پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۵۰Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیوان اقتصاد 5 آبان 1396 - divaneghtesad.ir

دیوان اقتصاد 25 فروردین 1395 دیوان اقتصاد 25 فروردین 1396 دیوان اقتصاد 20 اردیبهشت 1396 دیوان اقتصاد 26 خرداد 1396 دیوان اقتصاد 25 تیر 1396 دیوان اقتصاد 27 مرداد 1396 دیوان اقتصاد 24 شهریور 1396 دیوان اقتصاد 24 مهر 1396 دیوان اقتصاد 27 آذر 1396 دیوان اقتصاد 23 دی 1396 دیوان اقتصاد 26 بهمن 1396 دیوان اقتصاد 27 اسفند 1396 دیوان اقتصاد 1 آبان 1396 دیوان اقتصاد 2 آبان 1396 دیوان اقتصاد 3 آبان 1396 دیوان اقتصاد 4 آبان 1396 دیوان اقتصاد 5 آبان 1396 دیوان اقتصاد 6 آبان 1396 دیوان اقتصاد 7 آبان 1396 دیوان اقتصاد 8 آبان 1396 دیوان اقتصاد 9 آبان 1396 دیوان اقتصاد 10 آبان 1396 دیوان اقتصاد 11 آبان 1396 دیوان اقتصاد 12 آبان 1396 دیوان اقتصاد 13 آبان 1396 دیوان اقتصاد 14 آبان 1396 دیوان اقتصاد 15 آبان 1396 دیوان اقتصاد 16 آبان 1396 دیوان اقتصاد 17 آبان 1396 دیوان اقتصاد 18 آبان 1396 دیوان اقتصاد 19 آبان 1396 دیوان اقتصاد 20 آبان 1396 دیوان اقتصاد 21 آبان 1396 دیوان اقتصاد 22 آبان 1396 دیوان اقتصاد 23 آبان 1396 دیوان اقتصاد 24 آبان 1396 دیوان اقتصاد 25 آبان 1396 دیوان اقتصاد 26 آبان 1396 دیوان اقتصاد 27 آبان 1396 دیوان اقتصاد 28 آبان 1396 دیوان اقتصاد 29 آبان 1396 دیوان اقتصاد 30 آبان 1396 
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۰    
همزمان با تهدیدهای آمریکا علیه ایران، اروپایی ها دوباره خرید نفت از ایران را کاهش دادند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۲    
قیمت پرواز رفت و برگشت تهران-نجف رکورد 2.6 میلیون تومان را ثبت کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۳:۴۵    
محمد بن سلمان،ولیعهد عربستان سعودی از ادامه طرح کاهش تولید نفت از مارس 2018 خبرداد و گفت که اوپک و متحدانش قرار است ماه آینده جلسه ای به همین منظور برگزار کنند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۳:۱۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تأکید بر اینکه در تولید برخی تجهیزات مخابراتی به خودکفایی رسیده ایم، گفت: لیست 21 قلم کالای ممنوعه وارداتی حوزه فاوا اعلام شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۱:۲۰    
شرکت تامین خدمات کاربردی کاسپین موفق به دریافت برترین تندیس هوش تجاری به عنوان شرکت پیشرو در فاز بهره برداری و عملیاتی Bi Exploitation شد
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۱:۱۰    
وزیر اقتصاد با بیان اینکه در سفر به باکو روابط اقتصادی با جمهوری آذربایجان را در زمینه مختلف بررسی کرده است، گفت: در این سفر آمادگی ایران را برای کشت فراسرزمینی و ساخت ماشین آلات کشاورزی اعلام کردیم.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۰    
چند روز پیش در خبرها خواندیم که پرونده نقض حقوق پتنت میان اپل و سامسونگ مجدداً به دادگاه منطقه کالیفرنیای شمالی منتقل شده است تا تکلیف میزان خسارتی که سامسونگ باید به اپل بپردازد مشخص شود ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۱۰:۰۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تدوین استراتژی برای توسعه اقتصاد گردشگری تاکید کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۶ - ۰۸:۲۰    
همزمان با سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان به باکو ، شمارش معکوس برای 24 ساعته شدن گمرک آستارای ایران و آذربایجان آغاز شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۰    
سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن در ارتباط با تشدید مشکلات بانکی ایرانیان مقیم چین با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: رفع مشکلات بانکی از اولویت های این سفارت است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۰    
ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری بر این نکته تاکید دارد که اقتصاد مقاومتی خواهد توانست الگویی الهام بخش از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشیده و زمینه و فرصت مناسب را برای نقش ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۵    
مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان گفت ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۵۰    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در همایش تجاری ایران و نیجر که در نیامی برگزار شد، اعلام کرد که ایران خواستار روابط اقتصادی برد-برد با این کشور است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۵    
سفیر ایران در پاکستان گفت، اگر پاکستان موافقتنامه ای با ایران امضا کند، تهران آماده عرضه 100 تا 3000 مگاوات برق به این کشور است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۴:۲۵    
مدیر عامل شرکت به پرداخت ملت با بیان اینکه اصلاح نظام کارمزد نیازمند فرهنگ سازی است، گفت: اصلاح نظام کارمزد نیازمند فرهنگ سازی و مشارکت تمام ذی نفعان در تدوین سیاست های اجرایی آن است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۵    
صادرات نفت و میعانات گازی ایران در ماه اکتبر نسبت به ماه قبل از آن با 19 درصد کاهش به 2.09 میلیون بشکه در روز رسید.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۵    
