پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۵:۰۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 4 فروردین 1397 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 اردیبهشت 1397 اکو فارس 31 خرداد 1397 اکو فارس 31 تیر 1397 اکو فارس 31 مرداد 1397 اکو فارس 1 شهریور 1397 اکو فارس 1 مهر 1397 اکو فارس 30 آبان 1397 اکو فارس 1 آذر 1397 اکو فارس 1 دی 1397 اکو فارس 30 بهمن 1397 اکو فارس 1 اسفند 1397 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 2 فروردین 1397 اکو فارس 3 فروردین 1397 اکو فارس 4 فروردین 1397 اکو فارس 5 فروردین 1397 اکو فارس 6 فروردین 1397 اکو فارس 7 فروردین 1397 اکو فارس 8 فروردین 1397 اکو فارس 9 فروردین 1397 اکو فارس 10 فروردین 1397 اکو فارس 11 فروردین 1397 اکو فارس 12 فروردین 1397 اکو فارس 13 فروردین 1397 اکو فارس 14 فروردین 1397 اکو فارس 15 فروردین 1397 اکو فارس 16 فروردین 1397 اکو فارس 17 فروردین 1397 اکو فارس 18 فروردین 1397 اکو فارس 19 فروردین 1397 اکو فارس 20 فروردین 1397 اکو فارس 21 فروردین 1397 اکو فارس 22 فروردین 1397 اکو فارس 23 فروردین 1397 اکو فارس 24 فروردین 1397 اکو فارس 25 فروردین 1397 اکو فارس 26 فروردین 1397 اکو فارس 29 فروردین 1397 اکو فارس 30 فروردین 1397 اکو فارس 31 فروردین 1397 
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۰:۵۲    
اکوفارس: در حال حاضر فیس بوک دقیقاً در همین مرحله قرار دارد. مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که مسئولیت حوادث مذکور را می پذیرد و قول داد که این شرکت سیاست های امنیتی ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۲ - ۰۰:۳۲    
اکوفارس: مهدی محمدی در واکنش به انتصاب جان بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید، طی توئیتی نوشت:
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۱ - ۱۹:۳۲    
اکوفارس: با توجه به گسترش فناوری و ضریب نفوذ اینترنت در بین شهروندان، مجرمان نیز به دنبال تغییر بوده و در حال کوچ به فضای مجازی هستند؛ اولین نکته ای که نظر آنها را به خود جلب می کند ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۲۰:۱۲    
اکوفارس: همزمان با پایان موج نخست سفرهای نوروزی و در آستانه موج دوم این سفرها، مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو گزارشی از اجرای جشنواره خدمات نوروزی97 ایران خودرو در 9روز نخست، ارایه کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۵:۴۴    
اکوفارس: نخستین جشنواره ملی فرهنگ و سنن ایرانی عصر یکشنبه در سرای سعد السلطنه قزوین افتتاح شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۵:۲۴    
اکوفارس: چشمه باداب سورت به عنوان یکی از آثار ثبت شده طبیعی کشور در محدوده شهرستان ساری از خاص ترین چشمه های موجود در کشور است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۰۱:۲۴    
اکوفارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام 4 راهکار را برای کاهش تلفات انسانی در تصادفات پیشنهاد داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۰۱:۱۴    
اکوفارس: یکی از مشکلاتی که برخی مردم در فصل بهار با آن مواجه می شوند آلرژی است که معمولا برای برطرف کردن علائم آن از داروهای آنتی هیستامین استفاده می کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۰۰:۴۴    
اکوفارس: عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه سمنان با بیان اینکه تنها مسیر توسعه یافتگی کشور؛ حمایت از کالای داخلی است گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۰۰:۱۴    
اکوفارس: با توجه به تحقیقات و پیشرفت های چشمگیر در بحث درمان سرطان، بر آن شدیم تا گزارش کاملی از روند پیشرفت محققان در مقابله با انواع سرطان که در سال گذشته انجام شده است را به همراه ذکر عوامل پیش ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۳:۳۵    
اکوفارس: مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی با اعلام رشد 7درصدی سفر به مشهد گفت: بیش از 3. 8میلیون زائر تاکنون وارد مشهدمقدس شده اند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۳:۲۵    
اکوفارس: در این حادثه که به علت عدم آشنایی با فنون شنا رخ داد جوانی 27 ساله اهل و ساکن هویزه در حین شنا کردن دچار حادثه شده و متاسفانه در رودخانه دز غرق شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۳:۱۵    
اکوفارس: فقدان خودروهایی که عامل 80 درصد آلودگی هوای تهران هستند، موجب پاک شدن هوای شهر می شود،خلوتی بیش از حد اماکن و معابر عمومی شهر در کنار پاکیزگی هوا در روزهای تعطیلات پایتخت ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۳:۱۵    
اکوفارس: آنچه که روستای کندوان را از دیگر همتایان خود متمایز کرده، حضور و زندگی مردمی است که با تمام مشکلات و سختی ها ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۳:۱۵    
