جمعه ۰۸ تیرساعت ۰۴:۰۶Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 22 آذر 1398 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 31 فروردین 1398 اکو فارس 31 اردیبهشت 1398 اکو فارس 1 خرداد 1398 اکو فارس 31 تیر 1398 اکو فارس 31 مرداد 1398 اکو فارس 1 شهریور 1398 اکو فارس 30 مهر 1398 اکو فارس 25 آبان 1398 اکو فارس 30 دی 1398 اکو فارس 30 بهمن 1398 اکو فارس 29 اسفند 1398 اکو فارس 1 آذر 1398 اکو فارس 2 آذر 1398 اکو فارس 3 آذر 1398 اکو فارس 4 آذر 1398 اکو فارس 5 آذر 1398 اکو فارس 6 آذر 1398 اکو فارس 7 آذر 1398 اکو فارس 8 آذر 1398 اکو فارس 9 آذر 1398 اکو فارس 10 آذر 1398 اکو فارس 11 آذر 1398 اکو فارس 12 آذر 1398 اکو فارس 13 آذر 1398 اکو فارس 14 آذر 1398 اکو فارس 15 آذر 1398 اکو فارس 16 آذر 1398 اکو فارس 17 آذر 1398 اکو فارس 18 آذر 1398 اکو فارس 19 آذر 1398 اکو فارس 20 آذر 1398 اکو فارس 21 آذر 1398 اکو فارس 22 آذر 1398 اکو فارس 23 آذر 1398 اکو فارس 24 آذر 1398 اکو فارس 25 آذر 1398 اکو فارس 26 آذر 1398 اکو فارس 27 آذر 1398 اکو فارس 28 آذر 1398 اکو فارس 29 آذر 1398 اکو فارس 30 آذر 1398 
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۰:۳۴    
اکوفارس: شنیدن این جملات از سوی محمدرضا حیاتی که صدا و تصویر او در حافظه جمعی مردم با روایت رسمی از رویدادها و اخبار گره خورده برای مخاطبان عجیب است ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۸:۰۹    
اکوفارس: اولین کاروان رسمی زائران ایرانی با استقبال نماینده رهبر انقلاب در سوریه وارد فرودگاه دمشق شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۲۷    
اکوفارس: رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سفر به چین، به مذاکره پیرامون توسعه روابط اقتصادی کشور جهت تسهیل مراودات بازرگانی محصولات پروتئینی می پردازد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۰۰    
اکوفارس: در این گزارش با بررسی ابعاد مختلف ساخت شناورهای رزمی در ایران، به بررسی و گمانه زنی درخصوص پروژه ساخت ناوشکن 7هزارتُنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب پروژه نگین می پردازیم.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۵۱    
اکوفارس: کاخ سفید دسترسی مقام های دولتی به محتوای مکالمات تلفنی "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا با رهبران خارجی را محدود کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۳۶    
روزنامه جوان در سرمقاله امروز خود در مطلبی با عنوان چرایی کشته های اخیر را به مردم بگویید به قلم مدیرمسئول این روزنامه این گونه آورده است: ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۳۳    
اکوفارس: شورای عالی قضایی عراق، برای 14 فرد متهم به قتل شهید العلیاوی از فرماندهان نیروهای حشد شعبی این کشور حکم بازداشت صادر کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۴۸    
اکوفارس: پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو در ارتباط با فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر وجود نقص فنی در بخاری پژو 206 و 207 که منجر به ترکیدگی لوله و سوختگی راننده سرنشین شده ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۱:۴۲    
اکوفارس: جزئیات اجزای پایه پولی در مرداد ماه سال جاری نشان می دهد، خالص بدهی دولت به بانک مرکزی 27 برابر شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۱:۲۷    
اکوفارس: وزیر دفاع سابق آمریکا گفته است کشورش باید در قبال سرنگون کردن پهپاد آمریکایی، اقدام ایران را تلافی می کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۰:۱۵    
اکوفارس: هزاران تن از مردم الجزایر امروز (جمعه) به خیابان های پایتخت و شهرهای دیگر آمدند تا مخالفت خود را با نتایج انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرده و خواهان کنار رفتن “شخصیت های نظام بوتفلیقه” شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۹:۳۹    
اکوفارس: حسین خبیری نسبت به اقدامات وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازگشت سرمربی تیم استقلال واکنش تندی نشان داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۴۹    
