شنبه ۱۹ خردادساعت ۰۳:۲۸Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 31 تیر 1396 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 19 اردیبهشت 1396 اقتصادگردان 7 خرداد 1396 اقتصادگردان 31 مرداد 1396 اقتصادگردان 31 شهریور 1396 اقتصادگردان 30 مهر 1396 اقتصادگردان 1 آبان 1396 اقتصادگردان 1 آذر 1396 اقتصادگردان 2 دی 1396 اقتصادگردان 1 بهمن 1396 اقتصادگردان 1 اسفند 1396 اقتصادگردان 1 تیر 1396 اقتصادگردان 2 تیر 1396 اقتصادگردان 3 تیر 1396 اقتصادگردان 4 تیر 1396 اقتصادگردان 5 تیر 1396 اقتصادگردان 6 تیر 1396 اقتصادگردان 7 تیر 1396 اقتصادگردان 8 تیر 1396 اقتصادگردان 9 تیر 1396 اقتصادگردان 10 تیر 1396 اقتصادگردان 11 تیر 1396 اقتصادگردان 12 تیر 1396 اقتصادگردان 13 تیر 1396 اقتصادگردان 14 تیر 1396 اقتصادگردان 15 تیر 1396 اقتصادگردان 16 تیر 1396 اقتصادگردان 17 تیر 1396 اقتصادگردان 18 تیر 1396 اقتصادگردان 19 تیر 1396 اقتصادگردان 20 تیر 1396 اقتصادگردان 21 تیر 1396 اقتصادگردان 22 تیر 1396 اقتصادگردان 23 تیر 1396 اقتصادگردان 24 تیر 1396 اقتصادگردان 25 تیر 1396 اقتصادگردان 26 تیر 1396 اقتصادگردان 27 تیر 1396 اقتصادگردان 28 تیر 1396 اقتصادگردان 29 تیر 1396 اقتصادگردان 30 تیر 1396 اقتصادگردان 31 تیر 1396 
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۴۰    
شرکت سهامی بیمه ایران با نمایش آخرین دستاوردها و نوآوری های الکترونیکی و سامانه های هوشمند و پیشرفته خود حضوری فعال در نمایشگاه بین المللی در الکامپ 96 دارد .
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۲ - ۱۳:۰۵    
خدمات یکپارچه سازمان تامین اجتماعی بر بستر پلتفرم دولت همراه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در غرفه سازمان تامین اجتماعی در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکامپ رونمایی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۷:۰۰    
میزان ریسک فعالیت های یک بانک اسلامی به صورت طبیعی بیش از یک بانک متعارف است و به همین دلیل وجود سرمایه بیشتر جهت پاسخگویی به این مخاطرات ضروری به نظر می رسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۵    
علی صالح آبادی از آمادگی این بانک برای سرمایه گذاری و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات خبر داد و گفت: قرارداد عاملیت که با صندوق توسعه ملی به امضا رسیده به مبلغ 500 میلیون دلار است که تا پایان سال جاری ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۵۵    
محمد لاهوتی، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران و رییس کنفدراسیون صادرات ایران، در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان تهران، روی سه مانع اصلی توسعه صادرات غیرنفتی دست گذاشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۴۰    
به گزارش روابط عمومی کنفدراسیون صادرات ایران، محمد لاهوتی با بیان اینکه نرخ تسهیلات سال گذشته برای تمام کالاها بیشتر از 18درصد مشخص شد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۳۰    
سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای اعلام کرد: مودیان مالیاتی می توانند با پرداخت 40 تا 60 درصد بدهی خود، از تقسیط مابقی بدهی مالیاتی تا حداکثر 6 ماه بهره مند شوند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۳:۲۰    
بخش صنایع و معادن سال 1394 با نرخ رشد منفی6.1 درصدی مواجه شده بود که در سال 95 به 2.2 درصد رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۰    
علی جباری گفت: تنها در تیرماه امسال، 180 هزار بیمه نامه شخص ثالث به موتورسیکلت سواران فروخته شد که این استقبال جای خوشحالی دارد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۲:۴۰    
رئیس سازمان خصوصی سازی کشور اذعان کرد: شرکت هایی وجود دارند که کالا و خدمات یارانه ای ارائه می دهند لذا تا زمانی که قیمت کالا و خدماتمان تکلیفی است این گونه شرکت ها را نمی توانیم به بخش خصوصی واگذار ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۰:۵۵    
دکتر رسول زرگرپور اظهارداشت: با توجه به رونق ارتباطات خارجی و همچنین جایگاه ویژه صنایع دستی در استان ، دلایل کاهش 25 درصدی صادرات فرش دستباف بایستی بررسی گردد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۰    
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شایعه پذیرفتن تلگرام مبنی بر پذیرفتن انتقال سرورهایش به تلگرام را رد کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۵    
