سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۲:۳۸May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 19 اردیبهشت 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 2 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 3 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 4 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 5 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 6 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 7 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 8 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 9 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 10 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 11 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 12 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 13 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 14 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 15 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 16 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 17 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 18 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 19 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 20 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 21 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 22 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 23 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 24 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 25 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 26 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 27 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 28 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 29 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۲۲:۲۸    
مدیر کل امور مالی وزارت جهاد کشاورزی گفت: اطلاعات مربوط به حقوق، مزایا، رفاهی و پرداختی های مدیران و کارکنان وزارت جهاد کشاورزی بر روی سامانه سازمان امور اداری و استخدامی کشور قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۹:۴۲    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به برنامه ریزی برای رونق ظرفیت های خالی بنادر شمالی گفت: بنادر ایران در حاشیه خزر ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۱ - ۱۲:۱۱    
رئیس هیات عامل ایمیدرو از نهایی شدن طرح جامع زغالسنگ پس از بازنگری و بررسی های متعدد خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۲۲:۵۶    
نخستین سری از تانک های سبک T-70 با استفاده از موتور GAZ-202 در طرفین بدنه ساخته شدند. البته این مدل چینش حتی پیش از معرفی تانک های سری اول، مشکلی جدی محسوب می شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۹    
گوگل نسخه پری-وی-یوی اندروید پی / Android P را در ماه مارس رونمایی کرد اما دیروز در اولین روز کنفرانس جهانی توسعه دهندگان گوگل یا همان I/O ، آپدیت رسمی آن را عرضه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۹:۲۶    
درآمد کمپانی الکترونیک آرتس در فصل چهارم سال مالی خود به رقم 1.26 میلیارد دلار رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۸:۰۳    
هواپیمایی که کیم جونگ اون با آن به چین سفر کرد، به طور رسمی به نام "چامائی 1" شناخته می شود. این جت ساخت شوروی سابق دارای نام رسمی کره شمالی و پرچم این کشور است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۶:۳۰    
شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی بانک ملت از شرکت های زیرمجموعه مجموعه هولدینگ فناوری اطلاعات بانک ملت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۳۰    
بیت کوین تنها یکی از 1500 رمز ارز دیجیتالی موجود در بازار است که به تنهایی یک سوم از بازار رمز ارزهای دیجیتالی را تسخیر کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۴:۰۷    
یکی از مهم ترین موضوعاتی که هواداران فوتبال در روزهای منتهی به جام جهانی آن را دنبال می کنند، ورزشگاه هایی است که قرار است میزبان بازی های جذاب و هیجان انگیز فوتبال باشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۵۴    
بر اساس گزارش های منتشر شده، روز چهارشنبه برخی از کشورها از جمله کره جنوبی اعلام کردند که در پی کسب معافیت از تحریم های آمریکا در صورت خرید نفت ایران خواهند بود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۳:۳۰    
سازمان اداری و استخدامی کشور دستورالعمل شیوه بهره برداری از سامانه حقوق و مزایا برای تجمیع همه پرداخت ها به مقامات، روسا و مدیران همه دستگاه های اجرایی را به دستگاه های مشمول ابلاغ کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۱    
شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق، بر مبنای سال پایه 1390، در ساعات اوج بار، در سال 1396 برابر با 117.7 است که نسبت به سال قبل 5.2 درصد کاهش نشان داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۴    
بنابر اعلام رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارائه طرح ارزی 2فوریتی مجلس فعلاً منتفی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۹    
گاهی ممکن است در طول روز یا هفته احساس ناخوشایندی داشته باشید. احساس کنید کم آورده و انرژی لازم را ندارید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۷    
بانک ملت پرداخت آخرین مرحله سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس را آغاز کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۱۰:۱۲    
میانگین 24 ساعت گذشته کیفیت هوای تهران با شاخص 47 در شرایط پاک قرار دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۹    
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از استخدام 18 هزار نفر در دستگاه های دولتی خبر داد. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۳    
شاخص بورس تهران هم از 28 اسفند 1395 تا 28 اسفند 1396 با 19055 واحد افزایش به 24.6 درصد رشد رسیده است. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۳:۴۰    
تفاهمنامه همکاری شرکت های ایرانی و انگلیسی در زمینه پایانه های صادرات نفت بدون توجه به خروج آمریکا از توافق هسته ای برجام امضا شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۸    
بر اساس این دو مصوبه جدید مربوط به افزایش بازپرداخت تسهیلات مسکن 200 هزار تومان در ماه از مبلغ اقساط وام مسکن کم خواهد شد. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۳:۳۲    
هم اکنون پیام رسان های بومی توانسته اند روی دستگاه هفت میلیون و 500 هزار ایرانی نصب شوند. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۳:۰۴    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: آمریکا منزوی شده و این امکان برای آمریکا که اروپا با خودش همراه باشد نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۵۱    
عادل الجبیر، وزیرخارجه عربستان سعودی در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان آمریکا گفت اگر ایران به سراغ ساخت سلاح هسته ای برود عربستان هم در پی دستیابی به تسلیحات اتمی خواهد رفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۳۴    
ظریف در تماسهای تلفنی جداگانه همتایان بریتانیایی و فرانسوی بر ضرورت ارائه تضمین توسط دیگر طرفهای برجام برای دستیابی ایران به منافعش از این توافق تاکید کرد و توافق شد دیدارهای فشرده کارشناسی و در سطح ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۹    
رئیس شرکت دولتی نفت جمهوری آذربایجان - سوکار- گفت : کارهای مقدماتی برای توسعه میادین گازی 'امید ' ، 'آبشرون ' و ' قره باغ ' در دریای خزر شروع شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح دوفوریتی الزام دولت برای اجرای قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام در دستور کار مجلس قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۱۰    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز چهارشنبه گفت آمریکا مذاکره با کشورهای اروپایی درباره آنچه به ادعای وی رفتارهای مخرب ایران است را ادامه خواهد داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۲:۰۷    
مدیر واحد تجاری شرکت جی.سی ولوز اسپانیا که بیش از 20میلیون دلار در صنایع نفت و گاز ایران سرمایه گذاری کرده است، گفت: پس از توافق هسته ای ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۳    
رئیس کمیسیون اروپا با لحنی تند به تصمیم آمریکا برای خروج از برجام حمله کرد و گفت که این کشور با وحشی گری به روابط چندجانبه و همکاری های دوستانه پشت کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۹    
وزیر خزانه داری آمریکا:قرارداد 39 میلیارد دلاری بوئینگ و ایرباس با ایران که با هدف بازسازی ناوگان هوایی فرسوده این کشور منعقد شده بود با بازگشت تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایران در خطر لغو قرار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۶    
رییس جمهور نقض عهدهای مکرر آمریکا از ابتدای توافق مهم برجام را سرشکستگی تاریخی برای دولت این کشور برشمرد و تاکید کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۸    
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: محموله یک تن و 138کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان ماهشهر در جنوب خوزستان کشف و ضبط شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۸    
رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی تهدیدآمیز، گفت اگر ایران برنامه هسته ای خود را آغاز کند، با تبعات وخیمی مواجه می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۶    
