یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۵:۵۷Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 30 آذر 1398 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 31 فروردین 1398 اکو فارس 31 اردیبهشت 1398 اکو فارس 1 خرداد 1398 اکو فارس 31 تیر 1398 اکو فارس 31 مرداد 1398 اکو فارس 1 شهریور 1398 اکو فارس 30 مهر 1398 اکو فارس 25 آبان 1398 اکو فارس 30 دی 1398 اکو فارس 30 بهمن 1398 اکو فارس 29 اسفند 1398 اکو فارس 1 آذر 1398 اکو فارس 2 آذر 1398 اکو فارس 3 آذر 1398 اکو فارس 4 آذر 1398 اکو فارس 5 آذر 1398 اکو فارس 6 آذر 1398 اکو فارس 7 آذر 1398 اکو فارس 8 آذر 1398 اکو فارس 9 آذر 1398 اکو فارس 10 آذر 1398 اکو فارس 11 آذر 1398 اکو فارس 12 آذر 1398 اکو فارس 13 آذر 1398 اکو فارس 14 آذر 1398 اکو فارس 15 آذر 1398 اکو فارس 16 آذر 1398 اکو فارس 17 آذر 1398 اکو فارس 18 آذر 1398 اکو فارس 19 آذر 1398 اکو فارس 20 آذر 1398 اکو فارس 21 آذر 1398 اکو فارس 22 آذر 1398 اکو فارس 23 آذر 1398 اکو فارس 24 آذر 1398 اکو فارس 25 آذر 1398 اکو فارس 26 آذر 1398 اکو فارس 27 آذر 1398 اکو فارس 28 آذر 1398 اکو فارس 29 آذر 1398 اکو فارس 30 آذر 1398 
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۰۰:۴۲    
اکوفارس: قیمت برخی محصولات ایران خودرو امروز (98/10/4) در بازار آزاد با ثبات نسبی همراه است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۲    
اکوفارس: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی رانندگان را امین ترین قشر جامعه برشمرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۲    
اکوفارس: این خودرو یک موتور 5. 2 لیتری با 430 اسب بخار V 10 (همانند لامبورگینی ها) در دماغه اش داشت، بااین حال سریع ترین و قدرتمندترین نسخه قابل خریداری برای شما نبود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۹    
اکوفارس: دلار نتوانست ابتدای هفته را صعودی آغاز کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۹    
اکوفارس: دفتر جنبش اسلامی نیجریه با انتشار پیامی توئیتری از وضعیت نامناسب شیخ زکزاکی و همسرش در زندان خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۳:۱۵    
اکوفارس: معاون آب و آبفای وزیر نیرو با بیان اینکه حدود 4 هزار میلیارد تومان برای تکمیل طرح جامع جمع آوری فاضلاب شهر اهواز نیاز است افزود ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۳:۰۶    
اکوفارس: انبار زعفران رشته ای بریده ممتاز(نگین) و پوشال معمولی جهت انجام معاملات گواهی سپرده کالایی در استان خراسان جنوبی گشایش یافت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۲    
اکوفارس: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مقاطع مختلف تحصیلی در اصفهان و چند شهرستان طی دو روز آینده خبر داد و گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۰:۲۴    
اکوفارس: به گفته دبیرکل "شورای مرکزی ایزدیان" هنوز دو هزار و 600 زن و کودک ایزدی ناپدید هستند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۲۰:۰۳    
اکوفارس: روسیه در ماه نوامبر (ابان) قانونی با عنوان اینترنت دولتی تصویب کرد که هدف آن افزایش کنترل دولت بر این شبکه است ولی فعالان گفت وگوی آزاد می گویند نظارت دولت را بر فضای سایبری تقویت می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۹:۲۴    
اکوفارس: اداره کل مدیریت بحران و کارگروه اضطراری کاهش آلودگی هوا اعلام کرده بود که مدارس تبریز یکشنبه و دوشنبه به علت آلودگی هوا تعطیل خواهد بود که این تعطیلی، برای سومین روز متوالی است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۸:۲۱    
اکوفارس: رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تمامی مدارس نواحی یک و 2 ارومیه، انزل، نازلو، صومای برادوست ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۶:۳۹    
اکوفارس: مستمری آذرماه بازنشستگان فولاد برای چهارمین ماه متوالی پیش از موعد به حساب بازنشستگان این صندوق واریز شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۰۰    
اکوفارس: لیمو ترش گزینه ای خوب برای کمک به کاهش وزن و همچنین حفظ سلامت کلی بدن انسان است. این میوه سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان ها است و اسیدیته آن به بهبود گوارش و محافظت از کبد کمک می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۲۱    
اکوفارس: دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: بالغ بر 50 درصد از واحدهای صنعتی و تولیدی کشور تعطیل است و تلاش می کنیم تا رویۀ ملی را به سمت حمایت از تولید اصلاح کنیم.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۲:۱۲    
اکوفارس: باران شدید و رگباری دوشنبه هفته گذشته، مردم اهواز را غافلگیر کرد. بارانی که وارد شبکه فاضلاب شد تا فاضلاب را به خانه های مسکونی برگرداند و زندگی بسیاری از مردم بوی گند بگیرد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۰:۱۵    
