شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۳:۲۶Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 1 آبان 1396 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 19 اردیبهشت 1396 اقتصادگردان 7 خرداد 1396 اقتصادگردان 31 تیر 1396 اقتصادگردان 31 مرداد 1396 اقتصادگردان 31 شهریور 1396 اقتصادگردان 30 مهر 1396 اقتصادگردان 1 آذر 1396 اقتصادگردان 2 دی 1396 اقتصادگردان 1 بهمن 1396 اقتصادگردان 1 اسفند 1396 اقتصادگردان 1 آبان 1396 اقتصادگردان 2 آبان 1396 اقتصادگردان 3 آبان 1396 اقتصادگردان 4 آبان 1396 اقتصادگردان 5 آبان 1396 اقتصادگردان 6 آبان 1396 اقتصادگردان 7 آبان 1396 اقتصادگردان 8 آبان 1396 اقتصادگردان 9 آبان 1396 اقتصادگردان 10 آبان 1396 اقتصادگردان 11 آبان 1396 اقتصادگردان 12 آبان 1396 اقتصادگردان 13 آبان 1396 اقتصادگردان 14 آبان 1396 اقتصادگردان 15 آبان 1396 اقتصادگردان 16 آبان 1396 اقتصادگردان 17 آبان 1396 اقتصادگردان 18 آبان 1396 اقتصادگردان 19 آبان 1396 اقتصادگردان 20 آبان 1396 اقتصادگردان 21 آبان 1396 اقتصادگردان 22 آبان 1396 اقتصادگردان 23 آبان 1396 اقتصادگردان 24 آبان 1396 اقتصادگردان 25 آبان 1396 اقتصادگردان 26 آبان 1396 اقتصادگردان 27 آبان 1396 اقتصادگردان 28 آبان 1396 اقتصادگردان 29 آبان 1396 اقتصادگردان 30 آبان 1396 
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۷:۴۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به وجود حلقه مفقوده 35کیلومتری شلمچه تا بصره برای تکمیل خط آهن ایران- کربلا گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۴۷    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، فرودگاه اهواز را یکی از موانع توسعه میدان نفتی اهواز خواند و گفت: فرودگاه حدود 2درصد از روی سطح مخازن میدان اهواز قرار گرفته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۳۲    
قائم مقام وزیر نیرو در امور بین الملل طی 5 روز گذشته 2 نشست با 2 هیات نروژی داشته که براساس آن مقرر شده مقدمات سرمایه گذاری برای ساخت 380 مگاوات نیروگاه خورشیدی و بادی در کشور فراهم شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۷    
کریم ولید وادی معاون شرکت دولتی پروژه های نفت عراق، درخصوص فعالیت مشترک دو کشور گفت: ما دارای 12 میدان مشترک نفتی با ایران هستیم که نیمی از آنها فعال هستند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۲    
تولید فولاد خام در نیمه نخست 96 با رشد 14درصدی همراه شد و تولید گندله سنگ آهن با افزایش 25درصدی مواجه بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۵:۲۰    
مدیرکل فناوری ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز درمورد دلیل اعلام نشدن برند و مدل گوشی تلفن همراه مشمول طرح رجیستری گفت: می خواهیم بازار خودش را با شرایط جدید وفق دهد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۰۷    
معاون رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، موضوعات مربوط به سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را تشریح کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۲    
مدیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه فرش دستباف و تابلو فرش گفت: این نمایشگاه به منظور معرفی طرح های جدید صادراتی و فرش های تازه بافته شده برپا شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۷    
معاون امور بازرگانی و تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: در 5 ماهه نخست امسال، بیش از 89 میلیون دلار فرش از گمرکات استان تهران صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 19 درصد رشد داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۰۷    
بانک سامان با هدف تسهیل در سفر زائران کربلای معلی در ایام اربعین، ارائه خدمات بانکی را در مرزهای غربی و جنوب غربی کشور آغاز کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۳:۰۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در حکمی حمیدرضا عدل را به عنوان معاون فنی، امورزیربنایی و تولیدی این سازمان منصوب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۲:۵۲    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: بر اساس قانون از امسال سود عملکرد سال مالی 95 شرکتهای سرمایه پذیر پس از واریز به حساب سازمان خصوصی سازی میان مشمولان تقسیم شود که بزودی پرداخت سود آغاز خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۲:۴۹    
