پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۱۰:۵۰Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیوان اقتصاد 15 آبان 1396 - divaneghtesad.ir

دیوان اقتصاد 25 فروردین 1395 دیوان اقتصاد 25 فروردین 1396 دیوان اقتصاد 20 اردیبهشت 1396 دیوان اقتصاد 26 خرداد 1396 دیوان اقتصاد 25 تیر 1396 دیوان اقتصاد 27 مرداد 1396 دیوان اقتصاد 24 شهریور 1396 دیوان اقتصاد 24 مهر 1396 دیوان اقتصاد 27 آذر 1396 دیوان اقتصاد 23 دی 1396 دیوان اقتصاد 26 بهمن 1396 دیوان اقتصاد 27 اسفند 1396 دیوان اقتصاد 1 آبان 1396 دیوان اقتصاد 2 آبان 1396 دیوان اقتصاد 3 آبان 1396 دیوان اقتصاد 4 آبان 1396 دیوان اقتصاد 5 آبان 1396 دیوان اقتصاد 6 آبان 1396 دیوان اقتصاد 7 آبان 1396 دیوان اقتصاد 8 آبان 1396 دیوان اقتصاد 9 آبان 1396 دیوان اقتصاد 10 آبان 1396 دیوان اقتصاد 11 آبان 1396 دیوان اقتصاد 12 آبان 1396 دیوان اقتصاد 13 آبان 1396 دیوان اقتصاد 14 آبان 1396 دیوان اقتصاد 15 آبان 1396 دیوان اقتصاد 16 آبان 1396 دیوان اقتصاد 17 آبان 1396 دیوان اقتصاد 18 آبان 1396 دیوان اقتصاد 19 آبان 1396 دیوان اقتصاد 20 آبان 1396 دیوان اقتصاد 21 آبان 1396 دیوان اقتصاد 22 آبان 1396 دیوان اقتصاد 23 آبان 1396 دیوان اقتصاد 24 آبان 1396 دیوان اقتصاد 25 آبان 1396 دیوان اقتصاد 26 آبان 1396 دیوان اقتصاد 27 آبان 1396 دیوان اقتصاد 28 آبان 1396 دیوان اقتصاد 29 آبان 1396 دیوان اقتصاد 30 آبان 1396 
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۹    
تسویه باقی مانده اوراق اسناد خزانه اسلامی با نماد ذسخاب 2 آبان ماه رقم 14 هزار و 500 میلیارد ریال بود که ماه گذشته به طور کامل پرداخت شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۲۶ - ۰۸:۱۹    
خالقی اظهار کرد: به درخواست بانک ملی ایران و سازمان حج و زیارت، شرکت سداد، اقدام به راه اندازی سامانه ثبت نام و پشتیبانی از حرکت مهم اربعین حسینی کرده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۷:۳۵    
تامین مالی یکی از معضلات عمومی اقتصاد کشور است که از سوی بسیاری از فعالان اقتصادی، از آن به عنوان گره اصلی عدم پیشبرد اهداف اقتصادی یاد می شود؛ بانکها هم در این رابطه تلاش کافی را ندارند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۵:۲۰    
آی اس کو که قانون گذاری 95 درصد بازار سرمایه دنیا را در اختیار دارد به بحث های تخصصی فین تک ها توجه بسیاری نشان می دهد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۴:۱۰    
این تفاهم نامه تعهداتی را برای سازمان ملی استاندارد ایران و دانشگاه صنعتی شریف به همراه دارد، که برای مدت سه سال تنظیم و در چهار ماده و 26 بند به امضای روسای دو سازمان رسیده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۵    
سازمان فناوری اطلاعات ایران گزارش وضعیت کیفیت و هزینه ارائه خدمات ابری مراکز داده در کشور و مقایسه آن با برخی از سرویس دهنده های سایر کشورها را منتشر کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۵    
معاون وزیر راه وشهرسازی در دیدار با سوراب کومار سفیر هند در ایران گفت: پروژه راه اهن چابهار- زاهدان یکی از فعالترین پروژه های راهسازی کشور است که امسال 500 میلیارد تومان در ان هزینه شده است .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۳:۰۵    
مدیرعامل بورس کالای ایران گفت: پول در فضای مجازی تبادل می شود و خواه نا خواه ایران هم وارد آن خواهد شد و باید درمورد آن برنامه ریزی شود.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۱:۲۵    
محققان با بررسی دلایل ترس و راه های کنترل آن به این نتیجه رسیده اند که ترس در بعضی موارد حتی می تواند لذت بخش هم باشد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۱:۱۵    
موکب انصار الحسین (ع) توسط بیمه آسیا برای خدمت رسانی به زائران حسینیراه اندازی شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۰:۰۰    
