سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۱۸:۲۸May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 1 اسفند 1401 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 2 فروردین 1396 اقتصادگردان 29 اسفند 1397 اقتصادگردان 29 اسفند 1398 اقتصادگردان 7 فروردین 1399 اقتصادگردان 29 اسفند 1400 اقتصادگردان 31 فروردین 1401 اقتصادگردان 31 اردیبهشت 1401 اقتصادگردان 31 خرداد 1401 اقتصادگردان 31 تیر 1401 اقتصادگردان 31 مرداد 1401 اقتصادگردان 31 شهریور 1401 اقتصادگردان 30 مهر 1401 اقتصادگردان 30 آبان 1401 اقتصادگردان 30 آذر 1401 اقتصادگردان 1 دی 1401 اقتصادگردان 30 بهمن 1401 اقتصادگردان 1 اسفند 1401 اقتصادگردان 2 اسفند 1401 اقتصادگردان 3 اسفند 1401 اقتصادگردان 4 اسفند 1401 اقتصادگردان 5 اسفند 1401 اقتصادگردان 6 اسفند 1401 اقتصادگردان 7 اسفند 1401 اقتصادگردان 8 اسفند 1401 اقتصادگردان 9 اسفند 1401 اقتصادگردان 10 اسفند 1401 اقتصادگردان 11 اسفند 1401 اقتصادگردان 12 اسفند 1401 اقتصادگردان 13 اسفند 1401 اقتصادگردان 14 اسفند 1401 اقتصادگردان 15 اسفند 1401 اقتصادگردان 16 اسفند 1401 اقتصادگردان 17 اسفند 1401 اقتصادگردان 18 اسفند 1401 اقتصادگردان 19 اسفند 1401 اقتصادگردان 20 اسفند 1401 اقتصادگردان 21 اسفند 1401 اقتصادگردان 22 اسفند 1401 اقتصادگردان 23 اسفند 1401 اقتصادگردان 24 اسفند 1401 اقتصادگردان 25 اسفند 1401 اقتصادگردان 26 اسفند 1401 اقتصادگردان 27 اسفند 1401 اقتصادگردان 28 اسفند 1401 اقتصادگردان 29 اسفند 1401 
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۱۸:۴۲    
اتاق بازرگانی ایران در گزارشی به بررسی ابعاد مختلف مشکلات و نیازهای بخش صنعت ایران پرداخته و در قالب 10 پیشنهاد، خواسته در جریان نهایی شدن برنامه هفتم توسعه در دستور کار قرار بگیرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۱۳:۴۱    
روند صعودی بازار سرمایه همچنان ادامه دارد به طوری که هم شاخص کل بورس و هم شاخص کل فرابورس توانستند وارد کانال های جدید شوند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۱    
مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی و ضروری در ایام پایانی سال جاری و ماه مبارک رمضان خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۱    
در حالی که قرار بود گروه خودروسازی سایپا به مناسب مبعث رسول اکرم (ص)، از ساعت 10 صبح امروز (سه شنبه) طرح جدید پیش فروش یکساله برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران را اجرایی کند و متقاضیان عادی تا ساعت ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۶    
معاون فناوری های نوین با اشاره به اهمیت توسعه و رفع مشکلات نظام اعتبارسنجی در شبکه بانکی گفت: مهم ترین اولویت ما در سال 1402 در زمینه بانکداری نوین، اعتبارسنجی در بانک هاست.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۱    
قائم مقام بانک مرکزی گفت: در عصر حاضر نیازها تغییر کرده و به تبع آن باید محصولات جدید ارائه کنیم و پیشرفت دشمنان را هم در این عرصه و غرض آنها برای سواستفاده را در نظر داشته باشیم و نیز حکمرانی در ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۶    
ابوالفضل نجارزاده سرپرست بانک ملی ایران در بازدید از شعبه بانک ملی ایران در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) بر ارائه هر چه بهتر خدمات بانکی و ارزی به مسافران نوروزی تاکید کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۶    
با اعلان رسمی بانک مرکزی و آغاز رسمی فعالیت مرکز مبادله ارز و طلای ایران از دوم اسفندماه جاری،بانک ملی ایران آمادگی دارد تا نسبت به ایفای وظایف محوله به عنوان بانک عامل در این باره اقدام کند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۱    
بانک ملی ایران با فعالیت در امور عام المنفعه و مسئولیت های اجتماعی در سال های اخیر زمینه ساز توسعه و محرومیت زدایی در کشور شده است ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۶    
سرپرست بانک ملی ایران دستور استفاده از همه امکانات این بانک برای کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده از زلزله در شهرستان خوی را صادر کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۶    
44/50 درصد سهام شرکت پتروشیمی شازند که یکی از بزرگ ترین شرکت های تابعه بانک ملی ایران است، واگذار می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۶    
بانک ملی ایران با هدف حمایت از کالاهای مورد نیاز ساخت داخل و توسعه صنعت پتروشیمی در چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۶    
رویکرد حمایت از ایجاد فرصت های شغلی و کسب و کارهای خانگی برای اقشار ضعیف و گروه های هدف سازمان های حمایتی یکی از اولویت ها و سیاست های مهم بانک ملی ایران است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۱    
بانک کارآفرین به همراه شرکت های زیرمجموعه خود درنهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت شرکت کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۶    
