سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۱:۴۷May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اصفهان امروز آنلاین 15 مهر 1397 - esfahanemrooz.ir

اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1393 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1394 اصفهان امروز آنلاین 30 اسفند 1395 اصفهان امروز آنلاین 28 اسفند 1396 اصفهان امروز آنلاین 31 فروردین 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اصفهان امروز آنلاین 8 خرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 تیر 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 مرداد 1397 اصفهان امروز آنلاین 31 شهریور 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 آبان 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 آذر 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 دی 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 بهمن 1397 اصفهان امروز آنلاین 29 اسفند 1397 اصفهان امروز آنلاین 1 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 2 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 3 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 4 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 5 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 6 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 7 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 8 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 9 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 10 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 11 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 12 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 13 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 14 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 15 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 16 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 17 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 18 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 19 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 20 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 21 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 22 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 23 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 24 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 25 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 26 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 27 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 28 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 29 مهر 1397 اصفهان امروز آنلاین 30 مهر 1397 
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۱۴:۱۵    
در این ایام افراد بسیاری درحال برنامه ریزی برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی هستند. اما حضور در این هماش بزرگ شیعیان نیاز به آمادگی های لازم پیش از سفر دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۵    
دلیل آبریزش بینی در طب سنتی افزایش رطوبت مغز و سینوس هاست. با تخلیه این رطوبت بدن فواید بیشماری می برد و به اصطلاح این کار به شادابی و سر زندگی مغز کمک می کند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۴    
هر روز تعداد گدایان این شهر بیشتر می شود و انفعال مسئولان همچون همیشه مردم را در این مورد هم ناامید کرده است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۲    
مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: 33 هزار و 350 خانوار نیازمند روستایی و عشایری از حمایت کمیته امداد اصفهان بهره مند هستند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۴۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: بعضی از افرادی که به نمایندگان پیامک ها را ارسال کردند، اصلا نمی دانند FATF چه هست.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۳    
باران کوثری درباره علاقه اش به فوتبال گفت: پدرم همیشه می گفت اگر بروی سراغ فوتبال این ورزش تمام زندگی تو می شود و دیگر حتی وقت برای زندگی کردن هم نداری چه برسد به کار هنر!
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۱:۳۰    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما درهای مذاکره با آمریکا را نبسته ایم. درها باز است، مشروط بر اینکه، چنین دیداری قابل اطمینان باشد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۷    
شاید شما هم از آن دست افرادی باشید که به بهداشت و سلامت خود اهمیت زیادی می دهند و مرتبا حمام می روند، مسواک می زنند و بعد از رفتن به دستشویی دست های خود را می شویند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۳۱    
برخی از بازیگران در سینما یا تلویزیون در طول دوران فعالیت شان، وقتی نقش متفاوت و خاصی بازی کرده اند که مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته، ترجیح داده اند در کارهای بعدی شان هم همان نقش را تکرار کنند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۲۸    