اکوفارس: وزارت خارجه روسیه و سخنگوی کاخ کرملین به آزمایش روز گذشته موشک بالستیک توسط ارتش آمریکا واکنش نشان دادند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۴۹    
اکوفارس: قطعنامه پیشنهادی روسیه درباره کنترل تسلیحات و منع تکثیر سلاح های کشتار جمعی به اتفاق آرا در مجمع عمومی سازمان ملل تصویب شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۴۹    
اکوفارس: تظاهرات کنندگان مقابل سفارت آمریکا در سئول روز جمعه با سر دادن شعارهایی به واشنگتن یادآوری کرده اند که کشورشان مستعمره آمریکا نیست.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۴۹    
اکوفارس: یک فروند پهپاد جاسوسی آمریکا، از همان نوعی که چندی پیش توسط ایران سرنگون شد هنگام پرواز آسیب دیده و نزدیک به 2 میلیون دلار خسارت بار آورد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۴۳    
اکوفارس: هر کیلو سیم تسمه 2. 5 با مبلغ 5 هزار و 850 تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۴۳    
اکوفارس: تبلت لنوو مدل Tab 3، 7 Plus دو سیم کارت به قیمت یک میلیون و 459 میلیون تومان به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۴۳    
اکوفارس: مربا پرتقال و زنجبیل سن دالفور با مقدار 284 گرم به قیمت 34 هزار و 300 تومان در فروشگاه ها به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۴۰    
اکوفارس: با مبلغی حدود 100 میلیون تومان امکان خرید خودرو هایی مانند پژو پارس، پژو 207 اتوماتیک و موارد مشابه را دارید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۳۷    
اکوفارس: یک دستگاه واحد مسکونی 80 متری واقع درمنطقه مجیدیه، خیابان خدامی با عمر بنا 17 به مبلغ یک میلیارد 900 میلیون تومان به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۳۴    
اکوفارس: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: قاچاق دام از مرز های غربی کشور به سبب مشکلات عبور و مرور به طور محدود انجام می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۳۴    
اکوفارس: رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: طی این هفته قیمت برخی اقلام همچون عدس، لپه و لوبیا چیتی در بازار افزایش یافته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۳۱    
اکوفارس: دارایی نژاد گفت:با وجود بارندگی های اخیر، قیمت گوجه فرنگی به سبب فراوانی عرضه تا حدودی در میدان کاهش یافته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۳۱    
اکوفارس: اسدالله نژاد از افزایش 400 تومانی نرخ مرغ نسبت به هفته گذشته در بازار خبر داد وگفت: هم اکنون متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده 8 هزار و 800 تومان و مرغ گرم 12 هزار و 500 تا 13 هزار تومان است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۲۶    
اکوفارس: تجربه استرس یک روند طبیعی در طول زندگی است، البته تا زمانی که به شکل مزمن و شدید درنیاید و به اضطراب تبدیل نشود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۱۷    
اکوفارس: مؤسسۀ بنیان ازدواج استان قزوین با نام پیرمرد دوست داشتنی اش حاج آقا میرزایی شناخته می شود. پیرمردی که تاکنون بیش از 10 هزار نوعروس را با کمک خیران راهی خانۀ بخت کرده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۱۴    
اکوفارس: حجم نقدینگی در مرداد ماه سال 98 با 26. 1 درصد افزایش به عدد 2076 هزار و 590 میلیارد تومان رسیده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۹    
اکوفارس: آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد: علی رغم محدودیت های بیشتر تولید و پیش بینی کاهش عرضه نفت، نفت مازاد جهان در سه ماهه اول 2020 احتمالا 700 هزار بشکه در روز افزایش می یابد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۹    
اکوفارس: ورود دانش توربین های کلاس F به صنعت نیروگاهی ایران نقطه عطفی مهم در اعتلای این صنعت خواهد بود و آنطور که مسئولان شرکت برق حرارتی می گویند ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۶    