اسامی شعبه های کشیک بانک پاسارگاد در ایام اربعین حسینی اعلام شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۲۸    
بر اساس اطلاعات مرکز امار ایران در مهر ماه تورم سالانه برای کل کشور 8.2 درصد شد که نسبت به ماه قبل 0.2 درصد رشد کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۲۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر راه و شهرسازی مذاکراتی در رابطه با توسعه شبکه ریلی داشتند. نوبخت به راه های تامین منابع و پروژه های ریلی که باید تکمیل شود اشاره و آخوندی بر الزام برای پوشش ریلی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۲۲    
پس از اجرایی شدن طرح رجیستری تلفن همراه ابهاماتی درباره چگونگی تشخیص قاچاق بودن یا نبودن آنها به وجود آمد که نایب رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد: با ارسال کد 15 رقمی IMEI به سامانه پیامکی مشخص شده ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۱۹    
رییس امور رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه با اشاره به بارگذاری بیش از ظرفیت شهرها گفت: بخشی از هزینه های کاهش آلودگی هوا از طریق بودجه عمومی تامین می شود اما نیاز به ایجاد منابع مالی جدید مثل ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۱۹    
سرپرست وزارت نیرو گفت: با توجه به پیش بینی ها برای پوشش دادن نیاز برق مصرفی در 10 سال آینده، بایستی حداقل 50 هزار مگاوات به ظرفیت کنونی شبکه برق کشور اضافه شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۲۱:۱۶    
مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی سامانه پایش کیفیت هوای کشور خبر داد و گفت: بر اساس تصمیمات جدید ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۶    
در سومین روز معاملات بورس تهران در این هفته دماسنج بازار سرمایه با افت 133 واحدی مواجه شد. امروز روند قیمتی سهم ها در گروه های کانه های فلزی، فلزات اساسی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۳    
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مدیریت مصرف و مدیریت تقاضا را به عنوان دو برنامه جدی وزیر پیشنهادی نیرو مطرح کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۳    
محمد باقر نوبخت با بیان اینکه در آمارهای اعلام شده از سوی مرکز آمار دستکاری رخ نمی دهد، گفت: قسم میخورم قبل از اعلام نتایج از آن بی خبرم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۱۰    
رییس صندوق تامین خسارت های بدنی از آغاز مرحله سوم بخشودگی 100 درصدی جرایم بیمه نامه موتورسیکلت ها از امروز (دوشنبه) اول آبان ماه خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۷    
معاون اول رییس جمهور بیان داشت: اجرای طرح ویژه مسکن روستایی با هدف ارتقای سطح کمی و کیفی واحدهای مسکونی روستایی اقدامی ضروری است که باید تداوم یابد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۴    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اعلام اشتغال 703 هزار جویای شغل، بیان داشت: 217 هزار متقاضی کار موفق به یافتن شغل نشدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۸:۰۱    
عضو هیات رییسه اتاق تعاون ایران گفت: توسعه در هر جامعه ای بدون اتکا و داشتن آمارهای صحیح ناممکن است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۸    
نخستین روز کاری آبان ماه 96 با افزایش چشم گیر حجم مبادلات فرابورس ایران و درج دو شرکت در بازارهای دوم و پایه همراه بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۸    
رییس اتاق اصناف ایران از آمادگی کامل اصناف برای خدمات رسانی به مسافران اربعین از تهران تا کربلای معلی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۵    
تالارهای مختلف بورس کالا طی مهر ماه سال 96 شاهد معامله بیش از دو میلیون و 277 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 38 هزار میلیارد ریال بود که به ترتیب رشد 6.17 و 5.62 درصدی را در حجم و ارزش تجربه کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۵۲    
