پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۷:۴۱Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 26 مهر 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 2 مهر 1397 دیار آفتاب 3 مهر 1397 دیار آفتاب 4 مهر 1397 دیار آفتاب 5 مهر 1397 دیار آفتاب 6 مهر 1397 دیار آفتاب 7 مهر 1397 دیار آفتاب 8 مهر 1397 دیار آفتاب 9 مهر 1397 دیار آفتاب 10 مهر 1397 دیار آفتاب 11 مهر 1397 دیار آفتاب 12 مهر 1397 دیار آفتاب 13 مهر 1397 دیار آفتاب 14 مهر 1397 دیار آفتاب 15 مهر 1397 دیار آفتاب 16 مهر 1397 دیار آفتاب 17 مهر 1397 دیار آفتاب 18 مهر 1397 دیار آفتاب 19 مهر 1397 دیار آفتاب 20 مهر 1397 دیار آفتاب 21 مهر 1397 دیار آفتاب 22 مهر 1397 دیار آفتاب 23 مهر 1397 دیار آفتاب 24 مهر 1397 دیار آفتاب 25 مهر 1397 دیار آفتاب 26 مهر 1397 دیار آفتاب 27 مهر 1397 دیار آفتاب 28 مهر 1397 دیار آفتاب 29 مهر 1397 دیار آفتاب 30 مهر 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۷    
وقتی به مشکلات امروز کشور فکر می کنیم ممکن است اقدامات ضروری و فوری که باید انجام شود، فکر کردن به آینده بلندمدت کشور را مشکل جلوه بدهد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۹:۴۰    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سفر به شهرستان محلات از کارخانه ها سنگستان بازدید کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۰۲    
جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: همیشه گفتم تماشاگران فریب نخورند اما متاسفانه این اتفاق افتاد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۹:۱۹    
وزیر صنعت در مکاتبه ای با رئیس سازمان حمایت دستور مختومه شدن پرونده تخلفات فولادسازان و تولیدکنندگان سایر فلزات غیر آهنی در اسرع وقت را صادر کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۸:۳۴    
در سفر اربعین با توجه به شرایط سفر و کمبود امکانات بهداشتی ممکن است دچاراختلالات گوارشی شوید. یکی از این اختلالات گوارشی اسهال است که برای کودکان و افراد کهنسال می تواند خطرناک باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۸:۱۴    
وجود پوسته های سفید رنگ در لابه لای موها و روی شانه ها از نظر زیبایی و اجتماعی ناخوشایند است بنابراین باید با علل آن آشنا شد و آن را از بین برد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۱    
ذبیح الله خدائیان در برنامه گفتگوی 18:30 شبکه خبر گفت: علت صدور بخشنامه ریاست محترم قوه قضائیه این بود که افراد زیادی که قبلا به پرداخت مهریه محکوم شده بودند و مهریه را به صورت اقساط می پرداختند با ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۳:۰۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرامی خود برخی از اقدامات این وزارتخانه برای تسهیل امور ارتباطاتی زائران اربعبن را اعلام کرد و همچنین توصیه هایی را نیز برای زائران نوشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۵۶    
در هفته منتهی به 20 مهرماه نرخ لبنیات 2.3 درصد، تخم مرغ 0.8 درصد، برنج 1.5 درصد، حبوب 0.7 درصد، قند و شکر 0.3 درصد و روغن نباتی 2.8 درصد افزایش و قیمت میوه های تازه 1.3 درصد، سبزی های تازه 3 ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۵۱    
حجت الاسلام حسینی کیا به طرح اولیه سند اسلامی-ایرانی پیشرفت اشاره کرد و گفت: اعضای کمیسیون های مجلس می بایست بر اساس زیرساخت های موجود و تجربیات سالیان قبل محورهای این سند را کامل نمایند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۵۱    
قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوری های نظامی و قدرت دفاعی کشور است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۴۶    
مرحله نخست تور دوچرخه سواری میلاد دو نور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۴۱    
رئیس مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها گفت: ما به ویژه برای مناطق مرتفع استان و جاهایی که امکان افزایش بارش فراهم است برنامه ریزی کردیم و پروژه خواهیم داشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۳۶    
بخشدار مرکزی شهرستان اراک گفت: توسعه اقتصادی روستاها و توانمندسازی روستاییان از اهداف برگزاری جشنواره انگور است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۳۱    
مهناز افشار بابت بازی در بینوایان شبی 30 میلیون تومان دریافت می کند.از سال 2013 در فرانسه شهروندانی که درآمد بیش از یک میلیون یورو دارند باید 75 درصد مازاد درآمد خود را به عنوان مالیات پرداخت کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۲۶    
