چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۴May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 25 اردیبهشت 1401 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اسفند 1399 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1400 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آبان 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 1 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 2 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 3 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 4 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 5 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 6 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 7 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 8 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 9 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 10 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 11 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 12 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 13 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 14 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 15 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 16 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 17 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 18 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 19 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 20 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 21 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 22 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 23 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 24 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 25 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 26 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 27 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 28 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 30 اردیبهشت 1401 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1401 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۳۰ - ۱۴:۰۷    
نظام نامه دفاتر ازدواج و طلاق توسط رئیس قوه قضائیه ابلاغ شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۲۲:۳۷    
کاخ کرملین از گفت وگوی تلفنی رئیس جمهور روسیه و رئیس جدید امارات به مناسبت درگذشت رئیس سابق این کشور خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۲    
بیش از 350 بانوی کارآفرین از سراسر کشور محصولات و دست سازه های خویش را در نخستین و بزرگترین نمایشگاه فروش کسب و کار های خانگی بانوان کارآفرین در معرض دید عموم قرار می دهند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۴:۴۰    
قاضی زاده هاشمی با تأکید بر ضرورت برون گرایی برای رفع مشکلات ایثارگران گفت: استراتژی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه خدمات به 5 دهک پایین است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۳:۰۱    
قاضی زاده هاشمی با تأکید بر اهمیت تدوین قوانین متناسب با شرایط اجرایی گفت: باید به جای تدوین قوانین جدید به سمت تعمیق خدمات موجود پیش برویم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۷    
رییس فرهنگ سرای خانواده به مناسبت روز جهانی خانواده برنامه های این مرکز را تشریح کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۵    
مادر گرامی شهیدان شیرزاد، مجتبی و هاجر دارابی از شهدای گرانقدر استان ایلام به فرزندان شهیدش پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۱:۵۲    
حجت الاسلام محمدحسنی ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور را از اهداف شوم دشمن دانست و گفت: اتحاد، همدلی و پشتیبانی مردم از نظام مقدس اسلامی خاری در چشم دشمنان است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۱    
خریس گفت: مقاومت فلسطین امروز نشان داده است که پیروزی و آزادسازی اراضی اشغالی در انتظارش است و رژیم اشغالگر رو به نابودی می رود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۰    
مستند داستان های نگفته با موضوع نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس به افق رسید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۰:۲۲    
رعیت گفت: در قالب فرهنگ و هنر باید گنجینه عظیم دفاع مقدس را برای سلایق مختلف جامعه بازنشر کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۰:۱۰    
مدیرکل مراجعات و پاسخگویی به ایثارگران در دومین وبینار آموزشی سامانه دیدار از راه اندازی آزمایشی این سامانه به منظور ثبت درخواست های دیدار ایثارگران با مسئولان بنیاد خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۰:۰۷    
