شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۲:۱۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 30 بهمن 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 فروردین 1397 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 دنیای بانک 1 بهمن 1397 دنیای بانک 2 بهمن 1397 دنیای بانک 3 بهمن 1397 دنیای بانک 4 بهمن 1397 دنیای بانک 5 بهمن 1397 دنیای بانک 6 بهمن 1397 دنیای بانک 7 بهمن 1397 دنیای بانک 8 بهمن 1397 دنیای بانک 9 بهمن 1397 دنیای بانک 10 بهمن 1397 دنیای بانک 12 بهمن 1397 دنیای بانک 13 بهمن 1397 دنیای بانک 14 بهمن 1397 دنیای بانک 15 بهمن 1397 دنیای بانک 16 بهمن 1397 دنیای بانک 17 بهمن 1397 دنیای بانک 18 بهمن 1397 دنیای بانک 21 بهمن 1397 دنیای بانک 22 بهمن 1397 دنیای بانک 23 بهمن 1397 دنیای بانک 24 بهمن 1397 دنیای بانک 25 بهمن 1397 دنیای بانک 26 بهمن 1397 دنیای بانک 27 بهمن 1397 دنیای بانک 28 بهمن 1397 دنیای بانک 29 بهمن 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۲    
ششمین همایش ملی پیشرفت و توسعه علمی کشور با موضوع رسالت انجمن های علمی در تبیین مسائل راهبردی کشور، با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور و دکتر غلامی وزیر علوم ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
حجت اله صیدی در آیین افتتاح و بهره برداری از 76 واحد مسکونی در شهرستان سرپل ذهاب، تاکید کرد: بانک صادرات ایران در بازسازی مناطق زلزله زده ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۷    
فاز سوم پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس با حضور دکتر روحانی و مشارکت بانک تجارت در بندر عباس افتتاح شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۷    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با پیشنهاد به دولت، سهام عدالت در دست مردم معامله پذیر می شود و دارندگان آن از اعمال حق رأی برخوردار خواهند شد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۴۷    
اسحق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با مفتضح خواندن نتایج نشست ورشو گفت: این افراد می خواستند دنیا را از ایران بترسانند ولی به فضل الهی مفتضح شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۷    
بانک رفاه به مشتریان خود هشدار داد مراقب رمز کارت های بانکی خود باشند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۷    
بیمه آسیا و خانه صنعت، معدن و تجارت، تفاهم نامه همکاری در خصوص ارائه خدمات بیمه ای امضا کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۲    
مدیرعامل بانک سپه گفت: این بانک در راستای اجرای تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاستهای دولت مبنی بر خروج از بنگاه داری تمامی سهام خود در شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید را از طریق مزایده در بورس اوراق ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۷    
طراح طرح شفافیت تراکنش های بانکی بعد از تشریح ابعاد طرح گفت: جلوگیری از فرار مالیات ها، افزایش قابل توجه درآمدهای مالیاتی، کاهش فاصله طبقاتی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۲    
توسعه روابط کارگزاری با هدف تسهیل مبادلات مالی بین المللی همچنین ایجاد روزنه های دسترسی به بازار پولی بین المللی و گره گشایی از مشکلات ایجاد شده در تجارت خارجی ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۷    
با وجود آغاز طرح فروش فوری خودرو هنوز بازار واکنش مثبتی نسبت به این موضوع نداشته و حتی در برخی از خودروها که در این طرح عرضه نشده اند شاهد افزایش قیمت هم هستیم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۲    
با حمایت بانک ملی ایران فاز نخست شرکت الماسان ارسباران با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و به مناسبت دهه مبارک فجر در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۷    
بانک ملی ایران برای دومین بار در بزرگ ترین رویداد سالانه خود با عنوان ملی شو2 ، دستاوردهای تازه اش در عرصه بانکداری دیجیتال را رونمایی خواهد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۲    
یک کارشناس اقتصادی، با تشریح دلایل افزایش قیمت ارز طی روزهای اخیر گفت: به لحاظ فنی، ارتباطی بین FATF و نرخ ارز وجود ندارد و برخی تصمیمات اتخاذ شده اخیر، منجر به آرامش بازار خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۷    
بدهی بانک ها به بانک مرکزی در آذرماه سال جاری نسبت به ماه مشابه سال گذشته 32.5 درصد افزایش یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۷    
میزان پرداخت تسهیلات جعاله (تسهیلات تعمیرات) مسکن در 10 ماهه اول سال 97 بالغ بر 130 درصد رشد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۷    
پنجمین همایش تخصصی مدیران و کارشناسان بازاریابی موسسه اعتباری کوثر با محوریت ایده پردازی و خلق محصول در شهر شیراز برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۸    
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 20 دلال ارز در پایتخت خبر داد و تاکید کرد که اعلام قیمت کاذب و دروغین برای ارز ممنوع است و پلیس در فضای مجازی نیز با آن برخورد می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۸    
