پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۷:۴۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 6 مهر 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 2 مهر 1397 دیار آفتاب 3 مهر 1397 دیار آفتاب 4 مهر 1397 دیار آفتاب 5 مهر 1397 دیار آفتاب 6 مهر 1397 دیار آفتاب 7 مهر 1397 دیار آفتاب 8 مهر 1397 دیار آفتاب 9 مهر 1397 دیار آفتاب 10 مهر 1397 دیار آفتاب 11 مهر 1397 دیار آفتاب 12 مهر 1397 دیار آفتاب 13 مهر 1397 دیار آفتاب 14 مهر 1397 دیار آفتاب 15 مهر 1397 دیار آفتاب 16 مهر 1397 دیار آفتاب 17 مهر 1397 دیار آفتاب 18 مهر 1397 دیار آفتاب 19 مهر 1397 دیار آفتاب 20 مهر 1397 دیار آفتاب 21 مهر 1397 دیار آفتاب 22 مهر 1397 دیار آفتاب 23 مهر 1397 دیار آفتاب 24 مهر 1397 دیار آفتاب 25 مهر 1397 دیار آفتاب 26 مهر 1397 دیار آفتاب 27 مهر 1397 دیار آفتاب 28 مهر 1397 دیار آفتاب 29 مهر 1397 دیار آفتاب 30 مهر 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۲۰:۴۴    
معاون آموزشی وزارت علوم گفت: حدود 50 درصد مراکز آموزش عالی دولتی زیر خط استاندارد قرار دارند که در قالب ادغام، تجمیع و تغییر ماموریت ساماندهی خواهند شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۲۰:۳۱    
ریاض در آخرین اقدام خود پس از تهدید آلمان و قطر، از کانادا خواست تا رسما از عربستان عذرخواهی کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۰۸:۱۸    
ثروتمندترین افراد جهان چه کسانی هستند؟ چه کسانی کنترل و مدیریت امور اقتصادی دنیا را به دست دارند؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۲۲:۰۵    
تورقوزآباد یا شاید همان جایی که در لفظ عامیانه به دوقوزآباد معروف بود، یک باره شهرت جهانی پیدا کرد. درست مثل شورآباد و به اندازه ادعای ممنوعیت شلوار لی پوشیدن در ایران مضحکه شد!
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۹:۴۸    
جمعی از مسئولین،اساتید و دانشجویان دانشگاه اراک دانشگاه اراک در اقدامی خودجوش با تنظیم طوماری مواضع خود را در حمایت از حقوق ملت و مخالفت با FATF اعلام کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۶    
سازمان غذا و دارو وابسته به وزارت بهداشت و خدمات انسانی آمریکا با همکاری دانشگاه هاروارد و سازمان حامی سقط جنین فرزندپروری تنظیم شده ، بافت جنین های سقط شده را به موش های آزمایشگاهی پیوند می زند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۳:۵۰    
اعتماد به نفس یک خصلت است که باید رشد کند تا به تمام اهدافی که برای خودتان در زندگی معین کرده اید برسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۱۰:۳۳    
این روزها گرفتن عکس سلفی بخصوص در میان جوانان و حتی در سخت ترین شرایط بسیار باب شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۷    
حدود یکسال است که باوجود صرف میلیاردها تومان پول ازجیب مردم تهران،درهای باغ ملی و میدان مشق به روی مردم بسته است ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۲    
رئیس اتحادیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی گفت : نرخ فیش غذای دانشجویان درترم جاری 20 درصد افزایش پیدا می کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۲    
در حالی که برخی افراد مشکوک سعی می کنند تا شرایط جاده ای را برای حرکت کامیون ها ناامن کنند تصاویر و اخبار ارسالی برای دانا حاکی از آن است که بارگیری در پایانه های مختلف در حال انجام است و امنیت در ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۲    
آخرین بررسی ها از توسعه زیرساخت های ارتباطی شبکه ملی اطلاعات در یکسال اخیر، از افزایش 100 درصدی ظرفیت پهنای باند شبکه انتقال کشور و 80 درصدی ظرفیت پهنای باند اینترنت بین الملل حکایت دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۷ - ۰۸:۲۲    
با وجود تخصیص 25میلیارد تومان از منابع سود شرکت های سرمایه پذیر طرح توزیع سهام عدالت، برای جبران خدمات کارکنان این تعاونی ها، همچنان شاغلان این تعاونی ها منتظر دریافت مطالبات مزدی خود هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۲:۲۲    
نمایندگانی از طالبان با هیاتی از دولت افغانستان در عربستان دیدار کرده و به بررسی اوضاع امنیتی پیش از انتخابات پارلمانی ماه آتی میلادی و همچنین آزادی محدود زندانیان پرداختند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۱:۳۷    