بهادری جهرمی هدف گذاری اصلی در اصلاح اقتصادی را توسعه عدالت در پرداخت یارانه های دولتی عنوان کرد و گفت: به زودی از طریق پیامک و لینک سامانه مربوطه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۵    
عتریسی گفت: مشکل اصلی امروز رژیم صهیونیستی فقدان امنیت و احساس ناامنی نسبت به آینده است و اینکه آیا این رژیم تداوم خواهد داشت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۶    
حسن فضل الله پس از شرکت در انتخابات و تأکید بر نقش محوری جنوب لبنان در عرصه تحولات این کشور، تأکید کرد و گفت: اگر هدف اسرائیل از برگزاری مانور، تأثیر بر انتخابات باشد، مقاومت در کمین است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۲۲    
جماعتی با بیان اینکه سویه های جدید در برخی کشورها نگران کننده است، گفت: مردم دچار عادی انگاری شده اند و ماسک های خود را برداشته اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۹:۰۱    
زاکانی از صرفه جویی 27 درصدی در مخارج شهرداری با خرید از طریق بورس خبر داد و گفت: در حال حاضر مسیری را می رویم که فرایندهای معیوب را اصلاح کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۸:۵۲    
خدائیان از نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی که وظیفه تنظیم بازار را دارند، خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۶:۵۲    
منابع خبری از برگزاری غیرمنتظره رزمایش دریایی رژیم موقت صهیونیستی خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۶:۵۲    
حسینی گفت: هیئت های مذهبی با توجه به ارتباط مستقیم با مردم می توانند درباره اصلاح و عادلانه سازی نظام یارانه ای نقش موثری ایفا کنند تا دشمن در جنگ روایت ها نتواند اذهان عمومی را مغشوش کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۶:۴۶    
دبیرخانه اتحادیه عرب به مناسبت هفتاد و چهارمین سالروز اشغال فلسطین از شورای امنیت خواست برای حمایت از ملت فلسطین و اجرای قطعنامه های مرتبط با آن ها مداخله فوری کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۶:۴۰    
حمله نظامیان صهیونیست به تجمع مختلف فلسطینیان به مناسبت سالروز اشغال فلسطین در شهر های قدس، طولکرم و رام الله به آسیب دیدن ده ها فلسطینی منجر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۶:۴۰    
المقداد گفت که به مدد ایستادگی ملت و شجاعت ارتش آن و حمایت کشور های دوست، همه طرح های منطقه ای و غربی برای سرنگونی حکومت سوریه شکست خورد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۶:۳۷    
یک روزنامه صهیونیستی نوشت، حزب الله با نمایش موشک های جدید می خواهد نشان دهد که هرگونه درگیری در آینده را به دریا خواهد کشاند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۰۰:۰۱    
سرهنگ جعفری گفت: پویش سلام فرمانده به شکل ویژه و خاص با حضور بیش از یک هزار دانش آموز پیش دبستانی و دبستانی، با نوا و اجرای ابوذر روحی در میدان شهرداری فومن اجرا می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۵    
حجت الاسلام عالیشاه گفت: 80 هزار خانوار در استان مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۵    
سرهنگ محسنی زرین گفت: امروز برگزاری یادواره های شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آنان در ارتقاء فرهنگ جامعه تاثیرگذار است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۵    
عکس رزمندگان مازندرانی در هشت سال دفاع مقدس به صورت گویاسازی منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۵    
علوی فر گفت: مجموعه نیروی انتظامی علاوه بر وظیفه امنیتی، خدمات ویژه ای را به زائران حسینی چه در بحث ورود و چه خروج از مرز و تا چند روز بعد از اربعین ارائه داده اند
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۵    
سردار ارجمندی فر گفت: جوانان امروز باید همانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس خرمشهرهای بعدی را فتح و برای کشور عزت و سربلندی آفرینند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۵    
روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران امروز با همراهی عابدین فقیه نصیری سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کلاردشت با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان با آرمان های گلگون کفنان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۵    
سردار میرزایی گفت: افزایش احساس امنیت در جامعه منجر به انسجام اجتماعی و فراگیری نظم و امنیت در بین مردم خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۲    
دومین روز همایش جهاد تبیین با محوریت توسعه شهری مبتنی بر ظرفیت های دانش بنیان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۲    
قاسمی فرزاد گفت: دولت حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر است و در این راستا مجموعه استانداری آماده پشتیبانی از آنان، به منظور منطبق شدن فضای همدان با فضای معنوی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۲    