اکوفارس: شهید محمد امرایی پاسدار هوافضای سپاه بود که حین ماموریت به شهادت رسید. پیکر مطهر او صبح امروز شنبه چهارم فروردین ماه 97 وارد معراج شهدای تهران شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۳:۱۵    
اکوفارس: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پدیده دفاع مقدس به تنهایی برای الگو گرفتن در حل مشکلات اقتصادی کفایت می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۳:۱۵    
اکوفارس: لوازم آرایش دختر بچه خردسال را راهی بیمارستان کرد ، وضعیت دلخراش و ناراحت کننده ای که روی صورت "لیدیا" ایجاد شده بود زنگ خطری برای همه والدین شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۳:۱۵    
اکوفارس: سردار شهید علی اصغر باانصاف در سال 1340 در یکی از روستاهای گیلان چشم به جهان گشود. وی در تاریخ 18 بهمن 1358 با سمت فرمانده گردان 4 پادگان ولی عصر (عج) در کامیاران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۳:۱۵    
اکوفارس: بدهی بانک ها به بانک مرکزی در ابتدای دولت یازدهم 57 هزار میلیارد تومان بود که این رقم در پایان دی ماه امسال به 117 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۲۲:۵۵    
اکوفارس: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد شغل در صنعت کفش، پوشاک و لوازم خانگی در سال 97 را دارای جهشی قابل توجه دانست و افزود: ما در صنعت پوشاک، امسال 500 هزار شغل جدید ایجاد خواهیم کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۷    
اکوفارس: روزها کم کم بلند تر می شود و وقت برای دور هم نشستن و صحبت کردن بیشتر، پس چه خوب است که شیرینی این دورهمی ها را با کیکی که می خواهیم طرز تهیه اش را به شما آموزش دهیم، بیشتر کنید.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۷    
اکوفارس: انتخابات روسیه و کارتونی که سایت کگل منتشرکرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۷    
اکوفارس: پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI. IR برش هایی از بیانات رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی که در مورخ 1397/1/1 ایراد فرمودند: را در با عنوان عیوب سبک زندگی منتشر کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۲۷    
اکوفارس: درحالی که قرار بود در اسفند ماه لباس های جدید تیم ملی ایران رونمایی شود، هنوز خبری از این لباس ها نیست ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
اکوفارس: مسئول پایگاه امداد و نجات چناران رودهن گفت: باز شدن ناگهانی درب خودرو در پمپ بنزین چناران رودهن شهرستان دماوند، منجر به ضربه مغزی شدن کودک 18 ماهه شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
اکوفارس: یک رسانه یونانی زمان مراسم عروسی ملی پوش ایرانی تیم المپیاکوس را اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
اکوفارس: در جریان دیدار تدارکاتی تیم های فوتبال ایران و تونس، مسعود شجاعی که بعد از مدت ها به ترکیب اصلی تیم کی روش رسیده بود، برخورد شدیدی با لژیونر تیم حریف داشت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
اکوفارس: وزش تندباد موجب جان باختن پاراگلایدر سوار در ارتفاعات شبستر شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
اکوفارس: وی از عموم مردم خواست برای شفای حجت الاسلام طباطبایی دعا کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۷    
اکوفارس: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 53 هزار کیلومتر از جاده های کشور در ایام نوروز تحت پوشش خدمات رومینگ ملی نسل چهارم قرار گرفت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۴:۰۷    
اکوفارس: مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری از جابجایی 3 میلیون و 200 هزار مسافر در تعطیلات نوروزی با استفاده از اتوبوس، مینی بوس و تاکسی خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۷    
اکوفارس: علاوه بر تعیین ماموریت برای مناطق آزاد موجود نظیر ماکو، ارس، انزلی، چابهار و اروند در ارتباط با کشورهای همسایه، ماموریت های مختلفی نیز برای مناطق آزاد جدیدی نظیر اردبیل، اینچه برون، سیستان ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۷    
اکوفارس: نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به دستور رئیس جمهور خود را متعهد می داند تا با نظارت و از طریق دستگاه های مختلف در سال جدید یک میلیون و 33هزار فرصت شغلی ایجاد شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۷    
اکوفارس: سال 97 با ثبت رکوردهای کم نظیر در مصرف بنزین آغاز شد و در دومین روز این سال نیز شاهد رشد 57 درصدی مصرف گازوئیل نسبت به روز مشابه سال قبل بودیم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۷    