گزارش های میدانی از بازار موبایل حاکی از این است که قیمت آیفون 13 به دلیل داشتن رجیستری و گارانتی از آیفون 14 گران تر شده و عده ای هم ترجیح می دهند با پول کمتر از آخرین تکنولوژی موجود استفاده کنند و ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۶    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که به زودی جلسه غیرعلنی برای بررسی افزایش قیمت ارز برگزار می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۶    
کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز به بررسی نوسانات قیمت ارز و سیاست های ارزی می پردازند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۶    
اخیرا خبرهایی مبنی بر فروش گوشت با قیمت هر کیلو 500 هزار تومان منتشر شده است. مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور می گوید که عکس منتشر شده در خصوص گوشت 500 هزار تومانی مربوط به گوشت قطعه بندی شده و ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۶    
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران می گوید قطعا توسعه روابط سیاسی و اقتصادی با چین به نفع اقتصاد ایران خواهد بود، هر چند برای به حداکثر رساندن منافع در این مسیر باید برخی مقدمات را فراهم کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۶    
رئیس کل بانک مرکزی با اعلام خبر افتتاح مرکز مبادله ارز و طلا در روز سه شنبه دوم اسفندماه گفت: نرخی که در مرکز مبادله ارز و طلا کشف و اعلام می شود نرخ مبنا و مرجع قیمت گذاری در بازار خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۱    
یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قیمت کالاهایی همچون ارز، گوشت، خودرو، میلگرد و مسکن سربه فلک کشیده است و دولتمردان باید فکری کنند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۴۱    
نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع کالاهای اساسی مردم با کالابرگ اقتصادی به جای یارانه نقدی، موجب حمایت از تولیدات کشاورزی و داخلی و حذف واسطه ها و دلالان می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۶    
بر اساس آخرین اطلاعیه مدیریت بازار متشکل معاملات ارزی ایران تا اطلاع ثانوی معاملات دلار و یورو در این بازار متوقف شده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۶    
شاخص های بورسی امروز به تصمیم راه اندازی مرکز مبادله ارزی از فردا چراغ سبز نشان دادند به طوریکه حذف فروش ارز به نرخ 28 هزار و 500 تومان برای شرکت ها باعث شد شاخص کل بورس بیش از 60 هزار واحد صعود کند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۱    
معاون صنایع دستی کشور از تخصیص تسهیلات 20 میلیون تومانی، به منظور افزایش تقاضا و تشویق خرید صنایع دستی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۱    
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید پاسخگوی وضعیت به وجود آمده در بحث نرخ ارز در کشور باشد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۱    
نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضروری است دولت و مجلس راهکارهای قانونی برای ساخت، انتشار ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۶    
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بالا رفتن روزانه قیمت ارز و اثر مخرب آن بر بازار مردم را شدیدا نگران کرده است گفت ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۶    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیریت فعلی تیم اقتصادی دولت هر هنری داشته پیاده کره و مردم هنرشان را دیده اند ، خواستار تغییر در تیم اقتصادی دولت شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۶    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بر لزوم بررسی لایحه دو فوریتی تجارت مرزنشینان در صحن علنی قبل از ورود مجلس به بودجه شد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۱    
رئیس کل بانک مرکزی از تعیین نرخ ارز و طلا بر اساس واقعیت های اقتصادی کشور با راه اندازی مرکز مبادله ارزی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۱    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی اعلام کرد که با توسعه خدمات مالی و بانکی الکترونیک و دیجیتال شفافیت بیشتری در این حوزه ایجاد می کنیم و جلوی برخی تخلفات ماننده پولشویی و غیره را خواهیم گرفت.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۶    
جمعی از نمایندگان مجلس و مدیران سازمان برنامه و بودجه از پروژه طراحی و ساخت قطار ملی مترو بازدید کردند و قول مساعدت به منظور همراهی برای عملیاتی شدن فرآیند تولید انبوه این دستاورد ملی دادند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۶    
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: طرح برخورد با گرانفروشی گوشت قرمز در سراسر کشور آغاز شده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۶    
درحالی که از روز گذشته شائبه حضور مدارس خیرساز در لیست مولدسازی اموال دولت بین برخی خیرین ایجاد شده است ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۶    