اکوفارس: بررسی تبصره 14 لایحه بودجه نشان می دهد، در حالی سهم 14. 5 درصدی برای شرکت نفت از خوراک پتروشیمیها لحاظ شده که در سال قبل چنین رویه ای وجود نداشت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۶    
اکوفارس: قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 44 سنت معادل 0. 7 درصد افزایش به 64 دلار و 64 سنت رسید که بالاترین رقم از 23 سپتامبر تاکنون است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۰    
اکوفارس: عبدالله عبدالله رهبر تیم "ثبات و همگرایی" از هواداران خود در هفت استان افغانستان خواست که به کارمندان کمیسیون انتخابات اجازه دهند تا آرای صندوق ها را باز شماری کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۳۶    
اکوفارس: رئیس جمهور آمریکا جمعه مدعی شد پیشبرد طرح استیضاح علیه او از نظر سیاسی به نفع او خواهد بود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۳۶    
اکوفارس: معاون دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صمت با اعلام آغاز به کار سامانه توزیع تایر وزارت صنعت با هدف رفع نیاز گروه جدیدی از متقاضیان گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۳۶    
اکوفارس: سازمان هواشناسی توصیه ها و هشدارهای کشاورزی تا 24 آذرماه (یکشنبه آینده) را برای استان های کشور منتشر کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۳۶    
اکوفارس: ایران خودرو در ارتباط با فیلم منتشر شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر وجود نقص فنی در بخاری پژو 206 و 207 که منجر به ترکیدگی لوله و سوختگی راننده سرنشین شده به ارائه توضیحاتی پرداخت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۳۶    
اکوفارس: قیمت هر اونس طلا امروز با 0. 16 درصد افزایش به 1472 دلار و 19 سنت رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: درباره شرایط کسر خدمت سربازان دارای فرزند بیشتر بدانید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: سخنگوی کاخ سفید روز جمعه در بیانیه ای و در واکنش به تصویب بندهای استیضاح ترامپ در کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که بازی تحقیقات استیضاح رئیس جمهور در کمیته قضایی مجلس نمایندگان ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۳۰    
اکوفارس: کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا دو بند که رئیس جمهور این کشور بر اساس آن باید استیضاح شوند را به تصویب رساند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۳    
اکوفارس: گابریل کالدرون در بازی های اخیر پرسپولیس همیشه از سیستم چرخشی استفاده کرده و باید دید فردا هم در خط دفاعی دوباره این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر؟
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۳    
اکوفارس: امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه روز جمعه در واکنش به پیروزی حزب محافظه کار به رهبری بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در انتخابات سراسری این کشور گفت که باید به توافق تجاری با لندن دست یابیم.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۸    
اکوفارس: صدور حکم بازداشت متهمان به قتل یک عضو جنبش عصائب اهل الحق، درگیری های مسلحانه در بصره، تاکید بر مجازات عاملان قتل وحشیانه یک نوجوان در میدان الوثبه و تلاش های آمریکا برای تضعیف حشد شعبی از ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۹    
اکوفارس: تیم فوتبال شاهین بوشهر فردا در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که در بازی های اخیر خود با حضور سرمربی خارجی شکست ناپذیر بوده.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۹    
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی ون مینوت, جمعه سیزدهم دسامبر در نهمین روز اعتصاب در فرانسه ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۳    
اکوفارس: مدیرکل هواشناسی استان البرز با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان گفت: بارش ها تا صبح فردا شنبه در البرز ادامه دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۴    
