شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۲۴Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 5 آذر 1396 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 19 اردیبهشت 1396 اقتصادگردان 7 خرداد 1396 اقتصادگردان 31 تیر 1396 اقتصادگردان 31 مرداد 1396 اقتصادگردان 31 شهریور 1396 اقتصادگردان 30 مهر 1396 اقتصادگردان 1 آبان 1396 اقتصادگردان 2 دی 1396 اقتصادگردان 1 بهمن 1396 اقتصادگردان 1 اسفند 1396 اقتصادگردان 1 آذر 1396 اقتصادگردان 2 آذر 1396 اقتصادگردان 3 آذر 1396 اقتصادگردان 4 آذر 1396 اقتصادگردان 5 آذر 1396 اقتصادگردان 6 آذر 1396 اقتصادگردان 7 آذر 1396 اقتصادگردان 8 آذر 1396 اقتصادگردان 9 آذر 1396 اقتصادگردان 10 آذر 1396 اقتصادگردان 11 آذر 1396 اقتصادگردان 12 آذر 1396 اقتصادگردان 13 آذر 1396 اقتصادگردان 14 آذر 1396 اقتصادگردان 15 آذر 1396 اقتصادگردان 16 آذر 1396 اقتصادگردان 17 آذر 1396 اقتصادگردان 18 آذر 1396 اقتصادگردان 19 آذر 1396 اقتصادگردان 20 آذر 1396 اقتصادگردان 21 آذر 1396 اقتصادگردان 22 آذر 1396 اقتصادگردان 23 آذر 1396 اقتصادگردان 24 آذر 1396 اقتصادگردان 25 آذر 1396 اقتصادگردان 26 آذر 1396 اقتصادگردان 27 آذر 1396 اقتصادگردان 28 آذر 1396 اقتصادگردان 29 آذر 1396 اقتصادگردان 30 آذر 1396 
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۳:۱۵    
واحد پول ترکیه که درسالیان گذشته ارزش آن تقریبا به نصف رسیده است، در مناسبات اقتصادی ایران و ترکیه اثر گذار بوده و به نظر می رسد بیشترین تاثیر خود را در کوتاه مدت در بخش گردشگری و افزایش سفر گردشگران ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۲    
دبیر کل سابق اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق معتقد است که با سرنگونی داعش حتی می توان گفت رقابت ما در بازار صادرات به عراق سخت تر خواهد شد و این احتمال وجود دارد که از کشورهایی چون ترکیه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۸    
کشور کوچک عمان با 5/5 میلیارد بشکه ذخایر اثبات شده نفت خام، بیست و دومین کشور در جهان و هفتمین کشور در منطقه خاورمیانه از نظر میزان ذخایر نفت است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۱۳:۵۰    
در هفته که گذشت دماسنج بورس تهران توانست با رشد کم سابقه در سال جاری تا قله 191 هزار واحدی بالا رود اما در روز پایانی معاملات شاخص کل با 100 واحد افت همراه شد برخی از کارشناسان معتقد اند افزایش قیمت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۰۸:۳۲    
سرپرست شرکت آب منطقه یی همدان از وجود 24 فروچاله در استان همدان خبر داد و گفت: اجرای طرح تعادل بخشی احتمال ایجاد فروچاله را کاهش داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۲۰:۰۱    
تازه ترین گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن پایتخت نشان می دهد که در 8ماهه نخست سال جاری تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران به 113 هزار و800 واحد مسکونی رسیده است که در مقایسه با مدت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۸:۱۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فهرست ممنوعیت واردات بالغ بر 690 قلم کالا را تقدیم هیات وزیران کرده ایم، تا با مصوبه دولت بتوانیم حمایت بیشتری از تولید داخلی به وسیله تعرفه داشته باشیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۳۱    
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت از راه اندازی 6 حلقه چاه میدان یاران جنوبی و برداشت روزانه 10هزار بشکه از این میدان خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۷:۱۶    
معاون فنی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از توزیع مناسب سوخت در مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: سوخت مورد نیاز مردم با بیش از 786نفتکش ارسال و توزیع شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۷    
همایش بررسی ورشکستگی اشخاص بدهکار بانکی و آسیب های وارده به امر وصول مطالبات بانک ها با حضور جمعی از کارشناسان حقوقی بانک ها و مدیران و کارشناسان بانک ملی ایران در سالن همایش حافظ برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۴    
بانک ملی ایران طی هفت ماه نخست امسال، حدود 538 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مبلغ بیش از 22 هزار و 500 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۴۱    
مبلغ 1400 میلیارد تومان در سال 1395 از سوی بانک صنعت و معدن به واحدهای صنعتی استان تهران پرداخت شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۳۲    
مدیرعامل بانک ملی ایران اظهار امیدواری کرد که با اصلاح قانون، راه موجود برای اعلام ورشکستگی های صوری توسط بدهکاران کلان بانکی بسته شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۱:۴۱    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس، با بیان اینکه قیمت سوخت هرساله افزایش داشته اما هیچ تأثیری در ایمنی جاده ها نداشته است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۲۰:۰۵    