وزارت کشور یمن اعلام کرد: یک شبکه جاسوسی وابسته به امارات متحده عربی را منهدم و اعضای آن را دستگیر کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۱:۳۲    
میناکاری یا میناسازی هنری است که سابقه ای در حدود پنج هزار سال دارد و از صنایع دستی محسوب می شود، امروزه این هنر بیشتر بر روی مس انجام می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۱:۱۲    
یک نماینده مجلس اعلام کرد که در تحقیقات قضایی انجام شده، از ولی الله سیف به بالاتر رسیده اند.rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۱:۰۷    
مشاور سازمان خصوصی سازی از موافقت رییس جمهور با کلیات واگذاری استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: بر همین اساس، نامه ای از وزارت اقتصاد به هیات دولت برای بازنگری مصوبه قبلی ارسال شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۱:۰۲    
رئیس ستاد پدافند غیرعامل وزارت بهداشت اظهار داشت: با توجه به گزارشات واصله به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر آمار مسمومیت با الکل متانول دربرخی استانهای کشور مانند البرز ، خراسان جنوبی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۰:۵۷    
خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب جزیره قشم گفت: تمامی دستگاه های اطلاعاتی، نظارتی و بازرسی اصناف باید در حوزه مقابله با احتکار و قاچاق به وظایف قانونی خود عمل کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۰:۵۷    
مالک سابق باشگاه آث میلان ، باشگاه مونزا در لیگ دسته سوم ایتالیا را خرید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۰:۵۲    
در شهریور ماه سال 97 متوسط قیمت خرید و فروش یک متر واحد مسکونی در شهر تهران به 81 میلیون ریال رسید که نسبت به ماه مشابه سال قبل 74.1 درصد افزایش یافته است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۰:۴۲    
پایگاه لوبلاگ در گزارشی به موضوع سوءاستفاده آمریکا از موضوع تروریسم پرداخته و می نویسد مقامات آمریکایی به ویژه در سیاست هایشان درباره ایران تعمدا به دستکاری در این مفهوم می پردازند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۰:۳۷    
وزیر نیرو گفت: نیروی هوایی سپاه پاسداران این آمادگی را دارد تا در زمینه بارورسازی ابرها به وزارت نیرو کمک کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۰:۲۷    
صحبت های شب گذشته نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با واکنش رسانه های سراسر جهان مواجه شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۰:۲۷    
عضو هیئت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به احتمال سقوط آزاد نرخ ارز، گفت:با مدیریت صحیح و اعمال سیاست های اقتصادی می توان شرایط بازار ارز را ساماندهی کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۰:۲۲    
برخی مرغداران در نبود نظارت کافی اقدام به قاچاق تولیدات خود به کشورهای همسایه می کنند. افزایش نرخ دلار طی ماه های اخیر مهم ترین عامل عدم عرضه مرغ به بازار داخلی و قاچاق آن عنوان می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۰:۱۷    
بررسی عملکرد بازار ثانویه نشان می دهد، تا کنون حدود 2 میلیارد یورو، از بازار ثانویه برای واردات کالاهای واسطه ای و قطعات تامین ارز شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۲۰:۰۷    
بعد از فتح خرمشهر هنوز خیلی از مناطق اشغال شده مان در دست دشمن بود. خیلی از شهرها مثل سومار، قصرشیرین، مهران، دهلران از شمال غرب در دست عراقی ها بود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۸:۵۲    
سفیر پیشین ایران در اردن، گفت: ائتلاف عبری، عربی و آمریکایی در حال کلید زدن پروژه ایران هراسی 2 در فضای بین المللی و منطقه ای علیه تهران است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۷:۳۱    
نیروهای ارتش یمن و انصارالله یک فروند موشک بالستیک زلزال-1 را به سمت مواضع شبه نظامیان در استان تعز واقع در جنوب غربی شلیک کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۷:۲۰    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به سران عربستان و امارات گفت: اگر از خطوط قرمزمان عبور کنید، قطعاً از خطوط قرمز شما عبور خواهیم کرد و می دانید قدرت ملّت ایران ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۵    