این روزها همه از نادیا مراد حرف می زنند، دختر کُرد ایزدی که پس از رهایی از دست داعش به سازمان ملل رفت و اکنون جایزه صلح نوبل را دریافت کرده است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۸    
در نوع جدید حمله به دستگاه های خودپرداز(ATM) مهاجم یک حفره کوچک در آن ایجاد و داده های مشتریان را به صورت مستقیم از کارت خوان داخل ATM استخراج می کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۰۸:۵۹    
رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: هیأت مستشاری و دادستان دیوان محاسبات کشور در بهمن سال 96 تخلفات بانک مرکزی را محرز دید و بر انفصال رئیس کل بانک مرکزی و معاونان ایشان رأی داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۹    
صدور ویزای اربعین حسینی در استان اصفهان آغاز شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۶    
مهدی حاجتی عضو شورای اسلامی شهر شیراز که پنجم مهرماه جاری به اتهام حمایت از 2 تن از فعالان فرقه ضاله بهاییت بازداشت شد، عصر یکشنبه آزاد شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۰    
سحر دولتشاهی، تصویری از خود و هوتن شکیبا را در نمایش بینوایان به کارگردانی حسین پارسایی در اینستاگرام منتشر کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۲۰:۰۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) را به تصویب رساندند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۵۰    
فرماندار تبریز خبر دستگیری همسر مدیر سکه ثامن را تایید کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۴۷    
به دنبال تصویب لایحه fatf در مجلس شورای اسلامی قیمت ارز از جمله دلار کاهش یافت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۴۴    
معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی بهزیستی اصفهان گفت: پنج مرکز کاهش آسیب برای کنترل و پیشگیری از رفتارهای پرخطر معتادان در استان وجود دارد که وسایل مورد نیاز برای پیشگیری از انتقال بیماری ها را در ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۴۱    
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: اصفهان حدود 3 هزار واحد مسکونی را در سرپل ذهاب آماده می کند که بیش از 5 ماه درگیر آواربرداری و گودبرداری بودیم ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۸    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مابه التفاوت مربوط به افزایش حقوق سال97 بازنشستگان و مستمری بگیران به طور کامل و برای تمامی سطوح پرداخت و تسویه شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۸    
بارش باران پاییزی در شهرموزه اصفهان هوا را پاک، زمین را تمیز و دل شهروندان اصفهان را باصفا کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۲    
رئیس اداره پست لنجان از ایجاد باجه های شهر الکترونیک در شهرداری های 9 گانه این شهرستان خبر داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۲    
اجرای برخی طرح های کشاورزی و گردشگری در روستاهای تیران وکرون ، زمینه توسعه در دیگر بخش های اقتصادی این شهرستان را فراهم کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۳۲    
خطه سردسیر سمیرم در این سال های خشک و کم آب، روزگار سخت و پرتنشی را می گذراند و بیشتر از سه هزار و 500 هکتار از مجموع 22 هزار هکتار باغ سیب این منطقه خشک شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۲۹    
رئیس نمایندگی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گلپایگان گفت: بیش از 15رشته صنایع دستی در این شهرستان فعال است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۲۹    
نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت : طرح بازچرخانی آب در زاینده رود به نوعی مدیریت آب است و در شرایط فعلی باید جدی گرفته شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۲۹    
رئیس دامپزشکی اردستان گفت: دستگاه شوکر و تله کشتار وضعیت بهداشت محیط کشتارگاه، سرویس بهداشتی و سپتیک کشتارگاه از مشکلات اساسی کشتارگاه دام اردستان است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۲۹    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی نسبت به از دستور کار خارج شدن لایحه مبارزه با قاچاق انتقاد کرد و گفت که یک لایحه داخلی کنار گذاشته شده تا یک لایحه خارجی در اولویت قرار گیرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۲۹    
رییس پژوهشکده کاشان شناسی دانشگاه کاشان گفت: سهراب سپهری هنرمندی جستجوگر، تنها، کمال طلب، فروتن و خجول بود که دیدگاه انسان مدارانه اش بسیار گسترده و فراگیر بود از این رو آثار وی همیشه با نقد و بررسی ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۲۹    
رئیس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: ساعت 4 بامداد امروز یک دستگاه تانکر اکسیژن مایع دچار حریق شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۹:۲۹    
رییس اداره هواشناسی نطنز گفت: روز گذشته نخستین برف پاییزی سبب شد تا ارتفاعات کرکس نطنز سفید پوش شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی قوه قضائیه گفت: در جلسه روز گذشته شورا درباره مباحث مهمی از جمله کنترل گرانی ها و برخورد با محتکران تصمیماتی گرفته شده که امیدواریم این تصمیمات نتایج لازم را داشته باشد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۲۱    