شرکت به پرداخت ملت که اخیرا" بزرگترین پروژه پرداخت برخط وجوه محصولات پستی را آغاز کرده، گزارش عملکرد 6 ماهه را با ارقام جالب توجهی همراه کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۶:۴۰    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: پرداخت کارمزد به کارگزار در قرار داد زائرین معنا ندارد و حضور کارگزار و سهم 17 درصدی در قرارداد بیمه اربعین مورد توجه بیمه مرکزی است
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۲    
مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با حضور در مرکز ارتباط مردمی بانک، پاسخگوی تماس های تلفنی مشتریان و هموطنان از سراسرکشور بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۵۲    
یادمان نرفته که در روزهای نه چندان دور، مردم مجبور بودند برای پرداخت یک قبض آب و برق، مدتها پشت باجه های بانک صف بکشند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۹    
آزمون استاندارد مدیریت کیفیت ISO9001:2015 به منظور ارتقاء سطح بینش و دانش سرمایه انسانی و در راستای ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان و ذینفعان در بانک صنعت و معدن برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۹    
عملکرد شعب هر بانک به ویژه بانک های تخصصی در مناطق مختلف کشور تاثیر بسزایی در توسعه اقتصادی و صنعتی آن مناطق دارند و می تواند چهره استان ها و در مجموع کشور را دگرگون کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۹    
بانک ملی ایران با الکترونیکی کردن بسیاری از فرایندهای خود، حذف کاغذ و سخت افزارهای پرهزینه، توانسته علاوه بر صرفه جویی در مصارف، خدمات پرسرعت و بدون وابستگی به مکان و زمان را توسعه بدهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۶    
فاز دوم شرکت پویان طب هگمتانه با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۳    
مدیرعامل بانک ملت در دیدار صمیمانه با نماینده ولی فقیه و همچنین رییس سازمان حج و زیارت، برگزاری موفق و عزتمندانه مراسم حج امسال را به آنان تبریک گفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۳    
رئیس سرپرستی منطقه 2 بانک شهر از ارایه کاملترین و به روزترین خدمات بانکی به بازدیدکنندگان از بزرگترین رویداد فرهنگی شمالغرب کشور خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۳    
آیین قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز صندوق بانک پارسیان تحت عنوان جشنواره هفت گنج پارسیان در تاریخ 30 مهرماه 1396 برگزار شد و برندگان نیکوکار این قرعه کشی مشخص شدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۴۰    
دبیرکل بانک مرکزی گفت: شبکه بانکی در سال جاری نیز همانند سال های گذشته در برگزاری هرچه بهتر مراسم پیاده روی ایام اربعین حسینی و به فرموده مقام معظم رهبری حرکت عشق و ایمان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۴    
مجموع سود خالص شرکت برای دوره مالی منتهی به 31 شهریور 96 مبلغ 988 میلیارد و 789 میلیون ریال معادل 98 میلیارد و 879 میلیون تومان بوده با سرمایه ثبت شده به مبلغ 1000 میلیارد ریال است که این مبلغ برای ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۵:۰۱    
پالایشگاهی که قرار بود با تولید بنزین بار فشار روانی صادرات بنزین را از روی دوش کشور بردارد، بعد از بیش از یک دهه همچنان با مشکلات مالی دست به گریبان است و با وجود اینکه راهکارهایی برای رفع مشکل مالی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۴    
دکتر همتی رییس کل بیمه مرکزی؛ مرحله سوم طرح ملی بیمه موتورسیکلت های فاقد بیمه نامه از امروز اول آبان آغاز می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۴    
بیمه آسیا در چهارمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و نهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشورحضوری فعال دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۳۱    
از زمانی که تحولات ژئوپلیتیک موجب تغییرات قابل توجه در قیمت نفت می شد مدت زمانی گذشته است اما تشدید تنش میان آمریکا و ایران به همراه اختلافات ناگهانی در عراق ریسک های ژئوپلیتیکی را دوباره در مرکز ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۱۶    
فهرست کامل 85 استاندارد خودرویی که قرار است از ابتدای دی ماه سال 1397 و در سه مقطع زمانی در دستور کار قرار گیرد اعلام شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۴:۰۱    
