پنجشنبه ۰۷ تیرساعت ۰۷:۲۸Jun 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 14 فروردین 1400 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 1 فروردین 1397 اکو فارس 29 اسفند 1398 اکو فارس 30 اسفند 1399 اکو فارس 30 اردیبهشت 1400 اکو فارس 1 خرداد 1400 اکو فارس 22 تیر 1400 اکو فارس 1 فروردین 1400 اکو فارس 2 فروردین 1400 اکو فارس 3 فروردین 1400 اکو فارس 4 فروردین 1400 اکو فارس 5 فروردین 1400 اکو فارس 6 فروردین 1400 اکو فارس 7 فروردین 1400 اکو فارس 8 فروردین 1400 اکو فارس 9 فروردین 1400 اکو فارس 10 فروردین 1400 اکو فارس 11 فروردین 1400 اکو فارس 12 فروردین 1400 اکو فارس 13 فروردین 1400 اکو فارس 14 فروردین 1400 اکو فارس 15 فروردین 1400 اکو فارس 16 فروردین 1400 اکو فارس 17 فروردین 1400 اکو فارس 18 فروردین 1400 اکو فارس 19 فروردین 1400 اکو فارس 20 فروردین 1400 اکو فارس 21 فروردین 1400 اکو فارس 22 فروردین 1400 اکو فارس 23 فروردین 1400 اکو فارس 24 فروردین 1400 اکو فارس 25 فروردین 1400 اکو فارس 26 فروردین 1400 اکو فارس 27 فروردین 1400 اکو فارس 28 فروردین 1400 اکو فارس 29 فروردین 1400 اکو فارس 30 فروردین 1400 اکو فارس 31 فروردین 1400 
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۲    
اکوفارس: نام نویسی از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و تیره های عشایری از 8 صبح امروز آغاز شد
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۲۱:۲۸    
اکوفارس: اداره حفاظت محیط زیست هرمزگان اعلام کرد که نمونه برداری از گربه ماهی های تلف شده در ساحل جاسک را انجام داده اما با توجه به این که تمامی آبزیان تلف شده صرفاً از یک گونه هستند و نظر به این که ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۲۰:۲۲    
اکوفارس: مهاجم مد نظر فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات توانست دروازه تیم یحیی گل محمدی را باز کند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۸:۴۱    
اکوفارس: وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که خصوصی سازی سرخابی ها در دست دوستان در سازمان خصوصی سازی است و بعد از کار های کارشناسی قطعا این اتفاق بزرگ و تاریخی رخ خواهد داد ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۸:۲۶    
اکوفارس: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: تردد بین استانی وسایل نقلیه در جاده های کشور از 20 اسفند 99 تا 13 فروردین 1400 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 93 درصد افزایش داشته است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۱:۳۵    
اکوفارس: مدیرکل نظارت بر اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی از عفو و تخفیف مجازات 215 نفر از محکومان تعزیرات حکومتی خبر داد. تصویر
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۱:۱۱    
اکوفارس: یک مقام سابق رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای تاکید کرد که در راستای مقابله با تهران، عملیات پنهانی این رژیم در ایران باید ادامه یابد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۰:۰۹    
اکوفارس: مصرف یک داروی گیاهی به علت خواص درمانی زیاد برای جلوگیری از بروز سرطان تاثیر دارد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۰:۰۹    
اکوفارس: یک متخصص غدد گفت: افرادی که از سنگینی، نفخ و سوزش معده رنج می برند، نباید در حین غذا خوردن آب بنوشند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۰۰:۰۳    
اکوفارس: شبکه خبری سی ان ان خبر داد که نماینده آمریکا در امور ایران، ریاست تیم آمریکا در نشست کمیسیون مشترک برجام در وین اتریش را برعهده خواهد داشت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۳:۰۶    
اکوفارس: منابع خبری از موج دستگیری ها در بین مقام های ارشد اردن و خاندان سلطنتی از جمله برادر پادشاه و ولی عهد سابق این کشور به اتهام کودتا خبر دادند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۳:۰۰    
اکوفارس: عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران معتقد است که بیش از 95 درصد علت رکود این واحدهای صنعتی به منابع مالی یعنی بانک ها و مسائل مدیریتی برمی گردد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۲:۴۸    
اکوفارس: مدیر رسانه تیم فوتبال پرسپولیس درباره برخی اتفاق های قبل و در جریان بازی با پدیده مشهد انتقاداتی را مطرح کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۹    
اکوفارس: جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال در پایان روز دوم هفته نوزدهم در شرایطی که پرسپولیس فرصت را برای نزدیک شدن استقلال فراهم کرده بود، تغییر چندانی نداشت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۶    
اکوفارس: طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه تک واحدی به مساحت 70 متر مربع در افسریه، به دلیل نامعلوم طعمه آتش سوزی شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۳    
اکوفارس: طبق گفته مقامات بهداشتی انگلیس، تاکنون 7 نفر بر اثر تزریق واکسن کرونای آسترازنکا جان خود را از دست داده و 23 نفر با لخته شدن خون مواجه شده اند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۳۰    
