جمعه ۰۸ تیرساعت ۰۶:۴۵Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد پرس 12 آذر 1394 - eghtesadpress.ir

اقتصاد پرس 29 اسفند 1393 اقتصاد پرس 31 فروردین 1394 اقتصاد پرس 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد پرس 31 خرداد 1394 اقتصاد پرس 31 تیر 1394 اقتصاد پرس 31 مرداد 1394 اقتصاد پرس 31 شهریور 1394 اقتصاد پرس 30 مهر 1394 اقتصاد پرس 30 آبان 1394 اقتصاد پرس 30 دی 1394 اقتصاد پرس 29 بهمن 1394 اقتصاد پرس 27 اسفند 1394 اقتصاد پرس 1 آذر 1394 اقتصاد پرس 2 آذر 1394 اقتصاد پرس 3 آذر 1394 اقتصاد پرس 4 آذر 1394 اقتصاد پرس 5 آذر 1394 اقتصاد پرس 7 آذر 1394 اقتصاد پرس 8 آذر 1394 اقتصاد پرس 9 آذر 1394 اقتصاد پرس 10 آذر 1394 اقتصاد پرس 12 آذر 1394 اقتصاد پرس 14 آذر 1394 اقتصاد پرس 15 آذر 1394 اقتصاد پرس 16 آذر 1394 اقتصاد پرس 17 آذر 1394 اقتصاد پرس 18 آذر 1394 اقتصاد پرس 22 آذر 1394 اقتصاد پرس 23 آذر 1394 اقتصاد پرس 24 آذر 1394 اقتصاد پرس 25 آذر 1394 اقتصاد پرس 26 آذر 1394 اقتصاد پرس 28 آذر 1394 اقتصاد پرس 29 آذر 1394 اقتصاد پرس 30 آذر 1394 
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۶    
قیمت هر سکه امروز در بازار تهران 914 هزار تومان است و هر دلار آمریکا نیز 3655 تومان معامله می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۶    
درادامه سفر منطقه ای مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه به آمریکای جنوبی، وی روز چهارشنبه با دیگو آئولستیا والنسیا وزیر تجارت خارجی اکوادور دیدار و گفت و گو کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۳    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه بلیت 400 هزار تومانی تهران - مشهد پس لرزه آزادسازی قیمت ها نیست، گفت: شرکت های هواپیمایی بر اساس برند ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۳    
یک نماینده ارشد اوپک که خواست نامش برده نشود، روز چهارشنبه کاهش تولید سازمان کشورهای صادرکننده نفت را در نشست هفته جاری با توجه به عدم آمادگی تولید کنندگان غیر عضو برای کاهش عرضه نفت، غیر ممکن دانست.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۳    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد: روسیه مذاکرات طرح گاز با ترکیه را به حالت تعلیق درآورد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۰    
مشاور رسانه ای صندوق بیمه محصولات کشاورزی درباره میزان غرامت پرداختی به کشاورزان خسارت دیده در سطح کشور در سال جاری توسط این صندوق گفت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۰    
قیمت روز پرفروش ترین انواع تلویزیون LED در سطح بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۵۰    
مدیر امور اوپک و روابط با مجامع انرژی ایران گفت: بعید است در شرایط کنونی بین المللی میان ایران و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۷    
قیمت مواد سوختی چون پطرول و دیزل در کشور به خصوص در ولایت هرات کاهش خواهد یافت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۴    
وزیر نفت ایران گفت: افزایش تولید نفت خام و بازگشت به بازارهای جهانی پس از لغو تحریمها، حق قانونی ایران است ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۴۱    
دبیر انجمن صنفی کارفرمایی صنعتنرخ خوراک پتروشیمی چه زمانی مشخص می شود؟ پتروشیمی: متاسفانه با وجود پیگیری ها هنوز نرخ خوراک پتروشیمی به سرانجام نرسیده و سرنوشت آن به امروز و فردا کردن مسولان گره خورده ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۸    
عضو هیات مدیره کانون سراسری انبوه سازان با بیان این که کاهش الگوی مسکن به 75 متر نتایج خوبی را در پی داشت، گفت: برای نزدیک شدن قیمت مسکن به توان متقاضیان، این متراژ حتی می تواند کمتر شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۸    
پاکستان به عنوان کشوری پرجمعیت، درحال توسعه و نسبتا صنعتی، به شدت با بحران کمبود انرژی مواجه است و از این رهگذر، هر از گاهی گزینه های جدیدی برای تامین انرژی، به ویژه گاز مورد نیاز این کشور ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۸    
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان گل گفت: : این گلها قاچاق نیست اگر هم از طریق قاچاق به کشور وارد شده باشد بنده به عنوان مجری از آن بی اطلاع هستم.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۵    
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از افزایش قیمت گوجه فرنگی، خیار و پیاز در روزهای اخیر خبرداد و گفت: هم اکنون به دلیل تغییر فصل و تاخیر در عرضه گوجه فرنگی استان های جنوبی ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۵    
