جمعه ۰۸ تیرساعت ۰۵:۳۱Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد پرس 21 آبان 1394 - eghtesadpress.ir

اقتصاد پرس 29 اسفند 1393 اقتصاد پرس 31 فروردین 1394 اقتصاد پرس 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد پرس 31 خرداد 1394 اقتصاد پرس 31 تیر 1394 اقتصاد پرس 31 مرداد 1394 اقتصاد پرس 31 شهریور 1394 اقتصاد پرس 30 مهر 1394 اقتصاد پرس 30 آذر 1394 اقتصاد پرس 30 دی 1394 اقتصاد پرس 29 بهمن 1394 اقتصاد پرس 27 اسفند 1394 اقتصاد پرس 3 آبان 1394 اقتصاد پرس 4 آبان 1394 اقتصاد پرس 5 آبان 1394 اقتصاد پرس 6 آبان 1394 اقتصاد پرس 7 آبان 1394 اقتصاد پرس 9 آبان 1394 اقتصاد پرس 10 آبان 1394 اقتصاد پرس 11 آبان 1394 اقتصاد پرس 12 آبان 1394 اقتصاد پرس 13 آبان 1394 اقتصاد پرس 14 آبان 1394 اقتصاد پرس 16 آبان 1394 اقتصاد پرس 17 آبان 1394 اقتصاد پرس 18 آبان 1394 اقتصاد پرس 19 آبان 1394 اقتصاد پرس 20 آبان 1394 اقتصاد پرس 21 آبان 1394 اقتصاد پرس 23 آبان 1394 اقتصاد پرس 24 آبان 1394 اقتصاد پرس 25 آبان 1394 اقتصاد پرس 26 آبان 1394 اقتصاد پرس 27 آبان 1394 اقتصاد پرس 28 آبان 1394 اقتصاد پرس 30 آبان 1394 
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۷    
مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت ایران گفت: حق شکایت از بابک زنجانی به دلیل نشر اکاذیب ، افترا، تشویش اذهان عمومی و طرح اتهامهای بی پایه و اساس به مقامات و مسئولان صنعت نفت کشور برای شرکت ملی نفت ایران و ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۷    
معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران از اجرای سامانه جامع امور گمرکی در 95 درصد گمرکات کشور خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۵۲    
وزیر نیرو با اشاره به اینکه امسال میانگین بارندگی در سراسر کشور به 45 میلیمتر رسیده است، از بهبود وضعیت بارندگی در کشور ابراز خرسندی کرد و گفت: تراکنش بارندگی ها نیز خوب بوده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۹    
عضو هیات مدیره منطقه آزاد کیش از ایجاد منطقه آزاد مالی در این جزیره خبر داد و گفت: مصوبه این موضوع از دولت رسیده و به زودی اجرا خواهد شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۶    
از نگاه تحلیلگران، هدف از سفر رئیس جمهور قزاقستان به اروپا، مقابله با بحران اقتصادی موجود در کشور و فراهم آوردن شرایط تجاری و صنعتی برای سرمایه گذاران خارجی بوده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۶    
رییس مجمع واردات با انتقاد از نگاه منفی نسبت به انواع واردات به کشور گفت: واردات تنها کالاهای مصرفی نیست بلکه کالاهای اولیه ای را نیز شامل می شود که تولید به آن نیازمند است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۴    
مدیر عامل بانک صنعت و معدن از پرداخت 3000 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به صنایع کوچک در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۴    
معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام میزان دقیق خسارت های وارد شده بعد از سیل ایلام از لزوم احداث 600 واحد شهری و 300 واحد مسکونی روستایی خبر داد و گفت: وام های 30 ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۴    
دبیر اجرایی همایش مصرف بهینه آب در صنعت گفت: 22 تا 30 درصد از محصولات کشاورزی در مراحل مختلف داشت، برداشت و توزیع هر ساله در کشور تلف می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۴    
معاون فنی مهندسی فرودگاه مهرآباد به نصب 11 دستگاه تابلوی برق جدید در این فرودگاه اشاره کرد و گفت: این پروژه با توجه به محدودیت های مکرر قطعی برق و به منظور نوسازی ، ایمن سازی ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۱    
عضو هیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی گفت: در پنج سال گذشته بیش از 20 هزار میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت واردشده که این مقدار 25 درصد ارزش افزوده در بخش کشاورزی است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۴۱    
چین اعلام کرده است که اولین ذخایر طلای زیر آب این کشور را در خلیج بوهای کشف کرده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۸    
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان در گفت وگو با یک خبرگزاری روسی گفت تهران و مسکو درباره شرایط اصلی وام 8-7 میلیاردی روسیه، توافق کردند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۸    
نیسان قصد دارد یک وانت مدل جدید را در سال 2018 در کارخانه آفریقای جنوبی خود تولید کند و برای بهره برداری از تقاضای رو به رشد این قاره، ظرفیت تولید تسهیلاتش را دو برابر خواهد کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۵    
وزارت اقتصاد ملی قزاقستان از کاهش 36.4 درصدی گردش مالی تجارت خارجی این کشور در فاصله ماه های ژانویه تا سپتامبر نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۵    