حساب های شهرداری تهران بابت بدهی 470 میلیارد تومانی به سازمان تامین اجتماعی مسدود شد. این خبر، دیروز در شرایطی منتشر شد که طی روزهای اخیر ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۶    
یادداشت تفاهم همکاری تسهیل حمل و نقل و ترانزیت کالا با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و وزرای اقتصادی ترکیه و قطر امضا شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۳    
ایرانسل برای نخستین بار در ایران، از ابزارکی ویژه برای ارتباط افراد کم بینا با وب سایت این اپراتور رونمایی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۵۰    
مهارگران صنعت نفت در تلاشی بی وقفه موفق به پاکسازی ده ها تن فولاد در هم تنیده از میان شعله های سرکش فوران چاه 147 رگ سفید – 2 و دسترسی به دهانه چاه شدند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۶ - ۱۴:۱۱    
دیار خودرو با حضور در نمایشگاه خودرو تهران از چند محصول جدید شامل بایک X25 ، نسخه سدان و هاچ بک بایک D20 و جیپ بایک BJ40L رونمایی کرد. در ادامه بیشتر با این محصولات آشنا خواهید شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۲۳:۲۹    
بیمه آرمان با هدف تسریع در روند عملیات بازسازی واحدهای تخریب شده و کاهش آلام مردم زلزله زده کرمانشاه، مبلغ صد و بیست میلیارد ریال به طور علی الحساب به بانک مسکن بابت خسارت این واحدها پرداخت کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۹:۳۵    
دومین نمایشگاه بین المللی خوردوی تهران با مشارکت 48 شرکت داخلی و خارجی از 16 کشور عصر امروز یکشنبه در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گشایش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۶:۵۳    
معاون امور بین الملل بانک مرکزی ایران گفت: همه بانک های ایران و شعب خارجی بانک های ایرانی با سیستم تسویه بین بانکی اتحادیه اروپا وصل بوده و امکان انجام فرآیند پرداخت و واریز با همه بانک های کشورهای ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۶:۵۰    
رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: هیچ خللی در قرارداد توتال و رنو پیش نیامده و این قراردادها طبق برنامه پیش می رود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۷    
معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ضرورت نگاه منصفانه به مقوله بیت کوین بیان کرد که حدود یک سال است که در بستر نرم افزار بلاکچین این موضوع در حال تحقیق و جمع آوری ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۴    
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری بهترین دارندگان پروانه حوزه ICT درزمینه استفاده از ظرفیت های تولید داخل در ارزیابی رگولاتوری طی شش ماه دوم سال 1395 را اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۶:۴۴    
شرکت خودرو سازی بایک چین با حضور در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران که در محل نمایشگاه شهر آفتاب در حال برگزاری است از آغاز شراکت خود با دیار خودرو در ورود به بازار ایران خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۱۴    
مدیرعامل بانک سینا با اشاره به اقدامات زیرساختی در این بانک برای ارائه بهینه خدمات به هموطنان گفت: بانک سینا اقدامات قابل توجهی را در زمینه ایجاد و توسعه زیرساختها به ویژه در حوزه بانکداری بین الملل ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۸    
عضو کمیسیون انرژی مجلس،با اشاره به وضعیت پالایشگاه گاز بیدبلند2 خلیج فارس در شهرستان بهبهان،گفت: با حمایت وتامین مالی بانک پارسیان ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۸    
نماینده مردم تبریز گفت: بانک صنعت و معدن توانسته است گام های مثبتی را در راستای برقراری عدالت در تخصیص منابع به طرح ها و همین طور پشتیبانی از تولید در نقاط مختلف آذربایجان شرقی بردارد و به طور کلی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۵    
بانک ملت و گروه صنعتی گلرنگ با هدف تقویت همکاری و تعاملات فی مابین، تفاهمنامه امضا کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۵:۰۲    
در مهرماه سال 1396 درکل کشور بالغ بر 9.9 میلیون فقره چک به ارزشی حدود 615 هزار میلیارد ریال مبادله شد که از این تعداد، حدود 1.6 میلیون فقره چک به ارزشی حدود 131هزار میلیارد ریال برگشت داده شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۹    
اعتراضات و نگرانی های رانندگان خودروهای دیزلی درباره پایین بودن میزان سوخت اختصاصی به آنها سرانجام به تغییر نظر سازمان راهداری منجر شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۹    
روابط عمومی بانک مرکزی، بر اساس اخبار واصله مبنی بر فعالیت غیرمجاز تشکیلاتی موسوم به موسسه قرض الحسنه خاتم الانبیاء در برخی مناطق کشور و انتشار غیرقانونی اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری توسط موسسه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۶    
دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) به طور رسمی افتتاح شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۶    
