جمعه ۰۸ تیرساعت ۰۵:۲۱Jun 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد پرس 4 آبان 1394 - eghtesadpress.ir

اقتصاد پرس 29 اسفند 1393 اقتصاد پرس 31 فروردین 1394 اقتصاد پرس 30 اردیبهشت 1394 اقتصاد پرس 31 خرداد 1394 اقتصاد پرس 31 تیر 1394 اقتصاد پرس 31 مرداد 1394 اقتصاد پرس 31 شهریور 1394 اقتصاد پرس 30 مهر 1394 اقتصاد پرس 30 آذر 1394 اقتصاد پرس 30 دی 1394 اقتصاد پرس 29 بهمن 1394 اقتصاد پرس 27 اسفند 1394 اقتصاد پرس 3 آبان 1394 اقتصاد پرس 4 آبان 1394 اقتصاد پرس 5 آبان 1394 اقتصاد پرس 6 آبان 1394 اقتصاد پرس 7 آبان 1394 اقتصاد پرس 9 آبان 1394 اقتصاد پرس 10 آبان 1394 اقتصاد پرس 11 آبان 1394 اقتصاد پرس 12 آبان 1394 اقتصاد پرس 13 آبان 1394 اقتصاد پرس 14 آبان 1394 اقتصاد پرس 16 آبان 1394 اقتصاد پرس 17 آبان 1394 اقتصاد پرس 18 آبان 1394 اقتصاد پرس 19 آبان 1394 اقتصاد پرس 20 آبان 1394 اقتصاد پرس 21 آبان 1394 اقتصاد پرس 23 آبان 1394 اقتصاد پرس 24 آبان 1394 اقتصاد پرس 25 آبان 1394 اقتصاد پرس 26 آبان 1394 اقتصاد پرس 27 آبان 1394 اقتصاد پرس 28 آبان 1394 اقتصاد پرس 30 آبان 1394 
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۲:۳۳    
معاون امور بانکی، بیمه وشرکت های دولتی وزارت اقتصاد اعلام کرد که با اقدام به موقع مدیریت بانک ملی و همراهی صمیمانه سازمان اطلاعات استان تهران ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۱:۴۵    
معاون وزیر نفت از برنامه ریزی برای بازنگری در نظام فنی و اجرایی صنعت نفت خبر داد و گفت: به این منظور، شورای بازنگری تشکیل و جلسات اولیه این شورا برگزار شده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۱:۴۰    
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران گفت : در 9 آبان ماه قرار نیست برق هیچ منزل مسکونی و عمومی قطع شود و تنها قرار است سازمان پدافند غیر عامل مانوری را برای کنترل وضعیت مراکز حساس ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۱:۳۵    
صندوق بین المللی پول در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد که ایران نفت 50 دلاری را 10 سال تحمل خواهد کرد در حالی که عربستان فقط پنج سال می تواند این قیمت را تحمل کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۱:۳۲    
عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: بخش کشاورزی و تعاونی های روستایی سهم مهمی در تحقق منویات رهبری به ویژه موضوع اقتصاد مقاومتی دارد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۹    
رئیس کل گمرک ایران اعلام کرد: به طور قطع فرمان مقام معظم رهبری درباره جلوگیری از واردات کالای مصرفی از آمریکا مورد توجه هیات وزیران قرار می گیرد و برای اجرا به دستگاه ها ابلاغ خواهد شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۶    
رئیس کل گمرک ایران با اشاره به الکترونیکی کردن فرآیند کارنه تیر، گفت: این موضوع باعث شده است تا عملیات گمرکی حداقل 15 روز کاهش یابد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۳    
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران-منطقه شمالشرق گفت: پروژه تعویض سه لاین فرآورده از مرکز انتقال نفت به مرکز پخش سبزوار با هفت هزار و 740 متر لوله نفت به پایان رسیده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۱:۲۰    
وزارت نفت اعلام کرد: نخستین نمایشگاه صنعت نفت پس از تصویب رسمی برجام و همزمان با آغاز روند لغو تحریم ها، با رویکرد جذب سرمایه و معرفی فرصت های جدید سرمایه گذاری در صنایع نفت و گاز برگزار می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۲۱:۱۴    
مرکز آمار ایران اعلام کرد: نرخ کرایه 7 گروه ماشین آلات مورد استفاده در طرح های عمرانی در نیمه اول سال جاری افزایش یافت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۸:۴۶    
جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی عصر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار و پیشنهاد لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری صنعتی سیستان و بانه مریوان به تصویب رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۸:۴۳    
