پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۰:۵۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 5 مرداد 1398 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 31 فروردین 1398 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1398 اقتصادگردان 31 خرداد 1398 اقتصادگردان 1 تیر 1398 اقتصادگردان 1 شهریور 1398 اقتصادگردان 30 مهر 1398 اقتصادگردان 30 آبان 1398 اقتصادگردان 30 آذر 1398 اقتصادگردان 30 دی 1398 اقتصادگردان 30 بهمن 1398 اقتصادگردان 29 اسفند 1398 اقتصادگردان 1 مرداد 1398 اقتصادگردان 2 مرداد 1398 اقتصادگردان 3 مرداد 1398 اقتصادگردان 4 مرداد 1398 اقتصادگردان 5 مرداد 1398 اقتصادگردان 6 مرداد 1398 اقتصادگردان 7 مرداد 1398 اقتصادگردان 8 مرداد 1398 اقتصادگردان 9 مرداد 1398 اقتصادگردان 10 مرداد 1398 اقتصادگردان 11 مرداد 1398 اقتصادگردان 12 مرداد 1398 اقتصادگردان 13 مرداد 1398 اقتصادگردان 14 مرداد 1398 اقتصادگردان 15 مرداد 1398 اقتصادگردان 16 مرداد 1398 اقتصادگردان 17 مرداد 1398 اقتصادگردان 18 مرداد 1398 اقتصادگردان 19 مرداد 1398 اقتصادگردان 20 مرداد 1398 اقتصادگردان 21 مرداد 1398 اقتصادگردان 22 مرداد 1398 اقتصادگردان 23 مرداد 1398 اقتصادگردان 24 مرداد 1398 اقتصادگردان 25 مرداد 1398 اقتصادگردان 26 مرداد 1398 اقتصادگردان 27 مرداد 1398 اقتصادگردان 28 مرداد 1398 اقتصادگردان 29 مرداد 1398 اقتصادگردان 30 مرداد 1398 اقتصادگردان 31 مرداد 1398 
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۴:۳۷    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی آخرین اقدامات انجام شده در زمینه پرداخت خسارت به بخش کشاورزی استان های سیل زده را تشریح کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۲:۱۶    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: بیش از 40 هزار کارت سوخت مهاجر در این منطقه شناسایی و از طرح کدینگ خارج شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۱:۳۵    
پیش بینی های محقق نشدن فروش 1.5 میلیون بشکه نفت در روز که در بودجه تعیین شده بود، وجود دارد و سران سه قوه به اتفاق یکدیگر به دنبال راه حلی برای جبران این کسری هستند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۸:۵۹    
آموزش سواد مالی به عنوان یکی از نیازمندی های مهم عصر جدید، می تواند در سطحی بالاتر و متناسب با ارزش های جامعه اسلامی طراحی و پیاده سازی شود
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۵    
سید محمد پژمان، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه بافت های ناکارآمد در حریم شهرها در حال توسعه است، گفت: سالانه 250 هزار نفر به جمعیت این محدوده ها افزوده می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۵    
الهام فخاری، رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از انعقاد تفاهم نامه ای با سازمان نظام روانشناسی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۲    
سردار محمدرضا مهماندار، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت گفت: بعد از گذشت حدود یک ماه ترافیک داخل محدوده طرح کاهش (زوج و فرد سابق) نسبت به روزهای ابتدایی طرح جدید افزایش پیدا کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۰:۳۲    
دبیرانجمن شرکت های هواپیمایی از رایزنی با مقامات وزارت حج عربستان برای مشارکت سایر شرکت های هواپیمایی در پروازهای بازگشت حجاج خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۹:۲۱    
با ورود محصولات فولاد مبارکه به بورس، شاهد افزایش غیرمتعارف قیمت آنها و سخت تر شدن سطح دسترسی مصرف کنندگان این محصولات به مواد اولیه مورد نیاز خود بودیم ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۴۵    
قائم مقام بازرگانی وزارت صمت گفت: به کالاهایی که دلار 4200 تومانی می گیرند، به دلیل رانت و اختلاف قیمت، اجازه صادرات نمی دهیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۴۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حفظ تولید و اشتغال موجود با جدیت دنبال می شود، گفت: در این راستا از بانک ها می خواهیم هیچ واحد صنعتی را به تملک خود در نیاورند و مانع فعال بودن واحد نشوند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۴۲    
مدیرعامل فرابورس با اعلام اینکه تکنولوژی بلاک چین می تواند برای بازار سرمایه به همراه داشته باشد گفت: بلاک چین می تواند یکی از مهم ترین چالش های این بازار یعنی قراردادهای هوشمند را حل کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۹    
رییس اتاق بازرگانی بیان داشت: حرکت در مسیر رشد و توسعه از سوی کشورها دیگر امروزه انتخاب نیست، بلکه الزام به شمار می رود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۹    
معاون امور گمرکی گمرک ایران با اشاره به اینکه ضوابط انتخاب مسیر اظهارنامه نیاز به بازنگری دارد بیان داشت:ضوابط انتخاب مسیر اظهارنامه ها در گمرک باید پس از طرح در جلسات کارشناسی و کمیته ها بازنگری شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۹    