اکوفارس: دبیر کل حزب الله لبنان گفت که آمریکایی ها به اعتراضات مردمی در کشورهای منطقه، به چشم ابزاری برای اعمال فشار به ایران نگاه می کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۱    
اکوفارس: نخست وزیر پاکستان قرار است روز شنبه در راستای تلاش های خود برای میانجی گری بین ایران و عربستان سعودی عازم ریاض شود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۱    
اکوفارس: شماری از معترضان خشمگین کره جنوبی در پاسخ به فشارهای آمریکا برای افزایش هزینه استقرار نظامیان این کشور در کره ، در مقابل سفارت آمریکا در سئول دست به تجمع و اعتراض زدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۱    
اکوفارس: وانگ یی وزیر خارجه چین بشدت از آمریکا انتقاد کرد که با صدور لوایح حمایت از حقوق بشر در سین کیانگ و هنگ کنگ به روابط دوطرف لطمه زده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۸    
اکوفارس: وزیر دفاع سابق آمریکا روز جمعه گفته واشنگتن باید اقدام چند ماه پیش ایران در سرنگونی یک پهپاد آمریکایی را تلافی می کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۸    
اکوفارس: منابع فلسطینی خبر دادند تیراندازی نظامیان اشغالگر به سمت شرکت کنندگان در هشتاد و چهارمین راهپیمایی بازگشت فلسطینیان در شرق غزه با زخمی شدن شماری از آنها همراه شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۸    
اکوفارس: رییس پلیس راه چهارمحال وبختیاری گفت: در تصادف رانندگی در محور شهرکرد به بهرام آباد 3 نفر از اعضای خانواده فوت کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۸    
اکوفارس: رییس جمهوری آمریکا روز جمعه گفت: روایتی که روزنامه وال استریت ژورنال از توافق تجاری میان واشنگتن و پکن ارائه کرده است کاملا نادرست و جعلی است و بهتر است این رسانه منابع خویش را تغییر دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۵    
اکوفارس: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 136 نفر از عاملان تیراندازی و دارندگان اسلحه غیرمجاز در استان خوزستان در چند عملیات شناسایی و دستگیر شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۰    
اکوفارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خواهان حل شدن مشکلات مالی تیمش شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۰    
اکوفارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی زنگ ورزش مقاطع مختلف در مدارس شهر و بخشی از استان تهران برای روز شنبه 23 آذرماه خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۰:۳۷    
اکوفارس: معاون امور عمرانی استانداری تهران گفت: با توجه به افزایش آلایندگی هوا توصیه می شود که دانش آموزان و سالمندان در فضای باز فعالیت ورزشی نداشته باشند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۰:۳۱    
اکوفارس: با توجه به برودت هوا مدارس شهری و روستایی شهرستان سنندج فردا شنبه 23 آذرماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در تمامی مقاطع تعطیل است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۰:۳۱    
اکوفارس: وزارت خزانه داری آمریکا روز جمعه چند فرد مرتبط با حزب الله لبنان را به لیست تحریم های خود اضافه کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۲۰:۲۸    
اکوفارس: خبرنگاران قائمشهری کنفرانس خبری سرمربی تیم شهرخودرو را تحریم کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۹:۲۶    
اکوفارس: یک روزنامه آلمانی در مطلبی به اوضاع فاجعه بار و دردناک یمنی ها در سایه جنگ علیه این کشور به رهبری عربستان سعودی پرداخته و نوشت: عواقب این جنگ تا دهه ها با این کشور فقیر عربی همراه خواهد بود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۹:۱۱    
اکوفارس: هیات آمریکایی در سی و سومین کنفرانس بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، مانع تصویب بند پیشنهادی ایران راجع به آثار منفی تحریم ها بر ارائه کمک های بشردوستانه به انسان های متاثر از بلایای طبیعی ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۹:۰۲    
اکوفارس: تیم فوتبال سپاهان با پیروزی مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر، به صدر جدول رده بندی صعود کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۹:۰۲    
