پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۷:۲۷Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 28 فروردین 1400 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 29 اسفند 1398 اکو فارس 30 اسفند 1399 اکو فارس 30 اردیبهشت 1400 اکو فارس 1 خرداد 1400 اکو فارس 22 تیر 1400 اکو فارس 1 فروردین 1400 اکو فارس 2 فروردین 1400 اکو فارس 3 فروردین 1400 اکو فارس 4 فروردین 1400 اکو فارس 5 فروردین 1400 اکو فارس 6 فروردین 1400 اکو فارس 7 فروردین 1400 اکو فارس 8 فروردین 1400 اکو فارس 9 فروردین 1400 اکو فارس 10 فروردین 1400 اکو فارس 11 فروردین 1400 اکو فارس 12 فروردین 1400 اکو فارس 13 فروردین 1400 اکو فارس 14 فروردین 1400 اکو فارس 15 فروردین 1400 اکو فارس 16 فروردین 1400 اکو فارس 17 فروردین 1400 اکو فارس 18 فروردین 1400 اکو فارس 19 فروردین 1400 اکو فارس 20 فروردین 1400 اکو فارس 21 فروردین 1400 اکو فارس 22 فروردین 1400 اکو فارس 23 فروردین 1400 اکو فارس 24 فروردین 1400 اکو فارس 25 فروردین 1400 اکو فارس 26 فروردین 1400 اکو فارس 27 فروردین 1400 اکو فارس 28 فروردین 1400 اکو فارس 29 فروردین 1400 اکو فارس 30 فروردین 1400 اکو فارس 31 فروردین 1400 
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۲۲:۱۴    
اکوفارس: در حالی که مدیرعامل شرکت شهر سالم اعلام کرده بود؛ واکسیناسیون کرونا بین مدیران و معاونان شهرداری تهران صفر است ولی حالا خبری مبنی بر واکسن خواری در یک از شهرداری های مناطق منتشر شده و حناچی ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۶    
اکوفارس: امروز شاخص کل بورس با رشد 6 هزار واحدی روی پله یک میلیون و 193 هزار واحدی قرار گرفت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۶    
اکوفارس: نتایج قرعه کشی طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو که امروز صبح با حضور نمایندگان نهاد های ناظر برگزار شد، اعلام شده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۲:۱۱    
اکوفارس: دیدار تیم های فولاد و الوحدات اردن با برتری نماینده کشورمان خاتمه یافت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۲:۰۸    
اکوفارس: سرپرست بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان گفت: شهرداران اهواز و آبادان و اعضای شورای شهر آبادان به هیئت تخلفات معرفی خواهند شد و از آنجایی که تخلف آن ها جنبه عمومی دارد به دادگاه نیز ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۲:۰۸    
اکوفارس: رشد اقتصادی چین در نخستین فصل امسال نسبت به فصل قبل حدودا سه برابر شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۲:۰۸    
اکوفارس: حمله خمپاره ای به یک مقر نیروهای الحشد الشعبی در استان کرکوک عراق پنج تن زخمی به جا گذاشت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۲:۰۵    
اکوفارس: رسانه ای از حمله پهپادی ترکیه به مناطقی در استان دهوک واقع در شمال عراق خبر دادند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۲:۰۲    
اکوفارس: طبق آخرین مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار دامنه نوسان قیمت ها از ابتدای اردیبهشت به مثبت 6 و منفی سه افزایش خواهد یافت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۲:۰۲    
اکوفارس: تراکتور در دومین بازی خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل میزبان خود الشارجه امارات به تساوی بدون گل رضایت داد تا هشتمین دیدار بدون برد این تیم در این مسابقات رقم بخورد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۳:۳۵    
اکوفارس: تیم فوتبال پرسپولیس با طوفانی که در نیمه دوم به راه انداخت در دیدار برابر الریان قطر به برتری سه بر یک دست یافت تا مقتدرانه صدرنشین گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا باشد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۲:۰۸    
اکوفارس: روحانی بار دیگر از عبارت 100 روز استفاده کرد، اما این بار در آخر دولت این وعده را داده است و می گوید: برنامه صد روزه برای پایان دولت داریم. آیا مردم به این وعده می توانند خوشبین باشند؟!
