یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۸Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای اعتدال 27 اردیبهشت 1400 - etedaal.ir

اعتدال 19 اسفند 1393 اعتدال 26 بهمن 1394 اعتدال 30 اسفند 1395 اعتدال 29 اسفند 1396 اعتدال 29 اسفند 1397 اعتدال 29 اسفند 1398 اعتدال 30 اسفند 1399 اعتدال 31 فروردین 1400 اعتدال 31 خرداد 1400 اعتدال 31 تیر 1400 اعتدال 31 مرداد 1400 اعتدال 31 شهریور 1400 اعتدال 30 مهر 1400 اعتدال 30 آبان 1400 اعتدال 30 آذر 1400 اعتدال 30 دی 1400 اعتدال 1 بهمن 1400 اعتدال 29 اسفند 1400 اعتدال 1 اردیبهشت 1400 اعتدال 2 اردیبهشت 1400 اعتدال 3 اردیبهشت 1400 اعتدال 4 اردیبهشت 1400 اعتدال 5 اردیبهشت 1400 اعتدال 6 اردیبهشت 1400 اعتدال 7 اردیبهشت 1400 اعتدال 8 اردیبهشت 1400 اعتدال 9 اردیبهشت 1400 اعتدال 10 اردیبهشت 1400 اعتدال 11 اردیبهشت 1400 اعتدال 12 اردیبهشت 1400 اعتدال 13 اردیبهشت 1400 اعتدال 14 اردیبهشت 1400 اعتدال 15 اردیبهشت 1400 اعتدال 16 اردیبهشت 1400 اعتدال 17 اردیبهشت 1400 اعتدال 18 اردیبهشت 1400 اعتدال 19 اردیبهشت 1400 اعتدال 20 اردیبهشت 1400 اعتدال 21 اردیبهشت 1400 اعتدال 22 اردیبهشت 1400 اعتدال 23 اردیبهشت 1400 اعتدال 24 اردیبهشت 1400 اعتدال 25 اردیبهشت 1400 اعتدال 26 اردیبهشت 1400 اعتدال 27 اردیبهشت 1400 اعتدال 28 اردیبهشت 1400 اعتدال 29 اردیبهشت 1400 اعتدال 30 اردیبهشت 1400 اعتدال 31 اردیبهشت 1400 
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۲:۴۴    
یک کارشناس اقتصادی اظهار کرد: عامل اصلی تورم کشور در بلند مدت رشد نقدینگی مزمن است و برای مهار اساسی و ریشه ای تورم مهم این است که ما رشد نقدینگی را به زیر 10 درصد برسانیم.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۲:۲۹    
اطلاعات به دست آمده از زندگی شخصی بیل گیتس آنقدر ها دقیق نیست تا نام این زن حداقل در شرایط فعلی کشف شود. اما این تنها گزینه ای نبوده که بیل گیتس با او رابطه داشته است ...
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۰:۱۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی نتیجه محوری رایج نباشد، ممکن است یک نفر 5 مسئولیت اجرایی را نیز قبول کند تا 5 خط رزومه داشته باشد و به جای نتیجه گرفتن ...
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۴    
بابک خرمدین در حمام خانه شان به دست پدرش تکه تکه شد و مادرش شاهد این جنایت فجیع بود. پدر این کارگردان سینما در دادسرا صحنه عجیبی را رقم زد.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۰:۰۴    
تعدادی از نمایندگان مجلس و اساتید کارشناس حوزه و دانشگاه به بخش هایی از طرح اصلاح بانک مرکزی ایراد گرفته اند پس جا دارد مراقب باشیم.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۱:۵۹    
دستبند های طلا با توجه به طرح و مدلی که دارند، قیمت های متفاوتی نیز دارند. عوامل بسیار زیادی وجود دارد که می تواند قیمت دستبند طلا را تعیین کند.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۹:۱۴    
گروه مقاومت عزالدین قسام در بیانیه ای از حمله موشکی به یک ناو ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی ساحل غزه خبر داد.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۹    
سخنگوی دولت گفت: عملکرد 8 ساله دولت قابل دفاع است و متاسفانه برخی ها نگذاشتند این عملکرد دیده شود اما تاریخ در این خصوص قضاوت خواهدکرد.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۹    
رییس قوه قضاییه از رسانه ملی خواست که با توجه به اعلام داوطلبی در انتخابات ریاست جمهوری، اخبار جلسات کاری که با حضور او تشکیل می شود، پخش نشود تا در استفاده داوطلبان از رسانه ملی تبعیضی روی ندهد.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۴    
وزیر خارجه کشورمان درباره دیدار امروزش با پاپ رهبر کاتولیک های جهان توضیحاتی ارائه کرد.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۴    
محمود جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات گفت تخصیص اینترنت رایگان به نامزدهای انتخابات به معنای ارائه بسته اینترنت رایگان مصرفی نیست.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۸:۵۹    
اولین تصویر از جلسه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در شورای نگهبان منتشر شد.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۴:۲۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه در ابتدای نشست خبری خود در راستای محکوم کردن جنایت های شرم آور رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین بیانیه ای را به زبان عربی قرائت کرد.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۴:۱۹    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در نشست امروز شورای نگهبان مقرر شد که پرونده ثبت نام کنندگان تکمیل شود.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۴:۰۹    
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای تاکید کرد که برای نوبت دهی تزریق واکسن کووید 19، نیازی به مراجعه حضوری به مراکز بهداشتی یا ثبت نام اینترنتی نیست.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۴    
رئیس سازمان اورژانس کشور در نامه ای خطاب به وزیر بهداشت بر آمادگی کشور ایران برای انتقال مصدومان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه خبر داد.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانان و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت وجود دود در محدوده جنوب تهران را تشریح کرد.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۳:۲۴    
از سال 1357 و پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز 12 دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده و قرار است تا یک ماه دیگر سیزدهمین دوره این انتخابات نیز برگزار شود.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۹    
وزیر نفت با تکذیب گرانی بنزین گفت: شایعات گرانی بنزین دروغ و جنگ روانی پیش از انتخابات است.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۹    
نوید محمد زاده، بازیگر سینمای کشورمان با ارسال پستی در اینستاگرام از مردم فلسطین حمایت کرد.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۲:۵۹    
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در قانون مشخص شده که قبل از صدور سند رسمی (خودرو) باید از نیروی انتظامی برای تعویض پلاک و تسویه جرایم و اصالت خودرو استعلاماتی انجام و بعد سند رسمی در دفاتر ...