وزیر نفت ونزوئلا گفت: وزیران نفت کشورهای عضو اوپک به پیشنهاد عربستان یک روز پیش از برگزاری نشست 4 دسامبر اعضا در وین با یکدیگر مذاکره های غیر رسمی خواهند داشت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۳۲    
کاهش تقاضای محصولات شرکت بزرگ رولزرویس انگلیس در بازار جهانی به سقوط 18 درصدی ارزش سهام این شرکت در معاملات امروز انجامید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۹    
رئیس سازمان راهداری از بهسازی و اصلاح محورهای منتهی به پایانه مرزی مهران برای تسهیل تردد زائران اربعین خبر داد و گفت: همچنین برای آماده سازی جاده ها در ایام زمستان ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۶    
در معاملات روز جاری بازار جهانی انرژی هر بشکه نفت برنت دریای شمال، با یک سنت افزایش نسبت به دیروز 45.82 دلار به فروش رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۶    
کارگاه آموزشی "آب و رسانه (چشم انداز ملی، منطقه ای و جهانی)" با مشارکت مرکز منطقه ای مدیریت آب شهری تهران (تحت پوشش سازمان یونسکو) و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۶    
یک راننده تاکسی می گوید: وضعیت بسیار دشوار است. یکی از همکارانم تنها 25 پوند مصر یعنی حدود 3 یورو کار کرده است. با این وضع آیا می توانیم زندگی کنیم، آیا می توانیم مخارجمان را بپردازیم؟
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۳    
مدیرعامل شرکت ملی گاز از تمایل خارجی ها برای سرمایه گذاری در تولید LNG در ایران خبر داد و گفت: پروژه ایران LNG باید برای ورود ایران به تجارت این محصول راه اندازی شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۰    
باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا چند ماه پیش و قبل از تصویب نهایی پیمان تجارت آزاد کشورهای دو سوی اقیانوس آرام گفت: اگر آمریکا قوانین اقتصاد جهانی را به نفع کارگران خود تدوین نکند ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۷    
اقداماتی از جمله ارزان فروشی که عربستان برای اختصاص بازار نفتی اروپا به خود، در پیش گرفته است در واقع پاسخی به تلاش های روسیه برای محکم کردن جای پای خود در بازار نفت چین است ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۷    
برخی کارشناسان معتقدند رئیس جمهور آمریکا ساخت خط لوله انتقال نفت کانادا- آمریکا را قربانی ترغیب ایران به توافق هسته ای کرده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۱:۴۵    
مدیرعامل شرکت سیمان خاش گفت: سیمان تولید شده در این مجموعه با توجه به رعایت استانداردهای ملی و بین المللی به خوبی رضایت تمام مشتریان خارجی را فراهم کرده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۰:۵۹    
علی رستگار افزود: این بانک در موضوع نرخ سود سپرده ها تابع نظرات دو نهاد ناظربوده و هرتصمیمی که از سوی شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی ابلاغ شود بانک ملت آمادگی اجرای آن را خواهد داشت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۶    
ازدواج یکی از مهم ترین تصمیمات زندگی هر انسانی محسوب می شود. تصمیم برای ازدواج منوط به کسب بسیاری از مهارت هاست تا فرد بتواند در هر شرایطی به مدیریت خود و زندگی اش بپردازد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۱    
قرارداد صادرات گاز به منطقه بصره عراق و الحاقیه افزایش حجم صادرات گاز به منطقه بغداد، بعد از ظهر امروز در تهران با حضور وزیر نفت به امضای مقامات دو کشور رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۰:۲۸    
العربیه اعلام کرد ایران و عراق قراردادی امضاء کردن که بر اساس آن صادرات گاز ایران به این کشور دو برابر می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۰:۲۵    
مدیرکل دفتر توسعه صادرات کالای سازمان توسعه تجارت ایران گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، صادرات کشور در سال 99 باید به رقم 107 میلیارد دلار ارتقا یابد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۰:۲۲    
با کاهش قیمت جهانی پنبه، حدود 6 هزار تن پنبه در 7 ماه ابتدای سال جاری معادل 4 برابر مدت مشابه سال گذشته به کشور وارد شد که این امر بازار پنبه کاران را کساد و به سمت طرح خرید تضمینی روانه کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۰:۲۲    
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که برای نشست کمیسیون مشترک همکاری های ایران و روسیه در مسکو به سر می برد ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۰:۲۲    
"حق مسکن" کارگران به حساب خودروسازان رفت، اشتغال 3900 نفری در بخش تعاون در مهر ماه، اضافه شدن تاک به طرح های اشتغالزایی دولت، اخراج گسترده کارگران کوره پزخانه در سال94 ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۹    