محمدی گفت: با توجه به اینکه شهرستان همدان دو هزار و 720 تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، کنگره شهدای این شهرستان در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد و تا زمان برگزاری کنگره شهدا به خانواده های معزز این ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۲    
نشست مشترک هماهنگی رزمایش الی بیت المقدس 12، سالروز آزادسازی خرمشهر، سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و کنگره شهدای شهرستان همدان با حضور مسئولین مرتبط در فرمانداری همدان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۳:۵۲    
نظری گفت: آنچه را که در داستان ها و تاریخ می خواندیم در دفاع مقدس متجلی شد و شخصیت های مبارز و مجاهدی که در شاهنامه به تصویر کشیده شده بود را در صحنه واقعی دیدیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۲:۳۱    
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروز تثبیت امنیت هوایی در سایه ایثار و از خودگذشتگی شبانه روزی کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۲:۲۵    
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: لازمه کسب علم های نوین، انجام تحقیق و پژوهش است و توجه به این مهم موثرترین راه برای ارتقای توان رزمی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۶    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان باروقی را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۶    
طریقی گفت: مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار با خانواده های شهدا را اولویت کاری خود قرار دادند تا در این دیدارها ضمن بررسی مشکلات این قشر معظم جامعه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۰    
عماری گفت: اجرای توزیع هدفمند یارانه ها تاثیری در افزایش نرخ نان سنتی نخواهد داشت، بنابراین مردم نگران کمبود و یا گران شدن نان نباشند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۰    
رجحانی گفت: گلزارهای شهدا یکی از مهمترین مکان های فرهنگی هستند که با توجه ویژه به آنها می توان برنامه های ترویجی موثری را در این مکان های مقدس اجرا کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۰    
فراستی با اشاره به اقدامات نادر طالب زاده جهت همراه کردن سایر افراد با جریان انقلاب گفت: وی همواره با تربیت نیرو و مستندسازی برای معرفی انقلاب اسلامی گام برمی داشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۲:۱۰    
خان احمدی گفت: فرزندم برای احیای دین اسلام به جبهه ها رفت و در این راه به مقام شهادت نایل آمد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۷    
سرداد القاصی مهر گفت: 13 تیم از مجموعه انتظامی در زمینه های مختلف از جمله یگان ویژه، مردم یاری، راهور ناجا و بحث ترافیکی، پلیس راه و بحث تردد آماده خدمت رسانی به زائران اربعین 1401 هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۷    
اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مازندران عصر امروز با آیت الله محمدی لائینی دیدار و گفت وگو کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۲:۰۱    
وزیر بهداشت دیپلماسی سلامت را مسیر تحکیم روابط با کشور های مستقل خواند و گفت: روابط ایران و کوبا عمیق، دارای سابقه انقلابی و عدالت خواهانه است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۵    
سردار خراسانی گفت: تجربه موفقی در تولید محصول دانش بنیان داریم، به طور کامل زنجیره تولید دانش بنیان را طراحی و الگوسازی کردیم و مدل مردمی شدن حتی زنجیره محصول دفاعی را هم داریم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۲    
خطیب زاده آمریکا را دولتی خواند که در جعبه ابزار سیاست خارجی خود از حقوق بشر به عنوان یکی از ابزار های معمول در پیشبرد اهدافش بهره می برد که باعث به بازیچه گرفته شدن مفهوم حقوق بشر شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۶    
نشست هم اندیشی گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و چین و پاکستان با حضور حسین امیرعبداللهیان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۱    
حجت الاسلام کریمی تبار گفت: زمینه کار فرهنگی در سطح جامعه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وجود دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۱    
حجت الاسلام مولوی گفت: خانواده شهدا تمامی هستی سرمایه و عزیزان خود را فدای انقلاب اسلامی کردند تا ما امروز در آسایش و امنیت باشیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۱    
خسروی گفت: شرکت شهرک های صنعتی کردستان در راستای تحقق شعار سال و امیدآفرینی اقدام به برگزاری نمایشگاه معرفی توانمندی های صنعتی استان با محوریت اصلی واحدهای دانش بنیان کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۵    
