پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۰۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 12 مرداد 1398 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 31 فروردین 1398 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1398 اقتصادگردان 31 خرداد 1398 اقتصادگردان 1 تیر 1398 اقتصادگردان 1 شهریور 1398 اقتصادگردان 30 مهر 1398 اقتصادگردان 30 آبان 1398 اقتصادگردان 30 آذر 1398 اقتصادگردان 30 دی 1398 اقتصادگردان 30 بهمن 1398 اقتصادگردان 29 اسفند 1398 اقتصادگردان 1 مرداد 1398 اقتصادگردان 2 مرداد 1398 اقتصادگردان 3 مرداد 1398 اقتصادگردان 4 مرداد 1398 اقتصادگردان 5 مرداد 1398 اقتصادگردان 6 مرداد 1398 اقتصادگردان 7 مرداد 1398 اقتصادگردان 8 مرداد 1398 اقتصادگردان 9 مرداد 1398 اقتصادگردان 10 مرداد 1398 اقتصادگردان 11 مرداد 1398 اقتصادگردان 12 مرداد 1398 اقتصادگردان 13 مرداد 1398 اقتصادگردان 14 مرداد 1398 اقتصادگردان 15 مرداد 1398 اقتصادگردان 16 مرداد 1398 اقتصادگردان 17 مرداد 1398 اقتصادگردان 18 مرداد 1398 اقتصادگردان 19 مرداد 1398 اقتصادگردان 20 مرداد 1398 اقتصادگردان 21 مرداد 1398 اقتصادگردان 22 مرداد 1398 اقتصادگردان 23 مرداد 1398 اقتصادگردان 24 مرداد 1398 اقتصادگردان 25 مرداد 1398 اقتصادگردان 26 مرداد 1398 اقتصادگردان 27 مرداد 1398 اقتصادگردان 28 مرداد 1398 اقتصادگردان 29 مرداد 1398 اقتصادگردان 30 مرداد 1398 اقتصادگردان 31 مرداد 1398 
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۲۱ - ۱۳:۰۴    
عضو هیات علمی گروه اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: از دیدگاه من به علت نبود سیاست و برنامه ریزی صحیح ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۲۳:۲۲    
مجموعه حرفه ای هتل پارسیان آزادی به موج حمایت از رویداد صنعت هتلداری پیوسته و می توان تبلیغات ویژه این رویداد را در تمام بخش های این مجموعه در قالب نمایش دیجیتالی مشاهده کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۲۳:۲۲    
مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از هوشمندسازی این مجموعه خبر داد و گفت: به زودی بسیاری از خدمات نمایشگاه شهر آفتاب به صورت دیجیتال به مجریان نمایشگاه ها عرضه می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۵:۱۰    
موسسه عالی آموزش بانکداری ایران، دوره مدیریت عالی بانک در سطح دکتری Doctorate of Bank Management (DBM) برگزار می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۵:۲۲    
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی در جلسه ای که با حضور تمامی اتحادیه های کشاورزی و روستایی کشور تشکیل شد گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۱:۴۸    
شهردار کلانشهر شهر شیراز با اشاره به نقش بانک شهر در فروش اوراق مشارکت خط 2 مترو این کلانشهر ،گفت: امیدواریم تا پایان امسال حفاری این خط پایان رسیده و در سال آینده فاز اول آن به بهره برداری برسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۲۱:۴۵    
مدیرعامل بانک ملت همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ازدواج، در یادداشتی، به نقش نظام بانکی در تسهیل ازدواج جوانان پرداخت و از عزم جدی این بانک در تسریع و تسهیل روزافزون ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۹:۵۱    
قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار به چهار میلیون و 175 هزار تومان رسیده و هر گرم طلای 18 عیار نیز 409 هزار و 900 تومان قیمت دارد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۹:۳۳    
با توجه به 8 سال تورم بالا، 5 سال رشد منفی اقتصادی، 5 سال رشد منفی مصرف بخش خصوصی و 6 سال رشد منفی سرمایه گذاری طی 10 سال اخیر ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۸:۴۵    
بیش از 70 کشور دنیا تاکنون برای مقابله با تورم یا بازگرداندن اعتماد به پول ملی اقدام به حذف صفر از پول های خود کرده اند
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۸:۲۴    
اصلاح روابط مالی میان دولت، بانک مرکزی، وزارت نفت و صندوق توسعه، نیاز به یک اصلاح ساختاری عظیم و دقیق با ملاحظه موازین اقتصاد سیاسی دارد
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۳۹    
رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با رای قاطع اعضای شرکت بیمه اتکایی آسیا (ایشین ری) به طور رسمی و به مدت دو سال کرسی نائب رییسی شرکت بیمه اتکایی آسیا را در اختیار گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۳۹    
تعداد 342میلیارد سهم و حق تقدم از ابتدای امسال تاکنون در مدت 85 روز معاملاتی، در بورس اوراق بهادار تهران معامله شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۳۶    
رییس جمهور در حکمی عباس عرب مازار را به عنوان عضو صاحب نظر اقتصادی در شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی منصوب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۳۶    
نایب رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت از انتشار سندی در حوزه بلاک چین و رمز ارزها در وزارت ارتباطات و تحویل آن به دولت خبر داد و گفت: نقش این وزارتخانه در زمینه بلاکچین صرفا هماهنگ سازی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۳۳    