زمینه های همکاری و توسعه مراودات اقتصادی و تجاری بین استان های آذربایجان شرقی و هوبی چین در دیدار معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با هیاتی اقتصادی از استان هوبی بررسی شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۸:۲۵    
پارلمان آذربایجان بودجه سال 2016 این کشور را بر مبنای نفت بشکه ای 50 دلار به تصویب رساند، در حالی که این رقم در بودجه امسال 90 دلار برآورد شده بود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۸:۰۲    
بانک مرکزی در پاسخ به نامه مرکز مطالعات اقتصادی بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در خصوص شفاف سازی منابع و مصارف قرض الحسنه اعلام کرد که بانک های غیردولتی می توانند سپرده قرض الحسنه بگیرند اما نمی ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۹    
مشاور عالی سازمان خصوصی سازی با اعلام این که سهام عدالت دو دهک پایین درآمد که شامل تخفیف 50 درصدی هستند، در نیمه اول سال 96، آزاد خواهد شد ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۹    
بورس کالای ایران اعلام کرد: بورسهای کالایی محل ایجاد شفافیت در اقتصاد و رعایت عدالت در معاملات است که جریان گردش پول و کالا را روشن می کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۹    
هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل (10-4) آبان و با شعار "پدافند غیرعامل مصون سازی کشور با همدلی و همزبانی دولت و ملت" نام گذاری شده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۶    
راشاتودی اعلام کرد: صندوق بین المللی پول آماده اضافه کردن یوآن به سبد حق برداشت مخصوص خود است در ماه نوامبر تصمیم نهایی گرفته می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۶    
مرکز آمار ایران در گزارشی به نتایج آمارگیری از کرایه ماشین آلات منتخب در طرح های عمرانی نیمه اول امسال پرداخت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۳    
دولت باید نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی را بر اساس تورم سالانه و هزینه های تولید تعیین و پیش از آغاز فصل زراعی ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۳    
یک پرورش دهنده میگو گفت: با وجود این که بانک کشاورزی تسهیلات ریالی برای پرورش میگو نمی دهد، اما موفق به این کار شدیم و این محصول را به دوبی صادر کردیم.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۰    
روز دوشنبه 4 آبان، در حالی برای نخستین بار انواع شمش طلای معدن زرشوران در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران عرضه شد که 25 کیلو و 948 گرم از آن مورد دادوستد قرار گرفت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۴۷    
از صبح دیروز سیستم خوداظهاری الکترونیک گمرک بازرگان و شهید رجایی قطع شده و مراجعان همچنان در انتظار اصلاح سیستم هستند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۴۷    
رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: ضوابط واردات کالا از آمریکا تغییری نکرده و واردات فقط از رژیم صهیونیستی ممنوع است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۴۷    
قیمت طلا در بازارهای جهانی با 1.72 دلار افزایش 1166.17 دلار در هر اونس فروخته شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۴۴    
صادرکننده نمونه فولاد اظهار داشت: قیمت سنگ آهن در بازارهای جهانی در سال گذشته حدود دوسوم کاهش پیدا کرده ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۴۴    
قیمت نفت در بازارهای جهانی اندکی افزایش یافت و بشکه ای 48.08 دلار فروخته شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۶:۴۶    
یک پژوهشگر آب و توسعه پایدار با بیان اینکه خارجی ها نباید وارد مسائل آب ایران شوند و ایرانی ها خود می توانند به خوبی آب را مدیریت کنند ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۶:۴۳    
گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش صنعت فصل تابستان 1394(100=1390) از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد که نرخ تورم صنعت در سال منتهی به تابستان 6.6 درصد بوده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۶:۴۳    