نشست ارائه پیش نویس قانون نظام آماری ایران با حضور رییس مرکز پژوهش ها و نمایندگان دستگاه های عضو شورای عالی آمار در مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۶    
تولید و عرضه 1.3 میلیون مسکن تا سال 1400، مسکن استیجاری و مسکن اقساطی کارکنان دولت از جمله برنامه هایی است که وزارت راه و شهرسازی در دستور کار دارد و وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده که خبرنگاران می ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۶    
حکم دادگاه عالی برزیل به شرکت پتروبراس برای تامین سوخت دو کشتی ایرانی که بیش از یک ماه به دلیل تحریم های آمریکا در آب های ساحلی این کشور آمریکای لاتین معطل مانده بودند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۳    
امروز بیشتر سهم های بزرگ در بازار سهام با کاهش قیمت روبرو شدند اما سهم های کوچک همچون قندی ها سعی کردند شاخص بورس را در سطح بالاتری قرار دهند؛ هرچند این شاخص در نهایت بیش از 589 واحد کاهش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۰    
دبیر انجمن قطعه سازان گفت: نمایشگاه ساخت داخل نمایشی از وفاق ملی بود اما در عین حال از شرکتهایی که بیشترین مصرف ارزی را دارند و با دهن کجی به سیاستهای وزیر صنعت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۰    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تشریح آخرین وضعیت دو کشتی متوقف شده ایرانی در بندر برزیل ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی انجمن قطعه سازان در رابطه با واگذاری سهام دولتی دو خودروساز بزرگ معتقد است که این واگذاری باید با دو شرط تجدید ارزیابی پیش از واگذاری سهام و اینکه در بهترین حالت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۷    
بر اساس نتایج پهنه بندی امروز مصرف برق کشور (شنبه 5 مرداد 98)، بجز کلانشهر مشهد که در محدوده زرد مصرف قرار دارد، وضعیت مصرف در تمامی استان ها و کلانشهرهای کشور متعادل و در محدوده سبز گزارش شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۷    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از تشکیل کارگروه حذف یارانه دهک های بالای درآمدی خبر داد و گفت: نرخ بیکاری در سه ماهه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۴    
بازار طلا و سکه هفته جاری را با رشد محسوس قیمت نسبت به هفته گذشته آغاز کرد؛ به طوریکه قیمت سکه طرح جدید و قدیم نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 100 هزار تومان افزایش داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۴    
بر اساس اعلام دولت از 15 روز دیگر سوخت گیری تنها با استفاده از کارت سوخت شخصی صورت می گیرد و افرادی که هنوز کارت سوخت دریافت نکرده اند باید نسبت به دریافت آن به طور جدی تری اقدام کنند و آن طور که ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است در اقتصاد ایران فعالیت های غیر مولد همواره سودآورتر بوده اند و با وجود تمام اقدامات هنوز این فعالیت ها به کار خود ادامه می دهند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۱    
به اعتقاد انجمن قطعه سازان، دو موضوع واگذاری سهام دولتی دو خودروساز بزرگ و برگشت شورای رقابت به بحث قیمت گذاری ها، از جمله مواردی است که باید به درستی و با تغییر ساختارها و فرمول ها انجام گیرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۱    
9 پرسنل کشتی باری شباهنگ که روز گذشته در سواحل جمهوری آذربایجان دچار سانحه شد، در سلامت کامل تا پایان امروز شنبه از مرز آستارا وارد ایران می شوند و در مورد نجات این کشتی یا مغروقه ماندنش ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۱۸    
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران معتقد است با وجود تمام صحبت هایی که درباره بهبود فضای کسب و کار می شود، جایگاه ایران در این شاخص جهانی همچنان افت می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۱۸    
مدیر عامل بانک رفاه گفت: بانک رفاه مهم ترین بانکی است که در حوزه سلامت کشور نقش آفرینی می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۱۵    
مدیرعامل بانک توسعه صادرات تاکید کرد: مراقبت از مشتریان در شرایط تحریم اهمیت ویژه ای دارد و به رغم تعامل خوب مشتریان با بانک، برخورد اداری صرف جوابگو نیست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۱۵    
بانک پاسارگاد به منظور رفاه حال مشتریان و در راستای ارایه خدمات معاملات برخط (Online Trading)، زمینه ارایه این خدمات را در شعبه بابل فراهم کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۱۲    
نسخه جدید موبایل بانک سرمایه با قابلیت ها و امکانات ویژه و به منظور پاسخگویی مطلوب تر به نیازهای مشتریان ارجمند روانه بازار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۱۲    
