پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۹:۴۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد پرس 3 اسفند 1393 - eghtesadpress.ir

اقتصاد پرس 30 دی 1393 اقتصاد پرس 30 بهمن 1393 اقتصاد پرس 1 اسفند 1393 اقتصاد پرس 2 اسفند 1393 اقتصاد پرس 3 اسفند 1393 اقتصاد پرس 4 اسفند 1393 اقتصاد پرس 5 اسفند 1393 اقتصاد پرس 6 اسفند 1393 اقتصاد پرس 7 اسفند 1393 اقتصاد پرس 10 اسفند 1393 اقتصاد پرس 11 اسفند 1393 اقتصاد پرس 12 اسفند 1393 اقتصاد پرس 13 اسفند 1393 اقتصاد پرس 14 اسفند 1393 اقتصاد پرس 15 اسفند 1393 اقتصاد پرس 16 اسفند 1393 اقتصاد پرس 17 اسفند 1393 اقتصاد پرس 18 اسفند 1393 اقتصاد پرس 19 اسفند 1393 اقتصاد پرس 20 اسفند 1393 اقتصاد پرس 21 اسفند 1393 اقتصاد پرس 22 اسفند 1393 اقتصاد پرس 23 اسفند 1393 اقتصاد پرس 24 اسفند 1393 اقتصاد پرس 25 اسفند 1393 اقتصاد پرس 26 اسفند 1393 اقتصاد پرس 27 اسفند 1393 اقتصاد پرس 28 اسفند 1393 اقتصاد پرس 29 اسفند 1393 
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۲    
غلامعلی جعفرزاده تاکید کرد: نباید فراموش کنیم که در هدفمندی یارانه ها باید از خانواده هایی که مشکل معیشتی دارند حمایت شود ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۷    
قیمت روز انواع سواری در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۴    
زمانی که از وضعیت چاقی و اضافه وزن خود آزرده خاطر هستید به انواع و اقسام روش های نادرست رو می آوردید که گاه نتیجه معکوس می دهد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۴    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 147 واحد کاهش به 64 هزار و 719 واحد رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۸    
اظهارات رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم در مورد قطع سهمیه آرد یارانه ای تمام نان فانتزیها از ابتدای اسفند، جزییات جریمه معافیت مشمولان وظیفه عمومی غایب در لایحه بودجه سال 94 ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۵    
شاهتره گیاهی است یکساله و علفی که برگ های آن به رنگ سبز غبارآلود و کوچک و بریده بریده و نواری که گل های آن نامنظم به رنگ سفید و به صورت خوشه ای و نوعی به رنگ بنفش مایل به قرمز است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۶    
چهره اش ب ام و سری یک را به یاد می آورد. چهره ای زیبا به همراه استایلی خوب و جوان پسند. خودروهایی زیبا و البته با امکانات زیاد که این روزها نه تنها در ایران بلکه در بازارهای دیگر نیز با موفقیت همراه ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۶    
دور تازه مذاکرات ایران و آمریکا در موضوع هسته ای با اتفاقاتی تازه و البته پیش بینی نشده همراه شده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۵۳    
ایسنا نوشت:
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۷    
نایمخن با برتری برابر آچیلس موقعیت خود را در صدر جدول لیگ دسته 2 هلند استحکام بخشید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش در بیشتر نقاط کشور طی 24 ساعت آینده گفت: فردا تهران کمی سردتر می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۱    
در بازار امروز - یکشنبه - سکه تمام به قیمت 975 هزار تومان داد و ستد می شود که نسبت به روز گذشته اندکی کاهش دارد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۷    
تمشک طلایی به سنت هر ساله یک روز پیش از اسکار برندگان خودش را معرفی کرد. این جایزه هرساله به بدترین های سینمای آمریکا اهدا می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۱    
جدیدترین گوشی هوشمند اچ تی سی تحت نام غیررسمی هیما( Hima ) و با نام رسمی One M9 به زودی راهی بازار می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۲۱    
بورس تهران در معاملات امروز روند منفی به خود گرفت و در کانال 64 هزار واحد ماندگار شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۹    
پورشه 911 کاررا، گران ترین محصول پورشه با قیمت یک میلیارد و 480 میلیون تومان در بازار ایران موجود است و بعد از آن پورشه پانامرا توربو و پورشه کاین توربو در صدر جدول قرار دارند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۶    
قیمت فلش مموری سیلیکون پاور Helios 101 ظرفیت 4 گیگابایتی 12 هزار تومان است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۳    
مرحوم سیدصادق طباطبایی در جلد اول از کتاب خاطرات سیاسی - اجتماعی خود ماجرای عکس مشهوری را که 40 سال قبل از امام گرفت، روایت کرده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۳    
بازیکن تیم فوتبال نفت تهران به یک تیم چینی پیوست.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۴    