اکوفارس: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد که مسئولیت اجتماعی به معنای توجه و تمرکز بر مهمترین مسائل و دغدغه های جامعه هدف حکم می کند شرکت مخابرات ایران به عنوان نشانی ملی به دو موضوع آب و حمایت ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۷    
اکوفارس: مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: انتظار داریم تا یک ماه آینده علل و عوامل سانحه نفتکش سانچی روشن شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۷    
اکوفارس: بر اساس پیش بینی ها نسل چهارم شبکه تلفن همراه یا 4G در سال آینده (2019) به فناوری پیشتاز در شبکه جهانی تلفن همراه تبدیل خواهد شد و تا سال 2025 ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۷    
اکوفارس: معاون گردشگری کشور در حالی تحولات فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) را مثبت ارزیابی کرد که هنوز بسیاری از گردشگران خارجی این فرودگاه را جزو ضعیف ترین فرودگاه های بین المللی جهان از نظر ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۷    
اکوفارس: نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی به تغییر قانون نیاز دارد اظهار کرد: صدا و سیما و سایر رسانه ها، مساجد، مدارس و معلمان ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۷    
اکوفارس: مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که کارشناسان این سازمان در طول ایام نوروز به شکل مداوم از وضعیت ناوگان شرکت های هواپیمایی ایرانی بازدید خواهند کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۷    
اکوفارس: مدیرکل دفتر توسعه صادرات محصولات صنعتی و معدنی سازمان توسعه تجارت گفت: در ایران فقط از مضرات باز بودن اقتصاد استفاده می کنیم.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۳۷    
اکوفارس: خطوط هوایی فرانسه اعلام کرد به دلیل اعتصاب کارکنانش یک چهارم پروازهای خود را لغو می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۷    
اکوفارس: پنج شنبه گذشته پس از انتشار گزارش هایی مبنی بر دورخیز نهادهای ناظر ژاپن برای ممانعت از فعالیت یکی از صرافی های بزرگ ارزهای دیجیتال، معاملات بیت کوین وارد محدوده قرمز شد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۷    
اکوفارس: پرچمداران P20 و P20 Pro هوآوی قرار است 7 فروردین رسما معرفی شوند. این غول تکنولوژی چینی هم کمپین تبلیغاتی عجیب و تهاجمی برای آن ها راه انداخته است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۷    
اکوفارس: شرکت پولی میکر چین در همکاری با خودروساز ایتالیایی XEV، محصول الکتریکی جدیدی معرفی کرده است که با فناوری چاپ سه بعدی ساخته می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۷    
اکوفارس: یوسف تیموری با پسرش.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۷    
اکوفارس: رئیس کل بانک مرکزی موسساتی را که در حال تبلیغات در رسانه ملی هستند، دارای مجوز و مورد تأیید بانک مرکزی خواند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۷    
اکوفارس: مالک باغ وحش ارومیه از فرار 8 نوع حیوان وحشی از این باغ وحش خبرداد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۷    
اکوفارس: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه حذف کنکور در سال 97 بعید به نظر می رسد، گفت: سازمان سنجش در مسیر اجرای قانون سنجش و پذیرش خوب عمل نکرده و وظایف خود را به درستی انجام نداده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۱۳:۲۷    
اکوفارس: در مناطق مختلف جهان با آب و هوای متفاوت، گونه های زیبایی از گل های طبیعی وجود دارد که در نوع خود بسیار زیبا و در عین حال متفاوتند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۴۸    
اکوفارس: مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد از نوسازی تمامی زیرساخت های مکانیکال فرودگاه مهرآباد تا پایان سال 97 خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۴۸    
اکوفارس: دبیر کل پیشین بورس اوراق بهادار با اعلام این خبر که فروشگاه های مختلف در کشور محصولات داخلی ایرانی را با برچسب های خارجی با چند برابر قیمت عرضه می کنند ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۴۸    
اکوفارس: در نظرنگرفتن ابعاد و تبعات اجتماعی طرح های مدیریت منابع آب می تواند مخاطرات و چالش های جدی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی ایجاد کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۴۸    
اکوفارس: کارشناس بازار مسکن با اشاره به اینکه انتظار می رود، اجاره بها متناسب با قیمت مسکن باشد، گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۴۸    
اکوفارس: آمار به دست آمده از اتحادیه مشاوران املاک نشان می دهد در سال 1396 بالغ بر 221 هزار و 441 قرارداد خرید و فروش در شهر تهران امضا شده که نسبت به سال قبل از آن 10 درصد افزایش یافته است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۴۸    