انگورهای قرمز و بنفش حاوی مقادیر فراوان رزوراترول هستند که از خواص ضد التهابی قوی بهره می برد و می تواند از گسترش سلول های سرطانی در بدن جلوگیری کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۴    
مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، از دستگیری عامل اصلی قتل چهار زن کرمانشاهی که زمستان 96 در 'باغ فردوس' این شهر به قتل رسیدند، خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۴    
سکسکه می تواند نشانه ای از ابتلا به سرطان، از جمله مواردی که در مغز، معده، یا غدد لنفاوی شکل می گیرند، باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۱۳    
آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان روز چهارشنبه ضمن ابراز تاسف از تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای خروج از توافق هسته ای 1+5 با ایران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۹    
هیات دولت در جلسه امروز - چهارشنبه - خود ضمن بررسی شرایط کشور پس از خروج آمریکا از برجام تصمیمات لازم را به دستگاه ها ابلاغ کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۹    
کارلوس کی روش گفت: به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به خاطر اتفاقاتی که در برنامه آماده سازی این تیم ملی رخ می دهد بسیار نگرانم و این شرایط می تواند تاثیرات منفی زیادی روی بازیکنان داشته باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۵    
سرمربی پرسپولیس تاکید کرد که باشگاه پرسپولیس از هر عضوی با اهمیت تر است و بازیکنان باید از اصول باشگاه حمایت کرده و خود را با آن تطبیق دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۷    
شبکه خبری بلومبرگ روز چهارشنبه گزارش داد: مشتریان عمده نفت خام ایران برابر تحریم نفتی تهران از سوی آمریکا خواهند ایستاد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۷    
یک منبع نظامی عراقی به تشریح آخرین اخبار مربوط به سرکرده داعش و مکانی که وی در آن به سر می برد، پرداخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۳    
برخی نمایندگان شرکت های فرانسوی حاضر در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی ایران، خروج آمریکا از توافق هسته ای برجام را در تداوم همکاری با تهران بی تاثیر می دانند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۵۲    
به دنبال خروج آمریکا از برجام بازارهای جهانی واکنش های متفاوتی داشتند، بورس وال استریت آمریکا و ارزش سهام شرکت های اروپایی طرف قرارداد ایران به شدت فرو ریخت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۸    
دولت اردن بر خلاف عربستان و امارات که سریعا از خروج آمریکا از برجام استقبال کردند، بر همکاری و گفت وگوی ایران با همه طرف ها تأکید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۶    
سفیر بلغارستان در تهران که کشورش ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را بر عهده دارد، از آغاز گفت و گوی صنعتی اروپا با ایران در 10 روز آینده خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۴۲    
رییس شورای شهر تهران، اقدام دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا را در خروج از برجام، یک فضاسازی تبلیغاتی برای تحت تاثیر قرار دادن فضای داخل ایران دانست و ضمن دعوت از مردم و مسئولان به خویشتنداری ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۷    
بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به مسکو سفر کرده روز چهارشنبه در دیدار با ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه ادعاهای همیشگی درباره ایران را تکرار کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۶    
پس از این که رئیس جمهور ترامپ اعلام کرد آمریکا را از توافق هسته ای با ایران خارج می کند، روز چهارشنبه، سهام خودروسازی پی اس ای (پژو-سیتروئن-اوپل) و شرکت هواپیماسازی ایرباس، سقوط کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۳۰    
در حالی که شب گذشته ترامپ خروج از برجام را اعلام کرد، قیمت امروز طلای سیاه به بیشترین میزان سه و نیم سال گذشته رسید و بشکه ای 76.70 دلار معامله شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۶    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه سامانه بارشی تا روز یکشنبه به فعالیت می پردازد، گفت: طی ساعات آتی بارش شدید باران در تهران ادامه می یابد و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها دور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۰    
قطر در اولین واکنش به خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران (برجام) بر خلاف عربستان و امارات خواستار تشدید تحریم های ایران نشد و اعلام کرد که اولویت منطقه باید خلع سلاح اتمی و عدم رقابت تسلیحات اتمی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۹    
وزیر دفاع آمریکا می گوید با وجود خروج این کشور از برجام، واشنگتن به همکاری با متحدان و شرکایش برای مقابله با ایران ادامه می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۶    