شرکت اینترنتی روسی یاندکس با اعلام این که برنامه ای برای گشایش دفتر در تهران ندارد، گفت: آماده گفت و گو برای فرصت های جدید همکاری است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۶:۴۰    
سرپرست دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق تهران با اشاره به آغاز هفته پدافند غیرعامل از امروز گفت: قطع برق و بررسی میزان آمادگی به کار مولدهای برق اضطراری مراکز حیاتی ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۶:۴۰    
رهبران سیاسی چین برای تصمیم گیری درباره روند اقتصادی و همچنین اجرای اصلاحات برای پنج سال آینده این کشور در پکن دور هم جمع شده اند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۶:۴۰    
بلک بری با شروع پیش فروش گوشی جدیدش رسما از آن رونمایی کرد. BlackBerry Priv از دو روز پیش در آمریکا و کانادا پیش فروش می شود و از 6 نوامبر به دست خریداران می رسد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۶:۳۷    
مدیرکل دفتر غلات و محصولات اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تعیین سلامت محصولات کشاورزی از نظر باقی مانده سموم یا نیترات بر عهده وزارت بهداشت است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۶:۳۱    
هنگامی که اول این هفته در تجارت فردای شماره 151 خواندم که سهم هر ایرانی از پول نفت به حدود 92 هزار تومان در ماه تنزل یافته است و در ادامه توضیح داده بود از این مبلغ 14 ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۶:۲۹    
معاون وزیر اقتصاد از برنامه جمهوری اسلامی ایران برای عضویت در بانک بریکس خبر داد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۶:۱۳    
رئیس هیات مدیره اتحادیه باغداران بیان کرد: رشد تولید گندم در سال جاری موجب آن شد که دولت در تامین منابع پرداخت هزینه خرید تضمینی گندم دچار مشکل شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۴۰    
عضو هیات مدیره انجمن صنایع گچ گفت: در حال حاضر تمام کارخانه های گچ با ظرفیت کمتر از 50 درصد کار می کنند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۸    
یک کارشناس بازار کار با بیان اینکه خروج سرمایه های ایرانیان به رونق اقتصادی بسیاری از کشورها منجر شده ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۸    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اعلام شمارش معکوس برای رفع تحریم های نظام بانکی و بانک مرکزی بر نقش شبکه بانکی در تحقق رشد اقتصادی 8 درصد سالانه در برنامه ششم و شرایط اقتصادی در دوران پساتحریم ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۲۲    
مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه با اشاره به رهاسازی آب به سمت دریاچه در بهمن و اسفند ماه سال گذشته ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۹    
رئیس کل بانک مرکزی از بازگشت مجدد شبکه بانکی کشور به سوئیفت جهانی و اتصال شبکه های ملی پرداخت به شبکه های خرد و کلان بین المللی به عنوان دو برنامه بانکی برای تسیهل بازرگانی خارجی در پساتحریم خبرداد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۳    
از دیگر مواردی که می توان در خارج از چارچوب موارد مادی به آن اشاره کرد، اعطای درجه هیئت علمی به پسر یک نماینده نفتی است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۴:۲۴    
دبیر انجمن خرما از کاهش برداشت خرما در سال جاری خبر داد و گفت: امسال هر کیلوگرم خرما را 800 تا 1000 تومان از نخلداران خریدند، در حالیکه این محصول در مغازه ها تا کیلویی 9000 تومان فروخته می شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۴:۲۱    
بانک مرکزی در حالی بار دیگر آخرین وضعیت شاخص های کلان اقتصادی را منتشر کرد که از حدود یکسال گذشته میزان چک های برگشتی را به دلیل راه اندازی سامانه چکاوک از این آمار حذف کرده است ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۹    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به این که اقتصاد ایران از زمان کشف نفت تاکنون به درآمدهای نفتی حاصل از آن معتاد شده است، گفت: این آرزوی دیرینه اقتصاد ایران است که از این وابستگی رها شود ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۳:۳۳    
نتایج دو شاخص خط فقر مسکن و سهم فقرا از جمعیت در 31 استان کشور اعلام شد .