غفوری استقلال بانک مرکزی و حمایت همه جانبه سه قوا از این ارگان را از عوامل تاثیرگذار در ریشه کن کردن موسسات غیرمجاز در کشور معرفی کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۴۸    
اکوفارس: پیش بینی تغییر نرخ اجاره بها با تورم و قیمت مسکن و پرورش ماهی در قفس فرصت مغفول مانده در بخش کشاورزی از جمله مهمترین عناوین اقتصادی امروز است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۴۸    
اکوفارس: نائب رئیس اتحادیه باغداران استان تهران گفت: چند سالی است که نرخ خرید محصولات باغی از باغداران جوابگوی قیمت تمام شده تولید، جمع آوری و بسته بندی محصول نیست.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۴۸    
اکوفارس: همزمان با رویداد "ساعت زمین"، وزارت نیرو ضمن همراهی با این اقدام جهانی از عموم مردم ایران خواست تا با خاموش کردن لامپ ها و وسایل برقی غیرضروری در این ساعت، در این رویداد بین المللی شرکت کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۴۸    
اکوفارس: محمدی گفت: 8 هزار و 528 واحد مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر فاقد متقاضی هستند که به طور کامل کنار گذاشته می شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۳۸    
اکوفارس: معاون وزیر راه و شهرسازی از نظارت مستمر بر فروش بلیت در پایانه های سراسر کشور، نظارت ویژه و مکانیزه بر تردد ناوگان عمومی جاده ای در سفرهای نوروزی خبر داد و گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۳۸    
اکوفارس: یک سناتور ارشد پارلمان روسیه هشدار داد در صورتی که آمریکا در حمایت از لندن تصمیم به اخراج دیپلمات های روس از این کشور بگیرد، مسکو فورا اقدامات متقابل را صورت خواهد داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۳۸    
اکوفارس: معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه آمریکا با سیاسی بازی های خود یک رویه احمقانه را در برابر مردم ایران در پیش گرفته است، گفت: ترامپ نمی تواند تهدیدی برای ما باشد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۳۸    
اکوفارس: مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری شرکت راه آهن از راه اندازی و آغاز فعالیت تور گردشگری ویژه ایستگاه راه آهن تهران از امروز چهارم فروردین ماه خبر داد و گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۲۸    
اکوفارس: پیش بینی شده در استان های اردبیل، گیلان و مازندران دما تا 12 درجه افزایش یابد و احتمال ثبت بیشینه دمای 30 درجه وجود دارد. افزیش دما در تهران هم محسوس خواهد بود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۲۸    
اکوفارس: با دستور تولیت آستان قدس؛ زمین های اطراف حرم مطهر رضوی جهت پارک 30 هزار خودرو برای بهره برداری در ایام نوروز در اختیار شهرداری مشهد قرار گرفت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۲۸    
اکوفارس: بانک ملی ایران در اقدامی عجیب، در ساعات نیمه شب اقدام به انجام عملیات بانکی و ارسال پیامک به مشتریان می کند که موجب مزاحمت برای آنان شده است. این تصاویر را یکی از مخاطبین ارسال کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۲۸    
اکوفارس: برای همین تمام تلاش حکومت بر این بود که شاه و ملکه را افرادی مذهبی جلوه دهند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۲۸    
اکوفارس: همان طور که می دانید حساسیت هایی، چون عطسه و یا سرفه کردن، خارش و یا سوزش در چشم و بینی از و حتی جوش زدن پوست می تواند از علائم حساسیت فصلی باشد که معمولا با پایان یافتن اوج گرده افشانی گل ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۰۸    
اکوفارس: ریزش دیوار بر اثر تندباد عصر امروز در بخش قطور خوی یک کشته و 8 زخمی برجای گذاشت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۰۸    
اکوفارس: سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت:برابر اخبار و گزارشات واصله و دوربین های پایش تصویری محور ها در حال حاضر ترافیک در دو جاده هراز و چالوس از جنوب به شمال سنگین و ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۰۸    
اکوفارس: فضانوردان در جریان ماموریت های خود به ماه علاوه بر تجهیزات و ابزار پیشرفته، مقداری وسایل شخصی نیز با خود به ماه بردند که برخی از آنها در این قمر باقی مانده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۰۸    
اکوفارس: عکس امروز نشنال جئوگرافیک غار یخی در ایالت واشنگتن آمریکا را نشان می دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۰۸    
اکوفارس: سارق لوازم داخلی خودرو پس از دستگیری به 13 فقره سرقت اعتراف کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۰۸    