اجاره بهای پراید 1,5 تا 2 میلیون در ماه است که بسیاری با پرداخت این هزینه سعی بر تامین مخارج زندگی دارند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۸    
رئیس مجمع نمایندگان اصفهان با بیان اینکه درخواست رای گیری شفاف نمایندگان درباره FATF داشتیم، گفت: چگونه اجازه دهیم تمام حساب های مالی کشور در اختیار دشمن قسم خورده ما قرار گیرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۵:۰۶    
مدل مانتوهایی که سال 97 مد هستند اکثرا آستین کلوش و آستین پفی و گشاد اند, نمونه هایی از شیکترین آن ها را در نمناک ببینید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۷    
روز گذشته رویداد جهانی فتوواک 2018 هم زمان با سراسر جهان در اصفهان برگزار شد. در این دوره چندین گروه از اصفهان شرکت داشته اند. تصاویر از گروه فتوواک به لیدری علیرضا واقعی تهیه شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۵۴    
این مدل ست های لباس پاییزی دخترانه برگرفته از جدیدترین متدهای مد روز دنیا هستند و بینهایت شیک و لاکچری اند که با سلیقه دختران امروزی هماهنگ هستند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۸    
اگر می خواهید به ناخن های خود تنوع دهید، بهتر است از لاک هایی با رنگ های شاد و متنوع مانند طرح های گلدار استفاده کنید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۲    
رزوراتول موجود در انگور می تواند باعث به تاخیر افتادن ابتلا به بیماری های شناختی مانند زوال عقل و آلزایمر شود و برای این منظور ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۶    
یک نماینده مجلس اعلام کرد که عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی از سمت خود استعفا کرده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۰    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 1 تا 5 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودرو های داخلی در بازار دارد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۷    
صادق یاری تهیه کننده سریال ممنوعه که مدتی پیش توزیع آن در شبکه نمایش خانگی متوقف شد، اعلام کرد هنوز زمان توزیع قسمت جدید مشخص نیست.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۴    
مراسم افتتاح سراسری اردوی راهیان نور آموزش و پرورش استان های اصفهان، چهارمحال بختیاری و یزد در گلزار شهدای شهرستان نجف آباد و در جوار مزار شهید حججی، صبح روز یک شنبه مصادف با 15 مهر ماه برگزار شد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۴:۰۳    
رئیس جمهور به تصویب کنواتنسیون CFT در مجلس واکنش نشان داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۴    
یکی از جذاب ترین تدارکات مراسم عروسی انتخاب کارت عروسی است که به سلیقه عروس و داماد صورت میگیرد, این روزها تنوع کارت های عروسی به قدری زیاد شده که انتخاب را برای افراد سخت کرده است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۲    
رئیس سازمان میراث فرهنگی با بیان اینکه سهم گردشگری از عوارض سفر تنها 17 هزار تومان است گفت:نفایس ملی به شهرداری ها واگذار نمی شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۹    
در فهرست محبوب ترین کارتون های تلویزیونی دنیا، نام انیمیشن هایی چون تام و جری ، باب اسفنجی ، بت من ، پلنگ صورتی ، ملوان زبل و یوگی و دوستان دیده می شود که در ایران هم طرفداران زیادی دارند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۹    
دقایقی پیش انفجاری مهیب در آمل و در مقابل سالن ورزشی پیامبر اعظم این شهرستان به وقوع پیوست.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۶    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه توافق کرده با پوتین برای هماهنگی های امنیتی میان ارتش های رژیم متبوعش و روسیه دیدار کند، گفت: برای جلوگیری از استقرار نظامی ایران در سوریه تلاش می کنیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۳    
استاندار اصفهان گفت: در هر 15 منطقه شهر اصفهان، یک خیابان به عنوان خیابان سبز معرفی می شود تا در این خیابان ها شیوه رانندگی ارتقاء یافته و مبتنی بر فرهنگ صحیح ترافیک باشد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۳    
رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: آمار جان باختگان تصادفات اصفهان طی شش ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 7.3 درصد کاهش یافته است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۰    
مقامات پورشه مدعی شده اند که قابلیت شارژ سریع باتری خودروهای برقی این شرکت 50 درصد سریعتر از محصولات مشابه تسلاموتورز است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۰    
پیچ و خم اشکال در روی بوم ها تصویری از اصفهان را یادآور می شوند کاشی های مسجد شیخ لطف الله و صدای بازار مسگر ها در کوچه پس کوچه اشکال به تصویر کشیده شده اند اصفهان در تصویر هایی مدرن ساخته می شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۹    
مدل دیزاین ناخن پاییز و زمستان در عین زیبایی فوق العاده ساده است و در خانه میتوانید انجام دهید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۱    