رئیس پلیس پایتخت از اجرای طرح دستگیری سوداگران ارز پس از اظهارات شب گذشته رئیس جمهور آمریکا خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۱۱    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از احضار عاملان ایجاد رعب و وحشت برای مردم در پردیس سینمایی کورش خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۲۰:۰۲    
حقوق ورودی 5 درصدی برای واردات تخم مرغ خوراکی به گمرکات سراسر کشور ابلاغ شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۵    
وزیر آموزش و پرورش از پیش بینی کمبود 80 هزار معلم در مهر 97 خبرداد و گفت: تا 4 سال آینده با کمبود 350 هزار معلم مواجهیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۲    
ترامپ در توئیتر اعلام کرد: پمپئو به همراه با 3 تبعه آمریکایی آزاد شده در راه بازگشت به آمریکا هستند. محل و زمان دیدارم با رهبر کره شمالی تعیین شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۳    
وزیر امور خارجه انگلیس روز چهارشنبه طی سخنانی در مجلس عوام ضمن ابراز تأسف از تصمیم رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر خروج از برجام و اعمال مجدد تحریم ها علیه ایران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۷    
مرکز ماهر از مشاهده و رصد باج افزار آیرون (Iron) در فضای سایبری خبر داد که پس از رمزگذاری فایل ها، از قربانیان تقاضای بیت کوین می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۴    
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت:توسعه دولت الکترونیک، شفاف سازی و سلامت فرایندها در امور اراضی را تسهیل می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۹:۰۲    
رئیس انجمن علوم باغبانی ایران گفت: صادرات محصولات باغی مهمترین جایگزین نفت در کشور برای ارز آوری و همچنین ایفای نقش در عرصه سلامت است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۸    
معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بهترین راه جبران خسارت های وارد شده به کشاورزان، عضویت آنان در صندوق بیمه کشاورزی و استفاده از اعتبارات آن در زمان وقوع حادثه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۳    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به صحت نداشتن وجود بیماری تب کریمه کنگو در پنج استان شرقی کشور گفت: طبق آزمایشات انجام شده و گزارش ها، وجود بیماری تب کریمه کنگو در پنج استان مشکوک کشور صحت ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۵۰    
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور با بیان اینکه ریسک در بخش کشاورزی بیش از بخش بازرگانی و صنعت است، گفت: سالانه 90 درصد از بیمه گذاران بخش کشاورزی دچار خسارت می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۴۷    
مدیرکل میوه های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی گفت: سرمای بهاری امسال موجب نابودی بیش از سه میلیون تن میوه در 656 هزار هکتار از باغ های کشور شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۴۴    
رییس صندوق توسعه ملی گفت که از ابتدای ایجاد صندوق توسعه ملی تا کنون حدود 13 میلیارد دلار برای توسعه زیرساخت ها در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۹    
تمرین مشترک امداد و نجات دریایی با مشارکت نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران، دریابانی و اداره بنادر و دریانوردی با نیروی دریایی ارتش عمان و با حضور سردار سرتیپ پاسدار قدیر نظامی(معاون بین المللی ستاد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۱    
رییس کل بانک مرکزی با بیان اینکه حجم تسهیلات پرداختی به بخش کشاورزی در سال1396 معادل 492.9 هزار میلیارد ریال بوده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۰    
نتانیاهو در سفر امروز خود در مراسم هفتاد و سومین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم در مسکو حضور یافته است. او در مسکو به همراه پوتین مراسم رژه در میدان سرخ مسکو را تماشا کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۲    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه تجار و فعالان کسب وکار نباید نگران شرایط آینده کشور باشند، گفت: تصمیم ترامپ نمی تواند اقتصاد را لرزان کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۰۵    
رئیس جمهور روسیه در نشست با اعضای شورای امنیت این کشور، خروج آمریکا از توافق هسته ای ایران را مایه نگرانی عمیق عنوان کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۸:۰۱    
یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه در بیانیه ای تاکید کرد که این آژانس اجرای تعهدات مرتبط با موضوع هسته ای ایران در توافق برجام را تائید می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۵۳    
در شرایط فعلی، زمینه توسعه و چرخش استارتاپ ها بین ایران و سوئیس فراهم شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۴    
