پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۴۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار میرزا 15 اسفند 1397 - diyarmirza.ir

دیار میرزا 29 اسفند 1393 دیار میرزا 29 اسفند 1394 دیار میرزا 30 اسفند 1395 دیار میرزا 19 مهر 1396 دیار میرزا 31 تیر 1397 دیار میرزا 31 مرداد 1397 دیار میرزا 31 شهریور 1397 دیار میرزا 30 مهر 1397 دیار میرزا 30 آبان 1397 دیار میرزا 30 آذر 1397 دیار میرزا 30 دی 1397 دیار میرزا 30 بهمن 1397 دیار میرزا 1 اسفند 1397 دیار میرزا 2 اسفند 1397 دیار میرزا 3 اسفند 1397 دیار میرزا 4 اسفند 1397 دیار میرزا 5 اسفند 1397 دیار میرزا 6 اسفند 1397 دیار میرزا 7 اسفند 1397 دیار میرزا 8 اسفند 1397 دیار میرزا 9 اسفند 1397 دیار میرزا 10 اسفند 1397 دیار میرزا 11 اسفند 1397 دیار میرزا 12 اسفند 1397 دیار میرزا 13 اسفند 1397 دیار میرزا 14 اسفند 1397 دیار میرزا 15 اسفند 1397 دیار میرزا 16 اسفند 1397 دیار میرزا 17 اسفند 1397 دیار میرزا 18 اسفند 1397 دیار میرزا 19 اسفند 1397 دیار میرزا 20 اسفند 1397 دیار میرزا 21 اسفند 1397 دیار میرزا 22 اسفند 1397 دیار میرزا 23 اسفند 1397 دیار میرزا 24 اسفند 1397 دیار میرزا 25 اسفند 1397 دیار میرزا 26 اسفند 1397 دیار میرزا 27 اسفند 1397 دیار میرزا 28 اسفند 1397 دیار میرزا 29 اسفند 1397 
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۲۲:۵۵    
مراسم بزرگداشت زنده یاد غلامرضا صومی بنیانگذار باشگاه سپیدرود رشت با حضور جمعی از مردم و مسئولین و علی پرورین، اسطوره فوتبال ایران برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور در دیدار وزیر اقتصاد آذربایجان گفت: تهران هیچ محدودیتی برای توسعه روابط با باکو قایل نیست.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۵    
وزیر ارتباطات با تاکید به اینکه اعتقادی به قطع کردن فضای مجازی ندارد، تصریح کرد: همین علما و مراجع از طریق فضای مجازی با 500 میلیون نفر مخاطب در کل دنیا در ارتباط هستند و اگر این فضا نبود امکان این ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۰:۵۰    
جلسه شورای اداری استان گیلان صبح روز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۹:۲۰    
محمدحسین طالبیان، معاون میراث فرهنگی کشور اظهار داشت: 14 پروژه به ارزش 39 میلیارد و 200 میلیون تومان به صورت متمرکز به بهره برداری رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۵    
امیر خجسته تاکید کرد: بازار گوشت توسط خارجی ها مدیریت می شود. آنها گوسفندهای مولد ما را با هر قیمتی که بخواهند می خرند و می برند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۵    
پروژه ملی تالار مرکزی شهر رشت با اعتبار بالغ بر 700 میلیارد ریال، به دستور رئیس جمهور و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۰۷:۵۵    
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه اراده رهبری، دولت و مجلس جمهوری اسلامی ایران همکاری برادرانه و نزدیک با عراق است، تصریح کرد: امنیت و ثبات عراق و جمهوری اسلامی ایران در یکدیگر تأثیرگذار است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۳:۱۹    
سلطانی فر گفت: با تخصیص اعتباری بالغ بر هزار و 950 میلیارد تومان و اجرای 66 پروژه عمرانی استان گیلان بیشترین بودجه عمرانی معادل دو برابر استان های دیگر را خواهد داشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۵۴    
سید علیرضا آوایی با بیان اینکه ما شرمنده مردمی هستیم که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، افزود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۴۴    
رئیس جمهور هدف اصلی دشمن را خدشه دار کردن اعتماد بین مردم و مسوولان دانست و با بیان اینکه کاری که حکومت امریکا با مردم ایران می کند، فراتر از تحریم و جنایت علیه بشریت است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۹    
با حضور حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس 61 طرح و پروژه زیربنایی و اقتصادی در سطح استان گیلان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۳۴    
جمشید انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در جلسه شورای اداری سیاهکل گفت: استخدام پیمانی تنها از طریق آزمون استخدامی صورت می گیرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۹    
سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه تالار مرکزی رشت کم نظیرترین نمونه در کشور است خاطرنشان کرد: تالار مرکزی رشت دارای مکان مناسبی جهت برگزاری نمایشگاه ها است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۲:۱۴    
بهای بلیت مبدأ – مقصد و یکطرفه این قطار 512 هزار و 500 ریال است که در حال حاضر با تخفیف و به قیمت 400 هزار ریال به فروش می رسد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۵۹    
فاز اول پروژه پایگاه امداد هوایی شهدای امدادگر جمعیت هلال احمر استان گیلان با حضور علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر با هزینه ای بالغ بر 51 هزار میلیارد ریال در شهرستان لنگرود افتتاح شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۳۴    
نماینده عالی دولت در گیلان به جوانگرایی در حوزه مدیران و کاهش میانگین سن از 53 به 43 سال اشاره کرد و افزود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۴    
رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور گفت: تالاب انزلی به دلیل انباشت مواد آلی و مواد مغذی اضافه بصورت درون زا دچار انباشت لجن و کاهش شدید آب شده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۹    
لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: در کشوری که تمامی منابع غنی خدادادی و انسانی دارد، نتوانستیم شرایطی فراهم کنیم مردم با شور و شوق در آن زندگی کنند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۲۰:۱۴    
نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا اظهار داشت: دومین مشکل آستارا را محرومیت تنها بیمارستان این شهرستان با 133 تختخواب است و حتی پزشک متخصص نیز در فقر امکانات به سر می برد و مردم شرایط نامناسبی را به ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۹    
علوی با اشاره به اینکه یکی از اهداف دشمن ضربه زدن به امنیت کشورمان است و افزود: دشمن هزینه زیادی برای ضربه زدن به امنیت کشورمان می کند ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۴۹    
با حضور عیسی کلانتری، معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور پایگاه امداد ونجات جاده ای شهرستان صومعه سرا افتتاح شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۴    
البته در اجتماعات تاثیرگذار، گسترده و جریان ساز این احتمال وجود دارد که برخی افراد معلوم الحال در پی تلخ کردن وقایع شیرین باشند ولی آنچه جای درنگ و تامل بیشتر دارد برخورد واقع بینانه و منطقی رسانه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۹:۱۹    
ستاد اجرایی گیلان 2020 با مشارکت انجمن دانش آموختگان مدرسه ماندگار شهید بهشتی و تشکل های محیط زیستی و نیز مساعدت شهرداری رشت مراسم کاشت 2020 نهال را در ایستگاه راه آهن رشت برگزار کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۹    
حسن روحانی، رئیس جمهور که به گیلان سفر کرده است پس از افتتاح رسمی خط آهن رشت-قزوین در ایستگاه قطار فلکده رشت به مناسبت هفته منابع طبیعی نهال کاشت.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۹    
راه آهن گیلان با اعزام خانواده شهدا و ایثارگران به مشهد مقدس و بدرقه رئیس جمهوری به بهره برداری رسید.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۴    
وزیر بهداشت و درمان با اشاره به اینکه در سال آینده هیچ کمبودی در زمینه تامین داروهای اساسی نداریم، گفت: امروز شاهد شیوع بیماری های غیرواگیر در کشور هستیم.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۳۴    
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رودبار اظهار داشت: پوشش اینترنت در شهرها 100 درصد است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۹    
سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از ورود به آستانه اشرفیه و زیارت حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۴    
رئیس جمهور افتتاح راه آهن قزوین – رشت را دستاوردی ارزنده برای مردم استان گیلان، ایران و منطقه دانست با بیان ضرورت تسریع در تکمیل این خط ریلی تا انزلی و آستارا تاکید کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۷:۴۴    