معاون توسعه و پیشگیری بهزیستی استان تهران گفت: در مرکز پذیرش کودکان معتاد زیر 18 سال که فقط مختص به پسران است 51 نفر پذیرش شده است که 46 نفر از آنها دارای خانواده هستند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۲    
استاندار اصفهان که از جمله استانداران بازنشسته محسوب می شود نسبت به شایعه دوباره استعفایش واکنش نشان داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۲    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: عمده بارش باران امروز را برای بخش های غربی و جنوبی پیش بینی می کنیم و در بقیه مناطق استان رگبار پراکنده خواهیم داشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای اصفهان با اشاره به پیگیری انجام شده در سطح کشور و استان اصفهان برای حل مشکلات رانندگان و کامیون داران گفت: حمل بار در اصفهان به روند عادی بازگشت.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۰    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از افزایش معاملات سرپایی، عرضه سکه و برخی مصنوعات تقلبی طلا در بازار خبر داد و گفت: اتحادیه درپی آن است تا دست دلالان را از بازار سکه و طلا کوتاه کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۱    
مسئول کمیته راگبی هیئت انجمنهای ورزشی استان اصفهان با اشاره به نبود زیر ساخت ها و مشکلاتی که این رشته در گذشته داشته است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۵    
از میان هنرمندانی که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند میتوان به مهناز افشار ، رامبد جوان و بهنوش بختیاری اشاره کرد، در ادامه اینفوگرافی هنرمندان پرطرفدار در اینستاگرام را مشاهده میکنید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۲    
لپ تاپ یکی از گجت های محبوب و پراستفاده این روزها است. ما تقریباً هر روز از آنها استفاده میکنیم، اما به ندرت به شیوه استفاده درست از آن فکر میکنیم ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۶    
رئیس حوزه هنری اصفهان گفت: ساخت سالن پلاتوی استاندارد برای اهالی تئاتر را در دستور کار داریم و امیدواریم با تامین هزینه و تجهیزات تا یک ماه آینده برای تمرین هنرمندان نمایش آماده شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۲:۰۳    
مهاجم گلزن سپاهان در مورد شرایط خودش و تیمش در لیگ برتر صحبت کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۴    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در محور اصلی چهارباغ عباسی تعداد 200 اصله درخت نارون چتری و 200 اصله درختچه توری کاشته شده است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۸    
کی از امکانات پرطرفدار اینستاگرام قابلیت لایک کردن است. تا به حال به صورت اتفاقی مطلبی را لایک کرده اید؟ یا حتی شاید در یک بازه زمانی از مساله ای ناراحت یا خوشحال بوده اید و پست هایی را مرتبط با آن ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۵    
برای سرویس دهی بهتر، تماس شما با این مرکز ضبط می شود . این جمله را احتمالا بارها در تماس با مراکز مختلف شنیده اید ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۸    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، در آستانه فصل سرد سال، ضمن اشاره بر رصد دقیق بیماری آنفلوآنزا در کشور، بر لزوم اقدام گروه های پرخطر بر انجام واکسیناسیون علیه این بیماری تاکید کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۲    
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: سعی داریم به نحوی از بازیکنان جوان در کنار بازیکنان با تجربه تیم استفاده کنیم تا به قهرمانی دست یابیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۶    
در این مطلب عکس هایی از شیک ترین مدل مانتو پاییزه زنانه و دخترانه جدید و زیبا را مشاهده می کنید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۹    
درجریان رأی گیری CFT در صحن علنی مجلس نمایندگان بارها شاهد هیاهو و ایجاد تنش از سوی چند نفر از مخالفان این لایحه بودند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۶    
در جمهوری اسلامی جز در مواردی نادر که اسلام و حیثیت نظام در خطر باشد، آن هم با تشخیص موضوع از طرف کارشناسان دانا، هیچ کس نمی تواند رأی خود را بر دیگری تحمیل کند و خدا آن روز را هم نیاورد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۳    
یک مقام ارشد دولت با بیان اینکه 7 سناریور برای افزایش قیمت حامل های انرژی وجود دارد، گفت: قیمت دو نرخی برای بنزین قطعی است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۳    
یکی از راهکارها برای مهار مصرف افسارگسیخته بنزین و جلوگیری از قاچاق رو به ازدیاد آن، بحث سهمیه بندی بنزین و بازگشت بنزین چندنرخی است؛ این طرح اکنون در دولت و مجلس در حال بررسی است.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۰    
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین درباره برخی مشکلات که مانع از آغاز فرایند صدور ویزای متقاضیان اربعین شده بود، گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته از سوی ستاد مرکزی اربعین و با دستور سفیر عراق ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۴    
عضو شورای اسلامی کلانشهر اصفهان گفت: همچون بسیاری دیگر از مسائل درگیر سیاسی بازی شده ایم. این طرح که یک مساله کاملا تخصصی است چرا باید وارد زور آزمایی های سیاسی شویم؟