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۳:۰۳    
مرکز آمار وزارت کار تعاریف مربوط به 14 واژه مشاغل سخت و زیان آور را اصلاح و استانداردسازی کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۷    
شاخص بورس کشورهای آسیایی در روز دوشنبه با روند صعودی آغاز بکار کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۸    
ابوالفضل ظهره وند معتقد است، نگاه متوهمانه در اقتصاد ایران و در مواجهه با نظام جهانی از ریشه های اصلی نفوذ احتمالی دشمن در دوره بعد از برجام است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۵    
ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه ها از مهم ترین عوامل تأثیر گذار در بروز تصادفات رانندگی با ضریب شکنندگی و صدمه بالا محسوب می شود ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۲    
وزارت نیرو پیشنهادی را به سازمان مدیریت و شورای عالی اقتصاد ارسال کرده تا برای بودجه سال 95، با لغو دستور رئیس جمهور قبلی، همچون رویه دولت نهم و پیش از آن ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۰    
مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در جلسه هم اندیشی با مدیرعامل بورس کالای ایران تاکید کرد: صنعت پتروشیمی کشور از پتانسیل های بورس کالا در جهت توسعه و رشد این صنعت مهم کشور استفاده کند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۲۰    
مدیرعامل یک شرکت اینترنتی گفت: پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مرحله نهایی صدور مجوز است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۲:۱۷    
رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان گفت: نمایندگی کالاهای سرمایه ای و بادوام خارجی با داشتن خدمات پس از فروش در ایران در ابتدا باید مجوزهای لازم را از وزارتخانه های کشور و امور خارجه دریافت و در صورت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۱:۴۵    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: یکی از گزینه هایی که به طور قطع در خروج از رکود اثر دارد، پرداخت مطالبات بخش خصوصی توسط دولت بوده که در این بسته در نظر گرفته شده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۱:۴۲    
معاون امور تعاون وزیر کار با اشاره به شفافیت بیشتر تعاونی ها و کاهش میزان تخلف در آن نسبت به بخش خصوصی و دولتی، گفت: سهام عدالت هم باید از مسیر تعاونی ها آزاد شود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۱:۳۴    
درحالی 4 وزیر پیش از این در نامه به رئیس جمهور از دپوی 100 هزار خودرو در انبارها خبر داده بودند که محمدرضا نجفی منش عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان دیشب با تکذیب این آمار گفت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۱:۲۵    
شرکت ملی نفتکش ایران در بیانیه ای ضمن استقبال از اجرایی شدن برجام اعلام کرد: این شرکت بیش از گذشته آماده است تا به محض لغو تحریم ها فعالیت خود را با تمام توان و بدون هیچ وقفه ای در بازارهای اروپا از ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۱:۲۵    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به سود 16 درصدی وام 25 میلیونی تسهیلات خرید خودروی داخلی گفت ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۱:۲۲    
رئیس سازمان حمایت با شکایت از نرخ بالای تبلیغات در صدا و سیما گفت: در صورت کاهش این نرخ ها ، ما آمادگی کامل برای آگاهی مشتریان داریم.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۱:۲۲    
مبادلات تجاری ایران و اتحادیه اروپا در 8 ماه نخست سال جاری میلادی با رشد 7 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به حدود 5 میلیارد یورو رسید.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۱:۱۹    
غول های صنعت ICT اروپا و آمریکا با حضور در پاویون ایران در جیتکس و مذاکره با مقامات خواستار ورود به صنعت ICT ایران شدند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۱:۱۹    
سه شنبه پنجم آبانماه بلوک 15.15 درصدی شرکت آلومینیوم ایران از سوی شرکت توسعه صنعتی ایران روی میز فروش بورس تهران می رود.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۱:۱۶    
