یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۰۵Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد پرس 30 آذر 1394 - eghtesadpress.ir

اقتصاد پرس 29 اسفند 1393 اقتصاد پرس 31 فروردین 1394 اقتصاد پرس 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد پرس 31 خرداد 1394 اقتصاد پرس 31 تیر 1394 اقتصاد پرس 31 مرداد 1394 اقتصاد پرس 31 شهریور 1394 اقتصاد پرس 30 مهر 1394 اقتصاد پرس 30 آبان 1394 اقتصاد پرس 30 دی 1394 اقتصاد پرس 29 بهمن 1394 اقتصاد پرس 27 اسفند 1394 اقتصاد پرس 1 آذر 1394 اقتصاد پرس 2 آذر 1394 اقتصاد پرس 3 آذر 1394 اقتصاد پرس 4 آذر 1394 اقتصاد پرس 5 آذر 1394 اقتصاد پرس 7 آذر 1394 اقتصاد پرس 8 آذر 1394 اقتصاد پرس 9 آذر 1394 اقتصاد پرس 10 آذر 1394 اقتصاد پرس 12 آذر 1394 اقتصاد پرس 14 آذر 1394 اقتصاد پرس 15 آذر 1394 اقتصاد پرس 16 آذر 1394 اقتصاد پرس 17 آذر 1394 اقتصاد پرس 18 آذر 1394 اقتصاد پرس 22 آذر 1394 اقتصاد پرس 23 آذر 1394 اقتصاد پرس 24 آذر 1394 اقتصاد پرس 25 آذر 1394 اقتصاد پرس 26 آذر 1394 اقتصاد پرس 28 آذر 1394 اقتصاد پرس 29 آذر 1394 اقتصاد پرس 30 آذر 1394 
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۸    
معاون اول رئیس جمهوری مصوبه دولت درباره واگذاری مکان مناسب برای نصب ایستگاه های میکرو را به شرکت های خدمات ارتباطی برای اجرا ابلاغ کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حجم روابط تجاری ایران و آذربایجان اکنون 500 میلیون دلار است که باید با انجام پروژه های مختلف به سرعت افزایش یابد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۲    
معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه درجمع دانشجویان دانشکده حقوق وعلوم سیاسی دانشگاه تهران، ریشه بسیاری از مفاسد کشور را مشکلات موجود در نظام بانکی دانست و گفت: بارها خواستار اصلاح این نظام شده ایم.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۹    
در حاشیه نمایشگاه ملی روسیه در نمایشگاه بین المللی تهران، جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه عصر امروز(دوشنبه) دو تفاهمنامه همکاری در زمینه های اقتصادی امضا کردند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۶    
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه صادرات کالا در گمرکات بیش از یک روز نمی ماند، گفت: زمان صادرات کالاهای پتروشیمی طولانی تر است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۸:۰۴    
رئیس جمهور لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری - صنعتی سیستان و بانه - مریوان را برای طی تشریفات قاتونی به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۸    
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز، با رشد اندک 17 واحدی مواجه شد. به این ترتیب، بورس تهران در فصل پاییز با ادامه رکود بیش از دو ساله، در سه ماهه سوم سال 94 نیز زیان 0.1 درصدی را ثبت کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۳۵    
وزیر کار از توزیع کارت اعتباری خرید کالای ایرانی میان 2 میلیون و 700 هزار بازنشسته تامین اجتماعی در فاز نخست خبر داد و گفت: رئیس جمهور دستور داده عقب ماندگی دستمزد در طول برنامه ششم جبران شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۲۰    
مدیر کل فناوری اطلاعات بانک مرکزی گفت: طرح دریافت کارمزد از تراکنش های خرید توسط بانک مرکزی، هیچ ارتباطی به طرحی که قرار بود تحت عنوان اخذ کارمزد از دارندگان پایانه های فروشگاهی اجرا شود، ندارد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۷    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: دستور العمل رتبه بندی شرکت ها و موسسات بعد از لغو تحریم ها اعلام می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۱    
این بسته خبری بنا دارد به بررسی اتفاقات مهم اقتصادی هفته بپردازد تا مخاطبان اجمالاً از شرایط پیش آمده مطلع گردند ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۰    
قطع ناگهانی بیمه بازنشستگان ذوب آهن اصفهان در حالی است که مستمری بگیران و بازنشستگان این شرکت با گذشت بیش از دو سال، هنوز در دریافت مستمری و حقوق خود دچار مشکل هستند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۰    
دبیرکل خانه کارگر گفت: در شرایط فعلی درخصوص تدوین برنامه های اقتصادی نوعی همسویی بین دولت و کارفرما ها به وجود آمده است که همین مسئله برای جامعه کارگری مشکل ساز شده و برای عبور از آن باید هرچه زود تر ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۵۴    
