دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۲۵Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبر روز 25 آذر 1402 - daylinews.ir

خبر روز 30 اسفند 1399 خبر روز 1 فروردین 1400 خبر روز 16 آبان 1401 خبر روز 31 خرداد 1402 خبر روز 1 تیر 1402 خبر روز 31 مرداد 1402 خبر روز 31 شهریور 1402 خبر روز 30 مهر 1402 خبر روز 1 آبان 1402 خبر روز 2 دی 1402 خبر روز 1 بهمن 1402 خبر روز 2 اسفند 1402 خبر روز 1 آذر 1402 خبر روز 2 آذر 1402 خبر روز 3 آذر 1402 خبر روز 4 آذر 1402 خبر روز 5 آذر 1402 خبر روز 6 آذر 1402 خبر روز 7 آذر 1402 خبر روز 8 آذر 1402 خبر روز 9 آذر 1402 خبر روز 10 آذر 1402 خبر روز 11 آذر 1402 خبر روز 12 آذر 1402 خبر روز 13 آذر 1402 خبر روز 14 آذر 1402 خبر روز 15 آذر 1402 خبر روز 16 آذر 1402 خبر روز 17 آذر 1402 خبر روز 18 آذر 1402 خبر روز 19 آذر 1402 خبر روز 20 آذر 1402 خبر روز 21 آذر 1402 خبر روز 22 آذر 1402 خبر روز 23 آذر 1402 خبر روز 24 آذر 1402 خبر روز 25 آذر 1402 خبر روز 26 آذر 1402 خبر روز 27 آذر 1402 خبر روز 28 آذر 1402 خبر روز 29 آذر 1402 خبر روز 30 آذر 1402 
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۷:۴۲    
قطع زود هنگام گاز پتروشیمی ها نشان داده که دستان جواد اوجی در آستانه زمستان برای رئیسی و مردم خالی است.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۱۱:۲۲    
ناصر غلامی هوجقان متولد 12 فروردین 1356 در آبادان است. وی سال 1356 در محله ذولفقاری جمشیدآباد آبادان و در یک خانواده 8 نفره متولد شد. ساکن تبریز و بزرگ شده تبریز می باشد ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ - ۰۸:۰۲    
حضور چهره های سرشناس فوتبالی در رستوران های سطح شهر به همان اندازه برایشان دردسرساز است که برخی اقوام درجه یک شان!
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۱۱:۵۲    
محققان کشور در یک مطالعه پژوهشی ارزشمند، آینده آموزش دانشگاهی در ایران را از دیدگاه توسعه هوش مصنوعی و رفع موانع موجود در مقابل آن بررسی کرده اند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۲    
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فرایند حضور کمک داوران ویدیویی عراقی دیدار پرسپولیس و استقلال را تشریح کرد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۲    
گرشا قورچیان ملی پوش هنرهای رزمی سواره، مدال طلای مسابقات جام جهانی عربستان را بنام ایران ثبت کرد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۲    
شکایت بازی استقلال و پرسپولیس تمامی ندارد. بعد از شکایت استقلال از 3 بازیکن پرسپولیس، حالا پرسپولیس هم اعلام کرده که از صالح حردانی و ابوالفضل جلالی به دلیل شادی تحریک آمیز مقابل هواداران به کمیته ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۲    
آنتونیو نگری فیلسوف و جامعه شناس ایتالیایی در نود سالگی در پاریس در گذشت. او استاد علوم سیاسی در دانشگاه پاریس و پادوای رم بود.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۰۷:۵۲    
سیروان خسروی که یکی از خواننده های پرطرفدار ایران محسوب می شود، جزو هنرمندانی ست که سفرهای زیادی به خارج از ایران انجام می دهد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۰۷:۴۲    
وقتی بیشتر مردم به پرندگان سخنگو فکر می کنند، طوطی ها به ذهنشان خطور می کند. با این حال، به گفته پاتریک اودانل، متخصص پرندگان در Bordzilla ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۰۷:۴۲    
پدر سینا علیخانی بیمار SMA: تقریبا دو سال پیش بود که در تجمع انجام شده در مقابل مجلس، برای نخستین بار رئیس جمهور را ملاقات کردیم و همان جا ایشان دستور داد تا فردای آن روز جهت پیگیری مطالبات بیماران ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۰۴:۱۲    
سخنگوی طالبان با نمادین خوانده تحقیقات ارتش انگلیس درباره جنایات جنگی در افغانستان تصریح کرد جنایات نیروهای ناتو باید توسط یک نهاد مستقل انجام شود.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۰۴:۱۲    
وزیر بهداشت حکومت طالبان از ایتالیا خواست تا یک مرکز تشخیص بیماری سرطان در افغانستان ایجاد کند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۰۴:۱۲    
نماینده ویژه چین برای افغانستان در دیدار با معاون وزارت خارجه تاجیکستان و مشاور ارشد وزارت خارجه امارات درباره افغانستان گفتگو کرد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۰۳:۲۲    
اعمال و دعاهای مخصوص روز شهادت حضرت زهرا (س)، نماز حضرت فاطمه (س) تسبیحات و زیارت آن حضرت همزمان با ایام فاطمیه در این اینفوگرافیک آماده شده است.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۰۲:۲۲    
جسد زن جوان که شب گذشته ناپدید شده بود در رودخانه بهمنشیر آبادان پیدا شد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۰۲:۲۲    
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: این حادثه ساعت 11:21 دقیقه امروز در یک مجتمع دو طبقه در خیابان سلمان فارسی به وقوع پیوست.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۰۱:۵۲    
منابع خبری در فلسطین اشغالی عصر امروز (شنبه) از کشته شدن یک اسیر زن اسراییلی دیگر در نوار غزه به دست نظامیان ارتش صهیونیستی خبر دادند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۶ - ۰۱:۵۲    