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۲:۰۸    
اکوفارس: رییس سازمان بورس با اشاره به این که بازار سرمایه باید از همه پارامترها و زیرساخت های لازم برای شفافیت و نقدشوندگی برخوردار باشد ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۲:۰۵    
اکوفارس: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آقایان ظریف و عراقچی قبل از آغاز مذاکرات کلیاتی را در کمیسیون مطرح کردند، گفت: اما در جریان جزئیات مباحثی که می خواهند داشته باشند، نیستیم.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۱:۱۴    
اکوفارس: سرمربی سرخ ها در جدال با مدعی اصلی گروه، امیدوار به دستیابی به دومین برد تیمش است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۰:۴۴    
اکوفارس: رییس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اولین پیوند ریه در سال جدید در بیمارستان مسیح دانشوری با موفقیت انجام شد ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۰:۴۴    
اکوفارس: نمایندگان کشتی آزاد ایران در پایان روز نخست رقابت های قهرمانی آسیا در قزاقستان یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز کسب کردند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۰:۴۱    
اکوفارس: دانشیار دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان اینکه 50 درصد مبتلایان به گلوکوم یا آب سیاه در دنیا از بیماری خود اطلاعی ندارند، گفت: برای جلوگیری از عوارض این بیماری ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۰:۲۳    
اکوفارس: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان از برکناری رئیس شبکه بهداشت علی آباد خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۰:۱۱    
اکوفارس: هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری را بررسی کرد ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۸    
اکوفارس: معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت از مجازی برگزار شدن تمامی دروس عملی دانشجویان خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۸    
اکوفارس: امام جمعه آبادان شایعه واکسن کرونا زدنش از سهمیه پاکبان های شهرداری را تکذیب کرد
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵    
اکوفارس: فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به باید و نبایدهای غذایی در روزه داری یادآور شد: روزه داری عامل زخم معده نیست، اگر الان دچار زخم معده فعال هستید می توانید روزه نگیرید ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۸:۳۸    
اکوفارس: معاون وزیر امور خارجه با بیان اینکه به نظر می رسد تفاهم جدیدی در حال شکل گرفتن است، گفت: مذاکرات الان به مرحله ای رسیده که طرف ها می توانند روی یک متن مشترک شروع به کار کنند ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۴    
اکوفارس: سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام یک علمیات پهپادی علیه یک هدفی حساس جنوب غرب عربستان سعودی خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۱    
اکوفارس: حسن بیگی از تأیید صلاحیت 560 داوطلب انتخابات میاندوره ای مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۱۱    
اکوفارس: انتشار خبر استفاده شهردار آبادان از سهمیه واکسن پاکبان ها موجی از انتقادات را در پی داشت به ویژه آنکه 11 فروردین سال جاری نیز خبر مشابهی در مورد شهردار اهواز و جمعی از مدیران این شهرداری ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۷:۰۸    
اکوفارس: معاون حقوقی سازمان امور مالیاتی گفت: با توجه به ظرفیت هایی که در سازمان مالیاتی وجود دارد مکانیسم های آن را درکوتاه ترین زمان ممکن ایجاد می کنیم.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۶:۵۰    
اکوفارس: رضا کریمی عامل این خرابکاری توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی شده؛ او قبل از حادثه به خارج از کشور گریخته است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۸    
اکوفارس: استفاده مدیران شهری آبادان از سهمیه واکسن پاکبانان در فضای مجازی حسابی جنجال به پا کرد و به نظر می رسد این مورد در دو شهر دیگر هم رخ داده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۵:۰۲    
اکوفارس: رسانه های صهیونیستی جمعه شب گزارش دادند که دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به اسرائیل هشدار داده است تا از وراجی خجالت آور درباره ایران دست بردارد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۹    
اکوفارس: منابع عراقی گزارش دادند که یک کاروان حامل تجهیزات لجستیک برای نظامیان آمریکا در جنوب عراق هدف حمله قرار گرفته است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۹    
اکوفارس: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی فرمودند: ارتش در صحنه و آماده انجام مأموریت است. آمادگی ها را تا سر حد نیاز افزایش دهید.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۹    
اکوفارس: سخنگوی سازمان سنجش گفت: کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری 1400 فردا از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل مشاهده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۰    
اکوفارس: محققان در مطالعات اخیر، آنزیمی را کشف کردند که تا حد قابل توجهی از پیشرفت سلول های سرطانی جلوگیری می کند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۰    
اکوفارس: با پایان یافتن مهلت ثبت نام در قرعه کشی ایران خودرو، قرعه کشی فردا با حضور نهاد های نظارتی برگزار خواهد شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۵۰    
اکوفارس: قیمت آپارتمان در تهران با عمر بنای بین یک تا 15 سال را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۴۱    
اکوفارس: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: 21 هزار و 312 بیمار جدید کرونا در شبانه روز گذشته شناسایی شد و با فوت 319 نفر دیگر از هموطنان مبتلا به کووید 19 در شبانه روز گذشته ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۳۲    
اکوفارس: محققان در مطالعه ای که در زمینه آنتی بادی ها داشتند، به این سوال رایج که پس از بهبودی تا چه زمان در برابر ویروس کرونا ایمن هستیم، پاسخ دادند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۹    
اکوفارس: رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از موافقت نیروهای مسلح برای تعویق زمان شروع به خدمت نظام وظیفه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۴:۲۰    
اکوفارس: امروز شاخص کل بورس با اُفت 7 هزار واحدی روی پله یک میلیون و 235 هزار واحدی قرار گرفت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۶    
اکوفارس: تیم فوتبال استقلال در دومین روز از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشرطه می رود و ممکن است فرهاد مجیدی تغییراتی در ترکیب ثابت تیمش انجام دهد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۶    
اکوفارس: کادر فنی پرسپولیس ترکیب این تیم را برای دومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2021 آسیا تغییر می دهد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۳    
اکوفارس: دولت واشنگتن با لحنی طلبکارانه مدعی است روسیه برای اجتناب از تنش های بیشتر، نباید به تحریم های آمریکا پاسخ بدهد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۵۳    
اکوفارس: یک سایت یونانی اعلام کرد پیشنهاد باشگاه آاِک به سیدمجید حسینی مدافع ایران 600 هزار یورو است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۷    
اکوفارس: شهرداری علی آبادکتول تعدادی از مدیران شهرداری و پیمانکار طرف قرارداد را به عنوان پاکبان برای تزریق واکسن به شبکه بهداشت شهرستان معرفی کرده و آنها به جای پاکبانان واکسن کرونا تزریق کردند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۱    
اکوفارس: منابع عراقی گزارش دادند که عناصر سازمان تروریستی داعش یکی از چاه های نفتی استان کرکوک را منفجر کرده اند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۴۱    
اکوفارس: عملیات موفق نیروهای مسلح یمن در عمق خاک سعودی علاوه بر ریزش سهام آرامکو، موجب شد که واشنگتن به اتباع خود درباره سفر به عربستان هشدار دهد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۳:۳۸    
اکوفارس: رئیس جمهور آمریکا بامداد شنبه در کنفرانس خبری گفت که آغاز غنی سازی 60 درصد توسط ایران بر خلاف توافق هسته ای است.