اکوفارس: مشاور عالی سازمان سنجش گفت: به منظور فراهم آوردن فرصت برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 99 مهلت مجدد ثبت نام در بهمن ماه 98 برای ویرایش و ثبت نام مجدد در نظر گرفته شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۲    
اکوفارس: سخنگوی اسبق وزارت خارجه گفت که ژاپن در روابطش محافظه کار و محتاط بوده و بعد از تحریم های آمریکا منطبق با میل آمریکا عمل کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۵    
اکوفارس: وی می گوید: پسر بزرگتر توانایی جسمی ضعیفی داشت، لاغر اندام بوده و اولین بار بوده که برای کولبری راهی کوهستان شده است، اما پسر کوچکتر ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۹:۰۹    
اکوفارس: یازدهمین اطلاعیه ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منتشر شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۱:۰۳    
اکوفارس: معاون سخن گوی کمیسیون انتخابات افغانستان گفت فردا(یک شنبه) نتایج اولیه انتخابات اعلام خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۱:۰۳    
اکوفارس: وزش باد شدید موجب تسریع گسترش آتش سوزی در مناطق مختلف استرالیا شده و شعله های آتش از آغاز روزشنبه جان دو نفر را گرفته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۱:۰۳    
اکوفارس: نیروهای وابسته به وابسته به ژنرال خلیفه حفتر شنبه شب یک کشتی وابسته به ترکیه را توقیف کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۰:۳۳    
اکوفارس: کفش مخصوص پیاده روی مردانه به قیمت 159 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۰:۳۳    
اکوفارس: ساعت هوشمند مدل Smrt16fi به قیمت 269 هطاز تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۰:۳۳    
اکوفارس: گوشی هوای مدل Y7 Prime 2019 به قیمت 2 میلیون و 200 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۰:۲۴    
اکوفارس: عضو هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: نرخ هر کیلو مرغ زنده 8 هزار و 500 تومان و مرغ گرم 12 هزار و 800 تومان است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۰:۲۴    
اکوفارس: رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: هم اکنون گرایش مردم به خرید طلای آب شده بیشتر شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۰۰:۲۴    
اکوفارس: کشاورز با بیان اینکه غیر از تولید هیچ برنامه ای ندارم، گفت: ذخایر کود نسبت به سال گذشته 42 درصد افزایش یافته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۷    
اکوفارس: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با صدور اطلاعیه ای، در خصوص کیفیت بنزین تولیدی کشور گزارش داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۴    
اکوفارس: در حالی که تنش های تجاری میان آمریکا و چین کاهش یافته و موجب افزایش اعتماد در بازارهای تجاری و چشم انداز رشد اقتصاد جهانی شده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۴    
اکوفارس: یک روزنامه انگلیسی نوشت شماری از مقامات پاکستانی از طریق یک بدافزار ساخت رژیم صهیونیستی هدف جاسوسی قرار گرفته اند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۴    
اکوفارس: اگر رشد تولید شیل آمریکا در سال 2020 نزدیک به پیش بینی 900 هزار بشکه در روز آژانس بین المللی انرژی باشد، یکپارچگی ائتلاف اوپک+ با چالش مواجه خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۱    
اکوفارس: وزیر امور خارجه آمریکا روز شنبه در پیامی در توئیتر از وتوی قطعنامه ضد سوری توسط روسیه و چین در شورای امنیت سازمان ملل انتقاد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۱    
اکوفارس: 300 نفر در خزانه داری آمریکا علیه ایران برنامه ریزی و اقدام ضدایرانی انجام می دهند و در همه دنیا از سوی دولت آمریکا آزادی عمل دارند که یکی از اقدامات آنها تحریم دارویی است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۱    
اکوفارس: تداوم اعتصاب در بخش حمل و نقل فرانسه به ویژه پایتخت این کشور میلیون ها نفر از جمله گردشگران را با مشکلات بسیاری مواجه ساخته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۵۱    
اکوفارس: یک پایگاه خبری انگلیس روز شنبه در مقاله ای به شکل گیری ائتلاف رژیم صهیونیستی با کشورهای عربی در منطقه غرب آسیا پرداخت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۵    
اکوفارس: سامانه همتا با تاکید بر رایگان بودن تمامی مراحل ثبت نام رجیستری موبایل، نسبت به ترفند جدید کلاهبرداران هشدار داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۵    