اکوفارس: وزیر خارجه عربستان سعودی حضور کشورش در مذاکرات هسته ای ایران را فرصتی برای نزدیکی و مشارکت میان تهران-ریاض دانست.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۲۷    
اکوفارس: خواننده رپ که اسفندماه سال گذشته به اتهام قتل همسر مادرش در دادگاه محاکمه شده بود به قصاص محکوم شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۸    
اکوفارس: نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به اینکه مصوبه افزایش حق مسکن قابلیت اجرایی از ابتدای فروردین ماه را دارد گفت: اگر حق مسکن دیرتر از فروردین ماه هم تصویب شود ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۸    
اکوفارس: قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات هفته گذشته با 0. 03 درصد افت به 1728 دلار و 87 سنت رسید.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۵    
اکوفارس: بررسی گزارش های رسمی حاکی از آن است که در دولت روحانی (از مرداد 92 تا اسفند 99) متوسط قیمت مسکن 689. 6 درصد افزایش یافته است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۱۲    
اکوفارس: با تمهیدات بانک مرکزی جمهوری اسلامی، محدودیت الزام استفاده از کارت بانکی متعلق به صادرکننده دسته چک، در زمان ثبت برگ چک در سامانه صیاد (پیچک) حذف شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۱:۰۹    
اکوفارس: رئیس جهاد کشاورزی نیکشهر در گفت وگو با تسنیم شایعه هجوم مردم این شهرستان جهت سرقت مرغ را تکذیب کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۷    
اکوفارس: تیم فوتبال استقلال که می توانست از تساوی پرسپولیس برابر پدیده بهترین استفاده را ببرد و به صدر جدول نزدیکتر شود، برابر پیکان متوقف شد تا فرهاد مجیدی پس از سه پیروزی به نخستین تساوی برسد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۱    
اکوفارس: سرمربی تیم فوتبال آنتورپ تاکید کرد که دروازه بان تیمش در بازی حساس مقابل اندرلخت تغییر نمی کند و علیرضا بیرانوند دور از ترکیب اصلی خواهد بود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۱    
اکوفارس: مشاور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم از اختصاص بودجه 50 میلیارد تومانی برای حقوق دانشجویان دکتری روزانه در دانشگاه ها خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۵۱    
اکوفارس: ارتش افغانستان در عملیات های زمینی و هوایی خود در ولایت های مختلف این کشور، دست کم 77 عضو طالبان را از پای درآورد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۴۸    
اکوفارس: ساختمان در حال ساخت مسجد السلام در هلند توسط یک مهاجم 40 ساله به آتش کشیده شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۴۲    
اکوفارس: نقوی گفت: آبان ماه 99 یک مصوبه ای را در هیئت وزیران داشتیم که این مصوبه از این قرار بود که شرکت هایی که مصرفشان بالای پنج مگاوات است باید از طریق بورس انرژی برق مورد نیاز خود را خریداری کنند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۴۲    
اکوفارس: سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای نسبت به وزش باد شدید با سرعت 80 تا 110 کیلومتر بر ساعت در تهران و 12 استان کشور طی امروز و فردا هشدار داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۲۴    
اکوفارس: عضو هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق اظهار داشت: عراقی ها با بهانه های مختلف مانند تحریم بودن بانک های ایرانی سعی کردند که از پرداخت پول به ایران اجتناب کنند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۲۴    
اکوفارس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم گفت: پنج عضو شورای اسلامی شهر جدید پرند که مرتکب فساد شده بودند دستگیر و در حال حاضر در ندامتگاه تهران بزرگ در حال گذراندن محکومیت خود هستند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۲۴    
اکوفارس: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با بیان اینکه میانگین رقم پیشنهادی افزایش کرایه تاکسی در کشور بین 20 تا 25 درصد است، تصریح کرد: این افزایش پس از طی مراحل قانونی اعلام می شود.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۲۱    
اکوفارس: معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران گفت: تمامی تسهیلاتی که برای واردات واکسن توسط وزارت بهداشت، در نظر گرفته شده برای واردکنندگان غیر دولتی نیز در نظر گرفته شده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۱۲    
اکوفارس: مهاجم تیم فوتبال پدیده توضیحاتی را پیرامون حمله سارقان در مشهد که موجب جراحات شدید به وی شد ارائه کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۲۰:۱۲    
اکوفارس: آمارهای رسمی منتشر شده نشان می دهد که سفرهای جاده ای مردم در نوروز امسال 93 درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش و 15 درصد نسبت به دو سال گذشته و قبل از شیوع ویروس کرونا کاهش یافته است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۴۸    
اکوفارس: تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری که موقعیت های متعدد گلزنی را از دست داد برابر پدیده مشهد با تساوی یک بر یک متوقف شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۸:۳۹    