هم اکنون در مخزن 420 میلیون مترمکعبی سد طالقان، 189 میلیون و 64 هزار مترمکعب آب ذخیره شده است. به عبارتی در حال حاضر 45 درصد از مخزن سد طالقان پُر است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۶    
دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور طی حکمی مجتبی جعفری را به سمت قائم مقام و معاون امنیت مرکز ملی فضای مجازی کشور منصوب کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۶    
معاون وزیر ارتباطات گفت: قطعا سازمان فناوری اطلاعات و وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات از فعالیت های انجام شده در حوزه تولید محتوا، حمایت خوا هند کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۶    
مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: مدیریت بحران آب و ایجاد راهبرد برای مقابله با آن، نیازمند عزم ملی است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۳    
تردد موتور سیکلت تا ساعت 24:00 روز جمعه 22 آبان ماه از محورهای کرج-چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۳    
مشاور رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به رصد لحظه به لحظه نحوه فروش بلیت عتبات در تهران و سایر شهرستان ها در این کمیسیون تأکید کرد ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۰:۱۰    
مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اشاره به استقبال مردم از طرح خرید خودروهای قسطی گفت: تمام نمایندگی های این گروه خودروسازی در سراسر کشور جمعه این هفته باز هستند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۱۰:۰۷    
مدیرعامل توانیر با اشاره به پیش بینی رشد مصرف برق پس از برداشته شدن تحریم ها افزود: صنعت برق ایران عرصه خوبی برای سرمایه گذاری است و پیش بینی می شود بالغ بر 25 میلیارد دلار آماده سرمایه گذاری در این ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۹:۵۳    
قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه اولویت احداث نیروگاه ها با نیروگاه های تجدیدپذیر است، افزود: این نیروگاه ها فناوری خاص خود را دارند و ایجاد این نیروگاه ها با فناوری های برتر اروپا برای ما جذاب تر ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۹:۵۳    
نماینده چین در سازمان جهانی تجارت روز چهارشنبه به اعضای این سازمان از جمله اتحادیه اروپا و آمریکا هشدار داد طرح شکایت درباره بهای اندک کالاهای صادراتی این کشور در ماه دسامبر سال 2016 نیازمند رعایت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۹:۵۰    
دو شرکت ایران خودرو و سایپا در پایان سومین روز اجرای طرح پرداخت وام 25 میلیونی خودرو 63 هزار و 177 خودرو فروخته اند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۹:۵۰    
رییس هیئت مدیره سندیکای برق کشور گفت: در دوران پساتحریم حمایت از تولیدات داخلی باید مورد توجه ویژه ای واقع شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۹:۴۱    
در حالی زمزمه های اعطای کارت خرید کالای ایرانی از هفته آینده به گوش می رسد که در روزهای اخیر توجه دولت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۵    
مدیرعامل ایران خودرو از فروش 60 هزار دستگاه خودرو در 3 روز اول اجرای طرح خرید با وام 25 میلیون تومانی خبرداد و گفت: زمان تحویل خودروها همچنان 30روزه است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۵    
معاون اول رئیس جمهور، مصوبات دولت درباره اساسنامه 5 شرکت سرمایه گذاری در مناطق آزاد تجاری-صنعتی را ابلاغ کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۹:۲۷    
کارشناس مسکن با بیان اینکه دولت راهکاری برای تأمین اعتبارات مورد نیاز طرح مسکن اجتماعی ندارد، گفت: مالیات بر ارزش افزوده در بخش مسکن علاوه بر اینکه از افزایش سرسام آور قیمت ها جلوگیری می کند مانع از ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۹:۲۴    
نمایندگی های خودرو برای ثبت نام سفته قبول نمی کنند و اقساط خودرو نیز به جای 7 سال، چهار ساله است و از سوی دیگر نرخ سود 16 درصدی نیز 19 درصد است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۹:۲۱    
رئیس جمهوی اسلامی ایران در گفتگو با دو شبکه تلویزیونی فرانسوی با بیان این که لغو تحریم ها به نفع غرب و صلح جهانی است از استقبال ایران از سرمایه گذاران خارجی خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۱    
متاسفانه بعضی از کمپانی های آمریکایی طی سالیان گذشته و حتی در حال حاضر به بهانه مختلف با ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۸:۵۸    
بعضی از افراد به دنبال این هستند که کشور را زیر یک چتر حمایتی قرار بدهند از توانمندی های موجود در کشورغافل هستند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۲۱ - ۰۸:۵۲    
در چند وقت اخیر و به ویژه پس از برجام، اصلاح " نفوذ"، در عرصه سیاسی کشور به شدت باب شده اما بیم آن می رود که این رویه نیز همانند بسیاری از موضوعات حساس دچار روزمرگی، انفعال و رفع تکلیف شود.