پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۵۳Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیوان اقتصاد 30 آبان 1396 - divaneghtesad.ir

دیوان اقتصاد 25 فروردین 1395 دیوان اقتصاد 25 فروردین 1396 دیوان اقتصاد 20 اردیبهشت 1396 دیوان اقتصاد 26 خرداد 1396 دیوان اقتصاد 25 تیر 1396 دیوان اقتصاد 27 مرداد 1396 دیوان اقتصاد 24 شهریور 1396 دیوان اقتصاد 24 مهر 1396 دیوان اقتصاد 27 آذر 1396 دیوان اقتصاد 23 دی 1396 دیوان اقتصاد 26 بهمن 1396 دیوان اقتصاد 27 اسفند 1396 دیوان اقتصاد 1 آبان 1396 دیوان اقتصاد 2 آبان 1396 دیوان اقتصاد 3 آبان 1396 دیوان اقتصاد 4 آبان 1396 دیوان اقتصاد 5 آبان 1396 دیوان اقتصاد 6 آبان 1396 دیوان اقتصاد 7 آبان 1396 دیوان اقتصاد 8 آبان 1396 دیوان اقتصاد 9 آبان 1396 دیوان اقتصاد 10 آبان 1396 دیوان اقتصاد 11 آبان 1396 دیوان اقتصاد 12 آبان 1396 دیوان اقتصاد 13 آبان 1396 دیوان اقتصاد 14 آبان 1396 دیوان اقتصاد 15 آبان 1396 دیوان اقتصاد 16 آبان 1396 دیوان اقتصاد 17 آبان 1396 دیوان اقتصاد 18 آبان 1396 دیوان اقتصاد 19 آبان 1396 دیوان اقتصاد 20 آبان 1396 دیوان اقتصاد 21 آبان 1396 دیوان اقتصاد 22 آبان 1396 دیوان اقتصاد 23 آبان 1396 دیوان اقتصاد 24 آبان 1396 دیوان اقتصاد 25 آبان 1396 دیوان اقتصاد 26 آبان 1396 دیوان اقتصاد 27 آبان 1396 دیوان اقتصاد 28 آبان 1396 دیوان اقتصاد 29 آبان 1396 دیوان اقتصاد 30 آبان 1396 
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۹/۲۸ - ۰۹:۴۴    
58 هزار و 637 دستگاه انواع خودرو از ابتدای سال جاری تا امروز وارد کشور شده که ارزش آن یک میلیارد و 559 میلیون دلار بوده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۵    
بانک رفاه در 8 ماهه نخست سال جاری، بالغ بر 19.827 میلیارد ریال ضمانتنامه ریالی صادر کرده است .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۰    
جایزه مصطفی(ص) به پروفسور محمدامین شکراللهی و پروفسور ارول گلنبه اهدا شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۸    
بانک مرکزی نرخ تبادلی 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن تمامی ارزها بدون تغییر نسبت به روز شنبه ثابت ماند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۵:۱۹    
توافق نامه اجرایی شدن ایده شهرهای جدید هوشمند در ایران بین بانک مسکن و شرکت عمران شهرهای جدید با ایفای سه نقش عمده از سوی بانک مسکن در ساخت این شهرها امضا شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۹    
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در نشست تخصصی با مدیران عامل اتحادیه های تعاون گفت: حمایت از بانک توسعه تعاون و افزایش سرمایه این بانک سبب ارتقاء سهم بخش تعاون خواهد شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۰۹:۵۹    
اطلاعیه شرکت سهامی بیمه ایران درخصوص واریز بازخرید بیمه نامه های عمر و پس انداز صادره شرکت بیمه توسعه به شماره شبای بانک زیاندیدگان
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۴:۴۳    
فروش خودروهای برقی در سه ماه سوم 2017 رکورد زد که دلیل اصلی آن افزایش در خور توجه تقاضای چین است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۳    
بیمه دانا از اولین روز حادثه زلزله غرب کشور با اعزام شش گروه ارزیاب خسارت به شهرهای سرپل ذهاب، قصرشیرین، اسلام آباد غرب،ازگله، ثلاث باباجانی،جوانرود اقدامات عملی خدمت رسانی به زلزله زدگان را آغاز کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۳    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: وام اشتغال روستاییان از طریق بانک های عامل کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک، صندوق کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید پرداخت می شود.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۲۳    
معاون وزیر کار گفت: می خواهیم به یک ادبیات مشترک برای اجرای سه برنامه اصلی اشتغال فراگیر، اشتغال روستایی و صیانت از اشتغال موجود دست یابیم.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۲    
وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه ای، میزان و نحوه تهاتر بدهی ها با مطالبات دولت و ترکیب بانک های طلبکار از دولت را، تشریح کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۱۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح نشست این کمیسیون گفت: سئوال بنده از وزیر صنعت در خصوص شفافیت اطلاعات بنگاه های اقتصادی مطرح و مقرر شد وزارت صنعت ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۱۷    
بانک صادرات ایران به عنوان یکی از 7 بانک عامل تعیین شده برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور، پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت به آسیب دیدگان را با جدیت پیگیری می کند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۰۲    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات اعلام کرد: جذب منابع از صندوق توسعه ملی و خطوط اعتباری بیانگر عزم ملی برای حمایت ازصادرات غیرنفتی است که در کانون آن اگزیم بانک ایران قرار دارد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۰۲    