اکوفارس: ترکیب تیم فوتبال استقلال از سوی فرهاد مجیدی برای تقابل با پیکان در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر اعلام شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۴۶    
اکوفارس: براساس آخرین اعلام ستاد انتخابات کشور ثبت نام داوطلبین این انتخابات از روز سه شنبه مورخ 21 اردیبهشت آغاز و تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 25 اردیبهشت به مدت 5 روز ادامه می یابد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۴۳    
اکوفارس: مصرف آب قلم فواید شگفت انگیزی برای سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۴۳    
اکوفارس: وزارت دفاع اوکراین، روز شنبه، 14 فروردین، مدعی شد نیرو های روسیه 20 پایگاه نظامی ارتش اوکراین را هدف قرار داده اند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۴۳    
اکوفارس: وزیر خارجه فرانسه امروز (شنبه) در گفت وگوی تلفنی با وزیر خارجه ایران، از تهران خواست از نقض بیشتر برجام خودداری کند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۸    
اکوفارس: موسسه رهیابی نفتکش ها طی توئیتی نوشت، یک میلیون بشکه نفت خام ایران از دریای سرخ در حال نزدیک شدن به کانال سوئز است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۵    
اکوفارس: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی جزییات مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران را اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۲۲    
اکوفارس: برنامه مسابقات هفته های بیست و یکم تا بیست و سوم لیگ برتر فصل 1400-1399 اعلام شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۹    
اکوفارس: سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: 15 هزار بیمار کرونا که تست مثبت داشتند در ایام نوروز به سفر رفتند ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۹    
اکوفارس: سخنگوی اجرای قانون جدید چک تأکید کرد: گیرنده چک هرگز چک ثبت نشده در سامانه صیاد را دریافت نکند زیرا، آن چک قابلیت نقد شوندگی ندارد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۶    
اکوفارس: رنگ بندی جدید شهرهای کشور که از امروز اعمال شده است، اعلام شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۸    
اکوفارس: ارتش سومالی اعلام کرد که 45 تن از تروریستهای گروه الشباب در جریان حملات امروز (شنبه) این گروه به دو پایگاه نظامی در این کشور کشته شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۸    
اکوفارس: مصرف دارچین به تقویت متابولیسم بدن و کنترل سطح کلسترول خون بدن کمک می کند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۸    
اکوفارس: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از آغاز عرضه 1400 تن مرغ گرم در تهران از امروز /14 فروردین/ خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۸    
اکوفارس: معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: قراردادهای اجاره در سال 1400 و تا سه ماه پس از اعلام رسمی پایان کرونا همچنان به طور اجباری تمدید خواهد شد و مالکان نمی توانند مستاجران خود را جواب کنند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۵    
اکوفارس: یازده بازیکن اصلی تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با پدیده مشخص شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۵:۵۲    
اکوفارس: بر اثر تیراندازی در شهر ویلمینگتون آمریکا، سه شهروند کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۵:۴۹    
اکوفارس: معاون وزارت منابع طبیعی و اکولوژی روسیه اعلام کرد که منابع نفتی روسیه برای 58 سال استفاده این کشور کفایت می کند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۵:۲۵    
اکوفارس: در سال 99 سهامداران 17 هزار میلیارد تومان مالیات نقل و انتقال سهام دادند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۵:۱۶    
اکوفارس: در حالی که 3 ماه تا آغاز اعزام زائران خانه خدا باقی مانده، عربستان علاوه بر تزریق واکسن مورد تأیید سازمان بهداشت جهانی ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۵:۱۳    
اکوفارس: مهاجم پرسپولیس پس از اتمام محرومیت خود به اردوی این تیم در مشهد اضافه شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۵:۱۳    
اکوفارس: منابع خبری اعلام کردند نیرو های صنعا پیشرفتی بزرگ را در مارب بدست آوردند که آن ها را به پیروزی کامل خیلی نزدیک کرده است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۵:۰۷    
اکوفارس: معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی گفت: چنانچه مرغداران به هر دلیل نسبت به عرضه مرغ 50 روزه با قیمت مصوب اقدام ننمایند، عمل آنها از مصادیق احتکار محسوب شده و جریمه خواهند شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۲    
اکوفارس: امروز شاخص کل بورس با اُفت 5 هزار واحدی روی پله یک میلیون و 288 هزار واحدی قرار گرفت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۴:۵۲    
اکوفارس: محسنی بندپی درباره وضعیت بیماری کرونا در استان و دستورالعمل های جدیدی که گرفته شده، توضیحاتی داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۰    