درحالیکه شب گذشته یکی از رسانه های رسمی کشور خبر از حمله خونین به چندین تماشاگر در در شرقی ورزشگاه داده بود، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت این موضوع را تکذیب کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۷:۱۰    
مراسم تشییع پیکر زنده یاد یدالله صمدی با خواندن نماز میت آغاز شد و در ادامه پیکر خالق آثاری چون معجزه خنده ، اتوبوس ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۷:۰۵    
وزیر اقتصاد دارایی دوران دفاع مقدس در فاصله سال های 1365 تا 1368 می گوید: در آن سال ها و در اوج بحران های تحمیلی بر کشور ، دولت از تولید حمایت کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۷:۰۰    
تصاویر زیر مزرعه پرورش زنبور عسل در بجنورد را نسان میدهد.rn
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۷:۰۰    
با کم ارزش شدن پول ملی کشور در روزهای اخیر، ارزش پول کارمندان و کارگران و همه کسانی که حقوق دریافت می کنند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۷:۰۰    
عضو کمیسیون سبک زندگی شورای انقلاب فرهنگی درباره حالات انتظار در مسلمانان برای امام زمان (عج) توضیحاتی ارائه داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۶:۵۵    
جمعی از دانشجویان، طلاب و مردم انقلابی کشورمان بعد از نماز جمعه عبادی-سیاسی امروز تهران در اعتراض به تصویب لوایح مربوط به FATF تجمع کردند، این تجمع همزمان در بسیاری از شهرهای کشور هم برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۵    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل وزارت بهداشت آخرین آمار مسمومان استفاده از مشروبات الکلی دست ساز را 169 نفر اعلام کرد و گفت که تا کنون 15 نفر هم فوت کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۵    
رئیس بخش تحقیقات کالایی بانک استاندارد چارترد گفت، تحریم ها علیه ایران ممکن است موجب ایجاد یک شکاف ناخوشایند در بازار در پایان سال 2018 شود و قیمت نفت را به 100 دلار در هر بشکه برساند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل متحد علیه ایران را فاقد ارزش پاسخگویی دانست و گفت: پس از ناکامی آمریکا و اسرائیل در اجرای سناریوی های ضد ایرانی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۹    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: با پیگیری های این سازمان قول هایی برای تخصیص ارز دولتی به واردات لاستیک داده شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۹    
حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و یاد گرامی شهیدان بهانه ای است تا با سردار حق طلب، رییس سازمان حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس گفتگویی ترتیب دهیم که از نظرتان می گذرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۲    
تهران – ایرنا – جیمز جفری فرستاده ویژه آمریکا در امور سوریه اذعان کرد: تهران به دعوت مقام های سوری در این کشور حضور دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۲    
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از انهدام یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی در منطقه مرزی سراوان و هلاکت و زخمی شدن 6 تروریست خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۵:۱۱    
پیکر مطهر شهید مدافع حرم سلیمان امیری روز شنبه 7 مهر ماه در دلیجان تشییع می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۴:۵۶    
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به عربده کشی های ترامپ و همراهانش در منطقه قبل از برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۶    
همایش پیاده روی خانوادگی با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهیدان عزیز این دوران روز جمعه در شهر دلیجان از توابع استان مرکزی برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۰۶ - ۰۷:۳۴    
نوده فراهانی گفت: اصناف در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند و باید آنها را به عنوان افسران جنگ اقتصادی معرفی کرد.