معاون بین الملل بانک مرکزی اعلام کرد که توافقات بانکی بین ایران و چین محرمانه است و با توجه به توافقاتی که بین ایران و روسیه در حوزه اتصال کانال مالی دو کشور رخ داده ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۱    
وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اخباری که اخیرا از قول نایب رئیس انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران مبنی بر توقف تولید پودر دستی منتشر شده ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۱    
به گفته جیک وویاستیک تاجر، بیت کوین (BTC) در آستانه حرکتی تهاجمی است. وی در یک توییت، حرکت های بالقوه بیت کوین را تجزیه و تحلیل و اشاره کرد که این ارز دیجیتال در حال وارد شدن به شکاف حجمی است و این ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۱    
مدیر بنادر و دریانوردی آبادان از الحاق چند فروند کشتی گردشگری در آبادان به ناوگان موجود تا قبل از پایان امسال خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۱    
دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: فعالان اقتصادی می توانند به منظور تنظیم بازار داخلی، نسبت به واردات گوشت قرمز و یا دام سبک اقدام کنند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۱    
بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار، مرکز مبادله ارز و طلای ایران از فردا ( دوم اسفند) فعالیت رسمی خود را در حوزه معاملات ارزی (اسکناس و حواله) آغاز می کند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۶    
قیمت طلا امروز (دوشنبه) به دلیل تقویت ارزش دلار و نگرانی از آمارهای اقتصادی اخیر ایالات متحده در مورد افزایش بیشتر نرخ بهره فدرال رزرو کاهش یافت.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۱    
دلار در روز دوشنبه (20 فوریه) با حمایت داده های قوی اقتصادی ایالات متحده صعود کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۶    
وزیر راه و شهرسازی از رفع خطر 200 نقطه حادثه خیز جاده ها تا پایان سال جاری خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۶    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: برخلاف رویه های گذشته، کنش و واکنش ها در بازار مسکن سرعت گرفته است و بازار مسکن سریع تر خود را با بازارهای موازی تنظیم می کند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۶    
درحالی که رئیس جمهور روز شنبه در دیدار رهبر انقلاب وعده داد دولت بدون تردید وضعیت تورمی را کنترل خواهد کرد، اطلاعات جدیدی از برنامه دولت برای اجرای این وعده به دست آمده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۶    
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی گوشت و نوسانات ارز تاکید کرد که امروز مردم چشم انتظار مجلس هستند و باید هرچه سریع تر جلسه غیرعلنی در این خصوص تشکیل شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۶    
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ضمن استماع گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اجرای آزمایشی طرح توزیع کالا برگ الکترونیک در شماری از استان های کشور ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۶    
مدیرعامل بورس انرژی جزئیات انتشار گواهی سپرده نفت خام و میعانات گازی را اعلام کرد.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۲۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بنده معتقدم که با اتخاذ سیاست های صحیح، بازار ارز قابل کنترل است اما اکنون دولت در حال طی کردن مسیری است که منجر به عدم کارایی در حوزه ارزی شده و به نوعی ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۱۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست تا به راه حل های زیرساختی و کوتاه مدت مدیریت بازار ارز که توسط مجلس ارائه شده است توجه ویژه داشته باشند.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۶    
یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 کل کشور گفت: از نظر بنده الزام افراد به استفاده از کارت سوخت شخصی، تخصیص منابعی برای بهینه سازی مصرف انرژی و اختصاص اعتباری برای بهینه سازی سیستم هوشمند سوخت رسانی ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۶    
طبق گفته مسوولان وزارت کار، قرار است طرح کالا برگ توسعه داده شود و در گام های بعدی این طرح از طریق فروشگاه های زنجیره ای به کل کشور تعمیم داده می شود.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۶    
طبق آمار گمرک، واردات انواع روغن خام کاهش قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته اما قیمت آن در بازارهای جهانی و البته ایران با افزایش مواجه شده است.
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۱    
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حقوق و دستمزد کارگران را شورایی متشکل از نمایندگان کارگر، کارفرما و دولت پیگیری و تعیین می کند ...
اقتصادگردان   ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ - ۱۰:۰۱    
عضو هیات مدیره کانون جایگاه داران سوخت کشور گفت: اعمال محدودیت در کارت های سوخت آزاد جایگاه ها مشکلات بسیاری را در بحث ترافیکی در جایگاه ها به وجود آورده و سوخت گیری را زمانبر کرده است.