بیمه نوین با هدف ارزش آفرینی برای بیمه گذاران و مشتریان خود "طرح فصل طلایی نوین" را برگزار می کند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۹:۳۵    
نظام ملی پیشگیری و مقابله با حوادث فضای مجازی در جلسه عصر دوشنبه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهور به تصویب رسید.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۹:۱۰    
رییس فدراسیون جهانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از برگزاری نشست معرفی فرصت های سرمایه گذاری اقتصاد ایران با حضور بیش از یکصد شرکت خارجی در تهران خبر داد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۸:۳۵    
بانک مرکزی در سال های اخیر با تقویت انضباط پولی، انتظام بخشی به بازار پول، ثبات بخشی به بازار ارز و هدایت منابع به فعالیت های تولیدی، حمایت از تولید و اشتغال و جذب سرمایه گذاری را در اولویت قرار داد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۸:۱۰    
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، این رویداد با رویکرد انتخاب طرح یا کسب و کارهای نوپا و نوآور در حوزه بازی های آنلاین موبایلی، بهمن ماه در تهران برگزار می شود.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۰۸:۱۰    
رئیس کل بیمه مرکزی، بر پرداخت سریع خسارت و جذب رضایت مشتری برای تحکیم اقتصاد مقاومتی در شرکت های بیمه، تاکید کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۵۱    
در حالی که برندهای مختلف خودروسازی هم اکنون در حال تولید خودرو در ترکیه هستند، دولت اردوغان به شدت از طرح تولید یک برند خودروی داخلی در این کشور حمایت کرده است که به حاشیه رفتن فورد و فیات منجر خواهد ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۳۱    
مدیر عامل بورس کالای ایران گفت: با توجه به این که در حوزه قیر جزء صادر کنندگان برتر هستیم یکی از بازارهای هدف ما را هند تشکیل می دهد که برای همکاری بلند مدت باید زیر ساخت های لازم فراهم شود.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۲۶    
رییس اداره کل تسهیلات تبصره ای بانک مسکن از پرداخت 29 هزار و 464 فقره تسهیلات نوسازی به طرح های مسکونی بافت فرسوده و ناکارآمد شهری در 2 سال گذشته خبر داد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۲۶    
افزایش سقف برداشت از دستگاه های عابربانک سپهاخبارپولی مالی- سقف برداشت از دستگاه های عابربانک سپه برای خدمت به زائران حسینی در استان های مرزی کشور افزایش یافت.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۰۶    
با موافقت اشتغال کارشناسان شرکت نفتی توتال در هیات فنی اشتغال اتباع خارجی، توتال رسما کار خود در ایران آغاز کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۶:۰۶    
رییس مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنعت آب و برق گفت: در سال جاری صنایع آب وبرق کشور توانسته اند بیش از 58 پروژه با ارزشی بالغ بر 6.1 میلیارد دلار را اجرایی کنند و یا در حال اجرا داشته باشند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۵:۵۱    
معاون امور بین الملل گمرک گفت: طرح کارشناسی متمرکز در چارچوب سامانه جامع امور گمرکی در گمرک ایران اجرایی و از سوی سازمان جهانی گمرک به عنوان الگو به تمام گمرکات عضو این سازمان معرفی شده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۵:۳۲    
رئیس ستاد اربعین بانک شهر از ارائه کاملترین خدمات بانک شهر به زائران حسینی خبر داد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۵:۳۲    
بانک رفاه برای مشارکت در خدمات رسانی به زائران اربعین ابا عبدالله الحسین (ع)، موکب هایی را در شهرهای ایلام ،مهران، شلمچه و چذابه برپا کرده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۵۷    
