یکشنبه ۲۷ خردادساعت ۱۷:۳۲Jun 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 8 دی 1396 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 1 فروردین 1396 اعتدال 31 اردیبهشت 1396 اعتدال 31 خرداد 1396 اعتدال 31 تیر 1396 اعتدال 31 مرداد 1396 اعتدال 31 شهریور 1396 اعتدال 30 مهر 1396 اعتدال 1 آبان 1396 اعتدال 30 آذر 1396 اعتدال 30 بهمن 1396 اعتدال 2 اسفند 1396 اعتدال 1 دی 1396 اعتدال 2 دی 1396 اعتدال 3 دی 1396 اعتدال 4 دی 1396 اعتدال 5 دی 1396 اعتدال 6 دی 1396 اعتدال 7 دی 1396 اعتدال 8 دی 1396 اعتدال 9 دی 1396 اعتدال 10 دی 1396 اعتدال 11 دی 1396 اعتدال 12 دی 1396 اعتدال 13 دی 1396 اعتدال 14 دی 1396 اعتدال 15 دی 1396 اعتدال 16 دی 1396 اعتدال 17 دی 1396 اعتدال 18 دی 1396 اعتدال 19 دی 1396 اعتدال 20 دی 1396 اعتدال 21 دی 1396 اعتدال 22 دی 1396 اعتدال 23 دی 1396 اعتدال 24 دی 1396 اعتدال 25 دی 1396 اعتدال 26 دی 1396 اعتدال 27 دی 1396 اعتدال 28 دی 1396 اعتدال 29 دی 1396 اعتدال 30 دی 1396 
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۲:۰۵    
ترامپ ثابت کرد که اعتقادی به آزادی و رفاه مردم ندارد و مشکل اصلی او تنها با حاکمیت ایران نیست.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۷    
هومن سیدی امروز با گریمی متفاوت جلوی دوربین مجموعه نمایش خانگی گلشیفته رفت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۰    
محسن ماندگاری، سردبیر سابق روزنامه جام جم نوشت: آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان و امام جمعه مشهد است؛ شهری که این روزها شاهد تجمعات اعتراضی است. ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۱    
نهادهای روحانیت از درون نظارت خود را افزایش دهند/ نیازمند شخصیت هایی هستیم که در جایگاه فهم دین از صلاحیت لازم برخوردار باشند / رسالت جامعه روحانیت و علمای دین دعوت الی الله با بصیرت و آگاهی است ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۹    
حتما شما هم دیده اید که خیلی ها وقتی موبایل شان آنتن نمی دهد آن را بالاتر یا به سمت آسمان می گیرند. ولی واقعا این کار قدیمی باعث می شود که میزان آنتن دهی گوشی افزایش پیدا کند؟
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۱    
معاون امنیتی استانداری تهران از بازداشت موقت تعداد اندکی از تجمع کنندگان خبر داد و تاکید کرد: پلیس پس از ثبت اطلاعات این افراد درصدد است تا در اولین فرصت بازداشت شدگان را آزاد کند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۶    
دیدار دونالد ترامپ و رونالد ریگان در زمان ریاست جمهوری ریگان در کاخ سفید
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۵    
سرمربی موقت نفت تهران گفت: اگر مشکلات تیم حل نشود با پرسپولیس بازی نخواهیم کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۵    
در حالی که گزارش هایی مبنی بر توبیخ ثامر السبهان توسط مقامات آمریکایی مطرح شده بود، در پی ناپدید شدن ناگهانی این وزیر سعودی و توقف توئیت هایش، ابهامات بیشتری در مورد وی مطرح شده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۲    
ابزارهای زیادی در کشور برای شفافیت اقتصادی وجود دارد و ما در کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی به دنبال آن هستیم که با اجرای قوانین، پیگیر افشای اطلاعات مالی بنگاه های اقتصادی باشیم.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۲    
در جلسه اخیر مسئولان بازرگانی و اقتصادی کشور که به ریاست معاون اول رئیس جمهوری برگزار شده، بر ضرورت نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ها بصورت مستمر تاکید شده تا کنترل مستمری بر بازار کالاهای اساسی و ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۹    
در این روز بسیاری از معترضان به انتخابات سال 88 نیز به میدان آمدند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۶    
کاظم شهریاری گفت: متاسفانه فضای بسیار زشتی در ورزشگاه آزادی ایجاد شد و یک روز تلخ و سیاه را برای فوتبال ایران رقم زد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۳    