پیرو اطلاعیه های قبلی این بانک درباره ابلاغ بانک مرکزی و مصوبه شورای پول و اعتبار برای واگذاری مدیریت دارایی ها و بدهی های تعاونی اعتبار افضل توس (درحال تصفیه) به بانک آینده؛ بدین وسیله ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۹    
افزایش قیمت سکه طی روزهای اخیر موجب شد تا رئیس اتحادیه طلا و جواهر به تشریح دلایل گرانی اخیر سکه بپردازد. وی اعلام کرده که قیمت سکه 200 هزار تومان حباب دارد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۹    
بانک سامان در راستای افزایش راحتی مشتریان و سهولت دسترسی به خدمات بانکی، امکان خرید کارت هدیه از فروشگاه اینترنتی بانک سامان را فراهم کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۹    
نیروگاه های خورشیدی شرکت گسترش انرژی آتیه نو با تسهیلات بانک صنعت و معدن افتتاح می شود.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۹    
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد: به دلیل حجم رو به رشد داده های سامانه نماد اعتماد الکترونیکی، الزام استقرار پایگاه داده و اعمال نظارت بر سرورهای آن در مرکز داده بازرگانی مرکز توسعه تجارت ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۹    
براساس اعلام وزارت صنعت، تاکنون تعداد 17 نشان (برند) خارجی پوشاک با انجام مراحل لازم موفق به اخذ گواهی فعالیت در کشور ما شده اند و 14 متقاضی نیز در حال تکمیل مدارک خود هستند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۴    
با دستور وزیر اقتصاد، تاکنون مبلغ 565 میلیارد و 400 میلیون تومان با هدف تسریع در امدادرسانی به هم میهنان زلزله زده از سوی خزانه داری کل کشور به دستگاه های ذیربط پرداخت شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۶:۱۴    
یک مقام مسئول در سازمان توسعه تجارت ایران، از ارسال نامه وزرای صنعت و اقتصاد به معاون اول رئیس جمهوری برای ورود موقت کالا خبرداد و گفت: سفته جایگزین وثایق دریافتی جهت ورود موقت کالا می شود.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۹    
رییس پژوهشکده پولی و بانکی با اشاره به اینکه بالا بودن نرخ سود بانکی تاثیرات مخربی بر اقتصاد کشور گذاشت که عدم تعادل در ترازنامه بانک ها از آن جمله بوده است ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۴    
رویداد تکنولوژی بیمه با هدف افزایش تعامل با استارتاپ های بیمه ای و نیز بهره مندی از راهکارهای نواورانه از هفتم تا دهم آذرماه برگزار می شود.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۴    
سخنگوی دولت گفت: 281 میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته برای اسکان موقت، خرید لوازم خانگی، تعمیر و مرمت خانه های آسیب دیده و بازسازی واحدهای تخریب شده همان روز اول آماده و به حساب بنیاد مسکن واریز شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۴    
مدیرعامل بورس کالا گفت: این بورس محلی برای قیمت گذاری کالاهای واسطه ای و کشف قیمت محصولات مختلف است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۹    
مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد: 70 درصد پرتفوی تسهیلاتی بانک متعلق به بخش تعاون و مابقی در سایر بخش ها است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۹    
روابط عمومی بانک دی در چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، موفق به کسب رتبه اول در بخش پژوهش های ارتباطی شد و لوح ویژه خط کش طلایی افکارعمومی را دریافت کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۴    
طرح مفهومی از گوشی منسوب به اپل با نام آیفون SE جدید منتشر شده است که طراحی مشابه با آیفون 10 دارد؛ البته این مدل فاقد دوربین دوگانه است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۴    
یک استاد دانشگاه رتبه کارآفرینی اجتماعی ایران در میان 50 کشور جهان را رتبه 27 اعلام کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۹    
شرکت بیمه پاسارگاد با استقرار واحدهای سیار پرداخت خسارت در مناطق زلزله زده غرب کشور، زمان پرداخت خسارت را به کوتاه ترین زمان ممکن کاهش داد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۵۴    
معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه 9 بار آژانس انرژی اتمی گفته که ایران به تعهدات خود عمل کرده است اعلام کرد ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۴    
معاون امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه فضای کسب و کار در کشور به نظام اداری و بروکراسی ایران پیوند خورده است گفت ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۹    
شاخص کل در معاملات امروز تالار شیشه ای، با رشد بیش از 500 واحدی از مرز کانال 88 هزار و 500 واحد هم عبور کرد تا سهامداران روز پررونقی را تجربه کنند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۹    
عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون چک در کمیسیون متبوع خود خبرداد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۴:۱۹    