یک کارشناس ارزی گفت: هم ا کنون بخش عمده مبادلات تجاری ایران با کشورهای ترکیه، چین، هند و کره جنوبی است و اگر با این کشورها پیمان پولی امضاء شود ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۵۲    
رئیس اداره صادرات کالا و سرمایه گذاری داخل کشور بانک توسعه صادرات ایران اعلام کرد: این بانک برای سهولت انجام کار یک مسیر ویژه برای بررسی درخواست های شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته است که یک کمیته ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۵۲    
مدیرعامل بانک صنعت و معدن از کاهش یک درصدی نرخ سود وام در بخش معدن خبر داد و گفت: سقف تخصیص تسهیلات معدنی برداشته شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۷    
موکب کارکنان بانک ملی ایران در مسیر راهپیمایی اربعین، این روزها میزبان عاشقان زیارت حرم اباعبدالله الحسین (ع) است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۲۲    
عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با توجه به افزایش تعداد شعب بانک های صادرکننده واحدهای سرمایه گذاری ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۱۷    
در حالی که آیفون X با قیمت نجومی وارد بازار شد، اکنون قیمت این گوشی پس از گذشت چند روز با کاهش چشمگیری روبه رو شده است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۷    
سمینار یکروزه ریسک عدم تطبیق پذیری با قوانین و مقررات در تعاملات مالی بین المللی با همکاری سندیکای بیمه گران، بیمه البرز و موسسه فیلیپ سیدنی و حضور مدیران ارشد صنعت بیمه برگزار شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۷    
مرحله دوم پیش فروش رنو ساندرو اتوماتیک و دستی امروز آغاز و در ساعت اولیه ظرفیت ساندرو اتوماتیک به اتمام رسید.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۷    
مرکز پژوهش های مجلس با تاکید بر این که ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصاد جدید هیچ سودی برای کشور ندارد از بی ثباتی در سه منطقه آزاد ارس ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۷    
پس از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از 1.5 میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی برای ارائه تسهیلات، وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب آیین نامه اجرایی این اعتبار در روز جاری خبر داد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۷    
حسینی از آغاز معاملات ثانویه گواهی سرمایه گذاری صندوق پروژه انرژی آرمان پرند مپنا در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی ایران خبر داد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۷    
رئیس سازمان ملی بهره وری از اجرای مرحله دوم طرح سنجش بهره وری در نظام بانکی از ابتدای زمستان امسال خبر داد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۳:۱۷    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تأکید بر اینکه بانک مرکزی، شورای پول و اعتبار، دولت و وزارت راه و شهرسازی باید منابع لازم را در حوزه مسکن تأمین کنند تا عرضه و تقاضا در این بخش به توازن برسد ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۳:۰۷    
بانک مسکن با ارائه خدمات بانکداری شرکتی، برای اشخاص حقوقی متقاضی شرایطی را فراهم کرده که از طریق اینترنت بانک تمامی خدمات بانکی خود را انجام دهند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۳:۰۷    
آمارها نشان می دهد اقتصاد ایران بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره سخت از رشد منفی و شرایط تورمی سخت در 4 سال اخیر، در مدار منطق و ثبات و انضباط مالی قرار گرفته است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۷    
تویوتا در نمایشگاه خودروی SEMA در لاس وگاس از نسخه ی تیونینگ شده ی کراس اور تویوتا C-HR رونمایی کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۲    