اکوفارس: زرندی درباره مجموعه اقدامات انجام گرفته در سال گذشته در حوزه تولید توضیحاتی ارائه داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۴:۴۰    
اکوفارس: قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران 10 میلیون و 710 هزار تومان است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۷    
اکوفارس: پس از کناره گیری محمد سعید اخباری از هدایت تیم فوتبال ماشین سازی تبریز، مجتبی خورشیدی به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۷    
اکوفارس: مدیر پروژه واکسن فخرا از ادامه یافتن تزریق این واکسن به سایر داوطلبان خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۴:۳۴    
اکوفارس: سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت 123 تن از بیماران کرونایی طی بیست و چهار ساعت گذشته خبر داد. به گفته او همچنین 11420 نفر نیز به کووید 19 مبتلا شده اند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۴:۲۸    
اکوفارس: شرکت توئیتر به دلیل عدم رعایت قوانین کشور روسیه به پرداخت 117 هزار دلار جریمه محکوم شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۵    
اکوفارس: مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش درباره چگونگی فعالیت مدارس در خیز چهارم کرونا و وضعیت برگزاری امتحانات نهایی توضیح داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۲    
اکوفارس: ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) از محرومیت دو کشتی گیر به دلیل تخلف دوپینگ خبر داد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۳:۵۲    
اکوفارس: رئیس کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا با اشاره به تاثیر تحریم ها بر تولید واکسن های ایرانی کرونا، گفت: با این حال پیش بینی ما برای آغاز واکسیناسیون همگانی کرونا حدود مهر امسال است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۹    
اکوفارس: بررسی جدیدترین گزارش تحولات بازار مسکن حاکی از آن است که متوسط قیمت مسکن طی اسفند 99 در مقایسه با اسفند 98 بالغ بر 93. 7 درصد افزایش یافته است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۶    
اکوفارس: رئیس اتحادیه فناوران رایانه بیان کرد: تنها تعداد محدودی از شرکت های فروشنده یا اجاره دهنده دستگاه های P. O. S، جواز کسب از سوی اتحادیه دارند.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۶    
اکوفارس: نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: همراهان آقای جهانگیری، دبیر اجرایی مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی را کتک زده و با او درگیری فیزیکی داشتند و حتی او را در اتاقک حراست استانداری بازداشت ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۳:۴۳    
اکوفارس: شاید عجیب به نظر برسد اما برخی از بانک ها در سطح کشور اقدام به جذب سرمایه با سود سپرده 20 تا 23 درصد می کنند!
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۹    
اکوفارس: سردار جوانی با بیان اینکه سپاه به جدّ با ورود پاسداران به عرصه انتخابات بدون طی مراحل قانونی مخالف است ...
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۳    
اکوفارس: منبعی از کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد درخواست فدراسیون ایران برای تغییر میزبانی ریاض برای بازی فولاد با العین امارات در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا رد شد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۰    
اکوفارس: سناتور جمهوریخواه آمریکایی هر گونه توافق دولت بایدن با ایران بدون هماهنگی با کنگره را مردود دانست.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۰    
اکوفارس: امروز در نیمه غربی و مرکز کشور دما 5 تا 8 درجه کاهش می یابد و روز یکشنبه در شرق و شمال شرق کشور کاهش 8 تا 15 درجه ای دما را خواهیم داشت.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۷    
اکوفارس: طبق وعده مسئولان در اواخر سال 99 حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اولین ماه از سال 1400 باید افزایش یابد.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۱    
اکوفارس: بسیاری از نگاه ها برای تنظیم بازار به سمت وزارت جهاد کشاورزی و اجرای قانون انتزاع است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۱    
اکوفارس: موج چهارم کرونا با افزایش موارد ابتلا و بستری آغاز شده است و در هفته های آینده شاهد افزایش مرگ و میرها هستیم.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۰:۲۱    
اکوفارس: در این گزارش به معرفی سرزمین لی لی پوت های ایران پرداختیم.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۸    
اکوفارس: نماینده دولت آمریکا در امور ایران در مصاحبه ای بامداد شنبه مدعی شد واشنگتن می داند رفع تحریم های ناسازگار با برجام علیه ایران لازم است.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۰:۱۲    
اکوفارس: تعداد مهاجران بازداشت شده در مرز های جنوبی آمریکا به بالاترین رقم طی 15 سال اخیر رسید.
اکو فارس   ۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۰۹:۵۱    
اکوفارس: تصویر نیم صفحه روزنامه های ورزشی امروز به رشته های مختلف ورزشی اختصاص یافته است.