بانک مرکزی آمریکا سرانجام با گام هایی لرزان تصمیم گرفت نرخ بهره بانکی را برای نخستین بار پس از حدود یک دهه افزایش دهد؛ بااین حال ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۳    
مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن گفت: متقاضیان خرید مسکن می توانند برای دریافت تسهیلات 60 تومانی از فردا (اول دی ماه) به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۳    
قیمت جهانی نفت در بازار معاملات آتی روز چهارشنبه به کمترین رقم از سال 2004 میلادی به بعد رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۰    
لایحه بودجه سال آینده با دلار زیر 3 هزار تومان ( 2997 تومان) بسته شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۰    
در بازار شب یلدای امسال قیمت گز و شیرینی ثابت مانده، در بین میوه ها هندوانه بیش از همه گران شده و بازار آجیل نیز در کسادی تمام به سر می برد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۳۷    
وزیر جهادکشاورزی از پیش بینی 1000 میلیارد تومان یارانه صادراتی بخش کشاورزی در بودجه سال 95 کل کشور خبرداد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۳    
بازار سهام امروز زیر سایه معاملات بلوکی و کد به کد برخی حقوقی ها شاهد حمایت نماگرهای منتخب این بازار در کانال 61 هزار واحدی بود بازاری که علیرغم عرضه های کور در روزهای اخیر با تقویت نمادهای پیش رو در ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۰    
دبیر انجمن علمی اقتصاد شهری ایران با اشاره به تبعات اقتصادی آلودگی هوا گفت: هزینه آلودگی هوا برای پایتخت 6.5 هزار میلیارد تومان است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۵    
معاون آموزش ، پژوهش و فن آوری وزارت صنعت، معدن وتجارت گفت: با پیگیری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اجرای طرح " نماد اعتماد" در حال انجام است که طی آن صلاحیت سایتهایی که فروش اینترنتی دارند مشخص و مورد ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۵    
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص بورس 16 واحد رشد را به ثبت رساند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۲    
شاخص بورس طی 2 روز کاری پس از مختومه شدن پی.ام.دی نزدیک به 500 واحد سقوط کرده که نزول کم سابقه ای محسوب می شود. آمارها نشان می دهد روند نزولی بورس در 2 روز پس از پایان پی.ام ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۲    
قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: تصفیه خانه جدید آب در منطقه 22 تهران در حال ساخت است و تونلی از محل سد امیرکبیر حفاری شده که انتقال آب از سد امیرکبیر به تهران از طریق این تونل و ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۹    
روزهای اخیر را که آلودگی هوا رکوردزنی کرده، می توان زمان محک سلسله ادعاهای مسئولان دولت درباره سهم بالای بنزین در آلایندگی هوا ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۹    
سازمان توسعه تجارت ایران با هدف اطلاع رسانی از وضعیت بازارهای صادراتی کشور نقشه راه تجارت با 22 کشور و بازار هدف صادراتی را تهیه و منتشر کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۹    
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به در دست ساخت بودن حدود 13 هزار کیلومتر انواع راه در کشور گفت: برای اتمام راه های در دست ساخت حدود 100 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۶    
یک فعال بخش معدن با بیان اینکه معدن نقش مهمی در افزایش آلایندگی هوا ندارد و به این بخش کم لطفی شده است، گفت: دولت تاکنون بابت تعطیلی معادن برای کاهش آلایندگی هوا منابعی به معدن داران اختصاص نداده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۶    
در حالی برنامه های دولت برای خروج مسکن از رکود نتوانسته اهداف مورد نظر را پوشش دهد که روند آهسته و پیوسته نزولی قیمت ها در بازار ادامه دارد و باوجود تخفیف مالکان ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۳    
پیام های یلدایی شهرداری و انجمن همیاران زیست سبز، طرح های یلدایی یک اپراتور موبایل را با دوگانگی روبرو کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۳    
مدیر عامل پست گفت: در حال حاضر حمل و نقل در خطوط فرعی را به بخش خصوصی واگذار کردیم و در کنار آن علاقه مند هستیم تا نمایندگی روستاها را نیز با توسعه به بخش خصوصی واگذار کنیم.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۷    
مدیرکل حراست سازمان جنگل ها گفت:از میان پرونده های در حال پیگیری فقط یکی از این پرونده ها که در مراجع قضایی مطرح است و به اراضی تصرفی 296 هکتاری فرحزاد مربوط می شود ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۲    
مقاومت رئیس سازمان مالیاتی در مقابل فشارهایی که در سالیان اخیر از جانب برخی فعالان اقتصادی برای اجرای مالیات ارزش افزوده وارد شد، در رشد چشمگیر درآمد مالیاتی دولت بی تأثیر نبوده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۹    
یک استاد دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه افزایش قیمت تاثیری بر رکود اقتصادی ندارد گفت: قدرت خرید مردم به نحوی نیست که بتوان افزایش قیمت را بصورت علنی مشاهده کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۳۴    
کارشناس اقتصادی گفت: اگر دولت برای جبران کسری بودجه بخاطر کاهش قیمت نفت اقدام به گرفتن مالیات نماید قطعا بسیاری از صنایع در آستانه تعطیلی قرار خواهند گرفت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۸    
در حالی رئیس اتحادیه بارفروشان پیشتر سقف قیمت هنداونه شب یلدا را کیلویی 3500 تومان اعلام کرده بود که رئیس اتحادیه میوه و سبزی در تازه ترین اظهارات گفت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۵    
معاون بررسی های فنی و صدور پروانه رگولاتوری از تمدید زمان نهائی کردن مدارک رسمی برای متقاضیان دریافت پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) تا پایان دی ماه خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۵    
براساس بخشنامه بانک مرکزی طرح دریافت کارمزد از تراکنش کارتخوان ها از اول دی ماه اجرا خواهد شد با این تفاوت که کارمزد50 تا 250 تومان در نظر گرفته شده از بانک پذیرنده گرفته می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۳    
اقساط سنگین وام خرید کالا، روشن نبودن ابعاد کار و احتمال تعیین ارقام متفاوت برای گروه های مختلف حقوقی؛ دلایل بی میلی دریافت این وام است و انتظار نمی رود تاثیری بر رونق بازار داشته باشد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۰    
با افزایش قیمت فولاد و کاهش تولید و موجودی محصولات فولادی در چین، بزرگ ترین مصرف کننده دنیا، قیمت سنگ آهن در معاملات آتی روز دوشنبه چین با رشدی 4 درصدی مواجه شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۰    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر اعلام کرد: دولت در لایحه بودجه سال آینده اعتبار یارانه مسکن مهر را 2 برابر سال جاری در نظر گرفت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۹    
در شرایطی که طی ماه های اخیر نرخ ارز به ویژه در بازار آزاد افزایش یافته و هم زمان انتظار برای یکسان سازی نرخ ارز در ماه های آینده وجود دارد، هنوز اثرات مثبت آن را در بازار سهام مشاهده نمی کنیم.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۳    
طبق پیش بینی هفته گذشته دلار بین مرز 3605 الی 3645 تومان در نوسان بود. مهم ترین عاملی که در هفته جاری بر نرخ ارز تاثیر خواهد گذاشت، اعلام نرخ ارز در بودجه 95 است ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۵    
مدیرعامل شرکت نفت با تایید سناریوی نهایی افزایش 500 هزار بشکه ای تولید نفت ایران در دی ماه سال جاری در نشستی با حضور تمامی مدیران ارشد شرکت نفت، دستور اجرای این سناریو را به محض لغو تحریم ها صادر کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۲۰    
بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی در تاریخ دهم آذرماه ،از این پس بانکی که حساب دستگاه کارتخوان به آن متصل است باید در ازای هر تراکنش خرید بین 500 تا 2500 ریال کارمزد پرداخت کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۱    
بر اساس فایل های موجود، قیمت هر مترمربع از واحدهای مسکونی در شهرک غرب از چهار میلیون تومان شروع می شود و تا 30 میلیون تومان ادامه دارد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۱    
با توجه با اینکه قانون هدفمندی یارانه ها طرحی است که می تواند در رونق تولید,ایجاد اشتغال و ایجاد رفاه در کشور موثر باشد ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۹    
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که سازمان هواپیمایی بیشتر به دنبال منافع ایرلاین هاست تا منافع مردم،گفت:آزادسازی نرخ بلیت هواپیما راحت ترین کاری بود که سازمان هواپیمایی انجام داد ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۹    
فعالان اقتصادی از تسهیل روند ایجاد کسب و کار استقبال کرده و معتقدند پیش از این فرآیند اخذ مجوز به حدی طولانی بود که افراد از گرفتن مجوز پشیمان می شدند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۳    
آنچه که باعث شده بانکها از کاهش نرخ سود بانکی هراس داشته باشند توقع مردم از سود پس انداز است، مسوولان بانکی به این دلیل که می ترسند مردم پولهای خود را از بانکها خارج کنند تن به کاهش نرخ سود بانکی نمی ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۵۲    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تقدیم بودجه 95 و برنامه ششم تا پایان این هفته از سوی دولت به مجلس خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۶    
مدیر عامل صندوق قرض الحسنه پست بانک با بیان اینکه صندوق مجوز فعالیت خود را در سال 92 دریافت کرد، گفت: سقف وام طبق ضوابط 10 میلیون تومان است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۳    
مدیر کل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با بیان اینکه تعداد 9917 نفر از کارگران، تمایل خود را برای خرید سهام ترجیحی اعلام کردند گفت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۰    
مدیر عامل پست گفت: روزانه حدود یکصد هزار ساختمان کشور در راستای اجرای طرح نشانی استاندارد مکانی ملی، تعیین موقعیت می شوند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۰    
در حالی که رییس مرکز ملی هوا و اقلیم سازمان محیط زیست صحبت های مدیریت بالادست خود مبنی بر یورو 4 بودن بنزین های وارداتی را تایید می کند یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس آن را رد کرده و خواستار عدم ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۷    
هیئت دولت ارقام نهایی منابع و مصارف بودجه سال 1395 کل کشور را تصویب کرد که بر این اساس اعتبار یارانه ساخت مسکن مهر 2 برابر و اعتبار برای استخدام 12هزار نفر در آموزش و پرورش در سال آینده تامین شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۳۵    
بانک مرکزی در چارچوب اصلاح قوانین حوزه پرداخت الکترونیکی، از اول دی ماه از بانک های پذیرنده، کارمزد تراکنش های خرید دریافت خواهد کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۵    
رئیس اتحادیه خشکبار با اعلام اینکه فروش آجیل نامرغوب و انباری تشدید شده است، از شهروندان خواست آجیل شب یلدا را از واحد های مجوزدار بخرند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۲    
یک فعال بازار سرمایه گفت: با توجه به وضعیت کنونی، بنظر می رسد شرایط بورس تا پایان سال بدون تغییر باقی بماند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۲    
ماجرای پدیده شاندیز پس از رشد نجومی قیمت سهام و در عین حال کنار رفتن برخی مدیران شهرداری و حامی این شرکت و روی کار آمدن دولت یازدهم زیر ذره بین رسانه ها قرار گرفت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۹    
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی با بیان اینکه آجیل فروش ها همیشه گران فروشی می کنند، گفت: سوء استفاده آجیل فروشان باعث می شود که پسته 28 هزار تومانی 60 هزار تومان در بازار مصرف به فروش برسد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۶    
رئیس کمیسیون صنعت اتاق تهران گفت: راه اندازی بازار مشتقه ارزی می تواند باعث پوشش ریسک نوسانات نرخ ارز برای فعالان اقتصادی شود ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۰۴    
یک منبع آگاه گفت: هیات دولت در جلسه یکشنبه نرخ دلار برای بودجه سال آینده را 2997 تومان در نظر گرفت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۰۴    
جمهوری اسلامی ایران در ادامه تنوع بخشی و گسترش مشتریان بازار انرژی خود، صادرات روزانه 20 میلیون مترمعکب گاز به پاکستان تا سه سال آینده و همچنین آغاز گازرسانی به بصره تا سال آینده را در دستور کار ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۸:۰۱    
محمد بن صالح الساده وزیر انرژی قطر گفت : وضعیت کنونی بازار نفت یک چالش برای برنامه های توسعه ای به شمارمی رود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۹/۳۰ - ۰۷:۵۶    
با ابلاغ بخشنامه دریافت کارمزد از تراکنشهای خرید توسط بانک مرکزی، از سه شنبه هفته جاری بانکهای پذیرنده باید بین 500 تا 2500 ریال کارمزد پرداخت کنند.