اکوفارس: پیشکسوت آبی پوشان گفت: دلیل این همه تعلل را نمی دانم و انتظار دارم وزارت ورزش هرچه سریعتر تکلیف مدیریت استقلال را مشخص کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۹    
اکوفارس: رئیس جریان حکمت ملی عراق حادثه الوثبه در بغداد را محکوم کرد و تکرار این قبیل اقدامات را تهدید کننده جان شهروندان عراقی دانست.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۰    
اکوفارس: سفارت کویت در بغداد ضمن هشدار به اتباع این کشور برای سفر به عراق، از کویتی های مقیم عراق خواست سریعا این کشور را ترک کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۱    
اکوفارس: حزب محافظه کار به رهبری بوریس جانسون توانست در انتخابات سراسری انگلیس 365 کرسی را از آن خود کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۱    
اکوفارس: حمیدرضا گودرزی یکی از وکلای محمدعلی نجفی، شهردار پیشین تهران که به اتهام قتل عمد میترا استاد دوباره محاکمه و این بار هم محکوم شد، درباره رای اخیر نجفی توضیح داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۹    
اکوفارس: اتحادیه اروپا که بعد از قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد آل سعود مناسبات خود با عربستان سعودی را محدود کرده بود حالا می خواهد این همکاری ها را به صورت فشرده تری از سر گیرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۹    
اکوفارس: برادر مهرداد نجفی مدعی است که قضاوت نکردن در لیگ نوزدهم باعث شده تا این کمک داور خودکشی کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۹    
اکوفارس: مدیر عامل شرکت توانیر گفت: میزان صادرات برق در کشور نسبت به گذشته افزایش داشته، به گونه ای که در سال 1398 شاهد افزایش 120 درصدی رشد خالص صادرات برق هستیم.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۹    
اکوفارس: رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، معتقد است به دلیل نداشتن سیستم، بخش عمده ای از پول های سلامت هدر می رود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۹    
اکوفارس: رئیس جمهور روسیه در پیام تبریکی به نخست وزیر انگلیس به دلیل پیروزی در انتخابات گفت که گفت وگوی سازنده به نفع مردم هر دو کشور خواهد بود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۶    
اکوفارس: باشگاه استقلال اعلام کرد؛ کلیه مطالبات آندره آ استراماچونی توسط اسماعیل خلیل زاده به سفارت ایران در ترکیه تحویل داده شده و سفارت ایران در ایتالیا ضمانت پرداخت این پول به حساب اعلام شده توسط ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۶    
اکوفارس: بعد از مشاهده و کشف قرص در کیک و کلوچه در شهرستان آبدانان، امروز گزارش های مردمی از مشاهده این کیک ها در شهرستان دهلران نیز خبر می دهند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۶    
اکوفارس: یک عضو کمیساریای حقوق بشر عراق (مرتبط با پارلمان) گفت که نوجوان کشته شده در حادثه الوثبه به کسی تیراندازی نکرده و بیگناه بود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۸:۲۳    
اکوفارس: رئیس اتحادیه خشکبار و آجیل گفت: کمبودی در بازار آجیل برای استقبال از شب یلدا فعلا وجود ندارد؛ مردم گرانفروشان را به تعزیرات معرفی کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۸    
اکوفارس: در انگلیس اگر حین رانندگی صدای ضبط خودرو به شکل نامتعارفی بلند باشد، با جریمه سنگینی معادل 84 میلیون تومان مواجه خواهید شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۸    
اکوفارس: ترکیه در اعتراض به اقدام سنای آمریکا در نسل کشی خواندن کشتار ارامنه، امروز جمعه سفیر ایالات متحده در آنکارا را احضار کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۸    
اکوفارس: رئیس جمهور فرانسه روز جمعه به آنکارا هشدار داد که اتحادیه اروپا در برابر اقدامات تحریک آمیز این کشور کوتاه نمی آید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۸    
اکوفارس: نیروهای مسلح یمن از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی ائتلاف سعودی در منطقه جیزان عربستان سعودی خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۸    