اکنون مدتی است که کارشناسان اقتصادی نسبت به بالا بودن نرخ سود بانکی هشدار می دهند و معتقدند شرایط سود بانکی برای فعالیت اقتصادی مقرون به صرفه نیست با این حال نظام بانکی هم تمایل چندانی برای کاهش نرخ ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۰    
مدیر سایت طرح ملی فناوری سامانه پرتودهی گاما در چهارمحال و بختیاری با اشاره به کسری مالی 35 میلیارد ریالی طرح ملی فناوری پرتودهی گاما ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۰    
شرکت ملی نفت ایران تا خردادماه 1396 با 28 شرکت بین المللی و ایرانی حائز صلاحیت، تفاهم نامه همکاری امضا کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۵    
وزارت صنعت، معدن و تجارت از جمله وزارتخانه هایی است که کماکان یکپارچگی یا تفکیک آن پیش از آغاز به کار دولت دوازدهم در هاله ای از ابهام قرار دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از توافق کلی با تلگرام برای بهره برداری از این شبکه اجتماعی خبر داد و گفت: ما برای انتقال سرورهای تلگرام به ایران مذاکره کردیم اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نپذیرفته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۰    
اوج مصرف برق در روز گذشته در حالی عدد 46 هزار و 816 مگاوات را ثبت کرد که در مدت مشابه سال قبل رکورد بی سابقه مصرف 52 هزار و 692 مگاوات برای صنعت برق ثبت شده بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۲:۳۰    
شرکت ساخت اعلام کرده به منظور تکمیل هرچه سریع ترعملیات اجرایی اتصال پنج مرکز استان به شبکه ریلی، ساختمان اصلی ایستگاه های راه آهن در شهرهای کرمانشاه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۵    
با برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت، صورتهای مالی بانک تجارت منتهی به 30 اسفند 1395 به تصویب رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۵    
غلامعلی جعفرزاده، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد بانک صنعت و معدن در رونق تولید گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۰    
جلسه هماهنگی برنامه های توسعه اشتغال و تولید گیلان امروز شنبه 31 تیر ماه با حضور معاون رییس جمهور، معاونان سازمان برنامه و بودجه، مدیرعامل بانک ملی ایران، معاونان وزیر صنعت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۰    
معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه از خدمات بانک ملی ایران تقدیر کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۰    
به دلیل عدم احراز حد نصاب سهامداران در مجمع عمومی عادی سالانه بانک شهر، این جلسه رسمیت نیافت و برگزاری آن به زمان دیگری موکول شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۰    
علی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به همراه نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان گیلان سفر کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۰    
14 طرح صنعتی کوچک و متوسط صنعتی در چهار ماه نخست امسال با تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسیده و برای 600 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۰    
مدیرعامل بانک ملت از شناسایی سه هزار و 983 میلیارد ریال سود خالص در این بانک برای سال مالی 1395 خبر داد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۵۰    
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک ملت با حضور حدود 80 درصد سهامدار برگزار و صورت های مالی این بانک برای سال مالی منتهی به 30 اسفند 95 تصویب شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۰    
بانک صادرات ایران 70 هزار فقره وام قرض الحسنه ازدواج و جهیزیه پرداخت می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۰    
در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز، کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران نسبت به ادامه روند افزایش قیمت طلا در هفته جاری خوش بین بودند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۹:۲۰    
هفتاد و ششمین شماره فصلنامه روند، نشریه علمی- تخصصی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مربوط به زمستان 1395 منتشر شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۵۰    