کمیته کشوری احراز شهادت و جانبازی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به شهادت بسیجی محمد محمدی رای داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۵    
محمدی لائینی با بیان اینکه باید نسبت به ارزان ساری سفر عتبات عالیات توجه شود، خواستار کنترل هزینه های چندبرابری این سفر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۵۲    
حجت الاسلام رئیسی با اطمینان بخشی نسبت به ذخایر کالا های اساسی در کشور این نکته را گفت که همه کسانی که در دهک های اول تا نهم قرار داشته و مستحق دریافت یارانه هستند حتما یارانه می گیرند و جای نگرانی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۷    
هیات وزیران با اختصاص تسهیلات بانکی به واحد های تولیدی دام و طیور کشور با نرخ ترجیحی 10 درصد موافقت کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۱    
گودرزیان فرد نویسنده ملایری حوزه ادبیات پایداری در جهت تجلیل از مقام شامخ شهدا، با خانواده شهیدان علیرضا و ابوالقاسم حاجی بابایی دیدار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۳۱    
پدر شهید مدافع حرم نوید صفری دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۵    
بسته محصول فرهنگی سرباز به همت انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) منتشر و در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در دسترس عموم علاقمندان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۵    
نصرپور گفت: آنچه امروز می تواند نسل نوجوان و کودک را با سیره شهدا آشنا کند تولیدات خوب و با کیفیت به صورت انیمشین است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۵    
سرهنگ شیخ گفت: جایگاه شهدای روحانیت در دوران هشت سال دفاع مقدس به درستی در جامعه تبیین شود و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از بزرگ ترین اهدافی است که با برگزاری یادواره ها و کنگره های بزرگداشت شهدا ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۲    
در آستانه گرامیداشت چهلمین سالروز فتح خرمشهر اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۲    
لطفی شهپر گفت: مدیریت هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان موفق به کسب رتبه برتر در مرحله اول رویداد سینما حماسه در بخش مستند شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۲    
وزیر فرهنگ لبنان در حاشیه بازدید از موزه دفاع مقدس بر مزار هشت شهید گمنام آرمیده در ورودی این موزه حضور یافت و با نثار گل و قرائت فاتحه به روح بلند ایشان ادای احترام کرد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۲    
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه راهبرد دولت سیزدهم مبتنی بر آرمان های انقلاب، ارزش ها و رهبری است، گفت: نقد ها باید منصفانه، منطقی و آرام باشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۲۲    
پنج هزار نفر از دانش آموزان کازرون در اجتماعی پر شور سرود سلام فرمانده را در حضور فرهنگیان و خانواده ها اجرا کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۶    
سرهنگ مهرعلیا گفت: مردم باید با بصیرت و صبوری خود، دولت را همراهی و حمایت کنند، در حقیقت مردم ایران، ستون فقرات خیمه گاه انقلاب اسلامی هستند و در زمین دشمن بازی نمی کنند و اجازه نمی دهند دشمنان با ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۶    
مادر شهیدان علیرضا و علی اصغر فرخ باروقی دار فانی را وداع گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۶    
مراسم بزرگداشت نادر طالب زاده در شهرستان لاهیجان برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۶    
کارگاه آموزشی تاریخ شفاهی دفاع مقدس با حضور نویسندگان، پژوهشگران و نمایندگان ایثارگران ادارات و سازمان های استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۷    
حجت الاسلام فلاحی گفت: امروز دیگر گنبد آهنی و دیوار های بلند کارایی ندارد و رژیم صهیونیستی خود را زندانی کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۹:۰۱    
رییس ستاد کل نیروهای مسلح در رأس هیئت بلندپایه نظامی و به دعوت رسمی وزیر دفاع جمهوری تاجیکستان عازم این کشور خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۵    
نوری گفت: بر اساس مسئولیت اجتماعی، هر یک از دستگاه های اجرایی یک یا چند مدرسه به ویژه مدارس شاهد را زیر پوشش خود گرفته و پشتیبانی کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۵    
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اهداء لوح تقدیر از استاندار ایلام تجلیل کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۵    
نمایندگان پارلمان یمن جنایت نیرو های رژیم آل سعود علیه شهروندان این کشور در استان صعده را محکوم کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۵    
دادستان عمومی و انقلاب شهریار از دستگیری متهمان سرقت به عنف در شهرک وایین خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۵    
وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از دیوان کیفری بین المللی خواست که در قبال جنایت رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی سکوت نکند و تحقیقات فوری را در این زمینه شروع کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۲    
مسوولان استان فارس در سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) و بنیاد شهید با خانواده دو تن از شهدای گرانقدر ملبس به لباس روحانیت استان فارس دیدار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۸:۵۲    
هزاران فلسطینی امروز در شهر رام الله به مناسبت یوم النکبه (سالروز اشغال فلسطین) به خیابان ها آمده و علیه رژیم صهیونیستی شعار سردادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۸:۴۶    
ناصر ابوشریف با بیان اینکه ملت فلسطین جنایت صهیونیست ها را هیچگاه فراموش نمی کنند، گفت: برخی از کشور های عربی به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند که می خواهیم دست از این پروژه منحوس ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۲    
صدها معترض به حضور نظامی آمریکا در جزیره اوکیناوا در ژاپن با برگزاری تظاهراتی کاهش حضور نظامی این کشور در ژاپن به ویژه اوکیناوا را خواستار شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۸:۲۲    
حسنی گفت: هفت یادمان دفاع مقدس استان باید تا پایان سال جاری با اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی مختلف تکمیل شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۶    
دریایی به برنامه ریزی برای هفته قرآن و عترت اشاره کرد و گفت: اقدامات متنوعی از جمله محافل قرآنی، کارگاه های آموزشی سبک زندگی اسلامی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۰    
ستاری با اشاره به لزوم خدمت رسانی به مردم این استان با تکیه بر مدیریت و تلاش جهادی گفت: گلایه مردم از دستگاه های اجرایی پذیرفتنی نیست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۸:۱۰    
روسای نمایشگاه های کتاب قطر و عمان در دیدار با معاون وزیر ارشاد از اعلام آمادگی و تمایل خود برای ترجمه برخی از کتاب های ایرانی به زبان عربی و انتشار در کشورهای خود خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۱    
سردار سرلشکر حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی درگذشت فرمانده اسبق انتظامی خوزستان را تسلیت گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۱    
میرزاجعفری گفت: اولین چالش پیش روی ناشران در حوزه های تخصصی به ویژه حوزه حقوقی بازار هدف برای آن هاست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۵    
النخاله گفت که 74 سال است که ملت فلسطین با تمام اراده و علیرغم شرایط پیچیده با جنایات رژیم جنایتکار صهیونیستی مقابله می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۲    
در آستانه گرامیداشت چهلمین سالروز فتح خرمشهر اولین جلسه ی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان، عصر امروز (یکشنبه) در سالن جلسات استانداری اصفهان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۲    
تبیین اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در مدار تولیدات دانش بنیان و همین طور بومی سازی تکنولوژی در صنایع نفت و گاز را در ادامه مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۷:۵۲    
عبدالله سامری نماینده سابق مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۶    
به مناسبت روز جهانی خانواده و در دومین برنامه نهضت دیدار، از خانواده معظم شهیدان دانشجو سیدسعید خورسندی و بابک نوری هریس دو شهید دانشجو از دو نسل متفاوت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۰    
سرهنگ فولادی گفت: دستگاه های مختلف مطابق قانون بودجه مکلف به پرداخت یک درصد از اعتبارات خود به موضوع دفاع مقدس هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۰    
کتاب بررسی مقایسه نحوه پوشش رسانه های انتخابات ریاست جمهوری سال های 92 و 96 در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۰    
حجت الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه برخی افراد به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه میان مسلمانان هستند، گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۷:۴۰    
سرهنگ نصرالهی گفت: تلاش برای تحقق مفاد بیانیه گام دوم انقلاب برای روشنگری نسل جوان و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان لازم است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۱    
همایش صبح پیروزی فلسطین نزدیک است، عصر امروز با حضور جمعی از فعالان حوزه مقاومت برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۱    
متینیان گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد دریکسال اخیر، حق مناطق جنگی علاوه بر بازنشستگان دولتی کشوری به کارکنان بازنشسته سپاه، ارتش و نیروی انتظامی مشمول تمامی شهرهای استان خوزستان پرداخت می شود.