صاحبنظر پولی درباره طرح بیت کوین ملی، با اشاره به اینکه این طرح قابل توجه و به نفع کشور است، گفت: باید پیش از ورود به طرح بیت کوین ملی، نظر قطعی درباره آن داده شود.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۲    
مهمانی های خانوادگی و دوستانه فرصتی مناسب برای فراموش کردن استرس های کاری و اداری است. می شود چند ساعتی را کنار کسانی که واقعا دوست شان داریم بگوییم و بخندیم و خستگی روز را از تن مان بیرون کنیم ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۲۷    
شعب بانک ایران زمین در سه استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان در روزهای منتهی به اربعین حسینی آمادگی کامل جهت خدمت رسانی به زائرین خواهند داشت.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۲۷    
صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک اعلام کرد: مجموع ضمانتنامه های صادره و تمدیدی در 6 ماه نخست امسال 182 فقره به ارزش هزار و 245 میلیارد ریال بود.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۲۲    
قرارداد احداث نیروگاه سیکل ترکیبی ارس که یکی از نیروگاه های کلاس F ایران خواهد بود، به ارزش 250 میلیون یورو امضا شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۲۲    
بیمه حکمت صبا،تصمیم دارد با در نظر گرفتن آیین نامه شماره 75 بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با توجه به ضوابط و شرایط ذیل اقدام به جذب نمایندگی در سراسراستان تهران نماید.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۱۷    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: تغییر ارز و حذف دلار از مبادلات بین المللی تنگناهای بانکی را از بین می برد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۱۷    
دبیر کل اتاق تعاون ایران موضوع تامین مالی تعاونی ها را بزرگترین چالش در مسیر توسعه بخش تعاون دانست.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۱۲    
بعد از این که در روزهای اخیر وضعیت تعاونی فرشتگان تا حدی مشخص و روال پرداختی وجوه از سرگرفته شد، اکنون سپرده گذاران هفت تعاونی دیگر زیر مجموعه کاسپین در انتظار تعیین تکلیف حساب های خود هستند ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۱۲    
در حال حاضر ایران با 38 کشور، اتاق و شورای مشترک بازرگانی دارد که قرار است 9 اتاق مشترک بازرگانی جدید میان ایران با کشورهای آفریقای جنوبی، تاجیکستان، لهستان، کویت، قطر، اتریش، پاکستان ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۲    
براساس اطلاعات بدست آمده میانگین مالیات قطعی صاحبان مشاغل بند ج که عمده اصناف جزء آن هستند 790 هزار تومان است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۲    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به 1.7 میلیارد دلار حجم مبادلات ایران و ترکمنستان در سال 2016 گفت: این رقم با توجه به ظرفیت های اقتصادی دو کشور بسیار پایین است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۲    
بورس کالا امروز میزبان عرضه 50 دستگاه خودرو سراتو شرکت ایرانی تولید اتومبیل سایپا است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۲    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از بانک ها و فعالان اقتصادی خواست میربیزنس بانک را به عنوان کارگزار اصلی خود در روسیه انتخاب کنند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۲    
با تاسیس مرکز خدمات مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک سامان در بازار نادری اهواز، تعداد نقاط ارائه خدمت و پشتیبانی پذیرندگان سپ در سراسر کشور به عدد 100 رسید.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۷    
نایب رئیس کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق تهران گفت: بر اساس ابلاغیه قبلی بانک مرکزی بانک ها باید تا پایان سال 97 از بنگاه داری خارج می شدند اما این دستورالعمل با تداوم رکود در اقتصاد کشور همزمان شد .