اکوفارس: نماینده اتاق اصناف ایران از تداوم طرح رصد بازار شب یلدا تا سوم دی ماه خبر داد و گفت: قیمت آجیل و خشکبار و شیرینی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۵    
اکوفارس: شرکت بازرگانی دولتی با ارسال نامه ای به دفتر مقررات صادرات و واردات خواستار تسریع در ثبت سفارش خریدهای گندم خوراکی از مبدأ کشورهای روسیه و اوکراین و رفع ممنوعیت پرونده های مربوطه در سامانه ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۲    
اکوفارس: شرکت فولاد آمریکا قصد دارد 1545 کارگر را در تاسیسات گریت لیکس ورکس در ایالت میشیگان از کار برکنار کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۲    
اکوفارس: رئیس جمهور چین گفت: مرحله اول قرارداد اقتصادی و تجاری که بین آمریکا و چین بسته شده به نفع هر دو طرف و کل دنیاست ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۶    
اکوفارس: وزیر خارجه امارات عربی متحده در حساب کاربری خود در توییتر مطلبی را منتشر کرده که از بهبود روابط شیخ نشین های عربی با رژیم صهیونیستی حکایت دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۶    
اکوفارس: هواداران یک تیم بسکتبال در یونان در جریان یک بازی پرچم های رژیم صهیونیستی را آتش زده و پرچم های حزب الله و فلسطین را برافراشتند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۳    
اکوفارس: وزارت راه و شهرسازی از ثبت نام 55147 نفر در استان تهران و 8649 نفر در استان البرز در طرح ملی مسکن خبرداد و اعلام کرد: ثبت نام در استان های اصفهان، خراسان جنوبی، زنجان و قزوین به اتمام رسید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۷    
اکوفارس: مدیرعامل ترکیش ایرلاینز، یکی از بزرگترین مشتریان بوئینگ گفت این شرکت انتظار دارد بوئینگ خساراتی را که زمین گیر شدن مکس737 به بار آورده، جبران کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۷    
اکوفارس: مدیرعامل عمران پرند از سهم 5000 واحدی این شهر درمرحله اول ثبت نام طرح ملی مسکن برای متقاضیان تهرانی خبر داد و گفت: 250 هکتار زمین برای این طرح اختصاص می یابد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۴    
اکوفارس: فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف2 تن و 288 کیلو تریاک و دستگیری 5 سوداگر مرگ خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۴    
اکوفارس: همزمان با اول دی و روز راهدار ، وزیر راه و شهرسازی ضمن رونمایی از 63 دستگاه ماشین آلات راهداری نوسازی شده و افتتاح راهدارخانه "زنده یاد مهندس غنی زاده" ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۴    
اکوفارس: تیم فوتبال شارلوا در لیگ بلژیک مقابل حریفش متوقف شد و نتوانست به برتری برسد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۲    
اکوفارس: وزیر خارجه روسیه می گوید رئیس جمهور آمریکا در نامه ای به همتای روس اش برای بهبود روابط با مسکو اعلام آمادگی کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۳    
اکوفارس: یلدا یکی از جشن های کهن ایرانی است که با هندوانه، انار و آجیل عجین شده است. افزایش قیمت ها و درآمدهای پایین باعث شده تا بسیاری بخصوص طبقه ضعیف و حتی متوسط جامعه در حسرت خرید شب یلدا بمانند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۳    
اکوفارس: رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور اظهار داشت: امکان برگزاری الکترونیک انتخابات مجلس شورا ی اسلامی در کل کشور وجود ندارد و تعداد محدودی از شعب اخذ رای شرایط این کار را دارند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۲:۳۳    
اکوفارس: سرمربی پرسپولیس فرارسیدن شب یلدا را تبریک گفت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۱    
اکوفارس: شمار تلفات اعتراضات مردم هند به طرح اعطای شهروندی دولت این کشور به 21 نفر افزایش یافت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۸    
اکوفارس: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت 10میلیون تومان به صورت بلاعوض به خانوار های آسیب دیده خوزستانی در بارش های اخیر خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۵    
اکوفارس: سهام شرکت های کارخانجات تولیدی شیشه رازی، فیبر ایران و بورس کالای ایران امروز در بورس و شرکت های فرابورس ایران، صنایع فولاد آلیاژی یزد و بیمه معلم در فرابورس بیشترین رشد را داشتند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۲    
اکوفارس: تعداد یک میلیون و 650 هزار گواهی سپرده در 19 نماد معاملاتی در هفته پایانی آذرماه در بورس کالای ایران دادوستد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۹    
اکوفارس: نشریه فرانسوی لوموند به نقل از منابع مطلع نوشته است که کاخ الیزه اکنون معتقد است که تلاش هایش برای میانجیگری میان واشنگتن و تهران با شکست روبرو شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۸    