رییس کل سازمان امور مالیاتی گفت: یکی از زمینه های مهم تحول نظام مالیاتی، اصلاح قوانین و مقررات است و سازمان مالیاتی از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نمی کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۳۳    
تشدید جنگ تجاری بین چین و آمریکا باعث سقوط سنگین شاخص های بورسی در قاره سبز شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۳۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، گوشی، تلفن همراه و لوازم جانبی با بیان اینکه هنوز قیمت تلفن همراه با کاهش قیمت ارز روند نزولی به خود نگرفته است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۳۰    
شاخص بورس روز جاری با رشد اندک 8 واحدی در پایان معاملات به 254 هزار و 453 واحد رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۲۷    
درپی تصویب لایحه حذف چهار صفر از پول ملی، یک کارشناس بازار سرمایه ضمن اعلام اینکه این اقدام تاثیری در بورس ندارد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۲۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: عملیات احداث 302 کیلومتر فیبر نوری در سطح آذربایجان شرقی برای رسیدن به شاخص 80 درصد پوشش روستاهای بالای 20 خانوار با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان آغاز می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۲۴    
مدیرکل استاندارد تهران با اعلام اجباری بودن استاندارد سیلندرهای گاز یک بار مصرف، گفت: بازرسان استاندارد سیلندرهای غیراستاندارد را در بازار تهران توقیف کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۲۴    
نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران انتظار دارند طلا در هفته جاری به روند صعودی ادامه دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۱۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی از افتتاح یازده بیمارستان در کشور تا پایان امسال خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۱۵    
هیات دولت ژاپن تصمیم گرفت کره جنوبی را از فهرست "کشورهای سفید" خارج کند که به معنای محدودیت های صادراتی بسیاری از کالاها از جمله محصولات نفتی به این کشور است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۱۲    
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران حذف چهار صفر از پول ملی را در شرایط کنونی کاری عجولانه دانست و گفت: دولت کارهای اقتصادی مهمتری نسبت به حذف صفر از پول ملی دارد که باید به آن بپردازد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۱۲    
رصد سیگنال های نفتکش ها در ماه گذشته نشان می دهد که عربستان سعودی با نادیده گرفتن بازار آمریکا، سهم بیشتری از نفت خود را به چین صادر می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۹    
بررسی تجربه تاریخی کشورهای مختلف در حذف صفر از پول ملی خود نشان می دهد چنین کاری برای موفقیت نیازمند پیش شرط های زیادی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۹    
قیمت ارز در نخستین روز ارز هفته جاری با افزایش نسبت به روز پنج شنبه هفته گذشته همراه بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۹    
معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، قیمت مرغ برای مصرف کننده 12 هزار و 900 تومان در سراسر کشور است و هیچ واحد صنفی و فروشگاهی حق عرضه مرغ با قیمت بالاتر ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۶    
وزیر ارتباطات با بیان این که راه حل آسیب های فضای مجازی را باید در خود فضای مجازی جست وجو کرد، گفت: شبکه های مجازی بهترین ابزار برای اصلاح الگوی رفتاری جامعه هستند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۶    
جهش قیمت ها در بازار اجاره، این بخش را نیز دچار کسادی کرد. واسطه های ملکی می گویند به دنبال افت 65 درصدی خرید و فروش مسکن ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۳    
فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با توسعه ظرفیت های ریلی و جاده ای می تواند به عنوان هاب لجستیک عمل کند؛ معاون وزیر راه و شهرسازی، این فرودگاه را نماد توسعه ملی می داند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۱۴:۰۳    
صبح امروز در سازمان توسعه تجارت یک تفاهمنامه همکاری میان این سازمان و سازمان امور سینمایی به امضا رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۸:۴۵    
روز پنج شنبه، پس از آنکه دونالد ترامپ، رییس جمهور امریکا اعلام کرد که تعرفه های جدیدی را بر کالاهای وارداتی از چین وضع خواهد کرد که از یکم سپتامبر آغاز خواهند شد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۸:۴۵    
چهارشنبه صبح آتش سوزی در پالایشگاهی در تگزاس متعلق به شرکت اکسون موبیل 66 نفر را راهی مراکز درمانی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۸:۳۹    
رسوب کالا در گمرکات و بنادر کشور را می توان نتیجه سیاست های ارزی سال گذشته سیاست گذار عنوان کرد که منجر به انگیزه بیشتر برای ثبت سفارش و واردات کالا شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۸:۳۹    
یک کارشناس صنعت خودرو کشور درباره واگذاری دو شرکت بزرگ خودروساز، گفت: در اوضاع و احوال فعلی که صنعت خودروسازی ایران امکان تعامل بین المللی ندارد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۸/۰۵/۱۲ - ۰۸:۲۷    
بازار مسکن در رکود تورمی عمیقی فرو رفته است، قیمت ها نسبت به سال گذشته رشد بیش از 100درصدی داشته و همگام با آن حجم معاملات هم بیش از 60 درصد کاهش یافته است ...