آخرین یارانه ی نقدی سال جاری چند روز زودتر از موعد و در ساعت 24 روز 20 اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۹    
مصطفی سالاری استاندار گیلان گفت: افتتاح راه آهن قزوین – رشت، عیدی ماندگار رئیس جمهوری به مردم گیلان است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۴    
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد لاهیجان، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رسماً افتتاح شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۳    
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در دیدار با وزیر حمل و نقل و تکنولوژی آذربایجان با تاکید بر اینکه مشکل گمرک بار همراه اتباع آذربایجانی مسافر نخجوان حل می شود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۸    
حضرت آیت الله خامنه ای سپس روز درختکاری را مژده ی در پیش بودن بهار و یادآور اهمیت پوشش گیاهی دانستند و با اشاره به خسارت هایی که در اثر بی اعتنایی به جنگلها، مراتع و پوشش گیاهی به کشور تحمیل می شود ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۳    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: شورای عالی حوزه علمیه منتخب مراجع عظام تقلید و مقام معظم رهبری است و اگر کسی به آن اهانتی کند به مراجع و رهبری توهین کرده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۸    
درحالی که قرار بود رقم ریالی بسته های حمایتی به یک میلیون نفر جامانده تا 15 اسفند به آنها پرداخت شود، اما به دلیل عدم تأمین اعتبار مورد نیز از سوی سازمان برنامه و بودجه ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۸    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: صبح امروز یک تانکر حمل مواد سوختی شامل بنزین هواپیما در کیلومتر 40 جاده قدیم قزوین- رشت از جاده منحرف شد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۵۳    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در اجتماع پرشور و بزرگ مردم گیلان که در شهر لاهیجان گرد هم آمده بودند سخنرانی کرد.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۳    
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه آقای بشار اسد را نیروی قدس سپاه به تهران آورد ، خاطر نشان کرد ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۰۸    
اختلاف و مشکل با امریکا در این است؛ آنها می گویند به 40سال قبل برگردید و ایران تبدیل شود به ایران سال 56 و اوایل 57؛ ولی ما می گوییم مسیر ما استقلال و مردم سالاری است ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۳    
رئیس دفتر رئیس جمهور با تأکید بر اینکه دولت نباید بنگاهداری و تصدی گری داشته باشد، گفت: معتقدیم که دولت باید چابک باشد و غیر از بخش های امنیتی و حوزه هایی که براساس قانون اساسی تصدی گری آن برعهده ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۸    
رئیس شرکت راه آهن جمهوری آذربایجان و نماینده مجلس این کشور آینده اقتصادی دو کشور را یک چشم انداز روشن و منطقی دانست.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۸    
حسن روحانی رئیس جمهوری به همراه جمعی از وزیران و معاونانش دقایقی پیش وارد گیلان شدند. هم اکنون مردم با حضور در ورزشگاه تحتی لاهیجان منتظر سخنرانی رئیس جمهوری هستند. ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۸    
ریچارد دوربین (سناتور از ایالت ایلینویز) و تام اودال (سناتور از ایالت نیومگزیکو) در مطلبی در نشریه واشنگتن پست ...
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۳    
سخنگوی هیأت نظارت بر نمایندگان گفت: درباره آقای کریمی قدوسی حکم برخی شکایات را اعلام کردیم که در حوزه وظایف نمایندگی مجلس بوده و حکم برخی شکایات را نیز اعلام کردیم در حوزه وظایف نمایندگی نبوده است.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۲۳    
حسن روحانی رئیس جمهوری به همراه جمعی از وزیران و معاونانش دقایقی پیش وارد گیلان شدند.
دیار میرزا   ۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۳    
جمعی از نمایندگان گیلان در مجلس و همچنین مسئولان گیلان با حضور در پاویون فرودگاه رشت در انتظار نشستن پرواز رئیس جمهوری در فرودگاه هستند.