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۹    
فلسطینی های ساکن اراضی اشغالی سال 48 از روز سه شنبه اعتصاب سراسری را آغار می کنند.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۱:۱۴    
خبر تلخ و کوتاه بود؛ بابک خرمدین (کارگردان) به قتل رسید؛ این فیلم ساز که در 47 سالگی از دنیا رفت با سوگنامه ای برای یاشار اولین فیلم بلندش را بر پرده سینمای هنر و تجربه دید.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۴    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که در بامداد امروز (دوشنبه)، منازل مسکونی 9 نفر از رهبران جنبش حماس را بمباران کرده است.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۴    
امروز شاهد بازار سیاست و تولید محصول سیاسی بی سازمان و بی سامان هستیم، در حالی که کیفیت، محصول سازمان است ...
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۰:۳۴    
یک کشتی پانامایی از مبداء آلمان به بندر امام خمینی (ره) به دلیل مثبت شدن تست کرونای چهار خدمه هندی آن اجازه پهلوگیری در این بندر را دریافت نکرده اما به دنبال این اتفاق شایعات زیادی مانند ورود کرونای ...
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۹    
یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی در گفت وگو با شبکه 12 تلویزیون این رژیم اعلام کرد که تنش در غزه به روزهای پایانی خود نزدیک می شود .
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۴    
محققان می گویند موج جدید ویروس کرونا به اندام های حیاتی بدن حمله می کند و باعث عفونت های پوستی می شود.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۰:۰۴    
رییس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر از افزایش تعداد مصدومان زلزله خراسان شمالی به 14 تن خبر داد.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۹:۴۹    
راننده زن با سرعت 140 کیلومتر با الهه دختر 16 ساله تصادف کرد راننده زن که در حال گرفتن لایو اینستاگرام بود این دختر طبسی را به کشتن داد.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۹:۴۴    
یک عضو کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از فلسطین خاطرنشان کرد: اسرائیل در شرایط خیلی بدی است و نتانیاهو تصور نمی کرد فلسطینی ها چنین قدرت واکنشی داشته و بتوانند به این شکل پاسخ دهند.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۹:۳۹    
معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت از واکسیناسیون تمامی دانشجویان دو حوزه وزارت بهداشت و علوم تا اواخر شهریور ماه خبر داد.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۹:۲۴    
بعید می دانم از زمانی که انتخابات به عنوان یک شیوه برای برگزیدن صاحبان قدرت به رسمیت و مطلوب شناخته شده ...
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۹    
رئیس اتحادیه تعاونی های سهام عدالت کشور گفت: مرحله تکمیلی سودهای سهام عدالت از خرداد ماه امسال در دستور کار قرار می گیرد.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۴    
وب سایت خبری دیلی میلی از علت بحث برانگیز استعفای بیل گیتس از هیئت مدیره مایکروسافت پرده برداشت.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۹    
روز گذشته جسد مثله شده یک کارگردان در سطل زباله در اکباتان کشف شد.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۸:۵۹    
به گزارش اعتدال ،حمید شجاعی در روزنامه آرمان ملی نوشت: ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پایان یافت و پرده از چهره های حاضر در رقابت های انتخاباتی برداشته شد ...
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۸:۵۹    
به گزارش اعتدال ،روزنامه اعتماد نوشت:این تازه شروع ماجراست! ماراتن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که روز شنبه با پایان مهلت ثبت نام مدعیان حضور در این میدان رسما وارد فاز اجرایی شده و حالا ...
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۸:۵۴    
به گزارش اعتدال ،مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در روزنامه ایران نوشت:ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و در این مرحله جریان های مختلف سیاسی نماینده یا نمایندگانی را روانه ...
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۸:۴۹    
به گزارش اعتدال ،روزنامه شرق نوشت:فرصت را از دست ندهید توضیح: این متن، سرمقاله مشترک امروز روزنامه های اطلاعات، همشهری، جمهوری اسلامی، دنیای اقتصاد، شرق، اعتماد، سازندگی و هفت صبح است. ...
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۸:۳۴    
تحقیقات دانشگاه آلتو در فنلاند نشان می دهد که در صورت ادامه انتشار گازهای گلخانه ای، یک سوم تولیدات غذایی در جهان، تا پایان قرن اخیر در معرض خطر خواهد بود.
اعتدال   ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۰۸:۱۴    
زلزله ای شدید شهر سنخواست و بجنورد مرکز خراسان شمالی را لرزاند. بنا به اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران شدت وقوع این زمین لرزه پنج و نیم ریشتر و مرکز آن سنخواست بوده است. ...