رئیس مرکزتحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: عمر مفید حفاظ های بتنی در راههای کشور با استفاده از تکنولوزی های جدید باید به 20 سال افزایش یابد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۴۴    
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: امروز نقص های زیادی در مقوله کیفیت ساخت و سازهای کشور داریم که ضعف اصلی آن به آموزش های ارائه شده باز می گردد و باید جدی گرفته شوند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۳۴    
پس از آنکه رئیس جمهوری ترکیه در سخنانی از عملکرد بانک مرکزی این کشور انتقاد کرد و تلویحا از دخالت در سیاست های پولی بانک مرکزی ترکیه خبر داد ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۲۴    
رئیس مرکز ملی فضای مجازی از ثبت بیش از 17 هزار کانال در سامانه وزارت ارشاد خبر داد و گفت: در صورتی که کانال هایی لطمه اقتصادی، حیثیتی به افراد وارد کنند، پیگیری قضایی می شوند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستائیان و شهرهای کمتر از 10 هزار نفر درنظر گرفته شده است و با ایجاد اشتغال می توانیم گامی برای رفع فقر برداریم.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۳    
معاون شبکه و امنیت زیرساخت شرکت به پرداخت از تدوین طرح اصلی امنیتی این شرکت در هفت محور از ابتدای سال 96خبر داد و گفت: برخی از محورهای این طرح امنیتی تا پایان سال عملیاتی می شوند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۸    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن کشور گفت: نرخ اثرگذاری سود تسهیلات ساخت مسکن بالاتر از 26درصد است و این مساله باعث شده بخش تولید شرایط بسیار سختی داشته باشد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۵۳    
صکوک منفعت برای تامین مالی بیلبوردهای شهری گزینه بسیار خوبی است و می تواند درآمدهای آتی شهرداری را یکجا و تنزیل شده کند ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۸    
تعداد نسخه های همراه بانک جدید نصب شده روی گوشی های تلفن همراه مشتریان بانک ملت از یک میلیون نسخه عبور کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۸    
اسامی برندگان سی و نهمین مرحله قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک سپه روی سایت این بانک قرار گرفت.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۸    
در کنار 8.5 برابر شدن قیمت بیت کوین طی سال جاری حجم مبادلات ارزهای مجازی در جهان نیز هزار درصد افزایش یافته و به 2 میلیارد دلار در روز رسیده است .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۸    
سازمان بورس و اوراق بهادار دستورالعمل کنترل داخلی و پیش نویس دستورالعمل راهبری شرکتی را اولین بار در سال 2012 منتشر کرد ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۸    
رئیس سازمان فضایی ایران از اتمام طراحی مفهومی ماهواره سنجش از دور پارس 1 خبر داد و گفت: این ماهواره با همکاری 4 دانشگاه ساخته می شود و پیش بینی می کنیم تا 4 سال دیگر به فضا پرتاب شود.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۲:۱۲    
بزرگترین سوپرمارکت های زنجیره ای کره جنوبی اعلام کرد، اولین شعبه این فروشگاه ها را در ایران افتتاح کرده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۲    
مدیریت عملیات بازار بورس اوراق بهادار تهران اعلام کرد: نماد معاملاتی شرکت بیمه آسیا باز شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۵۲    
مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان این که این بانک تمام قد در میدان اقتصاد مقاومتی است، گفت: تمام مطالبات گندم کاران توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۴۲    
طلا در بازار جهانی پس از ریزش سنگینی که در معاملات روز گذشته داشت، روز سه شنبه در آستانه انتشار گزارش نشست سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا اندکی افزایش پیدا کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز اقتصاد ایران برای توسعه نیازمند کیفیت است و تسخیر بازارهای بین المللی جز با محصولات و تولیدات باکیفیت میسر نیست.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۳۷    
عضو شورای شهر نسبت به عملکرد صدا و سیما تذکر داد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۷    
مشاور رییس سازمان خصوصی سازی گفت: زمان دقیقی برای واریز سود سهام عدالت مشخص نشده اما به محض اجرایی شدن پرداختی ها، نخستین دوره واریز سود مشمولان صورت می گیرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۷    
بانک ایران زمین در نظر دارد نام ربات تلگرامی خود را از طریق کاربران و مشتریان انتخاب و به بهترین پیشنهاد یک جایزه ویژه 50 میلیون ریالی را اهدا کند .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۲۲    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد که این کشور در ماه نوامبر امسال موضع خود را درباره تمدید توافق جهانی کاهش تولید نفت مشخص می کند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۷    
