پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۳۳Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیوان اقتصاد 28 آبان 1396 - divaneghtesad.ir

دیوان اقتصاد 25 فروردین 1395 دیوان اقتصاد 25 فروردین 1396 دیوان اقتصاد 20 اردیبهشت 1396 دیوان اقتصاد 26 خرداد 1396 دیوان اقتصاد 25 تیر 1396 دیوان اقتصاد 27 مرداد 1396 دیوان اقتصاد 24 شهریور 1396 دیوان اقتصاد 24 مهر 1396 دیوان اقتصاد 27 آذر 1396 دیوان اقتصاد 23 دی 1396 دیوان اقتصاد 26 بهمن 1396 دیوان اقتصاد 27 اسفند 1396 دیوان اقتصاد 1 آبان 1396 دیوان اقتصاد 2 آبان 1396 دیوان اقتصاد 3 آبان 1396 دیوان اقتصاد 4 آبان 1396 دیوان اقتصاد 5 آبان 1396 دیوان اقتصاد 6 آبان 1396 دیوان اقتصاد 7 آبان 1396 دیوان اقتصاد 8 آبان 1396 دیوان اقتصاد 9 آبان 1396 دیوان اقتصاد 10 آبان 1396 دیوان اقتصاد 11 آبان 1396 دیوان اقتصاد 12 آبان 1396 دیوان اقتصاد 13 آبان 1396 دیوان اقتصاد 14 آبان 1396 دیوان اقتصاد 15 آبان 1396 دیوان اقتصاد 16 آبان 1396 دیوان اقتصاد 17 آبان 1396 دیوان اقتصاد 18 آبان 1396 دیوان اقتصاد 19 آبان 1396 دیوان اقتصاد 20 آبان 1396 دیوان اقتصاد 21 آبان 1396 دیوان اقتصاد 22 آبان 1396 دیوان اقتصاد 23 آبان 1396 دیوان اقتصاد 24 آبان 1396 دیوان اقتصاد 25 آبان 1396 دیوان اقتصاد 26 آبان 1396 دیوان اقتصاد 27 آبان 1396 دیوان اقتصاد 28 آبان 1396 دیوان اقتصاد 29 آبان 1396 دیوان اقتصاد 30 آبان 1396 
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۵:۱۶    
رئیس سازمان بورس بار دیگر بر ممنوع بودن معاملات بلوکی تاکید و اعلام کرد: با افرادی که معامله بلوکی اغوا کننده و گمراه کننده می کردند ، برخورد شده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۳:۳۱    
رییس بنیاد مسکن کشور گفت: تلاش می کنیم بحث اسکان موقت زلزله زدگان استان کرمانشاه را نهایتا دو ماهه جمع کنیم.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۱:۱۶    
7 بانک برای پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان استان کرمانشاه مشخص و سهمیه آنها نیز تعیین شده که از امروز روند پرداخت تسهیلات در این بانک ها آغاز می شود.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۶    
تعهدنامه ی پاریس نخستین قرارداد جهانی در حوزه ی اقلیمی است. ایالات متحده تنها کشوری است که از این معاهده پاریس خارج شده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۶    
تصاویر جدیدی منتشر شده است که نسخه پلاس هواوی پی 11 را به نمایش می گذارند؛ این مدل به نمایشگر کشیده مجهز خواهد بود .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۶    
بر اساس گزارشی از مؤسسه ی بروکینگز، زنان با وجود مهارت بیشتر، مشارکت کمتری در حوزه ی دیجیتال از خود نشان می دهند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۴    
یک اقتصاددان می گوید با توجه به این که 80 درصد درآمد سالانه دولت را بودجه جاری می بلعد، دولت ناگزیر است فضای کسب و کار را بهبود بخشد تا بخش هایی به جز نفت و گاز در ایران هم بتوانند سرمایه گذار خارجی ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۵:۵۴    
گمرک ایران با اعلام اینکه حتی یک کانتینر کالای قاچاق هم از گمرکات ترخیص نشده است، از کنترل هوشمند یک میلیون کانتینر در سال جاری خبر داد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۴:۵۹    
سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص در نظر نگرفتن امتیازهایی در بخش های مختلف در آگهی منتشر شده استخدامی وزارت نفت به این وزارتخانه تذکر داد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۴:۲۴    
همکاری استانداران لازمه اجرای موفق طرح حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط است رئیس کل بانک مرکزی در مکاتبه ای با استانداران سراسر کشور بر ضرورت دقت و نظارت موثر آنها بر نحوه مصرف تسهیلات بانکی به ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۴:۲۴    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در آنتالیا در اجلاس وزرای خارجه سه کشور ،بیانیه اجلاس سران سه کشور که روز چهارشنبه قرائت خواهد شد، بررسی می شود.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۴:۱۴    
رییس سازمان بورس می گوید اگر این نهاد ناظر متوجه انجام معاملات بلوکی شود جلو اش را می گیرند اما باید برای سازمان بورس محرز شود که آن معاملات به قصد دستکاری در قیمت بوده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۴:۰۴    
قائم مقام دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، با بیان اینکه وزیر اقتصاد پیشنهاد تهاتر سه جانبه بدهی دولت، بانکها و بخش خصوصی را در لایحه بودجه 97 داده است، گفت: اسناد خزانه به صرفه نیست.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۳:۵۴    
جرج یوجو استاد دانشگاه کلمبیا و قائم مقام سابق بورس نیویورک گفت: در حال حاضر امکان استفاده و دسترسی به بازار سرمایه و موسسات مالی ایران تنها از طریق یورو امکان پذیر است و چنانچه روابط تجاری با ایران ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۳:۳۴    