اکوفارس: آزاده نامداری ضمن دفاع از ویژه برنامه لحظه تحویل سال با اجرای احسان علیخانی می گوید تصور می کند ندیدن این همه اتفاق خوب و انسان دوستانه غیرمنصفانه است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۰۸    
اکوفارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر با اشاره به غرق شدن 5 تبعه افغان در رود مند در روز گذشته، از کشف پیکرهای غرق شدگان با تلاش امدادگران هلال احمر این استان خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۰۸    
اکوفارس: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران علت آلودگی هوای پایتخت طی امروز (4 فررورین) را ورود توده گرد و غبار دانست.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۰۸    
اکوفارس: سومین قسمت از ویژه برنامه نوروزی دورهمی با حضور سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون و اجرای دو ترانه به نام های " یه کاری کن دلم آروم بگیره" و " دوست دارم" از گروه موسیقی سون روی آنتن شبکه ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۰۸    
اکوفارس: پارچه چادر تولید کره جنوبی و استفاده از شعر ایرانی برای فروش محصولش در ایران را مشاهده می کنید.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۰۸    
اکوفارس: آخرین بار ساعت 11:00 از محل کار به او تلفن زده و از آن پس همه زنگ هایش بی پاسخ مانده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۰۸    
اکوفارس: جمله تاریخی علی پروین درباره ستاره های روی پیراهن استقلال همچنان خبرساز است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۲:۰۸    
اکوفارس: قیمت برخی از آپارتمان های زیر 150 میلیون تومان در تهران به شرح زیر است:
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۱:۵۸    
اکوفارس: سخنگوی سازمان غذا و دارو از مردم خواست تا مشکلات خود در حوزه دسترسی به دارو و داروخانه را با شماره های 1490 و سامانه پاسخگوی 190 در میان بگذارند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۱:۵۸    
اکوفارس: هزاران آمریکایی که در میان آنها چهره های مشهور و نامداری نیز دیده می شود در روزهای گذشته برای اعتراض حساب های کاربری فیسبوک خود را بسته اند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۱:۵۸    
اکوفارس: سخنگوی سازمان آتش نشانی ضمن اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی از جمله موارد مهمی است که باید در طول سفر به آن توجه شود و غالباً حوادثی که در راه رخ می دهد بیشتر و خطرناک تر از حوادث خانگی است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۱:۵۸    
اکوفارس: کارشناس پیش بینی هواشناسی استان قم گفت: برای امروز تا روز دوشنبه وزش باد شدید و گرد وغبار در قم پیش بینی می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۱:۵۸    
اکوفارس: علی ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های همدیدی و آینده نگری هواشناسی در حال حاضر آسمان نیمه شمالی و مرز شرقی استان نیمه ابری تا ابری است که از اواخر ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۱:۵۸    
اکوفارس: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران افزود: در این حادثه یک خانم حدودا 45 ساله از ارتفاعات کمی بالاتر به پایین دره و عمق 15 کیلومتری سقوط کرده و نقش زمین شده بود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۱:۵۸    
اکوفارس: پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی را تا ساعتی پیش اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۱:۵۸    
اکوفارس: تیم ملی فوتسال ایران در جدیدترین رنکینگ جهانی همچنان در رده ششم جهان و اول آسیا حضور دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۱:۵۸    
اکوفارس: زن میانسال به جرم قتل دامادش در شمال تهران دستگیر شده است. خودش می گوید نقشه آن ها خانوادگی بود و فکر نمی کردند نقشه شان زود لو برود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۱:۵۸    
اکوفارس: بر اثر واژگونی خودرو در جاده هراز یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۱:۴۸    
اکوفارس: ایالات متحده نقش کلیدی را در حمایت از قطعنامه تمدید ماموریت گزارشگر ویژه درباره ایران را ایفا کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۱:۴۸    
اکوفارس: این افراد معمولا با قراردادن درصد بالایی از سود فرد را وسوسه می کنند که در سایت هزینه کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۱:۰۸    
اکوفارس: بنا بر اعتقاد این ائتلاف، رهبر داعش هنوز کشته نشده و یا دستکم نمی توان کشته شدنش را تایید کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۱/۰۵ - ۰۰:۵۸    
اکوفارس: در دفاع میانی خانزاده-چشمی نمایش امیدوارکننده ای نداشتند. البته انصاری قبل از این آزمایشش را برای این پست پس داده وظاهرا کی روش از او خیلی راضی نبوده ...
  • ۱