اکوفارس: اسامی بزرگترین شرکت های بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار منتشر شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۵    
اکوفارس: نماد معاملاتی گواهی سپرده کالایی زعفران پوشال معمولی انبار اتحادیه تعاونی های روستایی خراسان رضوی از روز دوشنبه(دوم دی) در بورس کالای ایران گشایش می یابد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۲    
اکوفارس: سرمربی ایتالیایی استقلال از لغو دیدار تیمش مقابل سپاهان ناراحت است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۰    
اکوفارس: طوفان مهیب السا با عبور از پرتغال، اسپانیا و فرانسه، خسارات زیادی برجای گذاشته و سبب مرگ 4 نفر شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۰    
اکوفارس: با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر اراک مدارس شهرستان اراک فردا تعطیل اعلام شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۰    
اکوفارس: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: افراد مسوولی که در رابطه با اصلاح و نوسازی زیرساخت های اهواز و کارون هیچ اقدامی انجام نداده اند، باید پاسخگوی این وضعیت باشند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۳۰    
اکوفارس: اداره کل مدیریت بحران استاندار قم اعلام کرد مدارس استان قم در روز یکشنبه تعطیل است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۷    
اکوفارس: سرمربی پرسپولیس شروع به برگزاری جلسات خصوصی با اعضای تیمش کرده است تا هرگونه مشکلی را برطرف کند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۷    
اکوفارس: یک منبع آگاه از دستگیری 2 عضو شورای شهر و 12 نفر مرتبط با آن ها به اتهام ارتشاء در پرونده های ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرداری پاکدشت خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۷    
اکوفارس: قائم مقام باشگاه نساجی می گوید اگر دو بازیکنشان در تیم ملی امید را برای بازی با پرسپولیس در اختیار نداشته باشند، به میدان نمی روند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۱    
اکوفارس: فروش اقساطی 3 محصول ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ 98/10/01 آغاز خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۱    
فارس نوشت: طی روزهای اخیر شایعه شده است که رضا رشیدپور، مجری برنامه ویژه شب یلدای شبکه سه سیما برای اجرای شب آرام ، دستمزدِ میلیاردی دریافت کرده است. ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۳    
اکوفارس: وزارت صنعت با بیان اینکه افزایش قیمتی در قطعات یدکی به وجود نیامده اعلام کرد: هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، و عدم صدور فاکتور را گزارش دهید.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۵۱    
اکوفارس: دولت جمهوری اسلامی ایران معافیت ویزا برای ورود اتباع عراقی به کشور را به مدت دو ماه دیگر تمدید کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۸    
اکوفارس: هوای آلوده ای که تنفس می کنیم اوزون، نیتروژن دی اکسید، ذرات حاصل از اگزوز های دیزل و ذرات مختلف دیگر را وارد ریه های ما می کند ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۸    
اکوفارس: آلودگی هوا تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی روزمره در شهرهای بزرگ شده است. بروز مشکلات عدیده تنفسی و مراجعه متعدد مردم به درمانگاه ها و بیمارستان ها ناشی از آلودگی هوای کلانشهرهاست ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۵    
اکوفارس: رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با اظهار "تقاضای اضافی در بازار طلا و سکه نداریم"، گفت: افزایش قیمت دلار باعث افزایش 100هزار تومانی قیمت سکه نسبت به صبح امروز شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۴۵    
اکوفارس: جهت دریافت رمز پویا از طریق کد دستوری #6*720* و ارسال پیامک، ثبت صحیح شماره تلفن همراه در سیستم بانک الزامی است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۶    
اکوفارس: نخست وزیر مالزی گفت ایران، مالزی، ترکیه، و قطر به دنبال استفاده از طلا و سیستم پایاپای برای تجارت بین خودشان هستند تا به این ترتیب در برابر هرگونه تحریم اقتصادی در آینده ایمن شوند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۶    
اکوفارس: رادیو رژیم صهیونیستی در گزارشی بعد از تصمیم اخیر دیوان کیفری بین المللی در مورد جنایت های این رژیم ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۰    
اکوفارس: قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات روز جمعه با 0. 19 درصد افزایش به 1481 دلار و 64 سنت رسید و دومین رشد هفتگی متوالی را به ثبت رساند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۷    
