شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۵:۳۴Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 1 آذر 1396 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 19 اردیبهشت 1396 اقتصادگردان 7 خرداد 1396 اقتصادگردان 31 تیر 1396 اقتصادگردان 31 مرداد 1396 اقتصادگردان 31 شهریور 1396 اقتصادگردان 30 مهر 1396 اقتصادگردان 1 آبان 1396 اقتصادگردان 2 دی 1396 اقتصادگردان 1 بهمن 1396 اقتصادگردان 1 اسفند 1396 اقتصادگردان 1 آذر 1396 اقتصادگردان 2 آذر 1396 اقتصادگردان 3 آذر 1396 اقتصادگردان 4 آذر 1396 اقتصادگردان 5 آذر 1396 اقتصادگردان 6 آذر 1396 اقتصادگردان 7 آذر 1396 اقتصادگردان 8 آذر 1396 اقتصادگردان 9 آذر 1396 اقتصادگردان 10 آذر 1396 اقتصادگردان 11 آذر 1396 اقتصادگردان 12 آذر 1396 اقتصادگردان 13 آذر 1396 اقتصادگردان 14 آذر 1396 اقتصادگردان 15 آذر 1396 اقتصادگردان 16 آذر 1396 اقتصادگردان 17 آذر 1396 اقتصادگردان 18 آذر 1396 اقتصادگردان 19 آذر 1396 اقتصادگردان 20 آذر 1396 اقتصادگردان 21 آذر 1396 اقتصادگردان 22 آذر 1396 اقتصادگردان 23 آذر 1396 اقتصادگردان 24 آذر 1396 اقتصادگردان 25 آذر 1396 اقتصادگردان 26 آذر 1396 اقتصادگردان 27 آذر 1396 اقتصادگردان 28 آذر 1396 اقتصادگردان 29 آذر 1396 اقتصادگردان 30 آذر 1396 
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۰:۳۲    
اداره مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی بخشنامه استفاده بانک ها از فرم یکنواخت عقود و اعطای یک نسخه به مشتریان را ابلاغ کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۱:۵۶    
صادرات ایران در بخش پتروشیمی و مواد پایه نفتی، در برخی محصولات و بازارها در هفت ماهه سال جاری، رشد بین 10 تا بالای 100 درصد را نشان می دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۸    
حدود هشت هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پرند آماده شده اما محوطه سازی آنها معطل نصب انشعابات آب، برق و گاز است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۲۰:۰۰    
به منظور بهبود وضعیت بازرسی قبل از تحویل خودرو، ارتقای سطح رضایت مندی مشتریان، اطمینان بیشتر از بهبود کیفیت خودروهای نهایی شده ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۳ - ۱۸:۵۷    
از این پس هم وطنان ارجمند جهت ثبت نام در موضوعات تولد و ازدواج جشنواره دوجین بانک سرمایه می توانند از طریق وب سایت این بانک نیز اقدام نمایند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۱    
بخش های مختلف اقتصاد مقاومتی استان زنجان طی شش ماه ابتدای سال 96 بیش از 1521 میلیارد ریال از بانک صادرات ایران تسهیلات دریافت کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۹:۱۸    
رییس کل بانک مرکزی با اشاره به دستاوردهای بانک مرکزی و دولت در زمینه مبارزه قاطع با موسسات غیرمجاز از کارکنان و نخبگان نظام بانکی خواست ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۴    
وزیر راه و شهرسازی در نامه ای به مدیر عامل بانک مسکن، اجرای مجموعه ای اقدامات برای مناطق زلزله زده غرب کشور با تاکید بر پروژه های مسکن مهر را ابلاغ کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۴    
سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق خودپردازها، درگاه های اینترنتی و کارتخوان شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در صورت اعلام تمایل مشتریان به پانصد میلیون ریال افزایش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۳    
افزایش نقدشوندگی بازار سهام یکی از ضرورت هایی است که باید موردتوجه مقام ناظر قرار گیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۰    
دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری با بیان اینکه قسمت اعظمی از موجودی صندوق های بورسی صرف سپرده گذاری در بانک ها شد، گفت: بخشی از کج کاری صندوق ها به دلیل کمبود اوراق بدهی در بازار مالی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۰:۴۸    
تلگرام فیلتر می شود، خبری که چندین ماه است از سوی برخی از کاربران در شبکه های مجازی دست به دست می شود و در این بین برخی افراد سود جو با معرفی برخی فیلترشکن ها مخصوص تلگرام این امیدواری را به کاربران ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۳    
ریزگرد ها د ر جنوب غرب کشور، زند گی مرد م را مختل کرد ه است و چند روزی می شود که هجوم ریزگرد ها شد ت گرفته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۵    