اگر تمایل دارید کسب وکار شما توسعه یابد، دیر یا زود این توصیه را خواهید شنید که آنقدر در عمق کار فرو نروید که نتوانید از بیرون بر آن اشراف داشته باشید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۱    
گروه تروریستی داعش 8 هزار کتاب کمیاب و اثر خطی را در شهر موصل به آتش کشید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۱    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دولت اجازه دادند تا تمامی مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیش از هشت سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت، معاف کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۸    
کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت گفت: در آجیل کهنه سمی به نام آفلاتوکسین وجود دارد و به همین علت توصیه می شود افراد پیش از خرید آجیل از تازه بودن آن اطمینان حاصل کرده و خرید خود را از مراکز ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۸    
با اپلیکیشن اندرویدی و تحت وب تاکسی آنلاین، کاربران می توانند در خانه یا خیابان، از طریق اینترنت با یک سفارش آنلاین تاکسی بگیرند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 1500 تعرفه اصلاحی واردات این هفته به دولت تقدیم می شود که با تصمیم دولت از ابتدای سال آینده اعمال شود و در مواردی که تعرفه بدون علت بالا بود آن را تعدیل کردیم.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۱    
آیا کمبود یک اسکنر را در بین وسایل خود احساس می کنید؟ با نصب برنامه Camscanner روی اسمارت فون خود می توانید از اسکنر متفاوتی برخوردار شوید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۱    
تحلیلگر آمریکایی در یاداشتی پیرامون مذاکرات هسته ای ایران، کشمکش اوباما و نتانیاهو را استراتژی کاخ سفید برای گرفتن امتیازات بیشتر هسته ای دانست.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۱    
نام قیمت (تومان) توضیحات اجاق گاز بوش مدل HGG 24W255M 2.148.000 فندک الکتریکی سیستم امنیتی شعله درب شیشه ای فر جادار و بزرگ ارتفاع قابل تنظیم ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۶    
به گزارش اقتصاد پرس ، مدیر کل دفتر میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری وزارت جهاد کشاورزی از مناسب بودن تولید و ذخایر انواع میوه برای شب عید خبر داد و گفت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۷    
هر چند فاز سوم قانون هدفمندی یارانه ها هنوز آغاز نشده اما مجلس با موافقت با پیشنهادهای دولت پس از افزایش قیمت آب، بنزین و گازوئیل، یک بند جدید هزینه ساز هم به قبوض گاز و برق برای سال 94 اضافه کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۲    
وزیر کشور در اجلاس اقتصاد مقاومتی از برنامه این وزارتخانه برای تشکیل کمیته های مشترک و دائمی میان استان های مرزی و کشورهای همسایه به منظور تقویت و تحکیم روابط در مناطق مرزی خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۹    
در حالی به ایام نوروز نزدیک می شویم که استان ایلام با طبیعت بی نظیرش به عنوان ارزان ترین استان کشور برای مسافرتهای نوروزی از هم اکنون آماده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۶    
مدل کیف های سامسونت در طول سالیان سال تغییر زیادی نکرده است اما با پیشرفت تکنولوژی شاید زمان آن رسیده است که دیگر به نمونه های جدید این نوع کیف ها بیاندیشیم ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۰۲    
منبع : اقتصاد آنلاین
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۴    
کارشناسان تغذیه و سلامت همواره توصیه می کنند که برای داشتن زندگی سالم تر، افزودن سبزیجات به رژیم غذایی روزانه ضروری است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۴    
به گزارش اقتصاد پرس ، عناوین مهمترین خبرهای جهان از شب گذشته تاکنون به نقل از رسانه های خارجی به شرح زیر است. ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۱    
سید محمد بیاتیان گفت: بخش خصوصی علاقه ای ندارد که وارد بخش معدن شود و نمی توان آنها را با تهدید به این سمت سوق داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۱    
طاهر موسوی فعال بازار پوشاک از افزایش کیفیت برخی از محصولات ساخت داخل طی چند سال اخیر خبر داد .
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۱    
محسن علیپور کارشناس صنایع غذایی در گفتگو با اقتصادپرس از ضرورت تغییر رویکردهای اجرایی صنعت کشاورزی سخن گفت .
اقتصاد پرس   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۵۱    
مرلین سیلوویک کارشناس ارشد اقتصاد سیاسی در گفتگویی اینترنتی با اقتصاد پرس از سیاست مشترک کلینتون و بوش در مهار برنامه هسته ای کشورمان با استفاده از ابزار تحریمی بیشتر سخن گفت .