جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۲۲May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 26 آبان 1398 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 فروردین 1398 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1398 دیار آفتاب 31 خرداد 1398 دیار آفتاب 31 تیر 1398 دیار آفتاب 31 مرداد 1398 دیار آفتاب 31 شهریور 1398 دیار آفتاب 1 مهر 1398 دیار آفتاب 30 آذر 1398 دیار آفتاب 30 دی 1398 دیار آفتاب 1 بهمن 1398 دیار آفتاب 29 اسفند 1398 دیار آفتاب 1 آبان 1398 دیار آفتاب 2 آبان 1398 دیار آفتاب 3 آبان 1398 دیار آفتاب 4 آبان 1398 دیار آفتاب 5 آبان 1398 دیار آفتاب 6 آبان 1398 دیار آفتاب 7 آبان 1398 دیار آفتاب 8 آبان 1398 دیار آفتاب 9 آبان 1398 دیار آفتاب 10 آبان 1398 دیار آفتاب 11 آبان 1398 دیار آفتاب 12 آبان 1398 دیار آفتاب 13 آبان 1398 دیار آفتاب 14 آبان 1398 دیار آفتاب 15 آبان 1398 دیار آفتاب 16 آبان 1398 دیار آفتاب 17 آبان 1398 دیار آفتاب 18 آبان 1398 دیار آفتاب 19 آبان 1398 دیار آفتاب 20 آبان 1398 دیار آفتاب 21 آبان 1398 دیار آفتاب 22 آبان 1398 دیار آفتاب 23 آبان 1398 دیار آفتاب 24 آبان 1398 دیار آفتاب 25 آبان 1398 دیار آفتاب 26 آبان 1398 دیار آفتاب 27 آبان 1398 دیار آفتاب 28 آبان 1398 دیار آفتاب 29 آبان 1398 دیار آفتاب 30 آبان 1398 
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۱۱:۲۶    
این آگهی که در ارگان رسمی شهرداری تهران درج شده حاکی از آن است که شرکت های واجد شرایط، 10 روز فرصت دارند (یعنی تا اوایل آذرماه) با ارسال مدارک و بیان شرایط خود، در این مناقصه برف روبی برنده شوند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۸:۴۹    
کشته شدن هفت نفر از معترضان در انتخاباتی که وزارت کشور دولت خاتمی مسئول اجرای آن بود نه تنها به پای او و وزارت کشور ثبت نشد حتی به نام فرمانداران ایذه و فیروزآباد هم نوشته نشد .
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۹:۵۷    
شاید گمان کنید شغل سخت و منحصر به فردی دارید، ولی ما در اینجا به معرفی شغل هایی می پردازیم که تاکنون نامشان به گوشتان نخورده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۹:۴۸    
به طور مشخص کانال های تلگرامی کلمه، فاکس نیوز و امتداد از حدود ساعت 21 دیشب تا این لحظه به روز نشده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۰۹:۴۸    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه شماره پنج خود جزئیات بسته تکمیلی سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل شهری و بین شهری را اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۹:۳۹    
چرخش عجیب اعضای فراکسیون امید در مجلس در حالی که چند ماه تا برگزاری انتخابات مجلس زمان باقی مانده است قابل تأمل بوده و این سوال پیش می آید که چرا یک شبه وکیل الدوله ها تبدیل به وکلای ملت شدند؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۹:۳۹    
رئیس جمهور با بیان اینکه اعتراض حق مردم است اما حساب اعتراض از اغتشاش جداست، به سازمان برنامه و بودجه دستور داد پرداخت کمکهای معیشتی از روز دوشنبه آغاز شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۹:۳۹    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: بررسی های ما حاکی از خط دهی سازمان های ضدانقلاب و منافقین در پس پرده این تحرکات است، نهادهای امنیتی و انتظامی کشور ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۹:۳۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رهبرانقلاب به رئیس جمهور گفتند، مناسب بود همزمان با اجرای سهمیه بندی بنزین اولین پرداخت نقدی یارانه ها نیز صورت می گرفت؛ ولی حالا که انجام نشده ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۹:۳۹    
دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، سهمیه سوخت سرویس مدارس کشور را اعلام کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۹:۰۹    
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس با اشاره به طرح سهمیه بندی بنزین گفت: به طور منطقی مجلس شورای اسلامی وظیفه نظارتی خود را در خصوص طرح سهمیه بندی بنزین و درست اجراشدن آن انجام خواهد داد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۴:۳۷    
رئیس قوه قضائیه در مورد اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و مسائل به وجود آمده بیانیه ای در 5 ماده خطاب به مسؤولان قضایی صادر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۳:۵۷    
مسئول کارگروه عملیات کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی گفت: استفاده نکردن از داشته هایی که به برکت دفاع مقدس جمع آوری شده قطعاً آسیب های جدی به ما وارد می کند چراکه ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۲:۵۷    
یک مقام مسئول از عدم تاثیرپذیری قیمت کالاهای عرضه شده در فروشگاههای زنجیره ای از افزایش قیمت بنزین خبر داد و گفت: عرضه کالاها با تخفیف، در این فروشگاهها ادامه خواهد یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۲:۵۷    