زهرا صدراعظم نوری رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: 1500 ساختمان ناایمن در مناطق مختلف شناسایی شده اند که به مالکان آنها اخطارهای لازم برای ایمن سازی ساختمان ها داده شده ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۹:۳۲    
رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از اتمام پروژه های مطالعاتی طراحی شبکه هشدار سریع زلزله در شهرداری تهران خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۴۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور احکام جداگانه یی 3 مشاور وزیر در امور فرهنگی، صنایع نساجی و امور تربیت بدنی و ورزش را منصوب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۲ - ۰۸:۱۷    
نشست فوق العاده (چهارمین نشست) وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی ای سی اف) و نشست سران این مجمع به ترتیب 23 و 24 نوامبر (دوم و سوم آذرماه) در بولیوی برگزار می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۴۱    
رییس کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی از شناسایی و بهره مندی از نیروی های شایسته شبکه بانکی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۸    
عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از تصویب کلیات طرح اصلاح قانون چک در کمیسیون متبوع خود خبرداد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۵    
سود سهام عدالت به یکباره توزیع نمی شود و در دو تا سه مرحله توزیع خواهد شد. البته این سود با اولویت بندی تقسیم می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۳۵    
مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی در پنجمین کنگره سراسری خانه کشاورز به تشریح خدمات، اقدامات و فعالیت های بانک کشاورزی در حمایت از کشاورزان و رونق تولید در این بخش پرداخت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۳:۲۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در چهار توییت نظر خود را درباره فیلتر شدن برنامه رهیاب ویز اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۲۰:۱۹    
در مذاکرات انجام شده بین مسئولان ایران و ارمنستان ، ایروان از پیشنهاد طرف ایرانی در خصوص حذف عوارض حمل و نقلی بین دو کشور جهت تسریع در تردد بار و مسافر بین استقبال کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۹    
تعداد 4 هزار و 724 فقره پرونده خسارت تا 30 آبان نزد شرکت های بیمه تشکیل شده که تعداد یک هزار و 717 فقره خسارت به مبلغ 93 میلیارد و 635 میلیون ریال به آسیب دیدگان و ذینفعان زلزله پرداخت شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۵۶    
رییس کل بانک مرکزی با اعلام بررسی بیش از 4 هزار شعبه بانکی، گفت: نرخ های مصوب سود بانک مرکزی رعایت می شود و تخلفی وجود ندارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۷    
رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه زمین لرزه در سرپل ذهاب 11 ثانیه طول کشیده است گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۸:۴۴    
در حاشیه نشست ارائه یافته های علمی تیم تحقیقاتی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تشریح وضعیت فروریختن ساختمان ها از نحوه ساخت و سازها و امدادرسانی انتقاد کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۴    
راضیه لک با حکمی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به سمت معاونت وزیر و ریاست سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی منصوب شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۴    
مدیرکل فرودگاه اصفهان اعلام کرد: با تکمیل ظرفیت زیرساختی ترمینال مسافران خارجی در فرودگاه اصفهان ظرفیت پذیرش مسافران این فرودگاه حدودا 2.5 برابر می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۷:۰۱    
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: از سوی هیات دولت هزار و 49 میلیارد و 116 میلیون تومان تسهیلات و کمک بلاعوض برای 30 هزار و 500 واحد آسیب دیده در جریان زلزله استان کرمانشاه اختصاص یافته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۸    
بازار تشنه سکه است و پیش بینی می شود این تشنگی با اتمام ماه های محرم و صفر و با شروع نوسان احتمالی مثبت در ارز به علت تقاضای فصلی و با توجه به عدم حواس جمع مقام ناظر به صورت سهوی و یا عمدی رو به ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۸    