اکوفارس: فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان جان باختن دو کوله بر مریوانی را تسلیت گفت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۲۱    
اکوفارس: درحالی رئیس سازمان برنامه و بودجه به صراحت اعلام کرده، ارز کالاهای اساسی حتی برای تأمین کالاهای نهایی مانند شکر و مرغ حذف نمی شود که سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و اتاق تعاون به دنبال حذف این ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۵    
ایرنا نوشت: پس از رای تاریخی پارلمان انگلیس به طرح پیشنهادی بوریس جانسون درباره چگونگی خروج این کشور از اتحادیه اروپا، دولت دستور ضرب سکه های 50 پنسی، برای یادبود برگزیت را صادر کرد. ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۲    
روزنامه آرمان نوشت: طبق اطلاعات موجود، 35 میلیون کنتور برق و تقریبا همین تعداد کنتور آب و 20 میلیون کنتور گاز در کشور وجود دارد که با حذف قبوض خدماتی مرتبط به هر کدام از آنها می توان 1440 میلیارد ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۴    
اکوفارس: لایحه بودجه نظامی آمریکا کاخ سفید را ملزم کرده است که ظرف 30 روز در مورد کانال های موجود برای ممانعت از برخورد و درگیری با ایران، گزارشی به کنگره ارائه دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۴    
اکوفارس: رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت:پیرو نامه وزیر کشور به مقام معظم رهبری، ایشان با اختصاص 40 هزار میلیارد ریال جهت ساماندهی وضعیت آب و فاضلاب اهواز موافقت کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۱    
اکوفارس: یک شهروند سوری مقیم مصر از رئیس جمهور ترکیه به اتهام ارتکاب جنایت جنگی و حمایت ار تروریسم شکایت کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۱    
اکوفارس: عباس عبدی در پی انتشار نتایج اولین نظرسنجی موسسه ایسپا از حوادث آبان ماه که در استان تهران انجام شده است به تحلیل داده آن در مورد نگاه مردم تهران به اعتراضات اخیر ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۲۱    
اکوفارس: بنابر اعلام رسانه های ژاپنی، نخست وزیر این کشور امروز تلفنی با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت وگو کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۵    
اکوفارس: منابع یمنی از استقرار نظامیان آمریکایی در جزیره ای در آب های جنوبی یمن خبر دادند که پیشتر امارات آن را محل استقرار نظامیان خود کرده بود.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۲    
اکوفارس: رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با اشاره به افزایش تنش ها با کره شمالی و تهدیدهای جدید این کشور تاکید کرد که واشنگتن، سئول و توکیو برای هر شرایطی آماده هستند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۲    
اکوفارس: همزمان با موضوع تشکیل دولت جدید لبنان، یک روزنامه لبنانی از دخالت اطلاعات عربستان سعودی در این کار و صدور دستوراتی برای رئیس یکی از احزاب متحد خود در این کشور خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۲    
اکوفارس: مجلس ترکیه توافق امنیتی و نظامی دولت این کشور با رئیس دولت وفاق ملی لیبی را که ظاهرا امکان اعزام نیرو به طرابلس را فراهم می کند، تصویب کرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۹    
اکوفارس: رونق خودروهای شاسی بلند اس یو وی در حال بیرون کردن خودروهای سواری کوچک و بزرگ هستند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۶    
اکوفارس: معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع گفت: در آینده ای نزدیک مشکل تحریم خودرو به کمک توانمندی های بخش دفاع به طور اساسی رفع خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۹:۰۶    
اکوفارس: شماری از عاملان جنایت قتل فجیع نوجوان عراقی در میدان الوثبه بغداد دستگیر شدند و به این جنایت وحشیانه اعتراف کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۷    
اکوفارس: معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران گفت که مذاکرات مقامات ارشد ایرانی با مقامات ارشد ژاپنی بسیار سنگین و فشرده بوده و مشورت های نزدیک دو کشور ادامه خواهد یافت.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۵۴    
اکوفارس: روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب لوایح FATF در کمیسیون مشترک این مجمع را تکذیب کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۸    
اکوفارس: تصمیم هیئتی از ائتلاف البناء برای دیدار با برهم صالح و رئیس دادگاه فدرال ، عقب نشینی معترضان از پل الاحرار و میدان الوثبه ...
اکو فارس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۸:۴۵    
اکوفارس: نخستین توربین کلاس F تکمیل شده با توان داخلی صبح امروز با خودروهای مخصوص حمل فوق سنگین از محل کارخانه توگا راهی نیروگاه اندیمشک شد.