در ادامه برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت چابهار در ایجاد ارتباط میان هند و آسیای میانه، سومین محموله گندم هند به مقصد هندوستان وارد این بندر ایرانی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۳    
مشاور مطالعات راهبردی اتاق تعاون ایران جریان اختصاصی سازی به جای خصوصی سازی و واگذاری بنگاههای زیان ده به مردم را دو اتفاق نامبارک در جریان خصوصی سازی عنوان کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۵۰    
نرخ تورم در دوازده ماه منتهی به آبان ماه 1396 نسبت به دوازده ماه منتهی به آبان ماه 1395 معادل 9.9 درصد است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۷    
نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر صنعت در نشست صبح امروز (یکشنبه) این فراکسیون ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۷    
در دومین روز معاملات بورس تهران در این هفته روند رشد قیمت سهم ها نسبت به روز گذشته کاهش یافت و شاخص کل با 186 واحد رشد از میانه کانال 90 هزار واحدی بالا رفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توئیتی از رفع انحصار ارائه خطوط ONU و PCM خبر داد؛ خطوطی که تا پیش از این فقط در انحصار شرکت مخابرات بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۴۱    
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: در مهرماه امسال روزانه به طور میانگین 196 میلیون مترمکعب گاز به نیروگاه ها تحویل داده شده اما گاز نیروگاه های مقیاس کوچک پس از پرداخت بدهی به شرکت ملی گاز وصل می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۸    
در بازار امروز - یکشنبه - سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 380 هزار تومان عرضه می شود و دلار آمریکا 4122 تومان قیمت دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۲    
یک کارشناس اقتصادی بیشترین حوادث ناشی از کار را مربوط به بخشهای صنعتی و معدنی دانست و گفت: بی توجهی به نکات ایمنی و عدم نظارت مناسب بر کارگاههای این بخش موجب وقوع حوادث تلخ و ناگوار می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۳۲    
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اگر در حوزه اقتصاد هر روز وضع بدتری نسبت به روز قبل داریم این است که به آرمان های انقلاب اسلامی در بخش اقتصاد عمل نمی شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۹    
پس از حراج سکه از سوی بانک کارگشایی به منظور ایجاد تعادل در بازار سکه، روند نزولی قیمت سکه ادامه دارد و مشاهدات حاکی از افزایش تقاضا در بازار است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۶    
پروژه های تولید برق و آب دوبی با استفاده از انرژی پاک به صرفه جویی حداکثر 19 میلیارد دلار (70 میلیارد درهم) در این امیرنشین منتهی خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۶    
بانک مرکزی با اعلام اینکه موسسه قرض الحسنه خاتم الانبیاء فاقد هر گونه مجوزی برای فعالیت از سوی این بانک است نسبت به سپرده گذاری و یا همکاری با آن هشدار داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۳    
معاون امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: بهبود محیط کسب و کار باید دغدغه جدی مدیران بالایی و میانی کشور باشد که به نظر می رسد تاکنون این اراده در بین مدیران میانی ایجاد نشده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که پرداخت طلب سپرده گذاران کاسپین تا سقف 200 میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته و سپرده افراد در سایر موسسات مالی تا 100 میلیون تومان پرداخت می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۰    
معاون نوآوری وزارت ارتباطات با اشاره به آسیب های رتبه بندی های دانشگاه ها گفت: برای رفع این امر نیاز است که اعتمادسازی کنیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۰    
چین سهمیه های واردات نفت بیشتری برای سال 2017 برای سه پالایشگاه مستقل صادر کرده که به 1.5 میلیون تن بالغ می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۷    
رییس مرکز توسعه دولت الکترونیک فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور از اعطای جایزه فناوری تحول آفرین به شرکت ها در همایش مدیران فناوری اطلاعات خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۴    
قائم مقام سایپا سیتروئن از عرضه سه خودرو جدید سیتروئن در ایران در طول دو سال آینده خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۴    
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی از طرح سوال خود از وزیر صنعت درباره قرارداد سرمایه گذاری شرکت رنو در ایران خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۱    
در حالی پرداخت وجوه سپرده گذاران سه تعاونی منحل شده افضل توس، وحدت و البرز ایرانیان به تازگی تا سقف 100 میلیون تومان افزایش یافته که قرار است از هفته آینده تمامی سپرده گذاران بیش از 100 میلیونی این ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۱۱    