اکوفارس: رئیس اجرائیه افغانستان با بیان اینکه در این دور از انتخابات سازش و مصالحه در کار نیست، گفت: غنی برای کشور یک چالش بوده و موضوع این است که چگونه وی را بدون اینکه به کشور لطمه بزند ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۸    
اکوفارس: دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران با اشاره به دلایل کم فروغ بودن فورش نفت از مسیر بورس گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۵    
اکوفارس: برادر کولبر جوان و حادثه دیده مریوانی با اشاره به زندگی سخت و مشقت بار روستائیان منطقه مریوان می گوید ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۹    
اکوفارس: معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 5 تن از اعضای شرکت دروغین، خبر داد که به بهانه فروش اقساطی خودرو از 80 تن از شهروندان مبلغ 30 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۶    
اکوفارس: دومین جشنواره پاییزی برگ ها و رنگ ها ، صبح امروز در پارک جنگلی ناژوان اصفهان برگزار شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۳    
اکوفارس: سازمان هواشناسی طی اخطاریه ای از تشدید بارش برف و باران در برخی استان ها تا صبح فردا خبر و نسبت به کولاک برف و مه آلود شدن هوا و کاهش دید هشدار داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۳    
اکوفارس: کمک داور جوان فوتبال کشورمان اقدام به خودکشی کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۱    
اکوفارس: نخست وزیر، رئیس رژیم صهیونیستی و رهبر حزب آبی وسفید از پیروزی حزب محافظه کار در انتخابات سراسری انگلیس ابراز خرسندی کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۸    
اکوفارس: وزارت خارجه روسیه درباره خطر انقلاب های رنگین برای کشورهای آمریکای لاتین هشدار داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۸    
اکوفارس: وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که آنکارا و مسکو در آستانه امضای دومین قرارداد فروش سامانه دفاع موشکی اس-400 هستند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۵    
اکوفارس: مربی پیشین تراکتور تبریز ضمن اشاره به عملکرد مصطفی دنیزلی گفت:او بدون هیچ توجیهی ترکیب تیم برنده را تغییر داد تا با مشکل روبرو شود. هوادار باید در قبال تغییرات به وجودآمده صبورتر باشد
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۵    
اکوفارس: عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پروسه فسخ قرارداد مارک ویلموتس و قطع همکاری با سرمربی تیم ملی در حال انجام است، گفت: کمیته فنی گزینه های بعدی را بررسی می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۵    
اکوفارس: آمریکا در واکنش به حمله به نزدیکی پایگاه هوایی خود در افغانستان از توقف کوتاه مدت مذاکرات دوحه با گروه طالبان خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۲    
اکوفارس: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هواداران که به دنبال استعفای فتحی بودند توانستند به خواسته خود برسند و حالا باید استراماچونی به خواسته های هواداران احترام بگذارد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۲    
اکوفارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن بر شمردن مشکلات دوران کاری خود در استقلال، از اتفاقات عجیبی در زمان حضورش در تهران پرده برداشت و گفت: می ترسم به بازی با شاهین نرسم.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۶:۰۲    
اکوفارس: سرخپوشان پرسپولیس در شرایطی خود را به صدر جدول رقابت های نوزدهمین دوره لیگ برتر نزدیک کردند که برخلاف چند مدعی دیگر نتایجی کاملا اقتصادی کسب کردند و با خیزی آرام به صدر نزدیک شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۱۵:۵۹    
اکوفارس: قیمت دلار بعد از بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر محدودیت جدید تراکنش های بین بانکی رو به کاهش است و اجرای این بخشنامه و محدودیت سیستمی انجام نقل و انتقالات، تحرک دلالان را متوقف کرده است.
  • ۱