هوشیار باشیم که در هیچ کشوری، هیچ کدام از این بحران ها در خیابان و بر بستر خشونت حل نشده است. باندهای دسیسه و نیرنگ حداقل دوبار ثابت کرده اند که می توانند توده ها را بفریبند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۳۰    
ژاوی هرناندس، اسطوره باشگاه بارسلونا در تابستان به این تیم بازخواهد گشت و به عنوان مدیر فنی مدرسه فوتبال های این تیم فعالیت خواهد کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۲    
محققان عنوان کردند: از پهپادها می توان برای پیش بینی فوران آتشفشان استفاده کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری 32 هفته فرهنگ ایرانی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۸:۰۰    
شبکه خبری سی.ان.ان ترک و سایر رسانه ها امروز (جمعه) گزارش دادند، روسیه و آنکارا توافقی را امضا کردند که براساس آن مسکو موشک های سطح به هوای اس-400 را به ترکیه می فروشد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۵:۰۰    
نشست سران قوا که قرار بود صبح فردا برگزار شود، به تعویق افتاد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۴:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال سایپا از عملکرد مهاجمان تیمش راضی نیست و اعتقاد دارد که اگر آنها از موقعیت هایشان استفاده می کردند، از صنعت نفت شکست نمی خوردند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۳:۰۰    
زلزله ای به بزرگی 4.2 ریشتر با مرکزیت عراق، حوالی قصرشیرین کرمانشاه را به لرزه در آورد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۲:۰۱    
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از هواداران مان تشکر می کنم که 90 دقیقه برای تیمشان سنگ تمام گذاشتند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۱:۰۲    
مدیرکل محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: حریق مجدد در تالاب هامون توسط مأمورین اجرایی محیط زیست و مردم محلی و منابع طبیعی خاموش شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۵    
واکنش دکتر محسن رضایی در اینستاگرام خود نسبت به حوادث اخیر و اعتراضات مردم واکنش نشان داد و در یادداشتی با عنوان پاسخگویی عملی بجای حرف درمانی نوشت:
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۲    
41 تماشاگر ️در بازی تراکتور و پرسپولیس مصدوم شدند که اقدامات لازم درمانی برای آنها انجام شد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۰:۴۷    
پرسپولیس همچنان صدرنشین دست نیافتنی لیگ برتر به شمار می رود
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۸    
عضو هیئت رییسه مجلس، گفت: عده ای تلاش می کنند جو نارضایتی و ناامیدی را به مردم تزریق کرده و این موضوع را تحمیل کنند که مشکلات پر حجم بوده، انباشته شده و لاینحل است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۵    
عضو هیئت رییسه فراکسیون مستقلین ولایی مجلس، گفت: افرادی که فقط می گویند مردم را نسبت به دولت بدبین کنیم متوجه باشند که مرم فرقی بین دولت، حاکمیت و نظام قائل نیستند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۵    
هم زمان با فراخوان جریان ضدانقلاب، تعدادی از افراد در میدان آزادی کرمانشاه با سر دادن شعارهایی به طرف بلوار شهید بهشتی حرکت کردند و به برخی اموال عمومی خسارت زدند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۵    
ورزش های هوازی که ضربان قلب را افزایش می دهند تاثیر زیادی بر سلامت مغز و بدن دارند. این گونه ورزش ها در صورتی که با برنامه ریزی درست انجام شوند می توانند مانند دارو عمل کنند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۹    
مسعود شجاعی از علاقه اش برای بازگشت به تیم ملی گفته است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۳    
ایران در اولین بازی جام جهانی مقابل مراکش قرار می گیرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۰    
معاون اول رئیس جمهور از محاسبه سود سهام عدالت به میزان 150 هزار تومان خبر داد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۷    
شورای امنیت دسترسی چهار کشتی متعلق به کره شمالی را که متهم به انتقال کالاهای تحریم شده از سوی سازمان ملل به کره شمالی بودند، به همه بنادر جهان ممنوع کرد.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۳۹    