به نظر می رسد دولتمردان نتوانسته اند به درک درستی از سیاستهای اقتصاد مقاومتی رسیده و زیر ساختهای لازم را برای فهم زیر مجموعه های خود نیز فراهم کنند.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۱:۱۶    
صندوق بین المللی پول با اشاره به هزینه های بالای دولت عربستان هشدار داد با فرض نفت 50 دلاری ذخایر ارزی این کشور تا 5 سال دیگر تمام می شود و این رقم را برای ایران 10 سال پیش بینی کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۰:۴۲    
مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه گفت: پوشش شهری و جمعیتی رایتل فراتر از تعهدات محقق شده است و کاستی های پوشش جاده ای را نیز در صورت اعتماد مسئولان جبران خواهیم کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۰:۳۹    
رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور گفت: برای تحقق اهداف برنامه ششم توسعه یک هزار و 63 تریلیون تومان منابع نیاز است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۰:۳۹    
مدیر امور منابع آب تهران بزرگ اعلام کرد: با تخریب یک رستوران غیرمجاز در بستر رودخانه جاجرود بیش از چهار هزار مترمربع از بستر این رودخانه آزادسازی شد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۰:۳۳    
آژانس بین المللی انرژی هشدار داد کشورها نباید روی پایین باقی ماندن قیمت نفت حساب کنند، زیرا به دلیل کاهش سرمایه گذاری و افت تولید آمریکا، عرضه نفت ممکن است از اواسط سال 2016 کاهش یابد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۶    
به اعتقاد کارشناسان آنچه که به رکود دامن زده است تولید کالاهای سرمایه ای است که چندان نیازی به تولید انبوه ندارد اما در دهه اخیر کارخانجات بسیاری ایجاد شده که محصولات آنها خریدار ندارد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۰:۰۳    
در این مدت زمان پس از روی کار آمدن دولت یازدهم شاهدیم که دولت تنها به ارائه برنامه در مورد فضای کسب و کار بسنده کرده و به صورت عملی اقدامی انجام نداده است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۰۹:۴۲    
حمید چیت چیان وزیر نیرو دقایقی قبل برای رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون انرژی در خصوص طرح حمایت از صنعت برق کشور در مجلس حضور یافت.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۰۹:۳۱    
رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران معتقد است جهت گیری ها در بسته جدید اقتصادی دولت برای خروج از رکود، در مسیر درستی است اما منابع مالی آن جای تردید دارد؛ چراکه بر اساس آنچه پیش بینی شده ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۰۹:۲۸    
رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور اصلی ترین دلیل طرح دعاوی و شکایات کارگران در مراجع حل اختلاف را عدم واریز سنوات و حق بیمه از سوی کارفرما عنوان کرد.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۰۸:۰۳    
در حالی که معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، پیشنهاد این وزارتخانه در تدوین بسته خروج از رکود را پرداخت وام حداکثری عنوان کرده، رییس انجمن صنفی انبوه سازان تهران ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۰۸:۰۰    
بحران آبی و خشکسالی شرایط کشور را به سمت و سویی برده است که کاهش باران نسبت به سال گذشته می تواند بسیار نگران کننده باشد و با توجه به اینکه امسال میزان بارش ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 33 ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۰۷:۵۷    
هفته جاری قیمت هیوندای النترا یک میلیون تومان افزایش یافته است.
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۰۷:۵۷    
چند ماه پس از بالاگرفتن پیگیری های شرکت فرودگاه ها برای تسویه طلب هایی که در طول ماه های گذشته از ایرلاین ها داشته، حالا به نظر می رسد با به بن بست خوردن مذاکرات ابتدایی ...
اقتصاد پرس   ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۰۷:۵۴    
در حالیکه طبق قانون تمام خودروسازان و واردکنندگان خودرو ملزم به پرداخت جریمه خواب خودرو به خودروهای تحت گارانتی خود هستند اما برخی شرکتها از این کار خودداری می کنند.