وزیر صنعت طی حکمی محسن قاسم جهرودی را به عنوان جایگزین مهدی جمالی به سمت مدیرعاملی گروه خودروسازی سایپا منصوب کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۹    
مدیرعامل بانک شهر با گرامیداشت ایام غمبار رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، در پیامی شهادت امام علی ابن موسی الرضا(ع) را تسلیت گفت.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۳:۰۹    
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از بیمارستان صحرایی بانک پاسارگاد در مناطق زلزله زده کرمانشاه بازدید به عمل آورد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۲:۴۴    
گمرک ایران از افزایش سه برابری درآمدهای گمرکی با اجرای سامانه جامع گمرکی خبر داد و اعلام کرد: امکان جعل اسناد در گمرک هوشمند وجود ندارد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۴    
یک صاحبنظر بانکداری الکترونیک با اشاره به ایجاد ریال رمزی، گفت: سیاست های متفاوت نسبت به استفاده از بیت کوین، عامل نوسان قیمت این ارز رمزی است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۴    
وزیر نیرو با بیان اینکه "تا صبح امروز 4000 چادر اسکان مردم زلزله زده برق دار شده است"، گفت: با برق دار شدن چادرها، امکان استفاده از وسایل گرمایشی برقی در چادرهای مناطق زلزله زده فراهم شده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۲:۳۴    
مدیر صندوق بین المللی پول گفت، اقتصاد جهانی یک روند ترمیمی قوی و گسترده را طی می کند و در سال آینده حتی رشد سریعتری را خواهد داشت، اما همچنان برخی ریسک ها به قوت خود باقی است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۲:۱۴    
سفارت ایران و موسسه توسعه گردشگری پاکستان در نظر دارند طرح هایی برای تقویت گردشگری میان دو کشور اجرا کنند در این میان نداشتن پرواز مستقیم، مشکل گردشگران مذهبی پاکستان برای سفر به ایران است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۲:۱۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه دولت توجه به دانشگاه ها را اصل می داند و تولید علوم جزء سیاست های مهم دولت است ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۱:۳۸    
فیسبوک اپلیکیشنی معرفی کرده است که همانند یوتیوب، امکان اشتراک گذاری ویدئو را فراهم می سازد. این اپلیکیشن، فیسبوک کریتور ( Facebook Creator ) نام گذاری شده است و ابزارهایی نظیر ضبط ویدئو ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۱:۳۸    
قیمت نفت خام سبک ایران در هفته منتهی به 10 نوامبر (جمعه 19 آبان) با ثبت بیشترین افزایش قیمت در میان نفت خامهای شاخص به 65 دلار نزدیک شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۱:۳۸    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد شدید از طرح افزایش قیمت نان در روزهای آینده گفت که در صورت چنین اتفاقی، مجلس ورود خواهد کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۱:۰۷    
مدیر بیمه آتش سوزی بیمه ایران گفت: از 6800 مورد بیمه در استان کرمانشاه تنها سه هزار مورد بیمه نامه در این مناطق متعلق به بیمه ایران است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۱:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با هدف همدردی با مردم زلزله زده به استان کرمانشاه سفر کرده ایم تا خدماتی که دولت و ارگان های مختلف به مردم زلزله زده داده اند را بررسی کنیم.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۱:۰۷    
با وجود آنکه موسسات مای و اعتباری غیر مجاز در سال های اخیر مشکلات فراوانی برای دولت و مردم به وجود آورده اند وجود موسسات مالی و اعتباری مجاز به عنوان ابزاری برای توسعه اقتصادی و بازوی شبکه پولی و ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۷    
ایران احتمالا اولین محموله ال ان جی خود را تا پایان سال 2018 صادر خواهد کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۷    
وجه التزام نوعی جریمه تاخیر تادیه است که بر اساس شرط ضمن عقد دریافت شده و در واقع مجازاتی است که طرفین معامله در متن قرارداد تعیین می کنند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۷    
عضو کمیسیون بودجه مجلس عملکرد هدفمندی یارانه ها در شش ماهه نخست سال 96 را تشریح کرد و گفت: در شهریور امسال یارانه بگیران 76 میلیون نفر شدند که حدود 600 هزار نفر به تعداد آنها افزوده شده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۷    
مدیرعامل بانک توسعه تعاون از رشد حدود 80 درصدی عملکرد ارزی بانک خبر داد و بیان داشت: در 7 ماهه نخست سال جاری، 3 هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۸ - ۱۰:۱۷    
دبیر کانون بانک های خصوصی از برگزاری جلسه مشترک بانک های دولتی و خصوصی درباره هماهنگی برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور در روز دوشنبه خبر داد.