در دیدار رییس هیئت مدیره و مدیرعامل بازار متشکل ارزی با دکترهمتی، رییس کل بانک مرکزی آخرین اقدامات و تست های انجام گرفته در مورد عملیاتی کردن این بازار مرور شد
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۰۹    
روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی از نمایشگاه کتاب همکاران مولف این بانک بازدید کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۰۶    
روح اله خدارحمی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی در جمع کارکنان مدیریت و روسای شعب این بانک در استان چهار محال وبختیاری ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۰۳    
انجمن پالایشگاه های روغن سازی ایران، متشکل از کارخانجات اصلی تولید انواع روغن های خودرو و صنعتی در کشور که بیش از 90 درصد نیاز بازار داخلی به انواع محصولات روانکار را تامین می نماید ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۸:۰۰    
حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، با تعصبی خاص در خصوص بانک صحبت می کند، وقتی از تلاش بانک در رفع نیاز، افراد جامعه سخن می گوید غرور دلنشینی در کلامش مستتر می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۷:۵۷    
بانک ملی ایران در سه ماه نخست سال جاری بیش از هشت هزار وام قرض الحسنه به منظور رفع احتیاجات ضروری مشتریان از محل منابع قرض الحسنه خود پرداخت کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۷:۵۷    
بانک تجارت و شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه به منظور اعطای تسهیلات 240 میلیون ریالی خرید کالای داخلی در قالب طرح پیوند ایرانی تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۷:۵۴    
مقارن با هفته اهدای خون، مدیران و کارکنان ستادی و شعب بانک سینا نسبت به اهدای خون خود به نیازمندان اقدام کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۷:۵۱    
بانک اقتصادنوین در راستای ارتقای امنیت خدمات مبتنی بر کارت، سامانه تولید رمز یک بار مصرف "ارس" را معرفی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۷:۵۱    
شهردار تهران با اشاره به اهمیت نمایش زیبایی شهرها به عنوان مسئولیت اجتماعی سازمان ها، از اقدام بانک شهر در حمایت از برگزاری هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر قدردانی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۷:۴۸    
مدیرعامل بانک صنعت و معدن اعلام کرد: این بانک 41 هزار و 194 میلیارد ریال از سال 1392 تاکنون به 47 طرح تولیدی در استان آذربایجان شرقی اختصاص داده که اشتغال 2 هزار و 850 نفر را به دنبال خواهد داشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۷:۴۸    
دکتر حسین مهری تأکید کرد: تکیه براصول حاکمیت شرکتی، مدیریت دانش و انطباق با پیشرفت ها و تجربه های نوین همواره در مدیریت بانک صنعت و معدن و شرکت های زیرمجموعه مورد توجه قرار دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۷:۴۲    
بانک صادرات ایران در سه ماهه اول سال 98، قریب به 9 هزار فقره وام قرض الحسنه در بخش مسکن روستایی و اقشار ویژه پرداخت کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۷:۴۲    
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: رشد و توسعه کشور از مسیر حمایت از طرح های دانش بنیان و پشتیبانی از کارآفرینان خلاق و ایده های نو آنها می گذرد و بانک صادرات ایران آماده است از زمان تاسیس تا مرحله بهره ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۷:۰۶    
مدیرعامل بانک ملت اظهار داشت: ارزش بازار بانک ملت در بورس، با رشد 296 درصدی رو به رو شده که این رشد بیش از دو برابر رشد ارزش بازار بانک های بورسی است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۸    
رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که تاکنون گزارشی از قاچاق خاک نداشته ایم و همواره در این زمینه رصد و پایش می کنیم ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع گفت: قیمت محصولات گرمایشی در چند ماه اخیر به واسطه افزایش عرضه روند نزولی به خود گرفته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۵    
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از پیشرفت گازرسانی شهری و روستایی خبرداد و درباره گازرسانی به صنایع گفت: پرونده گازرسانی به بخش های صنعتی کشور تا پایان سال 99 بسته می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۵    
رئیس اتحادیه تهیه و توزیع کنندگان تجهیزات، لوازم پزشکی و آزمایشگاهی با بیان اینکه اتحادیه لیست دریافت کنندگان ارز دولتی برای واردات تجهیزات پزشکی را ندارد، گفت: افزایش قیمت کالا با افزایش نرخ دلار ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۲    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی گفت: بسیاری از اجناس در زمان رشد نرخ ارز با افزایش قیمت روبرو می شوند ...