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: به جد پیگیر بحث محصولات ارگانیک و باقی مانده آلاینده ها هستیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۴۶    
نرخ رسمی ارزها برای روز یک شنبه 30مهر 96 بدون تغییر نسبت به روز شنبه اعلام شد و نرخ رسمی دلار 3432.1تومان، دلار 4526.3تومان و یورو 4044.3تومان ارزش گذاری شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۳۱    
تاکنون بانک ها در مناطق مرزی محل تردد زائران اربعین اعلام نیاز 200 میلیاردی برای وجه نقد داشته اند. بانک مرکزی اعلام کرده که آماده است تا بیش از400 میلیارد تومان برای رفع نیاز به وجه نقدی زائران را ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۸    
در حالی که حقوق مصرف کنندگان متصدیان خصوصی و دولتی متعدد دارد اما هنوز آنچه در سطح بازار و خدمات دیده می شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۸    
گزینه پیشنهادی وزارت نیرو تعدد طرح های عمرانی نیمه تمام و حجم بالای منابع مالی مورد نیاز برای اتمام آنها و همچنین بدهی های انباشته به تولیدکنندگان بخش خصوصی، پیمانکاران، مشاوران ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۵    
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سالانه 200 هزار مسکن روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور نوسازی می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۲    
هفته گذشته محمد بارکیندو، دبیرکل اوپک اظهاراتی داشت که نشان می داد این سازمان نحوه فعالیت صنعت نفت آمریکا را به درستی درک نکرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۲    
شرکت اپل فروش آیفون 7 با حافظه 256 گیگابایتی را متوقف کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۲    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی اردکانیان از سوی رییس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی نیرو ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۶    
مدیرعامل شرکت راه آهن با اشاره به نیاز جدی کشور به تامین ناوگان جدید به خصوص در حوزه باری از قرارداد 700 میلیون یورویی نهایی شده با کره جنوبی برای تامین این ناوگان خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۳    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از پالایشگاه های مناطق نفت خیز جنوب خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۱۰    
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت گفت: در سرمایه گذاری خودروسازان بین المللی در ایران باید انتقال تکنولوژی در راستای خودروساز شدن ایران مورد توجه قرار گیرد تا در نهایت محصولی با برند ملی تولید و به ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۷    
مدیرعامل آب منطقه ای تهران گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده مطالعات لازم برای جلوگیری از فرار آب از سد لار انجام شده و عملیات اجرایی آن نیز به مرحله اجرا در آمده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۷    
امروز با اتمام مهلت مشمولان سهام عدالت برای افزایش صورت حساب خود، سامانه سهام عدالت به مدت سه روز تعطیل شد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۴    
رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به حضور 20 رایزن بازرگانی ایران در کشورهای هدف صادراتی، گفت: در آینده تعداد رایزنان بازرگانی ایران به 50 نفر افزایش می یابد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۴    
بر اساس گزارش های سالانه، شرکت گوگل اعلام کرده که تعداد وب سایت هایی که تبادل اطلاعاتشان به صورت رمزگذاری شده است، درحال افزایش است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۱    
چند روزی است که با کم رنگ شدن ریسک سیستماتیک بازار سرمایه و روند صعودی بازار سهام صحبت هایی مبنی بر لزوم عرضه اولیه در گوشه و کنار بازار شنیده می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۱    
قیمت های نفت روز دوشنبه تحت تاثیر نگرانی ها نسبت به مختل شدن عرضه در خاورمیانه و وجود نشانه های بیشتر از محدود شدن عرضه در بازار آمریکا و همچنین ادامه رشد تقاضا در آسیا افزایش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۵    
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از ساماندهی نیروی انسانی و منابع انسانی شهرداری تهران خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۶    
اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از مرکز تحقیقات راه و شهرسازی بازدید کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۴۰    
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: مجلس نهم به این نیت که مدیریت واحد در حوزه کشاورزی اعمال و منافع کشاورزان تامین شود برنامه ریزی تولید و همچنین تصمیم گیری درباره واردات و صادرات را در قالب قانون ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۴    
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان این که خصوصی سازی در شرکت ملی پست با انجام مزایده صورت گرفته است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۴    
نماینده خلخال در مجلس گفت: مسئولان کشور باید در زمینه ایجاد شغل انگیزه بیشتری نشان دهند. مسئولان باید ریسک پذیر باشند تا بتوانیم از منابع موجود در کشور به نحو احسن در این زمینه بهره بریم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۱    
در شهریورماه سال جاری، منطقه 5 طبق معمول سال های اخیر بیشترین تعداد معاملات خرید و فروش مسکن شهر تهران را به خود اختصاص داده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۱    
کویت که از دیرباز یکی از تولیدکنندگان کلیدی نفت خام محسوب می شود با داشتن 102 میلیارد بشکه ذخایر نفتی، حدود 6% از ذخایر نفت خام دنیا را در اختیار دارد. تولید روزانه نفت این کشور 2 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۳۱    
شرکت آلفابت بعنوان شرکت مادر گوگل، اعلام کرده است که برای مردم پورتوریکوی توفان زده بالن های نسل چهارم ال تی ای را عرضه کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۵    
انتظار از دولت برای رونق بخشی به بازار مسکن باعث شده که برخی گمان کنند تنها راه خروج از رکود این بخش، تعریف پروژه های بزرگ مقیاس توسط دولت است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۵    
گذر به نسخه 6 آی پی (IPv6) موضوع مهمی است که این روزها در کشورهای مختلف دنیا مورد توجه قرار گرفته و برای آن برنامه ریزی های مختلفی انجام شده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۲    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ایر معتقد است در شرایطی که هزینه های شرکت های هواپیمایی در طول سال های گذشته به شکل قابل توجهی افزایش یافته نمی توان انتظار داشت ایرلاین ها قیمت ها و شرایط امروز را بعد از ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۲۲    
بازار مشاغل فصلی چه تابستان باشد و چه زمستان همیشه روی خوبش را به صاحبان این شغل ها نشان داده است؛ مثل حالا که هوا سرد شده و همه جا صحبت از بازار گرم شغل های فصلی است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۲:۱۶    
بیمه ایران تمام زائران اربعین حسینی که بصورت انفرادی یا گروهی بصورت قانونی ازکشور خارج می شوند را بیمه می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۱:۱۶    
اگرچه براساس مفاد قانون آزادسازی بلیت قرار بود، مکانیسم عرضه و تقاضا، اصلی ترین عامل تعیین نرخ بلیت هواپیما باشد، اما همچنان و با گذشت 2 سال از عملیاتی شدن این طرح ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۱    
اعضای هیات نمایندگان اتاق ایران روز گذشته چند محور مهم را در دستور کار خود قرار دادند. بودجه ریزی سال 97 نخستین محور این نشست بود که از سوی رییس پارلمان بخش خصوصی مورد واکاوی قرار گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۲    
سرنوشت قرارداد توتال به عنوان یگانه قرارداد جدید ایران در بخش بالادستی صنعت نفت که پس از رفع تحریم ها به امضا رسید کماکان در کانون توجه همگان است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۷    
بالغ بر صدها نفر بر صندلی های سالن اجتماعات پژوهشگاه صنعت نفت نشسته اند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۲    
دیروز پژوهشگاه صنعت نفت، میزبان مراسم تودیع حمیدرضا کاتوزیان رییس سابق این پژوهشگاه و معارفه جعفر توفیقی رییس فعلی پژوهشگاه بود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۸/۰۱ - ۰۷:۳۲    
علیم یارمحمدی نایب رییس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی نیرو فردی دانشگاهی و دارای تجربیات متعدد داخلی و بین المللی است ...