بانک ملی ایران در کنار خدمات متنوعی که به مشتریان خود ارائه می کند، آماده دریافت نظر مخاطبان درباره این خدمات است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۸    
رییس کل بیمه مرکزی تاکید کرد که این نهاد ماموریت دارد تا از آسیب به شرکت های بیمه پیشگیری کند، اما به هیچ عنوان به دنبال ورود به عرصه نرخ گذاری نیست.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۳    
صرافی های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری، 12 هزار و 800 تومان اعلام کرده اند. این صرافی ها دلار را از مردم با قیمت 12 هزار و 700 تومان خریداری می کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۸    
با مصوبه هیئت مدیره نرخ حق الوکاله بکارگیری سپرده های سرمایه گذاری مدت دار بانک سپه در سال مالی 1398 سه درصد تعیین شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۸    
با عقب نشینی بانک مرکزی اروپا از افزایش نرخ بهره، ارزش یورو در برابر دلار تضعیف شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۸    
در حالی که ایران خودرو و سایپا اعلام کرده بودند امروز محصولات خودرو را با قیمت حاشیه بازار هفته اول بهمن عرضه خواهند کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۸    
یک مقام مسئول کارگری با اشاره به برگزار نشدن جلسات دستمزد شورای عالی کار در یک ماه باقی مانده به پایان سال 97، از احتمال موکول شدن تعیین دستمزد کارگران به سال آینده خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۸    
اچ اس بی سی اعلام کرد: سود این بانک در سال 2018 میلادی با تقریبا 16 درصد افزایش به 19.9 میلیارد دلار بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۸    
نشریه "فرست پست" نوشت: مکانیزم مالی اتحادیه اروپا برای همکاری با ایران نخستین تلاش جدی برای به چالش کشیدن دلار از سال 1944 است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۳    
جلسه هم اندیشی مدیران و کارکنان استانهای البرز، قزوین و زنجان بانک ایران زمین با حضور مدیر منطقه، کارکنان و متصدیان شعب استانهای یاد شده با هدف بررسی عملکرد شش ماهه برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۸    
انتصاب یونس مظلومی به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه تعاون(سهامی تعاونی) برای مدت باقی مانده از دوره دوساله اعضای هیات مدیره آن شرکت از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بلامانع اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۸    
دکتر صالح آبادی در آیین رونمایی از سامانه جامع وصول مطالبات بانک توسعه صادرات گفت : برای استفاده از تکنولوژی های جدید مانند بلاک چین در بانک آمادگی داریم.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۸    
در حالی که ارزش دلار تغییر اندکی داشته و بازارها در انتظار مشخص شدن تکلیف مذاکرات تجاری میان آمریکا و چین هستند، قیمت طلا امروز در نزدیکی بالاترین رقم های 10 ماه اخیر در نوسان بود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۳    
گمرک ایران اعلام کرد: ورود اسکناس ارز به کشور به هر میزان برای اشخاص حقیقی و حقوقی بلامانع است و هیچ یک از دستگاه های امنیتی، انتظامی و گمرک حق ممانعت از آن را ندارند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۳    
رییس اداره کل پیگیری وصول مطالبات بانک مسکن از تمدید اجرای طرح ویژه بخشودگی جرایم تسهیلاتی خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۸    
بررسی قیمت روز مسکن تهران حاکی از آن است که یک واحد مسکونی 52 متری در امین حضور به قیمت 190 میلیون و واحد 110 متری در آپادانا به قیمت یک میلیارد و 718 میلیون تومان معامله شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۳    
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش با اشاره به اینکه با ادامه روند کنونی افزایش مصرف بنزین، به زودی مزیت صادرات بنزین را از دست می دهیم ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۳    
معاون وزیر کار از تصویب افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون در کمیسیون تلفیق مجلس خبر داد و گفت: کار توزیع کالاهای اساسی و اقلام موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان به تعاونی ها واگذار خواهد شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۳    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که مجلس به موضوع گرانی خودرو ورود می کند و با مسببین این گرانی برخورد خواهد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۳    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 42 سنت معادل 0.6 درصد کاهش به 66 دلار و 8 سنت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۳    
رئیس سابق مرکز ملی هوا در سازمان حفاظت محیط زیست روال معاینه فنی عادی و برتر را برای خودروهای سواری تشریح کرد و گفت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۹:۴۸    
امید به ارایه مشوق های مالی توسط بانک های مرکزی جهان موجب شد در معاملات امروز، سهام آسیایی به بالاترین سطح 4 ماهه خود برسد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۰:۰۴    
صفحه نخست روزنامه های سیاسی را هر روز اینجا ببینید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۰:۰۴    
صفحه نخست روزنامه های ورزشی را هر روز اینجا ببینید.