آخرین آمار انتشار و فروش اوراق مشارکت در شش ماه ابتدایی سال 96 از سوی بانک مرکزی اعلام شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۲    
مدیرعامل بانک قوامین با اشاره به برقراری ثبات در عملکرد نظام بانکی پس از کاهش نرخ سود سپرده ها، بیان داشت: بانک ها شرایط بهتری برای تنظیم منابع و مصارف خود به دست آورده اند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۱:۱۲    
عضو هیات مدیره پست بانک با اشاره به اینکه سیستم بانکی باید از نقش سنتی خود فاصله بگیرد، گفت: در حال حاضر، سیستم بانکی کشور باید با استفاده از استارتاپ ها نقش کارمزدها را در درآمدهای خود پُررنگ تر کند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۷    
بانک ملی ایران در جهت حمایت از بنگاه های اقتصادی بخش صنعت و معدن، تعداد 15 هزار و 585 فقره تسهیلات به ارزش 52 هزار و 383 میلیارد ریال در هفت ماه ابتدای امسال پرداخت کرده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۵۲    
دبیر ستاد تنظیم بازار خبر از اعمال افزایش قیمت نان طبق برنامه از ابتدای آذرماه سالجاری داد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۷    
بانک مرکزی از اردیبهشت ماه امسال تاکنون 34 هزار میلیارد ریال خط اعتباری برای تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان در اختیار موسسه اعتباری کاسپین قرار داده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۷    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 8 سنت افزایش نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به 62 دلار و 20 سنت رسید.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۲    
رئیس کل بیمه مرکزی بر مسئولیت محدود شرکت های بیمه و مردم در تصادفات رانندگی با خودروهای لوکس تاکید کرد و گفت ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۲    
مشاور عالی رئیس اتاق بازرگانی تهران، از استقراض 17 هزار میلیارد تومانی دولت از بانک مرکزی به عنوان تنخواه خزانه خبر داد و گفت: وضعیت صندوق های بازنشستگی اسفبار است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۲    
مدیر عامل بانک پارسیان گفت: طرح اصلاح قانون بانکداری نسبت به قانون سال 51 بسیار طرح ضعیف تری است و از هم گسیختگی قوانین بعدی از جمله قانون بانکداری بدون ربای سال 62 این قانون را با مشکل روبه رو کرده ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۲    
مجمع عمومی عادی سالیانه بطور فوق العاده بیمه آسیا با حضور91/5 درصد سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا ، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۰:۰۲    
بانک تجارت به مجموعه بانک هایی که از طریق اپلیکیشن پات امکان انتقال کارت به کارت در آن وجود دارد اضافه شد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۷    
مدیرعامل بانک مسکن در حالی از کاهش تدریجی سهم بخش مسکن از تسهیلات اعطایی کل شبکه بانکی طی حدود شش سال گذشته خبر داده که در این مدت سهم تسهیلات بانک مسکن روند افزایشی داشته است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۴۷    
ارزش بیت کوین طی 24 ساعت گذشته به بیش از 8 هزار و 200 دلار رسید که رکوردی بی سابقه محسوب می شود.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۷    
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران با اشاره به افت جایگاه شورای پول و اعتبار در لایحه قانون بانک مرکزی، گفت: در قانون فعلی نماینده ای از بخش خصوصی و اتاق تعاون حضور داشت که در این قانون حذف شده اند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۲۲    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با تشریح جزئیات فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه این استان گفت: امسال، صادرکنندگان شایسته تقدیر نیز معرفی می شوند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی ایران برای بهبود مبادلات تجاری میان کشورهای اسلامی به عنوان یک بازار 2 میلیارد نفری پیشنهاداتی آماده کرده که در اجلاس 2 روزه مالزی ارایه خواهد داد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۹:۰۷    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: تراز تجاری هفت ماه امسال را نزدیک به 52 میلیارد دلار برشمرد که در همسنجی با پارسال 6.2 درصد رشد داشته است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۷    
در حالی حدود 2 سال از آزادسازی نرخ بلیت هواپیما می گذرد که بر خلاف پیش بینی برخی مسئولان وزارت راه و شهرسازی، این برنامه شبیه گران سازی بوده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۵۲    
قائم مقام وزیر نفت گفت: ما در حال مذاکره با مشتریان جدیدی برای فروش نفت هستیم و بیشتر رویکرد ما افزایش صادرات نفت خام به کشورهای اروپایی است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۰۸:۴۲    
طرح 80 ماده ای قانون بانک مرکزی به گونه ای تهیه شده که بسیاری از اصلاحات ساختاری مورد نیاز برای پایدار ماندن تورم در سطوح پایین در آن لحاظ شده است.