شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۳۲Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 20 تیر 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 دیار میرزا 11 تیر 1397 دیار میرزا 12 تیر 1397 دیار میرزا 13 تیر 1397 دیار میرزا 14 تیر 1397 دیار میرزا 15 تیر 1397 دیار میرزا 16 تیر 1397 دیار میرزا 17 تیر 1397 دیار میرزا 18 تیر 1397 دیار میرزا 19 تیر 1397 دیار میرزا 20 تیر 1397 دیار میرزا 21 تیر 1397 دیار میرزا 22 تیر 1397 دیار میرزا 23 تیر 1397 دیار میرزا 24 تیر 1397 دیار میرزا 25 تیر 1397 دیار میرزا 26 تیر 1397 دیار میرزا 27 تیر 1397 دیار میرزا 28 تیر 1397 دیار میرزا 29 تیر 1397 دیار میرزا 30 تیر 1397 دیار میرزا 31 تیر 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۲۹    
یادواره سردار شهید میثم محمد بیگلو در گلزار شهدای رشت و با حضور سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون راهبردی و اشراف فرماندهی معظم کل قوا برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۷:۴۲    
در طول سال های اخیر پرونده های مالی مختلفی مطرح و به آن ها رسیدگی شده است. این روزها که به بهانه های مختلف، شعار مقابله با مفسدان اقتصادی بیشتر شنیده می شود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۶:۱۷    
راستاد تصریح کرد: برای افزایش استفاده از ظرفیت بنادر معطل واردات شد. به همین دلیل باید از ظرفیت های صادراتی بنادر حاشیه دریای خزر استفاده کنیم البته نباید روابط مان با کشورهای حاشیه خزر صرفا صادراتی ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۳:۳۲    
بازیکن سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس تهران با عقد قراردادی یکساله به عنوان کمک مربی به کادرفنی سپیدرود با مالکیت محمد نوین پیوست.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۴۱    
مقام عالی دولت در شهرستان رشت افزود: مردم کشور ما انقلاب کردند که توسعه در جامعه فراهم شود و انقلاب بخاطر حذف موضوعات نبود.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۱:۲۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش کشیده شدن ماجرای دختر حاشیه ساز اینستاگرام را بحثی انحرافی طرح ریزی شده از سوی اتاقهای فکری دانست که منافعشان از مطالبه شفاف گرایی ارزی به خطر افتاده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۲۵    
جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرامی اش به مطلب روزنامه کیهان واکنش نشان داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۰    
محمد رفیع نیا با اشاره به حضور مجدد تیم فوتبال بانوان ملوان در مسابقات فوتبال لیگ بانوان کشور گفت: ورزش بانوان برای ما به اندازه آقایان ارزش دارد و همان جایگاهی که برای آقایان در نظر داریم برای ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۵    
گزارش امروز قیمت خودرو حاکی از افزایش یک میلیون و 500 هزار تومانی پژو207 اتوماتیک دارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۴۰    
فرماندار شهرستان سنندج گفت: تصادف تانکر نفتکش با اتوبوس مسافربری “هیچ گونه” ارتباطی به سپاه پاسداران ندارد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۲۵    
استاندار گیلان حمایت از ورزش های همگانی را در راستای توسعه ورزش های قهرمانی دانست و گفت: ورزش های همگانی و خانوادگی نشاط اجتماعی را در جامعه ترویج می کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۴۰    
با پایان یافتن ماموریت حسین علایی در هواپیمایی آسمان طی حکمی از سوی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری محمد گرجی به عنوان مدیرعامل جدید هواپیمایی آسمان منصوب شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۳۵    
سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن با بیان اینکه ساختمان مرکزی جمعیت هلال احمر فومن امروز آتش گرفت ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۵    
شکردشت رؤیایی یکی از زیباترین ییلاق های منطقه تالش است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۰    
ناظمی گفت: قرارداد بازیکنان را در سازمان لیگ ثبت کردیم. ما نامه ای از اداره ورزش استان گیلان و تایید هیئت فوتبال استان به فدراسیون فوتبال ارائه دادیم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۱۰    
یک عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما از بررسی اقدام صداوسیما در پخش مستند بیراهه و نشان دادن اعترافات، در جلسه دوشنبه هفته آینده این شورا خبر داد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۵۰    
نشست تخصصی حق شهروندی کودک بر جامعه توسعه گرا به میزبانی این منطقه و با حضور دکتر مولاوردی دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی در تاریخ پنجشنبه 21 تیرماه جاری برگزار می گردد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۴۰    
محمدی گفت: نمایندگان مجلس در شفاف سازی حقوق و مزایای خود و اعلام آن به جامعه پیشقدم شده و برای اعتمادسازی بیشتر اجرای قانون را از خودشان آغاز کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۵:۳۰    
انوری با بیان اینکه سال گذشته نزدیک به 970 میلیارد تومان مالیات در گیلان وصول شده است گفت: توسعه فرهنگ مالیاتی در استان گیلان ضعیف است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۲:۴۰    
سرهنگ بایرامی با بیان اینکه حجاب مانع نیست، بلکه مانع افسردگی می باشد، گفت: ارزشمنداری فرد و استواری شخصیتی افراد در حفظ حجاب است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۰    
مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه دلایلی مبنی بر عمدی بودن این آتش سوزی وجود دارد تصریح کرد: آتش زنندگان احتمالی این حریق تاکنون مشخص نشده اند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۵    
با حضور ماموران پلیس مشخص شد پیرزن 88 ساله حین انجام کار کشاورزی فوت کرده و با بررسی های به عمل آمده هیچ گونه آثار کبودی یا ضرب و جرح در جسد رویت نشده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۰    
مادر شهید محمد عمویی امروز (چهارشنبه 20 تیرماه) پس از 36 سال فراغ با حضور در معراج شهدا با پیکر مطهر فرزند خود دیدار می کند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۲۰    
فرمانده انتظامی ماسال از فوت زن 47 ساله بر اثر سقوط بالابر غیر استاندارد در این شهرستان خبر داد و افزود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۵    
تانکر حامل سوخت که از بلوار دکتر حسینی به سمت پایین در حال حرکت بود در جلو ترمینال با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرد و بعد از انفجار موجب آتش سوزی اتوبوس و کشته شدن چند سرنشین اتوبوس شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۰    
جشن تولد 76 سالگی مهدی فخیم زاده با حضور چند تن از بازیگران برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۵۰    
مصادره در لغت به دو معناست؛ مال کسی را به زور ضبط کردن و جریمه کردن. همچنین در فرهنگ لغات دهخدا آمده است که ضبط کردن اموال و دارایی کسی به سبب ارتکاب جرم ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۲۵    
فرمانده یگان ویژه استان گیلان از فداکاری پلیس در نجات جان نوجوان 13ساله از مرگ حتمی در دریا خبرداد و گفت: خدمت بی منت به مردم، وظیفه پلیس جامعه محور است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۱۵    
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی پیام اخیر سردار سلیمانی به رییس جمهور را در راستای دفاع از حیثیت نظام و برای حفظ مصالح کشور دانست.