ایالات متحده به اندازه یک تپش از جنگی جهانی که ممکن است در آن شکست بخورد فاصله دارد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۱۹:۴۲    
کاهش کیفیت هوا تا دوشنبه ادامه دارد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۱۹:۴۲    
مقامات حیات وحش در پارک کوینتانا، واقع در سواحل خلیج تگزاس، دلیل ظاهر شدن ناگهانی تپه های شنی کوچک در سواحل خود را در این هفته توضیح داده اند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۱۹:۴۲    
هر تغییری می تواند در زندگی بچه ها استرس به وجود بیاورد اما بعضی ها به شکل متفاوتی با آن روبه رو می شوند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۱۹:۲۲    
نقد تئاتر به معنای التزام در گرفتن ایراد نیست ، میتواند تنها رویت و استنباط شما از دیدن آن تئاتر باشد ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۱۹:۰۲    
طی روزهای اخیر مشغول بررسی ساز و کار درآمدزایی مجموعه موبایل موسوی بودم، چرا که واردات و فروش موبایل، آن هم از مبدأ شهر نسبتا کوچکی نظیر آمل در استان مازندران ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۱۸:۳۲    
مصاحبه اختصاصی خبر روز با بازیکن تیم ملی راگبی بانوان را به شرح زیر بخوانید: اسما فخری بازیکن راگبی اهل کرمانشاه است که سابقه پوشیدم پیراهن تیم ملی ر ا دارد ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۲    
در جلسه ای با حضور رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هوراند از میثم رشتبر عضو جوان مدال آور هلال احمر شهرستان هوراند در مسابقات جهانی تقدیر شد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۱۴:۱۲    
طی آیینی رئیس انجمن کونگ فو آزاد آذربایجان شرقی به عضویت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر هوراند پیوست.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۲    
پخش مستند شبکه من وتو درباره پرویز ثابتی، رئیس اداره کل سوم ساواک زمان پهلوی، چهره او را یک بار دیگر پس از حضور در اعتراضات سال گذشته در لس آنجلس رسانه ای کرد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۱۱:۵۲    
دانشمندان پس از 40 سال تلاش بالاخره موفق به ساخت موادی سخت تر از الماس شدند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۱۱:۵۲    
محققان به دنبال نوع جدیدی از هوش مصنوعی به نام هوش ارگانوئیدی هستند که شبیه به مغز انسان عمل کند. برای شبیه سازی هوش مصنوعی به مغز انسان باید در ساخت آن از نورون های زنده انسان استفاده کرد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۱۰:۵۲    
سخنگوی سازمان ملل متحد اعلام کرد این سازمان، حمله تروریستی به مقر فرماندهی پلیس در راسک در استان سیستان و بلوچستان ایران را به شدت محکوم می کند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۱۰:۴۲    
صبح امروز حکم اعدام جاسوس رژیم صهیونیستی در سیستان و بلوچستان که به صورت آگاهانه اسناد جمع آوری شده را در اختیار سرویس های بیگانه قرار می داد اجرا شد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۱۰:۲۲    
مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز ساعت یک بامداد روز پنجشنبه 23 آذر ماه از کارگاه های شرکت و گفت و شنود صمیمانه با کارگران تلاش گر و کوشا و قدردانی از زحمات اثر بخش آنها بازدید کرد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۰۸:۵۲    
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۰۸:۵۲    
به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ شنبه 25 آذر را بخوانید.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۰۸:۵۲    
گروهی از راهبه های کاتولیک به شکل جالب توجهی اقدام قانونی خود علیه شرکت تولید کننده اسلحه گرم اسمیت اَند وِسون را آغاز کرده اند و خواستار توقف تولید تفنگ های سبک AR شده اند که به عقیده آنها سلاح مورد ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۰۷:۵۲    
در حالی که خبرگزاری فارس، رسانه ی وابسته به سپاه پاسداران، آمار شهدای حمله ی تروریستی به یک مقر انتظامی در راسک را دوازده نفر اعلام کرده است، مسئولان دولتی ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۰۷:۵۲    
مدیر شبکه سه سیما گفت: از حضور سلبریتی های متعهد به انقلاب استقبال می کنیم و چهره های هنجارشکن فتنه 1401 به شرط پشیمانی می توانند به رسانه ملی بازگردند.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۰۷:۴۳    
بدن ما از بخش های مختلفی تشکیل شده که به صورت یکپارچه و بی نقص کنار هم قرار گرفته اند تا به ما در انجام عملکردهای روزمره کمک کنند ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۰۷:۴۲    
به دنبال افزایش انتشار گازهای گلخانه ای و تشدیدِ اثر ال نینو بر دمای هوای زمستانی، کارشناسان پیش بینی می کنند که رکوردشکنی گرما در زمین، سال آینده هم ادامه خواهد داشت.
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۰۷:۴۲    
آغاز سال نو (میلادی)، همیشه یکی از زمان های پرطرفدار برای تصمیم گیری درباره کاهش وزن است. با این وجود بسیاری از افرادی که در شب تغییر سال به خودشان قول کاهش وزن می دهند ...
خبر روز   ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ - ۰۲:۳۲    
مهدیه کریمی بازیکن ملی پوش با تجربه راگبی اهل خراسان رضوی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد.