یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۷:۳۸Jun 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد پرس 30 آبان 1394 - eghtesadpress.ir

اقتصاد پرس 29 اسفند 1393 اقتصاد پرس 31 فروردین 1394 اقتصاد پرس 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد پرس 31 خرداد 1394 اقتصاد پرس 31 تیر 1394 اقتصاد پرس 31 مرداد 1394 اقتصاد پرس 31 شهریور 1394 اقتصاد پرس 30 مهر 1394 اقتصاد پرس 30 آذر 1394 اقتصاد پرس 30 دی 1394 اقتصاد پرس 29 بهمن 1394 اقتصاد پرس 27 اسفند 1394 اقتصاد پرس 3 آبان 1394 اقتصاد پرس 4 آبان 1394 اقتصاد پرس 5 آبان 1394 اقتصاد پرس 6 آبان 1394 اقتصاد پرس 7 آبان 1394 اقتصاد پرس 9 آبان 1394 اقتصاد پرس 10 آبان 1394 اقتصاد پرس 11 آبان 1394 اقتصاد پرس 12 آبان 1394 اقتصاد پرس 13 آبان 1394 اقتصاد پرس 14 آبان 1394 اقتصاد پرس 16 آبان 1394 اقتصاد پرس 17 آبان 1394 اقتصاد پرس 18 آبان 1394 اقتصاد پرس 19 آبان 1394 اقتصاد پرس 20 آبان 1394 اقتصاد پرس 21 آبان 1394 اقتصاد پرس 23 آبان 1394 اقتصاد پرس 24 آبان 1394 اقتصاد پرس 25 آبان 1394 اقتصاد پرس 26 آبان 1394 اقتصاد پرس 27 آبان 1394 اقتصاد پرس 28 آبان 1394 اقتصاد پرس 30 آبان 1394 
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۴    
وزیر انرژی روسیه با اشاره به همکاری با ایران در زمینه تهاتر نفت در برابر کالا گفت: سند این همکاری مربوط به سال 2014 است و ادامه دار خواهد بود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۴    
دبیرکل ایرانی مجمع کشورهای صادرکننده گاز (GECF) به مدت دو سال دیگر در این سمت ابقا شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۲    
بانک مرکزی از وجود 27.4 شعبه بانکی در کشور به ازای هر 100 هزار نفر خبر داد و اعلام کرد در مقایسه با کشورهای توسعه یافته تعداد شعب بانکی در ایران به نسبت جمعیت در وضعیت متعادلی قرار دارد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۲:۰۲    
مشاور ارشد حقوقی کمیته بازنگری در قراردادهای نفتی با بیان اینکه تا کنون 103 ویرایش برای IPC تهیه شده است و ضمایم آن هنوز آماده نیست ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۹    
مجری طرح زیتون وزارت جهاد کشاورزی گفت: واردات روغن زیتون ممنوع نیست و تعرفه 26 درصد گمرکی را مربوط به واردات روغن فوق بکر است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۹    
مواجهه دولت با رکود فزاینده بر سر فضای کسب و کار کشور در حالی به سوژه روز رسانه ها تبدیل شده که اغلب کارشناسان و صاحبنظران تداوم این وضعیت را در سال های آینده همچنان انتظار دارند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۵۶    
شرکت ارتباطات سیار ایران همپای زائران اربعین حسینی(ع) اقدام به ارائه خدمات وای فای رایگان در 9 نقطه مکانی از این مسیر کرده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۷    
وزیر انرژی روسیه با شاره به اینکه روسیه همکاری های خود را در حوزه های مختلف انرژی با ایران گسترش می دهد، درباره مهمترین مسائل مطرح شده در نشست وزارتی مجمع کشورهای صادرکننده گاز ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۴۲    
معاون وزیر صنعت و انرژی جمهوری آذربایجان با بیان اینکه رسما درخواست خود را برای عضویت در GECF ارائه کرده ایم ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۹    
در جلسه امروز هیات واگذاری در خصوص چهار شرکت دولتی تصمیم گیری شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۶    
وزیر نفت با اشاره موضوع نامه دوم خود به اوپک برای رعایت سقف تولید، گفت: اکثریت اعضای اوپک معتقدند قیمت حدود 70 دلار برای هر بشکه نفت قیمت مناسبی است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۳    
وزیر صنعت معدن و تجارت با اشاره به اینکه بدنبال کاهش نرخ سود سپرده های بانکی به نفع صنعت هستیم، گفت: آزاد سازی اقتصاد امری بسیار مطلوب است که باید سازکارهای آن از جمله ایجاد شرایط رقابتی فراهم شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۳۱    
وزیر نفت عراق با بیان اینکه اتحاد اعضای اوپک برای مدیریت بازار نفت باید حفظ شود، گفت: در حال تلاش برای پیشبرد راهکارهایی قاطعانه هستیم تا قیمت های جهانی نفت خام بهبود یابد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۲۸    
وزیر نفت ایران شش راهکار خود را برای مدیریت بازارهای انرژی در نظم کنونی جهانی و وضعیت اقتصادی بین المللی ارائه کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۹    
دادستان کل کشور با بیان اینکه اسنادی از نظام بانکی در رابطه با بدهکاران بانکی دریافت شده است، گفت: از شبکه بانکی خواسته شده تا آماری از مشخصات دقیق افرادی که تسهیلات گرفته اند ارائه دهند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۱۶    
وزیر نفت با بیان این که یکی از خطرهای قابل مهار در بازار گاز، روند شدید کاهش قیمت ها در بازارهای جهانی است 6 پیشنهاد در حوزه صنعت گاز با توجه به نظم کنونی جهانی و وضعیت اقتصادی بین المللی ارائه کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۷    
قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی کشور گفت: صندوق بیمه کشاورزی در سال گذشته 7 هزار میلیارد ریال بایت غرامت خسارت به کشاورزان کشور پرداخت کرده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۱:۰۷    
وزارت ارتباطات اعلام کرد: مقرر شد برای روزهای پر ازدحام اربعین 1800 کانال ارتباطی به شبکه ارتباطی ایران و عراق اضافه شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۷    
مدیرکل روابط عمومی ایران ایر درباره تأخیر طولانی مدت پرواز اصفهان-مشهد روز گذشته این ایرلاین که تا امروز به طول انجامید ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۲۰:۴۷    
با پیگیری های معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تماس تلفنی با معاون نخست وزیر کشور عراق مقرر شد تا برای روزهای پر ازدحام اربعین 1800 کانال ارتباطی به شبکه ارتباطی ایران و عراق اضافه شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۱۴    
روز شنبه 30 آبان ماه، حدود 26 هزار تن انواع کالا به ارزش نزدیک به 266 میلیارد ریال در تالارهای مختلف بورس کالای ایران دادوستد شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۸    
نشست عادی وزارتی جی.ای.سی.اف به ریاست وزیر نفت نیجریه آغاز شد؛ مهمترین دستور کار این نشست تعیین دبیرکل مجمع است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۹:۰۳    
در حالیکه قرار بود موضوعات اقتصادی محور اصلی مباحث بیست و هفتمین اجلاس اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا را تشکیل دهند ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۴۰    
آذربایجان در تهران به عنوان هجدمین عضو به مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جی یی سی اف) پیوست.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۵    
یک کارشناس بازاریابی الکترونیک گفت: دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی الکترونیکی روشی از بازاریابی است که با استفاده از فن آوری های دیجیتال ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۲۲    
تشکل های صنعت پلاستیک و پلیمر در اعتراض به شرکت ملی پتروشیمی به دلیل تغییر زمان نمایشگاه ایران پلاست، این نمایشگاه را تا زمان برگشتن تاریخ برگزاری به تاریخ قبلی، تحریم کردند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۹    
مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران حضور تعداد بالای سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز (GECF) را در نشست تهران نشانگر رویکرد جدید جامعه جهانی در مورد جمهوری اسلامی ایران در دوران پس از برجام دانست.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۱۹    
برنامه ثریا با موضوع اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت و باحضور اصغر ابراهیمی اصل، معاون اسبق وزیر نفت و کارشناس ارشد انرژی و علیرضا پیمان پاک کارشناس انرژی روی آنتن شبکه یک سیما رفت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۸:۰۳    
چرا آمریکا به صورت تمام عیار از قطعنامه سعودی ها علیه ایران در شورای حقوق بشر حمایت کرد؟ آیا بستن با کدخدا فقط برای محدود کردن برنامه هسته ای ایران بود؟ آیا لبخندهای آقای ظریف تنها تا امضای برجام از ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۷:۰۰    
معاون برنامه وبودجه سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان همدان گفت: دولتی ها در مقابل واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی مقاومت می کنند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۷    
پس از مذاکرات سخت، پیچیده و طاقت فرسای هسته ای ایران و 1+5 ، این روزها دغدغه کارشناسان و فعالان اقتصادی و حتی کارگزاران نظام در قوای مختلف این است که بازار ایران در دوران پس از تحریم چه بازاری خواهد ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۷    
معاون وزیر نفت در امور بین الملل ابراز امیدواری کرد که مجمع کشورهای صادرکننده گاز در آینده به بلوغ کامل رسیده و به تدریج بتواند در زمینه های عرضه و قیمت هماهنگی هایی انجام دهد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۷    
بنزین 700 تومانی آخرین بازمانده بنزین سهمیه ای به شمار می رود که در سال های اخیر در کارتهای سوخت رانندگان شارژ می شد اما در شرایط فعلی و بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۷    
بورس اوراق بهادار تهران در آخرین هفته آبان ماه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشت و با ایستادن در کانال 62 هزار واحد و افت تمامی قیمت ها روزهای سردی را برای اهالی تالار رقم زد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۵۷    
رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: تا زمانی که عملیات آبخیزداری در کشور انجام نشود، سیلاب هم خواهیم داشت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۴۲    
رئیس سازمان امور مالیاتی، بخشنامه تفویض اختیار صدور مجوز فعالیت کتابفروشی ماده 139 قانون مالیات های مستقیم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اتحادیه های صنفی کتابفروشان را ابلاغ کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۶    
گندم در فهرست محصولات استراتژیک کشور قرار دارد که خودکفایی در تولید آن به لحاظ دستیابی به امنیت غذایی از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین سبب سالهاست به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه های مسئولان ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۳۶    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان گفت: درآمد سرانه گلستانی ها کمتر از میانگین کشوری است و رتبه 30 در اشتغال ناقص کشوری را به خود اختصاص داده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۳    
معاون وزیر نیرو از امضای یک تفاهمنامه اجرایی در سه محور برقی با روسیه خبر داد و گفت: هفته جاری و همزمان با سفر ولادیمیر پوتین به تهران این قرارداد امضا خواهد شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۲    
وزیر نفت عراق با تشریح اتفاقات پیش درهای بسته نشست امروز گازی تهران، گفت: قیمت جهانی نفت خام سال 2016 میلادی افزایش می یابد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۵۲    
قائم مقام وزیر بازرگانی تایلند خواستار افزایش سطح مبادلات تجاری با ایران شد و گفت: سطح تبادلات تجاری دو کشور می تواند به 2 میلیارد دلار هم برسد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۷    
مرکز ملی فرش ایران اعلام کرد : وزیر صنعت ، معدن وتجارت ، طی نامه ای به وزارت جهاد کشاورزی خواستار تدبیر برای واردات تخم نوغان در سال زراعی آینده با هدف حفظ و تثبیت صنایع داخلی مرتبط و نیز احیای نام و ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۴    
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با انتقاد از عدم انتشار گزارش رده بندی کیفی خودروهای داخلی گفت: با توجه به آنکه وضعیت کیفی خودروهای تولیدی با جان مردم سر و کار دارد گزارش رده بندی کیفی هرچه ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۴۴    
'گازپروم'، یکی از بزرگترین شرکت های انرژی روسیه که بزرگترین شرکت انرژی جهان از نظر در اختیار داشتن ذخایر گازی محسوب می شود، اخیرا برای تامین گاز طبیعی مایع (ال-ان-جی) مورد نیاز پاکستان ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۶    
تولید 13 مدل خودروی سنگین در خودروسازان داخلی متوقف شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۳۳    
مشترکان تلفن ثابت در استانهای تهران و البرز می توانند پس از ثبت نام در سایت شرکت مخابرات از خدمات مختلف به شکل غیرحضوری استفاده کنند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۷    
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ از ابتدای محرم 1500 تومان افت داشته است اما شرکت پشتیبانی امور دام در رابطه با تنظیم بازار مرغ ضعیف عمل کرد و همین موضوع باعث شد که ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۵:۲۷    
رییس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی کشور معتقد است: در حالی که 40 میلیون نفر از جمعیت کشور را خانوارهای کارگری تشکیل می دهند ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۲۵    
200 میلیارد تومانی که یک ماه پیش وعده پرداخت آن از محل درآمد هدفمندی یارانه ها به صنعت داده شده بود، پس از آنکه از کاهش 150 میلیارد تومانی این مبلغ سخن به میان آمد، هنوز پرداخت نشده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۴:۰۹    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز عنوان کرد: در حال حاضر 17 مجوز برداشت موقت سالیانه واحد معدنی در زمینه شن و ماسه در این شهرستان صادر شده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۰    
رئیس یک شرکت صادرات نفت روسیه با مهم خواندن برگزاری نشست سران کشورهای عضو مجمع صادرکنندگان گاز جهان در تهران ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۳۰    
سیستان و بلوچستان با تولید بهترین و با کیفیت ترین پسته یکی از مهمترین قطب های تولید این محصول در کشور است که به سبب نداشتن کارگاه های فرآوری و بسته بندی ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۲:۲۴    
دولت یازدهم شنبه گذشته بیست و سوم آبان ماه 1394 خورشیدی، لایحه ی شفاف سازی منابع مالی و هزینه های انتخاباتی داوطلبان را با قید 2 فوریت به مجلس نهم فرستاد ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۴۷    
قبلا هم چندین بار به این موضوع اشاره کرده ام که قیمت کالاها در بازار جهانی از قیمت ها در بازارهای چهارگانه مالی استخراج می شود و تغییر در عرضه و تقاضا در بازارهای واقعی جهانی انعکاس و تبلور تغییر ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۹    
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازان، خواستار پاکسازی صنعت قطعه سازی کشور از وجود رانت خواران شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۶    
بیل گیتس ، بنیانگذار غول نرم افزاری جهان، مایکروسافت، با وجود کناره گیری از سمت ریاست این کمپانی همچنان درحال افزایش ثروت است ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۳    
چه نرخ ارزی برای تجارت و بازرگانان ایرانی مناسب است؟ دو عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران به این سوال پاسخ دادند؟
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۰    
در شش ماهه اول سال 94، صنایع مهم داخلی کشور هم با افت تولید و هم با افت فروش مواجه بوده اند. اما کدام صنعت بیش از همه رشد و کاهش داشته و دلیل آن چه بوده است؟
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۲۰    
شرکت های گروه یارانه و انفورماتیک، در دوره ای که غالب صنایع بورسی دررکود به سر می برند، رشد بی سابقه ای داشته اند ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۱۰:۱۴    
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از نظارت بر توزیع خودروها در طرح خرید خودرو با وام 25 میلیون تومانی خبر داد و گفت: صلاح نمی دانم خودروهای تک ایربگ تحویل مردم شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۹    
آنچه که باعث شده در هفته های اخیر سرمایه گذاری در بورس کاهش داشته باشد عدم اعتماد سرمایه گذاران برای تزریق نقدینگی به بازار است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۹    
به گفته کارشناسان برای افزایش و ارتقای بهره وری باید فناوری های روز دنیا، ماشین آلات و قطعات پیشرفته در صنایع مورد استفاده قرار بگیرد. در این میان صنایع صادرات محور از اهمیت بسزایی برخوردار هستند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۹    
حوزه نفت و گاز دراقتصاد ما از اهمیت به سزایی بر خوردار است به نحوی که در سیاستهای اقتصاد مقاومتی به صورت مفصل به این بخش اشاره شده و بندهای 13 و 14 و 15 به آن اختصاص دارد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۹:۱۹    
به گفته عباس اکبرپور، صنعت ساختمان در ایران مستقل است و درحوزه مصالح به سایر کشورها وابسته نیست که اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها تاثیر چندانی بر این حوزه داشته باشد زیرا بیش از 90 درصد مصالح ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۵۰    
نرم افزار جامع اربعین با قابلیت های پیام رسانی در عراق و مکان یابی و نقشه ی آفلاین، ویژه ی تلفن های همراه رونمایی شد
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۴۲    
متولیان بازار سهام جزئیات اولین صکوک استصناع به همراه توضیحات فنی را اعلام کرده و از برنامه انتشار اوراق 4 هزار میلیارد تومانی خبر دادند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۴۲    
کارشناس انرژی گفت: در صورت نرسیدن وزرای عضو GECF به اجماع، احتمال رای گیری به صورت اکثریت و اقلیت برای انتخاب دبیرکل همانند اتفاقی که دو سال پیش رخ داد، وجود دارد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۹    
با انجام عملیات تکمیلی حفاری و راه اندازی سکوی 17A ، تولید گاز این سکو با ظرفیت تولید روزانه 10 میلیون مترمکعب از روز گذشته آغاز شد .
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۹    
مسئول کارگروه مزد کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار کشور با بیان این خبر که 35 ردیف هزینه ای برای تعیین حداقل معیشت کارگران بررسی می شود، گفت: بر خلاف دولت که تورم را مد نظر قرار می دهد ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۹    
نرم افزار ارتباطی تلگرام این هفته هم مانند هفته های گذشته از مهم ترین و پربحث ترین موضوعات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۶    
فولکس واگن که قرار است برنامه هایش برای اصلاح خودروهای دیزلی آلاینده در آمریکا را منتشر کند از سوی مقامات واشنگتن و کالیفرنیا برای بازخرید خودروهای دیزلی قدیمی تحت فشار قرار گرفته است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۶    
قیمت طلا طی معاملات امروز در بازار جهانی فلزات گرانبها با 2.3 دلار افزایش به 1084.1 دلار رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۶    
رئیس کل بانک مرکزی که برای شرکت در همایش تخصصی فاینانس یورو به فرانکفورت آلمان سفر کرده است، روز چهارشنبه در جمع بانکداران اروپایی و آلمانی گفت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۳    
یک کارشناس بازار کار با بیان اینکه یک ششم مشاغل کشور سخت و زیان آور است، ضعف و نبود ارتباط تنگاتنگ میان دانشگاهها و بازار کار را موثرترین دلیل عدم جذب کارجویان و فارغ التحصیلان به بازار کار دانست.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۳    
دومین الماس بزرگ جهان در جمهوری بوتسوانا در جنوب آفریقا با وزن بیش از هزار قیراط (200 گرم) کشف شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۳    
ایران با افزایش مشارکت زنان در نظام آموزشی ، سلامت و تحصیل و همچنین مشارکت اجتماعی رو به رو شده و نابرابری میان زنان و مردان رو به کاهش است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۱    
یک شرکت بورسی فعال در صنعت ساختمان سازی همزمان با ارایه گزارش بودجه سال مالی 95 به بورس به طور عجیبی از درآمدهای خود در پروژه های ساختمانی رونمایی کرده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۱    
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با توجه به رشد مصرف انرژی در صنعت در سال آینده از لحاظ فنی پیش بینی می شود که مشکلاتی در حوزه خاموشی و کمبود برق به وجود بیاید ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۱    
رئیس کل بانک مرکزی اتحادیه اروپا اعلام کرد: برای افزایش تورم در سطح این اتحادیه تمام توان خود را به کار می گیریم.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۲۸    
ولوو و مایکروسافت برای ساخت خودروهای خودران و فراهم کردن امکان تست خودرو با استفاده از هدست هولولنز این غول فناوری قرارداد همکاری بستند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۲۶    
مدیرکل دفتر ترویج، آموزش و مشارکت های مردمی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از اختصاص 140 میلیارد ریال اعتبار به بحث ترویج، آموزش و مشارکت های مردمی خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۳۰ - ۰۷:۲۶    
رییس کمیسیون تسهیل تجارت و صادرات اتاق بازرگانی از تشکیل مرکز آمار بخش خصوصی با محوریت اتاق بازرگانی در آینده نزدیک خبر داد.