین تصاویر از عملیات جستجو در محل سقوط هواپیمای CL60 ترکیه منتشر شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۲:۰۲    
سخنگو و قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس و استان ها از مدیر کانال تلگرامی قروقاطی که تنها 38 عضو داشته است در ایام نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری امسال شکایت کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۱:۴۸    
رئیس جهاد دانشگاهی قزوین گفت: ما امروز آمادگی کامل داریم تا خدمات جدید جهاد دانشگاهی را در تکمیل چرخه ی درمان سرطان در استان قزوین ارائه کنیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۴    
مدیرعامل سازمان تعاون روستایی گفت: استیضاح به معنای خروج از دولت نیست و می تواند فرصتی برای مسوولان در روشنگری و بیان واقعیت ها یی باشد که مانع رسیدن آن ها به ماموریتشان شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۴    
یک فروند جت شخصی مربوط به کشور ترکیه که از شارجه عازم استانبول بود، در حوالی شهرکرد سقوط کرد.هواپیماجت شخصی متعلق به هولدینگ باشاران بوده و از شارجه امارات متحده عربی به سمت استانبول در پرواز بوده است
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۴    
سخنگوی شورای شهر محمدیه گفت: اعضای شورای شهر محمدیه پس از بررسی توانمندی 16 نامزد برای پذیرش مسئولیت شهرداری به 5 گزینه نهایی رسید تا یک نفر را به عنوان شهردار انتخاب کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۴۸    
،در حالی سال 96، آلوده ترین شهر جهان 91 روز هوای ناسالم را پشت سر گذاشت که معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفته است که برای احیای تالاب هامون پول هست اما برنامه نیست.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۹    
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: روحیه پشتکار و تلاش فراوان و ابتکار در عرصه های مختلف از نمونه های بارز خصوصیات رئیسی است که برای رفع مشکلات و کمک به زائران رضوی اقدامات بی نظیری انجام داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۷    
از تابلو تمثال مبارک شهدای روستای میهه به عنوان روستای نمونه ایثارگری شهرستان کوهرنگ رونمائی شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۷    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استان چهارمحال وبختیاری آماده میزبانی مسافران نوروزی است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۱۰:۰۴    
معلوم نیست مسئولین محترم دولتی را چه شده که به جای تلاش برای کاهش تصدی گری دولت در اقتصاد-که امّ العلل بحران های اقتصادی و اجتماعی امروزه است- به فکر توسعه تصدی خود به حوزه استارتاپ ها افتاده اند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۱    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: با هرگونه اقدامی که در چهارشنبه آخر سال موجب سلب آسایش و آرامش مردم و برهم زدن نظم و امنیت عمومی شود به شدت برخورد قانونی می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۴    
شهردار بابلسر اجازه برپایی چادر در منطقه گردشگری ساحل بابلسر را نمی دهد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۴    
فعال صنفی بازار تخم مرغ با بیان اینکه هم اکنون بازار تخم مرغ در حال حفظ ثبات فعلی است، گفت: طی ماه های اخیر به دلیل اتفاقات رخ داده و طبیعتا افزایش تقاضا، قیمت جوجه هم صعودی شد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۴    
بخشی از حقایق طرح کارورزی عدم تمایل کارفرماها از اجرای این طرح است که در این ارتباط کمتر صحبت به میان آمده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۴    
مقابله با جریان لیبرال داخلی مهم ترین وظیفه ای است که هم اکنون بر دوش زنان این سرزمین است تا این افراد که با کمک همپیمانان خارجی خود درصدد از بین بردن مهم ترین عنصر خانواده هستند ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۵۴    
تیم فوتبال نساجی با پیروزی برابر تیم بحران زده برق شیراز رسما به جمع مدعیان صعود به لیگ برتر اضافه شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان در این کمیسیون باید چکش کاری شود و اجرای این طرح نیاز به پالایش جدی دارد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۲    
در روزهای پایانی هفته جاری شاهد استیضاح سه وزیر خواهیم بود که در میان آن ها عباس آخوندی فاقد پشتوانه مردمی است اما به علت حمایت خواص، همچنان در قدرت باقیست.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۲    
نماینده اصلاح طلب بستان آباد گفت: نمی توانیم عملکرد دولت آقای روحانی را در حوزه اجتماعی خوب ارزیابی کنیم، اما آن را بد نیز نمی دانیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۴۲    