باوجود عبور بازار آزاد از تقاضاهای هیجانی موثر بر قیمت دلار در نیمه دوم مهرماه، اما این ارز توانست جایگاه خود را در کانال 40 هزارریالی تثبیت و به همین مسیر در آبان ماه ادامه دهد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۰    
شرکت های بیمه مکلف شده اند 100 درصد جریمه موتورسیکلت های فاقد بیمه نامه شخص ثالث را ببخشند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۰    
وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان و رییس کمیته گمرک جمهوری آذربایجان در خصوص افزایش ساعات کاری گمرکات دو کشور توافق کردند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۳:۲۰    
مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک از اتصال کارت های شتابی ایران به کارت خوان های روسیه تا سه ماه آینده خبر داد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۲:۵۰    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به این که بانک شهر بزرگ ترین پشتیبان شهرداری هاست، گفت: توسعه خطوط مترو در کلانشهرها تنها با حمایت بی وقفه بانک شهر میسر شده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۵    
شرکت بلژیکی اکسمار اعلام کرد، در حال مذاکره برای استفاده از کشتی ال ان جی سازی این شرکت در دریای کارائیب در یک پروژه صادراتی ایران است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۵    
برنامه اجرایی مشترک ایران و روسیه در زمینه مسکن و ساختمان به امضای وزیر راه و شهرسازی ایران و وزیر مسکن و ساختمان روسیه کشور رسید .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۱:۲۰    
تازه ترین نتایج شناسایی و ارزیابی دارایی های تعاونی منحل شده فرشتگان از وجود 68 فقره ملک تاکنون حکایت دارد ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۵    
رئیس کل گمرک ایران در بخشنامه جدیدی شرایط تشریفات گمرکی برای واحدهای تولیدی معتبر بدون پرداخت حقوق ورودی و با نگهداری بخشی از کالا به عنوان وثیقه حقوق ورودی کالاهای ترخیصی را اعلام کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۰    
معاون توسعه امور تولیدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: برای دستیابی به اهداف سند چشم انداز، در طول برنامه 5 ساله ششم ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۰    
اصلاح نظام بانکی نیازمند مقدمات و الزامات مهمی است که به نظر می رسد یکی از مهم ترین آنها، تقویت سرمایه اجتماعی است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۰    
طرح توپ جام جهانی پیش رو که سال آینده به میزبانی کشور روسیه برگزار خواهد شد، لو رفت.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۱:۱۰    
بی بی سی انگلیسی در گزارشی نوشت: تجارت بین المللی پسته با تاثیرات منفی غیرمنتظره ای از تنش های بین ایران و آمریکا مواجه شده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۰    
استاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: ثبات سطح قیمت ها و سلامت نظام بانکی دو وظیفه مهمی است که در طرح قانون جدید بانک مرکزی بر عهده این نهاد گذاشته شده تا با حفظ استقلال این دو هدف را به انجام برساند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۵    
شرکت یاماها در نمایشگاه خودرو توکیو از جدیدترین نسل موتورهای سه چرخ خود با نام نیکن رونمایی کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۵    
امروزه حفظ امنیت سایبری به یکی از مشکل های عمده ی شرکت های بزرگ تبدیل شده است. به این منظور روش های مختلف و جدیدی برای حفظ امنیت بیشتر ارائه شده اند که در این مقاله به آن ها می پردازیم.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۰:۱۵    
دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازی از بازدید هیاتی از قطعه سازان داخلی از خطوط تولید پژو و رنو در فرانسه و توافق با این شرکتها برای داخلی سازی محصولاتشان در ایران خبر داد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۵    
آمارهای تانکری به دست آمده از منابع تجاری و موسسه تامسون رویترز نشان می دهد که واردات نفت شرکت اسار اویل هند از ایران در ماه سپتامبر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 26.4 درصد کاهش یافته است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۵    
مدیر هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) اظهار کرد: تا پایان سال در حوزه خودرو قرارداد جدیدی نخواهیم داشت تا بتوانیم با شش خودروساز بزرگی که قرارداد بسته ایم به مرحله اجرا برسیم.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۰۹:۵۵    
در حالی که بعد از اظهارات ولیعهد عربستان در مورد تمدید توافق کاهش تولید، گمانه زنی ها در مورد کاهش شکاف عرضه و تقاضا در بازار قوت گرفته است ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۵    
عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران در مورد حادثه ارومیه گفت: به آموزش و پرورش تذکر می دهیم که اگر دستورالعملی در این زمینه وجود دارد این دستورالعمل را به ما گزارش دهند که نسبت به حفاظت فیزیکی و روحی و ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۰۸:۳۵    
دولت عربستان سعودی در اقدامی عجیب، سوفیا (ربات انسان نمای چینی) را به صورت رسمی شهروند خود خوانده است!
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۰۸:۲۵    
معاون بیمه مرکزی با تشریح جزئیات حق بیمه 16هزارتومانی زائران اربعین حسینی،به پوشش حوادث تروریستی و درگیری های داخلی عراق در قالب این بیمه اشاره کرد و گفت: بیمه ایران با ترک مناقصه انتخاب شد.