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سئوالی در خصوص ضرورت ورود مجلس به قرارداد توتال گفت که چون یک بخش از قرارداد بخش خصوصی و بخش دیگر دولت است، بر اساس قانون لزومی بر ورود مجلس نیست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۵    
صندوق تامین خسارتهای بدنی بعنوان مکمل صنعت بیمه ایفاء نقش می نماید و بعنوان یک صندوق تخصصی طبق مفاد قانون جدید شخص ثالث از 29 خردادماه 95 اجرایی شده است، نقش آن پررنگ تر شده است
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۵    
یک مقام ارشد در وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که حجتی با درخواست اتحادیه ها و تشکل های بخش خصوصی و تاکید مسئولان دولتی برای دولت دوازدهم در وزارت جهاد کشاورزی باقی می ماند و به نظر می رسد روحانی او را ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۴۰    
معاون وزیر ارتباطات با بیان این که شبکه های اجتماعی خارجی اگر می خواهند در ایران فعالیت کنند، باید سرورهایشان را به ایران بیاورند و به آنها فرصت داده شده گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۵    
پرویزیان مدیرعامل وصیدی معاون مالی بانک پارسیان در نشستی صمیمانه به ابهامات و پرسش های سهامداران حاضردراین مجمع پاسخ دادند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۵    
مدیر کل امور مالیاتی استان یزد با اشاره به این که شناسایی و مبارزه با فرارهای مالیاتی باعث افزایش عدالت مالیاتی می شود، اظهارکرد: استان یزد به لحاظ پرداخت مالیات در جایگاه چهاردهم استان های کشور است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۳۰    
فریدون حسنوند از بررسی متن قرارداد توتال با مسئولیت رئیس کمیسیون انرژی و با حضور رئیس مرکز پژوهش ها و کارشناسان مربوطه در مجلس خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۵    
رییس کل بیمه مرکزی خواستار ادامه اجرای برنامه جامع و هدفمند صندوق تامین خسارت های بدنی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۲۵    
مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی گزارش عملکرد این صندوق و خسارت پرداختی آن در سال 95 را اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۵    
دبیر صنعت کمیته گفت: حدود 20 شرکت در کنفرانس ها حضور فعال دارند که برای پر کردن این خلا آموزشی در کمیته صنعت با همکاری های علمی حضور 17 کارگاه آموزشی را نهایی کردیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۸:۱۰    
دبیرعلمی کمیته همایش گفت: اساس کار و دانش بحث خروجی از کنفرانس است و هدف اصلی ما این بود که با این کنفرانس بتوانیم نشست هایی تخصصی تر در کارگاه های آموزشی به منظور ارتقای سطح علمی مهندسین مکانیک در ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۵    
وزیر انرژی امارات متحده عربی ابراز امیدواری کرد که عرضه در بازارهای جهانی در نیمه دوم سال میلادی جاری که تقاضا افزایش پیدا می کند، محدودتر شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۵    
رشد صدور پروانه های ساختمانی در زمستان قبل و افزایش ساخت و ساز در بافت فرسوده طی دو ماه ابتدای سال جاری علامت تغییر در معادله ساخت مشارکتی به نفع مالکان زمین را نشان داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۵    
شرکتی که پیش بینی عرضه اوپک را رصد می کند، برآورد کرد تولید نفت این سازمان در ژوییه 145 هزار بشکه در روز افزایش خواهد یافت که نشان دهنده پایبندی کمتری به توافق کاهش تولید است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۵    
شرکت های حفاری نفت آمریکا هفته گذشته برای دومین بار از ماه ژانویه شمار دکل های حفاری نفت را کاهش دادند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۷:۰۰    
مدیرعامل سایپا دیزل گفت: با نوسازی ناوگان فرسوده باری با خودروهای جدید مصرف سوخت 25 درصد کاهش خواهد یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۵    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: تا زمانی که سوخت گازوئیل ارزان است، تغییر رفتاری در ناوگان حمل و نقل باری کشور صورت نخواهد گرفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۵    
رئیس شرکت بهینه سازی مصرف سوخت گفت: امیدواریم دولت دوازدهم با هدفمند کردن طرح هدفمندسازی یارانه ها به واحدهای تولیدی کمک کند زیرا با هدفمندسازی صورت گرفته صنایع ما در حال نابودی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۵    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با تشریح برنامه های هفته ملی مهارت، از ثبت نام 40 هزار جوان تهرانی در طرح کارورزی و آغاز اجرای طرح "ایران مهارت" در هفته ملی مهارت خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۰    