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۷    
آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با تأمین مالی تروریسم در هیات وزیران تصویب و از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۷    
مدیرعامل پست بانک گفت: بنگاه های کوچک و متوسط روستایی در 6 ماهه دوم سال جاری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی توسط این بانک تامین مالی می شوند.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۷    
عضو هیات رییسه مجلس گفت: کمرنگ کردن نقش ارزهای غربی از جمله دلار در مبادلات با ترکیه آغاز شده و امیدواریم در مراحل بعدی با سایر کشورها از جمله روسیه و آذربایجان توافقاتی در این زمینه داشته باشیم.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۷    
صندوق بین المللی پول در جدیدترین گزارش خود پیش بینی کرد رشد بخش غیرنفتی ایران در سال جاری به 3.7 درصد برسد و کل تولید ناخالص داخلی کشور نسبت به سال قبل 23 میلیارد دلار افزایش یابد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۰:۴۷    
رییس کل بیمه مرکزی در همایش هشتاد و دومین سالگرد تاسیس بیمه ایران گفت: در هفته اینده اساسنامه تیپ حاکمیتی شرکتی را با کمک تمای شرکت های بیمه به ویژه بیمه ایران اجرا می کنیم.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۰:۲۲    
با تصمیم کمیته منتخب سران قوا، حمایت و اختصاص خط اعتباری جدید از سوی بانک مرکزی، موسسه اعتباری کاسپین تعیین تکلیف مطالبات سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان تا سقف 2 میلیارد ریال را از سر گرفت.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۰:۲۲    
رییس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: لازمه ایجاد اشتغال و تحول در اقتصاد توجه به بخش پتروشیمی هاست که باید تعیین نرخ خوراک پتروشیمی ها در سطح کشور یکسان باشد و وزارت نفت یکجانبه قوانین ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۵۲    
گزارش دهی به بانک مرکزی و هیات مدیره موسسه اعتباری توسط کمیته رعایت قوانین و مقررات انجام می شود.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۵۲    
هیئت دولت در راستای اجرای توافق با FATF آیین نامه قانون مبارزه با پولشویی را تصویب کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۴۲    
بررسی ها حاکی از افزایش تقاضای جهانی نفت در سال جاری میلادی به میزان یک میلیون و 450 هزار بشکه در روز است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۳۷    
گمرک ایران اعلام کرد: اخذ مجوز بهداشتی، استاندارد، قرنطینه های نباتی و دامی برای صادرات کالاهای قاچاق الزامی شد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۳۷    
به منظور کمک به متقاضیان مسکن، پیشنهاداتی از طرف وزارتخانه به بانک مرکزی ارایه شده و بانک مسکن نیز نامه نوشته تا اصلاحاتی در سه زمینه انجام دهد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۲۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه آمریکا شیپور جنگ اقتصادی را به صدا در آورده است، گفت: نمی شود در شرایط جنگ اقتصادی به شیوه صلح اقتصادی عمل کرد.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۲۷    
در معاملات صبح دوشنبه با محدودتر شدن بازار و همچنین پس از تحکیم قدرت ولیعهد عربستان با دستگیری های مقامات و شاهزاده های رده بالا، قیمت های نفت به بالاترین رکورد از جولای 2015 تاکنون رسید.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۲۲    
معاون بین الملل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: تسهیل صدور روادید برای فعالان اقتصادی و توسعه همکاری های بانکی دو مشکل اساسی فراروی روابط اقتصادی و تجاری ایران و ترکمنستان است که حل ...
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۹:۲۲    
مطالبات و بدهی های شرکت مپنا با سازمان های خصوصی سازی و امور مالیاتی کشور تهاتر می شود.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۸:۰۷    
حسن روحانی به وزیر اقتصاد دستور داده تا موضوع پرداخت سود سهام عدالت را پیگیری کند، درست نقطه مقابل نظر دو رئیس کمیسیون مجلس که معتقدند سود نباید نقدی توزیع شود؛ در حالیکه این حق مردم است.
دیوان اقتصاد   ۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۸:۰۲    
مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت کار از تعریف مشاغل مستمر و غیر مستمر در کمیته روابط کار خبر داد.