رئیس جمهور روسیه تأکید کرد، حضور ایران در سوریه مسئله ای است که به توافق میان تهران و دمشق مربوط می شود و کسانی که مدام بر خروج ایران از سوریه اصرار دارند باید ابتدا زیرساخت های لازم برای تقویت دولت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۲:۱۶    
توپراش بزرگترین شرکت پالایشگاهی ترکیه در حال مذاکره با مقام های آمریکایی است تا از تحریم های ایالات متحده علیه ایران معاف شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۵۱    
دستور جلسات هفته آینده کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۵۱    
وزیر کشور در نامه ای به همتای پاکستانی خود تاکید کرد: تمامی تلاشها برای آزادسازی گروگان ها انجام شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۲۹    
لشکر حضرت عباس (ع) از جزئیات طرح امنیتی ویژه تدوین شده برای تامین امنیت و سلامت زائران کربلای معلی خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۲۹    
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با بیان اینکه قیمت های فعلی خودروسازان را دچار مشکل کرده است، گفت: سازمان حمایت پیشنهاد اصلاحیه قیمت ها را داده وستاد تنظیم بازار باید تصمیم گیری کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۲۹    
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه چندی پیش اندیشکده های آمریکایی ایران را جزو 10 کشور برتر قدرتمند آینده دانستند گفت: ما توانستیم در برابر جهان صهیونیست مستکبر بایستیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۲۴    
نوعی موجود دریایی عجیب توسط پژوهشگران مشاهده شده که شباهت بسیار زیادی به یک تکه سنگ زنده دارد و پس از باز شدن، داخل آن مملو از خون قرمز رنگ است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۲۴    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 52کیلوگرم ماده مخدر تریاک در پوشش بار تجاری سنگ و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ در گرمدره کرج خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۲۴    
یک نشریه فرانسوی به نقل از منابع مطلع گزارش داد تحرکاتی در ریاض برای برکناری محمد بن سلمان از ولی عهدی آغاز شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۱۹    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در جریان دیدار با عبدالفتاح سیسی رئیس جمهور مصر در شهر سوچی وی را سوار بر خودروی آوروس سنات خود کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۱:۱۹    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید نگاه مسئولان کشور به توان داخلی باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۵۹    
تاکنون هیچ زنی به صراحت به دلیل زن بودن رد صلاحیت نشده است. از سوی دیگر بر اساس سیاست های کلی انتخابات که 24 مهرماه سال 95 از سوی مقام معظم رهبری خطاب به رؤسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۵۹    
انباشت مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت که به 180 هزار میلیارد تومان رسیده باعث شده خدمات این سازمان به بیمه شدگان، تحت الشعاع قرار بگیرد و گویا قرار نیست دولت سود بدهی ها را پرداخت کند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۵۹    
با گشتی در بازار می توان کالا هایی را مشاهده کرد که به صورت ته لنجی و غیر رسمی وارد کشور می شوند و از استاندارد و کیفیت لازم برخوردار نیستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۴۹    
استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: باید مراقب آسیب های اجتماعی باشیم، انتقال فرهنگ غربی در قالب برنامه های مختلف همچون 2030 از آسیب های امروز است و این سند آسیبی در لباس خدمت بود ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۳۹    
وزیر امور خارجه کشورمان طی مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: تحریم های اخیر ایالات متحده ناقض دو دستور دیوان بین المللی دادگستری است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۳۴    
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیلی خوشحالم از اینکه دستگاه قضایی رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان به موضوع ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج وارد شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۳۴    
هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران در روزهای پنج شنبه و جمعه آغاز خواهد شد که در مهم ترین دیدار سایپا مهمان استقلال است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۲۹    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیحاتی درباره بررسی یکی از لوایح الحاق ایران به کارگروه ویژه اقدام مالی FATF در این مجمع ارائه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۲۴    
خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: زمین تختی اصلا خوب نیست و متاسفانه باید در این زمین بازی کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۹    
مدیرعامل شرکت جوان سیر ایثار با اشاره به اختصاص یک هزار و 100 دستگاه اتوبوس توسط این شرکت برای جابه جایی زوار اربعین در مسیر های مختلف ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه گاهی یک تحلیل یا وعده غلط، برای جامعه بسیار مضر است، گفت: زمانی وعده هلو داده می شد، اما بعد که به جایی نرسید، مردم را از لولو می ترسانند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۴    
دیپلماسی ایرانی در برابر اخراج و بازداشت دیپلمات های ایرانی حالت منفعلانه و سکوت را پیش گرفته است؛ چرا؟!
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۱۴    
معاون اول قوه قضاییه گفت: در خصوص مسئله ورود غیرقانونی خودرو ها پرونده هایی تشکیل شده است و برخی عناصر گمرک و همچنین مالکان این خودرو ها تحت تعقیب قرار گرفته اند و این پرونده ها در حال رسیدگی هستند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۹    
روز شنبه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور ابتدا استان های واقع در نوار غرب و به تدریج با گسترش آن به نواحی مرکزی و جنوب شرق کشور استان های این مناطق، تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۲۰:۰۹    
در جریان برگزاری کنگره جمعیت رهپویان انقلاب اعضای شورای مرکزی این تشکل انتخاب شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۹:۵۴    
همدان - دقایقی قبل زلزله ای به قدرت 4.1 ریشتر نهاوند را لرزاند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۲۳    
مراسم افتتاحیه هشتمین آیین شکرگزاری برداشت انگورمیوه بهشتی(جشنواره انگور) روستای هزاوه شهرستان اراک با حضور مسئولین برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۶:۰۸    
مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: جمعیتی حدود 567000 نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که این میزان حدود 40 درصد از جمعیت کل استان است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۵    
مسئول مرکز خدمات کشاورزی شهرستان ساوه گفت: درمجموع 9800 هکتار باغ انار با عملکرد متوسط شش تن در هکتار در شهرستان ساوه وجود دارد و پیش بینی می شود بیش از 50 هزار تن برداشت داشته باشیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۵    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: وقتی هدف نهایی کنوانسیونی، دشمنی با جمهوری اسلامی است، هیچ امتیازی به جمهوری اسلامی ایران نمی دهد ضرورتی ندارد ما به آن ملحق شویم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۲۳    
فرمانده انتظامی دلیجان از کشف یک محموله قاچاق کالای مغز بادام به ارزش یک و نیم میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۸    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: اعضای باندی که به بهانه های مختلف در خیابان های شهر اراک طلاجات بانوان کهن سال را سرقت می کردند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۸:۴۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: در حال حاضر 185 واحد آلاینده ذوب ضایعات در محدوده شهر اراک فعالیت دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۸:۰۱    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی با اشاره به اینکه برای شناسایی مدیران بازنشسته یک سری فعالیت ها در حال انجام است گفت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۷:۵۶    
تیم والیبال شهروند اراک در هفته اول لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر یک مغلوب شهرداری گنبد شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۰۷:۱۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های صبح امروز (پنجشنبه، 26 مهر ماه) که در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.