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۱    
عکاسی از افراد متشکل از نورپردازی، ترکیب بندی، توجه به فضای اطراف، خلاقیت و ژست دادن است. رعایت این نکات و لحاظ کردن هر یکی از این موارد در ثبت عکس عالی کمک شایانی میکند ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) را به عنوان اولین دستور مورد بررسی قرار دادند که در نهایت به تصویب رسید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۵    
برخی داروها، به ویژه نمونه های خوراکی با برخی مواد غذایی و نوشیدنی ها تداخل دارند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۹    
وزیر امور خارجه گفت: نه من و نه رئیس جمهور تضمین نمی دهیم که با تصویب CFT مشکلات حل شود.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۳    
از مجموع 3 میلیون و 130 هزار و 303 بیکار کشور در سطوح مختلف تحصیلی(ابتدایی تا دکتری)، یک میلیون و 378 هزار و 989 نفر معادل 44 درصد دارای مدرک فوق دیپلم تا فوق لیسانس و بالاتر هستند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۰    
در این ویدیو درگیری عجیب بین علی لاریجانی رئیس مجلس و نقوی حسینی نماینده مجلس را می بینید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۶    
علی فروغی به عنوان مدیر شبکه سه سیما درباره چهره هایی چون محمدرضا گلزار؛ احسان علیخانی، رضا رشیدپور، عادل فردوسی پور و ... سخن گفت. این مصاحبه را بخوانید.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۳    
رهبر معظم انقلاب در نامه ای در رابطه با لوایح چهارگانه FATF که از سوی رییس مجلس شورای اسلامی قرائت شد، گفتند: با بررسی این لوایح در مجلس مخالفتی ندارم تا مسیر قانونی خود را طی کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۰    
به اعتقاد برخی از کارشناسان اقتصادی و به گفته مردمی که هشت سال دوران سخت و پرفشار جنگ تحمیلی عراق را از سر گذرانده اند، تمهیداتی که دولت وقت در خصوص تأمین مایحتاج اولیه مردم اندیشیده بود ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۰    
چه خوب که رسانه ملی به موضوعات میراث فرهنگی، اهمیت می دهد اما چه بد که اطلاعات را اشتباه به مردم منتقل می کند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۶    
یک عضو هیات رئیسه مجلس چگونگی بررسی کلیات لایحه CFT را تشریح کرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۳    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از شهرداری درخواست داریم مناسب سازی معابر برای سالمندان، معلولان و جانبازان در دستور کار ویژه شهرداری اصفهان قرار گیرد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۳    
فیلم سینمایی زندانی ها تازه ترین محصول مرکز فیلم و سریالِ سازمان هنری رسانه ای اوج پس از طی مراحل فنی آماده نمایش شد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۰    
امید داشته باشیم یا نداشته باشیم محکومیم به زندگی کردن، بعد از سیاهی هایی که بالاتر از آن رنگی نیست و زمانی که راهی جز زندگی کردن نداریم خود را برای جنگیدن می سازیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۴    
جمعه شب ورزشگاه نقش جهان میزبان 10 هزار هواداری شد که مشتاقانه برای تماشای یک بازی جذاب جام حذفی راهی این ورزشگاه شده بودند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۲    
با رسیدن فصل پاییز و سرما، بازار انواع سوپ های خوشمزه ایرانی و فرنگی به عنوان غذا یا پیش غذا به خصوص در مهمانی ها گرم می شود، به همین منظور طرز تهیه چند سوپ خوشمزه فرنگی را برایتان آماده کرده ایم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۶    
رنگ های قرمز و صورتی سالیان سال است که در صنعت مد و فشن حکمرانی می کنند. اگر چه این رنگ ها برای رژ لب و رژ گونه استفاده می شد، اما پاییز امسال آنها را پشت چشم ها نیز می بینیم ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۹:۰۳    
رئیس جمهور آمریکا شب گذشته و در جمع هوادارانش بار دیگر ادعا های بی اساس خود علیه کشورمان را مطرح کرد و توافق هسته ای را مورد انتقاد قرار داد.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۹    
یک اسطوره پژوه معتقد است، رنگ های پرچم ایران با درایت بسیاری و بنا بر پایه کارکردهای سه گانه و سه طبقه اصلی شهریاران، جنگاوران و پیشه وران انتخاب شده است ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۳    
خوردن میوه و سبزیجات برای کاهش وزن بسیار مؤثر و مفید است؛ اما از سوی دیگر، مصرف این مواد غذایی می تواند حس گرسنگی را در افراد افزایش دهد ...
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۵۰    
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: برخی از نمایندگان به دنبال به روز کردن قانون مهریه هستند.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۴۷    
سرمایه اجتماعی دستاورد هر سازمانی است که برای به دست آوردن آن سال ها زمان صرف شده است اما در برهه ای از زمان و با ادامه روند رسیدگی نکردن به نیاز مخاطبان، شاهد تحلیل رفتن این سرمایه هستیم.
اصفهان امروز آنلاین   ۱۳۹۷/۰۷/۱۵ - ۰۸:۴۷    
رینگ چهارم حفاظتی شهر اصفهان برای حفاظت از حریم شهر و اراضی کشاورزی و جلوگیری از توسعه ناموزون شهر احداث می شود، با اجرایی شدن این طرح مشکل تردد خودروهای سنگین در داخل شهر به صورت زیربنایی رفع می شود.
  • ۱