بعد از اظهارات مداخله جویانه مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا درباره بروز برخی آشوب ها در حاشیه اعتراضات در ایران، وزارت خارجه آمریکا هم یک بیانیه صادر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۲:۵۷    
امام جمعه پرند روز گذشته با حضور در بین مردم معترض به گرانی بنزین با آن ها سخن گفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۲:۴۷    
مربیان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و کارشناسان این رشته با اشاره به باخت های تیم ملی مقابل بحرین و عراق، فدراسیون را به عنوان عامل اصلی این ناکامی معرفی کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۱:۴۷    
در شرایطی که بعد از برخی اعتراضات و ایجاد انسدادهای ترافیکی عصر و شب گذشته در تهران، صبح امروز شرایط در پایتخت به حالت کاملا عادی بازگشته ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۱:۳۷    
ناسا تصویری از یک کهکشان مارپیچی بدون میله منتشر کرده که توسط تلسکوپ فضایی هابل تهیه شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۱:۳۷    
نماینده سابق مجلس با بیان این که فرآیند تصمیم گیری و اعلام قیمت بنزین بسیار بد بود، گفت: تنها با افزایش قیمت نمی توان جلوی مصرف بی رویه و قاچاق سوخت را گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۱:۳۷    
معاون مستعفی وزارت ورزش و جوانان امروز برای برگزاری چند جلسه با نمایندگان مردم به مجلس شورای اسلامی خواهد رفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۱:۳۷    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: در جلسه غیرعلنی امروز مجلس مقرر شد هر چه سریع تر درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین را به حساب مردم واریز کنند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۱:۳۷    
نیروی زمینی سپاه و سردار محمد پاکپور در دهمین جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح بعنوان موفق ترین نیرو و فرمانده نیرو در میان سایر نیروهای مسلح انتخاب شدند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۱:۳۷    
رئیس کمیته امداد فراهان گفت: مردم خیر و نیکوکار شهرستان فراهان در هفت ماهه سال جاری بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان به نیازمندان و محرومان کمک کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۱:۲۷    
مسئول انتخاب بازیگر فیلم منطقه پرواز ممنوع و سه تن از بازیگران نوجوان این فیلم توضیحاتی درباره نحوه انتخاب بازیگران این فیلم سینمایی ارائه دادند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۷    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: ایران هر چقدر بتواند تبادلات علم و فناوری را توسعه و گسترش دهد نه تنها ارتباط بین جوامع و ملت ها شکل می گیرد بلکه تا دو سال آینده اتفاقات خوبی را در حوزه تبادلات ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۷    
نویسنده فصل ششم سریال تلویزیونی پایتخت درباره ویژگی های قصه این فصل، ماجرای سفر به خارج از کشور یکی از کاراکترها و چالش های داستانی آن توضیحاتی ارائه کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید منابعی که به عنوان مابه التفاوت از محل افزایش قیمت بنزین در نظر گرفته شده باید در اسرع وقت به حساب مردم واریز کنند و با این کار نشان دهد پای عهدش ایستاده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۷    
ساعت صفر 24 ابان ماه قیمت بنزین گران شد؛ دولت برای این افزایش قیمت به مصوبه سران قوا استناد کرده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هر گونه افزایش قیمت کالا به بهانه افزایش نرخ بنزین تخلف است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۷    
زندگی سمیه و زینب راجی، دو خواهر معلول اما هنرمند ابرکوهی توسط یک خبرنگار به رشته تحریر درآمد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۷    
مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان گفت: 900 کیلومتر از جاده های استان بر اثر بارش برف بامداد امروز برفروبی شده و 450 تن شن، ماسه و نمک در مناطق لغزنده استفاده شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۰:۱۶    
بارش اولین برف پاییزی از صبح امروز در اراک آغاز شده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۹:۵۶    
سخنگوی نیروی انتظامی گفت: پلیس بر اساس وظایف قانونی خود در برخورد با ناامن کنندگان و اخلالگران نظم و امنیت هیچ گونه مماشاتی ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۹:۵۶    
جمهوری اسلامی ایران در حالی جزو کشورهای پیشرو در زمینه ساخت شبیه سازهای نظامی محسوب می شود که درحال حرکت به سمت طراحی و ساخت شبیه سازهای رزمی است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۹:۵۶    
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی طرح سوال از رئیس جمهور را تدوین و تاکنون به امضای بیش از 12 نفر از نمایندگان رسانده است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۹:۵۶    
حضرت آیت الله خامنه ای، در درس خارج فقه امروز خود، سخنانی را درباره مدیریت مصرف سوخت مطرح کرده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۰۸:۴۵    
در این مصاحبه مردمی از افراد سوال کرده ایم کتاب را انتخاب می کنند یا فضای مجازی؟ پاسخ ها جالب توجه است.