رئیس پژوهشکده زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از تصویب قانون منع ساخت و ساز در حریم گسل های تهران خبر داد و گفت: این قانون برای کلان شهرهای مشهد، تبریز و کرج در حال تصویب شدن است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۵    
با حکم دکتر محمد رضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، رضا خسروی به ریاست مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک منصوب شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۵۵    
بانک ملی ایران در مهر ماه سال جاری پرداخت بیش از 11 هزار و 338 میلیارد ریال تسهیلات کلان را تصویب کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۹    
گروهی از دانشجویان معماری دانشگاه های آخن آلمان و دانشگاه تهران از موزه بانک ملی ایران بازدید کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۳    
هموطن شهر اوز از استان فارس جایزه یک میلیارد ریالی قرض الحسنه بانک سپه خود را برای بازسازی خانه ایتام زلزله زده استان کرمانشاه اهدا کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۰    
بانک ملت در راستای ارج نهادن به مشتریان خود و دیگر مشتریان صنعت بانکی و باهدف مؤثر بودن، جریانی اجتماعی فرهنگی با مفهوم احترام اجتماعی به راه انداخته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۰    
اعلام ضوابط همکاری عرضه کنندگان بیمه با بازاریابان برخط
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۴۰    
بانک صنعت و معدن 741 میلیون دلار تسهیلات به واحدهای صنعتی استان فارس اختصاص داده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۶:۳۷    
با گشایش شعب شهید عراقی تهران و ستارخان شیراز، تعداد شعب بانک پارسیان به 321 شعبه رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۴    
در جریان تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی های منحله افضل توس و وحدت به زودی و بر اساس تصمیم کمیته سه نفره سران قوا ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۱    
در روزهای اخیر قیمت سکه در بازار تفاوت معناداری با قیمت واقعی آن پیدا کرده و حباب بی سابقه بیش از 200 هزار تومانی را به قیمت سکه تحمیل کرده است اما سوال اساسی این است که چه عواملی زمینه ساز این وضعیت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۱    
حسین میرشجاعیان می گوید افت چهار پله ای رتبه ایران در موضوع کسب وکار به این دلیل رخ داده که برخی کشورهای دیگر با سرعت بیشتری در حال پیگیری اصلاحات لازم در پروسه های اداری خود هستند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۸    
ایران تلاش می کند مشتریان نفتش در آسیا را حفظ کند و امیدوار است با کاهش قیمت، جذابیت نفت خود در مقایسه با سایر گریدهای خاورمیانه ای را حتی با وجود تهدید تحریم های بیشتر آمریکا افزایش دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۸    
بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در سال جاری بایستی 88 هزار و 150 مگاوات تعمیرات نیروگاهی در سطح کشور صورت بگیرد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۵    
سمپوزیوم علمی کریسپر (CRISPR) در پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۲    
قیمت انواع نان برای فروش در نانوایی های دولتی تهران اعلام شد. بر این اساس قیمت نان بربری از 650 به 750 تومان، نان تافتون سنتی از 400 به 460 تومان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۲    
رئیس پژوهشکده معماری و شهرسازی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به جزئیات تخریب در زلزله اخیر کرمانشاه، گفت: در این زلزله به دلیل مسدود شدن راه ها امدادرسانی به روستاها به موقع صورت نگرفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۴۲    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و خدمات ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: دستور و مصوبه ساخت فرودگاه جدید باید از سوی دولت ابلاغ شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۹    
قیمت های نفت روز چهارشنبه درپی مختل شدن فعالیت خط لوله نفت کانادایی به آمریکا که ذخایر نفت این کشور را با کاهش بیشتری روبه رو ساخت و همچنین تحت تاثیر انتظارات برای تمدید کاهش تولید اوپک و غیراوپک ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۶    
دبیرکل اتاق تعاون ایران با تشریح چالش های اقتصاد ایران، گفت: تنها راه برون رفت اقتصاد از معضل دولتی بودن و نفتی بودن اقتصاد، حرکت به سمت فعالیتهای مردمی و توسعه اقتصاد تعاونی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۶    
رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با اشاره به سرمایه گذاری 3.5 تریلیون دلاری دنیا در حوزه آی تی گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۳    
در حالی که گفته می شود اوپک تمایل دارد توافق کاهش تولید نفت را به مدت 9 ماه دیگر تمدید کند، به نظر می رسد برخی از تولیدکنندگان روسی تمایل چندانی برای همراهی در این اقدام ندارند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۳    
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: صنعت خودرو باید به سمت امضای قراردادهای همکاری های بین المللی در زمینه قطعه سازی و توسعه شبکه تامین قطعات حرکت کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۰    
با توجه به این که بالغ بر 85 درصد میزان آلایندگی هوا در تهران به ناوگان حمل ونقل مربوط می شود، موتورسیکلت های کاربراتوری به عنوان وسائل نقلیه تک سرنشین سهم به سزایی در افزایش آلودگی هوای پایتخت ایفا ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۳۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی محمد دادکان را به عنوان مشاور امور تربیت بدنی و ورزش خود منصوب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۷    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با بیان اینکه هر 10 سال یک زلزله بیش از 7 ریشتر رخ می دهد، گفت: این زلزله ها بیشتر در شهرهای کم جمعیت رخ می دهند و اگر در کلان شهرها رخ دهد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۴    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: نظر وزیر نفت این است که مهار آتش چاه نفتی رگ سفید اصل است اما نباید تلفات انسانی داشته و سلامت افراد به خطر افتد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۴    
گمرک ایران از افزایش 89 درصدی واردات گوشی تلفن همراه به کشور خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۲۱    
با پیشنهاد گروهی از روزنامه نگاران حوزه انرژی، شرکت های حوزه نفت و انرژی کشور همزمان با نمایشگاه انرژی کیش، به کمپین حمایت از مردم زلزله زده مناطق غرب کشور خواهند پیوست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۸    
پژوهشگران دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، نانو افزودنی را برای خودروها عرضه کردند که اضافه کردن آن به روغن موتور موجب افزایش عمر مفید موتور خودروها خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۸    
قفل تولید از لایه های نفتی پارس جنوبی چندی پیش شکسته شد اما سر راه امضای قرارداد برای توسعه این لایه ها با شرکت های خارجی همچنان سدهایی وجود دارد و درحالی که به نظر می رسید مذاکره با "مرسک" برای ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۱    
بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمت در شبکه های اجتماعی از مشتریان خود دعوت می کند که جهت بهبود فرآیند پاسخگویی و ارائه خدمات بهتر، در نظر سنجی تلگرامی این بانک شرکت کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۱:۳۲    
بررسی اصلاح ساختار نظام پولی و بانکی یکی از موضوعات مهمی بود که روز گذشته در دستور کار اعضای هیات نمایندگان اتاق تهران قرار گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۰:۰۱    
ویژگی های خشکسالی هیدرولوژیکی در استان تهران در جلسه یی بررسی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۹:۳۱    
از ابتدای هفته جاری و روز شنبه، بیژن زنگنه در هر جا رویت شد از او راجع به قرارداد توتال پرسیده شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۸:۳۰    
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: باید یک نقشه راه جغرافیایی برای صنعت پتروشیمی ایجاد شود که با کاهش هزینه ها تولید ارزان برای توسعه صنایع پایین دستی کشور را فراهم کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۱:۱۶    
به د نبال انتشار اخبار و تحلیل های مختلف رسانه ها د ر هفته های اخیر د ر ارتباط با تصمیم مد یران اقتصاد ی کشور برای تغییر احتمالی تعد اد ی از مد یران بانک های بزرگ که د ر حال حاضر خصوصی شد ه محسوب می ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۰۰:۱۹    
آیین تکریم از خدمات سید محمد سیدی مدیرعامل سابق نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب و معارفه محمد رئوف قادری مدیرعامل جدید این مجموعه در محل نمایشگاه های بین المللی شهرآفتاب برگزار شد.