مدیرکل مراقبت پرواز شرکت فرودگاه های کشور از آمادگی بخش مراقبت پرواز و کنترلرهای ترافیک هوایی مرکز کنترل خبر داد و گفت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۵    
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی گفت: با بهره برداری از فاز 12پارس جنوبی، ظرفیت تولید و صادرات در سال جاری به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۲    
اخبار رسیده حکایت از آن دارد که دفن محصولات کشاورزی مازاد، آن هم در شرایطی که برای تهیه این محصولات مقادیر زیادی از منابع آبی و دیگر تسهیلات صرف می شوند، امری مرسوم به حساب می آید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۲    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: هیچ یک از شرکت های هواپیمایی هنوز قیمت بلیت پروازهای خود را افزایش نداده اند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۵    
مانده تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در نیمه اول امسال با رشد حدود پنج درصدی به بیش از 653 هزار میلیارد تومان رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۵    
ادامه روند محتاطانه و کسالت آور بازار سرمایه در روزهای اخیر موجب شد تا شاخص بورس تهران به روزهای ابتدایی سال برسد و بازدهی صفر درصدی را به ثبت برساند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۵    
عضو حزب جمهوری خواه خلق ترکیه گفت:ترکیه از مشاجره با روسیه 20 میلیارد دلار معادل سه درصد تولید ناخالص داخلی این کشور ضرر می بیند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۵    
دلار آمریکا که در مقایسه با قیمت اواسط هفته جاری با ثبات نسبی همراه شده در بازار امروز - پنجشنبه - 3662 تومان فروخته می شود و سکه تمام طرح جدید 910 هزار تومان عرضه می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۵    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو از ابلاغ تعرفه جدید خرید تضمیمی برق از نیروگاه های بادی و خورشیدی به منظور جذب سرمایه گذاران بیشتر خبر داد و گفت: ایران روی کمربند خورشیدی جهان قرار گرفته است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۵    
سازمان هواپیمایی کشوری دلیل جاماندن 6 مسافر از پرواز نجف - تهران را اعلام کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۵    
رئیس جمهوری ونزوئلا اعلام کرد که این کشور در نشست روز جمعه (13 آذرماه) اوپک در وین، بار دیگر خواستار کاهش سقف تولید نفت اوپک با هدف بهبود قیمتهای جهانی نفت خام می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۵    
رئیس جمهور قزاقستان دستور ساماندهی و تدوین برنامه خصوصی سازی را به منظور توسعه اقتصادی در این کشور صادر کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۵    
خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه در گزارشی از سنگاپور اعلام کرد که قیمت نفت خام آسیا قبل از نشست جمعه آینده سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) کاهش یافت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۵    
رویترز اعلام کرد: احتمالا روسیه پروژه گاز ترکیش استریم را که قرار بود از طریق این لوله گاز به اروپا صادر کند را لغو می کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۵    
رئیس مرکز ملی فرش ایران با بیان اینکه ورود فرش خارجی به داخل کشور آزاد است و به هیچ عنوان بحث قاچاق در این زمینه مطرح نیست ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۶:۲۵    
روزنامه ایتالیایی 'ایل سوله ' با اشاره به سفر اخیر هیات بزرگ اقتصادی ایتالیا به ایران از سیاست و ماموریت جدید اقتصادی رم در بخش نفت و گاز تهران خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۴:۵۴    
محدودیت های ترافیکی جاده های مرزی غرب در ایام اربعین حسینی تا 17 آذر اعلام شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۴:۵۱    
گوگل فناوری جدیدی را به نام خود ثبت کرده که به خودروهای هوشمند امکان می دهد تا از قصد و نیت عابران پیاده برای عبور از تقاطع ها و خیابان ها مطلع شوند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۴:۵۱    
در حالی فدرال رزرو آمریکا تقریبا یکسال است درباره افزایش نرخ بهره در این کشور وعده های واهی می دهد که این بار هم جانت یلن، به افزایش نرخ بهره در جلسه دو هفته آینده با شک و تردید نگاه کرده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۸    