در کنار تصمیمات سیاسی بحث برانگیز دونالد ترامپ، رفتارهای شخصی عجیب او نیز باعث شد که بارها مردم در سراسر جهان انگشت حیرت به دهان بگیرند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۷    
مخالفان ایران معتقدند که توافق دوران اوباما موسوم به برنامه جامع اقدام مشترک، تجاوز ایران در منطقه را میسر کرد ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۵    
زلزله تهران این روزها دغدغه تمام پایتخت نشینان شده به طوری که در تمام محافل بحث زلزله داغ است؛ در این میان موضوعاتی همچون تامین آب و برق در صورت بروز حادثه و میزان صدماتی که تخریب شبکه انتقال آب و ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۵    
رئیس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در حال حاضر ترافیک در جنوب به شمال محور چالوس پرحجم گزارش شده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۲    
حدود یک ماه از آخرین نشست سران سه قوه می گذرد و با وجود مسایل واتفاقات مهمی چون آلودگی هوای کلان شهرها و وقوع زلزله های پی در پی در تعدادی از استان ها ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۶    
متاسفانه رفتارها و تصمیم گیری های سلیقه ای و فردی موجب می شود بسیاری از قونین و مقررات در دانشگاه ها اجرایی نشود و این موضوع موجب انفعال دانشجویان شده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۳    
سال 2017 میلادی نفس های آخرش را می کشد و به همین مناسبت نگاهی داریم به نویسندگان و شاعرانی که در این سال برای همیشه قلم خود را زمین گذاشتند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۳    
عضو سابق ایران در IOC بر این باور است که کمیته بین المللی المپیک به دنبال بهانه بوده است و حال این بهانه به دست IOC افتاده است.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۳    
لوپتگی تیم ملی ایران را بهترین تیم آسیا می داند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۷    
معاون اول رئیس جمهور گفت: کسانی که حرکتهای خیابانی را آغاز می کنند، پایان دهنده آن نخواهند بود و دود اقدامات آنها به چشم خودشان هم می رود.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۱    
هیچ ضمانتی وجود ندارد که اگر به هر شکل عمل کنیم، انقلاب باقی خواهد ماند. انقلابی که در صدر اسلام و در زمان حضرت محمد (ص) شروع شد باقی نماند ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۰۰    
سخنگوی آتش نشانی از وقوع یک تصادف مرگبار در بامداد روز جمعه خبر داد و گفت: در این حادثه 4 نفر کشته و 3 نفر مصدوم شدند.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۷    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب موج تخریب ها علیه دولت را سازمان یافته دانست و گفت: جریانی سازمان یافته دست به تخریب دولت زده است و سعی دارد مردم را از رأی دادن ناامید کند ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۱    
با وجود برگزاری 14 حراجی سکه برای ایجاد تعادل در قیمت های بازار ، هر چند که تا 50 درصد حباب قیمتی تخلیه شده، ولی همچنان متعادل نشده است. د
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۱    
آزادکار وزن 86 کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلای جوانان و برنز بزرگسالان جهان با بیان اینکه تعلیق کشتی ایران اتفاق تلخی است که لطمه بزرگی به ورزش ایران وارد خواهد کرد گفت ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۸    
رئیس سازمان هواشناسی کشور نسبت به شکل گیری کم بارشی انباشته در کشور هشدار داد و گفت: متاسفانه آثارکمبود بارش فصل پاییز به صورت کم بارشی انباشته تا پایان سال ادامه خواهد داشت.
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۵:۰۲    
صندوق کودکان سازمان ملل(یونیسف) در تازه ترین گزارش خود از حملات فزاینده به کودکان در مناطق درگیر جنگ جهان گزارش داده و می گوید در سال 2017 شمار کودکانی که هدف حمله قرارگرفته اند به میزان تکان دهنده ...
اعتدال   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۸