دبیرکل انجمن ملی لیزینگ ضمن تشریح آخرین گزارش از عملکرد صنعت لیزینگ، از سهم 83 درصدی خودرو از دریافت تسهیلات لیزینگ و سهم ناچیز سایر بخش ها از جمله کالای بادوام و غیر منقول و همچنین تجهیزات درمانی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۵۰    
قرارداد چهارجانبه ای برای نوسازی بخشی از کامیون های فرسوده در حال تردد در ناوگان حمل و نقل باری منعقد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۵    
معاون آموزش سازمان فنی و حرفه ای کشور می گوید مهمترین برنامه هفته ملی مهارت که به عنوان یک اولویت اساسی تا پایان سال دنبال خواهد شد، خروج از حالت آموزشهای عرضه محور و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۰    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس، از تشکیل کمیته ای در این کمیسیون برای تدوین چند طرح دو فوریتی برای اصلاح برخی قوانین نفتی که اختیارات مجلس را به دستگاه ها تفویض کرده، خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۵    
این مجمع در روز هجدهم تیرماه راس ساعت 9:30 دقیقه صبح به 31 تیرماه موکول شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۰    
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حجم داده ای که مشترکان ایرانسل در کشور استفاده می کنند این شرکت را به بزرگترین اپراتور دیتای ایران تبدیل کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۰    
بانک سامان در راستای ارائه خدمات متمایز به مشتریان برتر و ایجاد راحتی و آسایش در سفرها، خدمت جدید تشریفات اختصاصی فرودگاهی در فرودگاه مهرآباد تهران را ارائه می دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۵    
در جلسه مشترک بیمه مرکزی و وزارت کشور با پلیس، وضعیت بیمه جواهر فروشی ها و صرافی ها روشن شد
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۰۵    
اولین نمایشگاه فرش دستباف جنوب کرمان در ساختمان سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، افتتاح شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۰    
رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: ایجاد 20 هزار شغل در صنعت فرش دستباف در ستاد اقتصاد مقاومتی تصویب شده است که رفع مشکل بیمه قالیبافان و فعالان صنایع دستی می تواند به تحقق ان کمک کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۵    
وزیر نفت کویت اظهار کرد: پایبندی تولیدکنندگان نفت به توافق جهانی برای کاهش عرضه نفت خوب بوده و امیدهایی را دربردارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۵    
عربستان سعودی تلاش خود را برای آغاز بکار نخستین نیروگاه بادی عظیم این کشور با مجموع تولید 400 مگاوات از سر گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۰    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از متلاشی شدن بیش از 1100 باند قاچاق کلان و سازمان یافته در سال قبل خبر داده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۵    
نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای عالی حفظ حقوق بیت المال اعلام کرد: در سال 1395 دادسرای ویژه زمین خواری با همراهی این شورا بیش از 10 هزار میلیارد تومان زمین را رفع تصرف کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۵    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ایجاد فرصتهای شغلی جدید، توانمندسازی زنان و تقویت اقتصاد محلی و روستایی را از مهمترین دستاوردهای ایجاد صندوق های اعتباری خرد عنوان کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۵    
یک استاد دانشگاه با انتقاد از روند فعالیت آموزشی دانشگاه ها گفت: در خوشبینانه ترین حالت دانشگاه های ما تنها می توانند یکسری تئوریسین تربیت کنند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۹:۴۰    
معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت با تشریح نقش مهم شرکت های خصوصی در توسعه تصویب شبکه ملی اطلاعات این شرکت ها را حلقه ای مهم در تولید ارزش افزوده توصیف کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۰    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: قرارداد با توتال معقولانه و در چارچوب سیاست های ابلاغی منعقد شده و در آن حداکثر استفاده از توان داخلی هم مورد توجه قرار گرفته است.