فرماندار سراب در مراسم گرامیداشت هفته زن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با رد دیگاه های دوران جاهلیت خاطرنشان کرد ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۸:۳۶    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: پیکر مطهر یازدهمین شهید مدافع حرم شهرستان ساوه، شهید محمد غلامحسینی از شهدای تیپ سرافراز فاطمیون روز سه شنبه 22 اسفندماه بر دستان مردم ولایتمدار ساوه تشییع می شود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۷:۴۸    
محمدرضا باقری فعال رسانه، در واکنش به خبر کذب بازجویی از دختر بچه های برج میلاد توسط سردبیر ماهنامه صدای پارس ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۹    
مدیرکل اموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: اختلاف خانوادگی علت خودکشی یک فرهنگی در سرپل ذهابی بوده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۸    
خبرنگاران اصلاح طلب این روزها در فضای مجازی به شدت با الگوگیری از آمدنیوز برای منافع جناحی و بعضا شخصیت سازی برای خود دست به انتشار اخبار کذب و جعلی می زنند که گاها منافع و امنیت ملی را تهدید می کند.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۵    
اوسترشوند در حضور 90 دقیقه ای سامان قدوس توانست در جام حذفی سوئد به پیروزی برسد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۳    
سرهنگ امیر حمزه خزایی گفت : سپاه همچون گذشته در کنار مردم خواهد بود و برای نوروز امسال اعزام گروه های جهادی و ارائه خدمات به زلزله زدگان است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۵۲    
معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جلسه مدیریت بحران بلافاصله و در نزدیک ترین محل وقوع حادثه یعنی روستای دورک اناری با حضور اعضای استانی و شهرستانی تشکیل شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۹    
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس از افزایش حدود 3.7 درصدی سهمیه حج 97 جمهوری اسلامی ایران خبر داد و افزود: سهمیه حج 97 ایران از 77 هزار و 900 نفر به 82 هزار و 800 نفر افزایش یافت.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۶    
ستاره تیم العین امارات در گفت و گویی به شانس بالای تیمش برای برتری مقابل استقلال اشاره و برای آبی های تهرانی کری خوانی کرد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۴۶    
محمد دهقان طی نامه ای به اظهارات حجت الاسلام منتظری دادستان کشور درباره طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان پاسخ داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۴    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: واردکنندگان دارو محصولات خود را در انبار های گمرک نگهداری می کنند و از توزیع آن در بازار به منظور تحت فشار قرار دادن مردم به جهت گرفتن طلب خود از ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۴    
رییس کمیته پیلاتس استان تهران از همگانی کردن پیلاتس در مدارس تهران خبر داد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۴    
رئیس شورای اسلامی شهرستان بهارستان گفت: بی تدبیری اداره برق شهرهای گلستان و صالحیه باعث نارضایتی شهروندان و بروز مشکلاتی در روند اجرای طرح استقبال از بهار شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۴    
جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولان با حضور مسئولان شهرستان بهارستان در شهرگلستان برگزار گردید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری گفت: تجلیل از مادران شهدا کاری ارزشمند است که هیچ وقت کهنه نمی شود و لذا برنامه دیدار از مادران شهید را هرساله تکرار می کنیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۳۴    
طلیعه بندگی و جشن تکلیف 320 دانش آموز دختر در شهرستان فیروزکوه برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۲    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان گفت: 170 ویژه برنامه به مناسبت روز شهید در 19 شهرستان استان در حال برگزاری است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۲    
عضو شورای اسلامی شهرصالحیه گفت: ساماندهی رودخانه سیاه آب چالش بزرگ مجموعه مدیریت شهری صالحیه بود که به یک فرصت تبدیل شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۲    
امام جمعه قرچک گفت: هر کسی به استحکام این نظام و اسلام و ملت ایران علاقمند است، باید در راستای نهادینه کردن منویات مقام معظم رهبری در نو آوری وشکوفایی دانش آموزان باشد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۲    
فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد از کشف مقادیر زیادی انواع مواد محترقه در سطح شهرستان خبر داد و گفت: با ترقه بازی به عنوان یک پدیده مخل نظم اجتماعی برخورد قاطع خواهد شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۲    