مدیرعامل شرکت سایپا سیتروئن گفت: اولین محصول تولیدی این شرکت در ایران سیتروئن نیو C3 بوده که اردیبهشت ماه سال آینده به تولید خواهد رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۸    
رییس مجلس شورای اسلامی از جلسه غیرعلنی دو ساعته مجلس با مسئولان بانک مرکزی برای پیگیری وضعیت سپرده گذاران موسسات مالی و اعتباری خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۸    
رئیس مرکز تحقیقات علمی ایران با تأکید بر اینکه افول و ظهور بسیاری از شرکت ها وابسته به "داده" است، گفت: در کشورهای توسعه یافته از داده و دیتا در کاهش ریسک استفاده می کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۵    
جمعی از سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری کاسپین صبح امروز مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۵    
رییس اتاق بازرگانی استان یزد با اشاره به روابط دوستانه و تجاری ایران و قطر از ایجاد بازاری متناسب با تولیدات استان یزد در قطر خبر داد ولی در عین حال از عدم همکاری برخی از صنعتگران و کشاورزان یزدی در ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۴:۰۲    
بر اساس اعلام گمرک ایران، ورود مسافری گوشی تلفن همراه آیفون ایکس، ممنوع نیست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۹    
یک کارشناس حوزه بانکداری الکترونیک با اشاره به سازوکار تبادلی بیت کوین ها از غیرقابل متوقف بودن ادامه روند گسترش این پول الکترونیکی در کشورها خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۹    
در دنیای پیشرفته امروز که اینترنت جزء اصلی در زندگی روزمره انسان ها شده، ممکن است در صورت بی احتیاطی اطلاعات شخصی شما به دست افراد ناشناس بیافتد و از آن سوءاستفاده شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۹    
جلسه غیرعلنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس با حضور رئیس کل بانک مرکزی آغاز شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۶    
63 درصد نفت خام ایران در ماه گذشته مهمان بازارهای آسیایی و 37 درصد دیگر مهمان شرکت های اروپایی بوده است که در این میان چین بزرگ ترین مشتری آسیایی و شرکت های انگلیسی -هلندی شل، توتال فرانسه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۳    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: با توجه به حذف ارز مبادلاتی اختصاصی به ایرلاین ها این شرکت ها در نامه ای اعتراضی بازگشت دوباره این ارز را خواستار و پیگیر شده اند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۰    
از انفجار معدن زغال سنگ یورت آزادشهر گلستان که 13 اردیبهشت امسال رخ داد، بیش از 200 روز می گذرد ولی هنوز گزارش کمیته حقیقت یاب وزارت صنعت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۴۷    
طرح رجیستری موبایل و به زعم مسوولان بهترین راه برای مقابله با قاچاق گوشی، برای چندمین بار و البته توسط وزیر جوان ارتباطات کلید خورد اما در شرایطی که فاز اول آن موجب افزایش قیمت گوشی ها و اعتراض مصرف ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۸    
با اجرایی شدن مصوبه هیات وزیران مبنی بر ممنوعیت تولید موتورسیکلت های کاربراتوری از ابتدای سال جاری، در نیمه نخست سال 1395 حدود 48 هزار موتورسیکلت انژکتوری تولید شده ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۹    
رییس سابق سازمان نظام کاردانی استان تهران گفت: به عنوان کسی که 45 سال در این صنعت هستم و در نظام کاردانی بودم می گویم اقدامی در جهت اصلاح شیوه ساخت و ساز نشده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۳    
شرکت نوپای فاید لنشیا اکسی نخستین بازار بیمه نامه های قابل معامله د ر بازار جهان را راه اند ازی کرد .
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۷    
باتوجه به افزایش قیمت سکه طی روزهای اخیر و حبابی شد ن قیمت ها د ر این بازار، بانک مرکزی تصمیم گرفت با عرضه سکه از طریق بانک کارگشایی، قیمت ها را واقعی کند .
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۰:۱۵    
هیات تجاری و اقتصادی قطر به سرپرستی وزیر اقتصاد این کشور، روز گذشته میهمان متولیان صنعت، معدن و تجارت در ساختمان سمیه بودند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۹:۳۰    
نایب رییس اتاق اصناف فراهان در استان مرکزی گفت: ایجاد و تقویت واحدهای تولیدی گامی موثر در مسیر اقتصاد مقاومتی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۹:۰۰    
فاصله زیاد ی تا روز پنج شنبه 30نوامبر و برگزاری نشست 173ام سازمان کشورهای صاد رکنند ه نفت د ر وین وجود ند ارد .
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۸:۴۸    
یک مید ان گازی کوچک د ر کناره د ریای شمال د ر انگلیس می تواند آزمونی برای سنجش میزان جد یت سیاست خصمانه د ولت امریکا د ر قبال ایران باشد .
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۰۰:۴۸    
د ر مهرماه 96 بیش از یک میلیارد و 360میلیون تراکنش به مبلغ بیش از 143هزار میلیارد تومان انجام شد ه که رشد اسمی ارزش این تراکنش ها نسبت به مهر 95 نزد یک به 30د رصد و رشد حقیقی آن با کسر تورم معاد ل ...