امروز مجموع تالارهای مختلف بورس کالای ایران، ارزشی حدود 278 میلیارد تومان داشتند. در این بین با ارزشترین محصول به شمش بلوم فولاد خوزستان به میزان 72 میلیارد تومان تعلق گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۲    
پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: اولین جشنواره باشگاه مشتریان بانک سپه با عنوان رویاتو چک کن که پیش از این قرار بود تا پایان اردیبهشت ماه ادامه داشته باشد تا پایان شهریور ماه سال جاری تمدید شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۲۱    
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۶    
شرکت آسانبر بهران جهت تکمیل کادر خود در استان تهران،واقع در شهرک صنعتی پرند از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۲    
یک شرکت معتبر بازرگانی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۱    
سخنگوی اورژانس کشور از کشته و زخمی شدن22 نفر بر اثر واژگون شدن اتوبوس حامل دانش آموزان دختر زاهدانی در کلات خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۹    
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۶    
اقتصاد آنلاین - بهروز طاهری : آنچه در زیر می آید جدول روز قیمت روز انواع دوچرخه سایز بزرگ در سطح بازار است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۶    
شرکت MTN اعلام کرد که با خروج آمریکا از توافق هسته ای چندجانبه با محدودیت ارزی مواجه خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۷:۰۶    
آکادمی زبان ESL جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۸    
پس از برجام امیدها به رشد و توسعه اقتصادی در بخش های مختلف افزایش یافت . اقتصاد کشاورزی نیز از این موضوع مستثنی نبود و توفیقات برجام برای این بخش قابل لمس است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۵۰    
گوگل ساعاتی پیش از آخرین دستاوردهای خود در مراسم Google I/O 2018 پرده برداشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۷    
بروکسل تاکید کرد که اتحادیه اروپا با وجود اقدام آمریکا مبنی بر خروج از برجام به این توافق پایبند است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۳    
رییس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه هیچ نگرانی از تامین ارز متقاضیان وجود ندارد، گفت: از ابتدای فعالیت سامانه نیما در 22 فرودین ماه امسال برای تامین مالی تجارت خارجی کشور تا 18 اردیبهشت ماه بیش از ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۴۳    
زمین لرزه ای به بزرگی 6.2 ریشتر پایتخت افغانستان را لرزاند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گفت وگوی ایران با سایر اعضای حاضر در توافق هسته ای اقدامی خوب و نوعی اتمام حجت است، گفت: البته این گفت وگوها باید مهلت داشته باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۷    
فراکسیون امید مجلس با انتشار بیانیه ای در مورد خروج آمریکا از برجام، خواستار تعامل دولت با طرف های دیگر برجام برای صیانت از منافع ملت ایران شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۷    
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خروج آمریکا از برجام با بیان اینکه با این اقدام خط بطلانی بر اعتماد به این کشور کشیده شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۷    
دوست گرانقدر جناب نصرتی، در سرمقاله امروز دنیای اقتصاد پیشنهاداتی برای ادامه برجام با اروپا داده اند که رئوس آن إیجاد یک صندوق جبران خسارت توسط اروپایی ها و ورود بانکهای توسعه ای اروپایی با ژنتیک ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۵    
لحظاتی پس از خروج ترامپ از برجام اسرائیل حمله موشکی به سمت سوریه انجام داد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۵    
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس یادآوری کرد: توتال فرانسه در بخش های طراحی و برگزاری مناقصات 90 میلیون سرمایه گذای کرده است و پس از خروج آمریکا از برجام ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۶    
شاهدان عینی از شنیدن شدن صدای حداقل چهار انفجار در آسمان پایتخت عربستان سعودی و منابع یمنی از هدف قرار گرفتن اهداف اقتصادی سعودی در ریاض خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل دفتر هماهنگی استان های گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: در سال گذشته در مجموع 132 میلیون تن کالای غیرنفتی به ارزش 46 میلیارد دلار به خارج کشور صادر شد که نسبت به سال 1395 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۸    
نشریه آمریکایی فارن پالیسی در گزارشی نوشت: با خروج آمریکا از برجام دونالد ترامپ اعلام کرد که تحریم های تازه اقتصادی بویژه در زمینه صنعت نفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۶    
بورس تهران برخلاف پیش بینی ها اولین روز بدون برجام خود را مثبت پشت سر گذاشت. در این بین اما تقابل شاخص ها بسیار قابل توجه بود. شاخص کل در حالی با رشد 0 ...