رییس سازمان بسیج مداحان کشور بهترین راهکار برای غلبه بر هجمه ها علیه انقلاب و نظام را فعالیت تشکیلاتی و اثر گذار دانست و از اخلاص و حضور همه جانبه در عرصه های مختلف بعنوان رمز بقا و مهمترین شاخصه در ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۲    
سرپرست اداره کتابخانه های عمومی سبزوار گفت: تعدای اعضای کتابخانه های عمومی سبزوار با رشد 24 درصدی به 17 هزار نفر رسیده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۲    
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریمان گفت: مسابقات قوی ترین مردان شرق کشور به میزبانی شهرستان فریمان برگزار شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۲    
فرمانده نیروی انتظامی سبزوار گفت: توقیف و فک پلاک در انتظار خودروهایی که نظم عمومی را در شب چهارشنبه پایان سال برهم بزنند خواهد بود.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۲۲    
دادستان عمومی و انقلاب تایباد بااشاره چهارشنبه آخر سال گفت: نباید سهل انگاری والدین و بی احتیاطی فرزندان با بهانه تفریح آن هم بدون فهم عمیق از انگاره های فرهنگی، موجب اذیت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۳    
فرمانده انتظامی استان سمنان معتقد است محور تهران - مشهد با استانداردهای بزرگراهی فاصله زیادی دارد نمی توان آنرا بزرگراه نامید.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۳    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان میبد بیان داشت: 243 کلاس درس درشهرستان میبد برای اسکان مسافران نوروزی از سوی آموزش وپرورش تدارک دیده شده است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۱۳    
فرمانده حوزه سیدالشهدا (ع) بادرود، گفت: با همکاری خانواده شهدا، هم رزمان، هم محله ای ها، همکاران و همکلاسی های شهید محسن کرمانی نژاد مستندی از این شهید در حال آماده سازی است که به محض آماده شدن برای ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۷    
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گرمسار گفت: توزیع اقلام سبد های کالایی نوروزی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) گرمسار با مشارکت خیران آغاز شده است و تا پایان سال ادامه خواهد داشت .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۷    
امام جمعه گرمسار گفت: فرهنگ به عنوان یک رکن اساسی و یک غذای اصلی برای جامعه است و نقش روحانیون برای ساخت و ایجاد این غذا بسیار تاثیرگذار است .
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۷    
هدف مرکز ملی فرش راه اندازی مرکزی دیگر در شهرستان مشگین شهر در کمتر از چند ماه بود اما با گذشت پنج ماه از این مصوبات هنوز خبری از این مرکز نشده است و فرش بافان همچنان چشم انتظار اجرای این طرح در ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۷    
جادبه های تاریخی و طبیعی شهرستان مرزی پارس آباد مغان واقع در 220 کیلومتری مرکز استان اردبیل در انتظار مسافران نوروزی است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۴    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم گفت: سال گذشته 77 تماس تلفنی ناشی از انفجار مواد محترقه در ایام آخر سال با مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم حاصل شد که 63 مورد مربوط به جراحت ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۴    
استاندار قم با اشاره به اینکه همه باید برای برخورداری از محیط زیست پاک و سالم تلاش کنیم، گفت: برای داشتن زندگی سالم، باید محیط زیست سالم داشته باشیم پس همه باید در این مسئله احساس مسئولیت کنیم.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۴    
طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، حسین مهدوی اولیایی به عنوان مدیر جدید امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان خلیل آباد منصوب شد.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۳:۰۴    
مدیرکل گمرک دوغارون گفت: همه مراحل کاری در گمرک دوغارون به صورت سیستم مرکزی و با نظارت اداره کل گمرکات کشور در حال انجام است لذا با توجه به شعار سال ما باید زمینه جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی را ...
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۳    
هیئت دختران نوجوان از گروه های سنی زیر 15 سال در یاسوج تشکیل شد که برنامه های مختلفی در این هیئت برگزار می شود برگزاری کارگروه های مختلف از همین گروه های سنی از برنامه های این هیئت است.
شبکه اطلاع رسانی دانا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۲۲:۵۳    
سرانجام وانت های میوه فروش حاشیه خیابان های یاسوج به دلیل قرار گرفتن در وسط جاده سه نفر را راهی بیمارستان کردند.