تسلا قصد دارد سریع تر از برنامه زمان بندی شده قبلی خودروهایی روانه بازار کند که به طور کامل نیازی به راننده نداشته باشند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۲:۵۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با برنامه ریزی مدون در بخش کشاورزی می توان ضمن ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۱    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با اقتصادی کردن بیمه و توسعه آن باید انگیزه استفاده از بیمه محصولات کشاورزی در میان بهره برداران تقویت شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۹    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی اعلام کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار به 5500 تومان رسیده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۲:۳۳    
مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در هفته ای که گذشت، منتشر شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۱:۲۱    
تنش های ارزی که با رسیدن نرخ دلار به مرز 3700 تومان در این هفته تشدید شد، موج اخبار و گزارش های تحلیلی درباره دلایل این اتفاق هم در مطبوعات بالا گرفت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۰:۵۰    
مدیرعامل کارگزاری بانک آینده معتقد است: عاملی که می تواند اقتصاد کشور را به سرعت متحول کند، سرمایه گذاری خارجی است؛ زیرا سیاست های اقتصادی، پولی و مالی دولت آثارش را در بازه طولانی تری نشان می دهد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۰:۴۸    
نائب رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق تهران تاثیر مطالبات بخش برق بر خاموشی های سال جاری را ارزیابی کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۰:۴۵    
وزیر نفت ایران در واکنش به درخواست اخیر وزیر نفت نیجریه مبنی بر به تاخیر افتادن تولید نفت ایران عنوان کرد: این چنین اظهارنظرهایی خارج از صلاحیت و جایگاه رئیس کنفرانس است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۰:۴۰    
دبیر انجمن وارد کنندگان برنج به این سوال پاسخ داد که آیا نوسان نرخ دلار به بازار برنج سرایت خواهد کرد یا خیر؟
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۲    
در این گزارش فهرست قیمت برخی از مدل های تلفن های همراه که هم قابلیت دوسیم کارته دارند و هم از شبکه 4G پشتیبانی می کنند، مورد بررسی قرار گرفته است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۷    
تشکیل ستاد ویژه اقتصاد مقاومتی در اتاق تعاون ایران، رشد تشکل های کارگری و کارفرمایی در دولت یازدهم و اشتغال مجدد مقرری بگیران از مهمترین اخبار هفته جاری بود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۴    
عدم سرمایه گذاری مناسب، فقدان امکان توزیع مناسب بازی های رایانه ای و نداشتن امکان رقابت با بازی های خارجی در بازار همه از مسائلی است که طی سالهای گذشته صنعت بازی های رایانه ای ایران را با چالش های ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۴    
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به این که برنامه تولید سالانه 55 تن فولاد در سند چشم انداز 20 ساله به خوبی در حال پیشرفت است ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۱    
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی صنعتی استان کرمانشاه گفت: جوجه ریزی گسترده مرغداری ها دلیل اصلی افت قیمت مرغ است و این شرایط هم به ضرر تولیدکنندگان و هم مصرف کنندگان است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۵    
اجلاس گازی GECF امسال از حاشیه های نفتی دور نماند و کشورهای عضو اوپک از آن به عنوان فرصتی برای تبادل نظر درباره وضعیت بازار نفت پیش از رسیدن به اجلاس اوپک استفاده کردند ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۲    
با ثبت 68 میلیمتر بارش از ابتدای پاییز 94 تا پایان روز دهم آذرماه، افزایشی 70 درصدی در میزان بارش ها نسبت به متوسط آمار درازمدت در مدت مشابه را نشان می دهد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۰:۱۰    
در 7 ماه ابتدایی سال جاری37 تن قلوه سنگ و 96 تن خرده سنگ به ارزش 46 هزار دلار به کشور وارد شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۱۰:۰۱    
با وجود جذابیت های فراوانی که مشاغل عالی رتبه دارند،اما از هر 34.6 شاغل تنها یکنفر می تواند یک کرسی شغلی را با عنوان مدیریتی تصاحب کند و 20.7 میلیون شاغل در 8 گروه کاری با سطوح پایین تر قرار می گیرند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۰۹:۴۹    
رئیس سازمان توسعه تجارت با اعلام "معافیت 6 تا 20 ساله مالیاتی برای سرمایه گذارن خارجی گفت:به فعالین اقتصادی لبنان اجازه ساخت هتل درسایت نمایشگاه بین المللی تهران داده شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۱۲ - ۰۹:۴۹    
در حالی در 5 سال گذشته بیش از 100 هزار نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند که روند تصادفات جاده ای نشان می دهد از سال 1390 تاکنون تلفات جاده ای سیر کاهشی را به دنبال داشته است.