سه شنبه ۰۱ خردادساعت ۰۲:۴۱May 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای اطلاعات روز 29 آذر 1396 - etelaterooz.ir

اطلاعات روز 29 اسفند 1394 اطلاعات روز 30 اسفند 1395 اطلاعات روز 31 فروردین 1396 اطلاعات روز 31 اردیبهشت 1396 اطلاعات روز 1 خرداد 1396 اطلاعات روز 31 تیر 1396 اطلاعات روز 1 مرداد 1396 اطلاعات روز 1 شهریور 1396 اطلاعات روز 1 مهر 1396 اطلاعات روز 30 آبان 1396 اطلاعات روز 1 دی 1396 اطلاعات روز 30 بهمن 1396 اطلاعات روز 29 اسفند 1396 اطلاعات روز 1 آذر 1396 اطلاعات روز 2 آذر 1396 اطلاعات روز 3 آذر 1396 اطلاعات روز 4 آذر 1396 اطلاعات روز 5 آذر 1396 اطلاعات روز 6 آذر 1396 اطلاعات روز 7 آذر 1396 اطلاعات روز 8 آذر 1396 اطلاعات روز 9 آذر 1396 اطلاعات روز 10 آذر 1396 اطلاعات روز 11 آذر 1396 اطلاعات روز 12 آذر 1396 اطلاعات روز 13 آذر 1396 اطلاعات روز 14 آذر 1396 اطلاعات روز 15 آذر 1396 اطلاعات روز 16 آذر 1396 اطلاعات روز 17 آذر 1396 اطلاعات روز 18 آذر 1396 اطلاعات روز 19 آذر 1396 اطلاعات روز 20 آذر 1396 اطلاعات روز 21 آذر 1396 اطلاعات روز 22 آذر 1396 اطلاعات روز 23 آذر 1396 اطلاعات روز 24 آذر 1396 اطلاعات روز 25 آذر 1396 اطلاعات روز 26 آذر 1396 اطلاعات روز 27 آذر 1396 اطلاعات روز 28 آذر 1396 اطلاعات روز 29 آذر 1396 اطلاعات روز 30 آذر 1396 
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۹:۱۹    
با آغاز تعطیلات نیم فصل رقابت های لیگ برتر فوتبال، تیم ها فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرده اند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۰۱:۴۲    
مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی با بانک پارسیان برای حمایت از شرکت های دانش بنیان در تاریخ 28 آذر ماه در محل این صندوق برگزار شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۹    
تلویزیون پخش برنامه ای را در شبکه شما، حین پخش و بدون توضیحی، قطع کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۴    
فراز کمالوند در صفحه شخصی خود عکسی قدیمی در کنار اووه مورالس رئیس جمهور بولیوی منتشر کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۶:۰۴    
معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه ای به کلیه وزارتخانه ها و سازمان های دولتی هرگونه مخالفت با لایحه بودجه 97 را ممنوع اعلام کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۴۴    
حضور تنها "فراری 458 " پلاک شده در ایران که ارزشی نزدیک به هشت میلیارد تومان دارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۴۴    
سلفی نیما کرمی مجری پرسپولیسی تلویزیون با وینفرد شفر سرمربی استقلال!
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۹    
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حدود 80 درصد اسکان موقت مردم زلزله زده انجام شده است، گفت: دولت بنا دارد با وام 40 میلیونی ساخت منازل را به خود مردم واگذار کند که مردم هم تقاضا دارند این کمک بلاعوض ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۹    
اسامی فیلم های کوتاه داستانی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اعلام شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۹    
قیمت برخی اقلام میوه مانند انار، خرمالو و هندوانه با نزدیک شدن به شب یلدا در میوه فروشی های شهر تهران افزایش چشم گیری داشته، اما قیمت در سازمان میادین و تره بار متعادل تر است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۹    
عضو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت: کی روش پاسخ استعلام حسابرس فدراسیون فوتبال را بی پاسخ گذاشته است و این موضوع امروز در مجمع عمومی فدراسیون مورد بررسی قرار می گیرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۹    
اندیشکده سیاست گذاری صنعتی امیرکبیر، با انتشار نامه ای خطاب به کمیته اضطرار شهر تهران، شورای شهر، شهرداری و سازمان محیط زیست 15 اقدام کوتاه و بلندمدت را برای حل مشکل آلودگی هوای شهر تهران پیشنهاد کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۴    
محدودیت عرضه برخی خودروهای داخلی باعث افزایش 300 هزار تا 5 میلیون تومانی قیمت این خودروها در بازار شده است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۴    
مدتی است که هوای کلانشهر ها در بدترین شرایط قراردارد و بررسی ها نشان می دهد مقصر اصلی آلودگی هوا در کنار نبود تدبیربرای حل این معضل، گازوئیل و مازوت بی کیفیت ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۴۹    
وزیر دادگستری ترکیه اعلام کرد اگر دادگاه آمریکا حکمی درباره اتهام هالک بانک ترکیه به نقض تحریم های آمریکا علیه ایران دهد که منافع آنکارا را به خطر اندازد، نخواهیم پذیرفت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۹    
فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) جایزه بهترین فدراسیون ورزشی سال 2017 جهان را به دست آورد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۴    
فرمانده انتظامی شهرستان "ایوان" از دستگیری سارقان منزل پیرزن 87 ساله خبرداد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۹    
هوای تهران در هفتمین روز متوالی در شرایط ناسالم برای شهروندان قرار دارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۴    
مردی که همسرش را خفه و خودش با چاقو رگ دستش را زده بود، دستگیر شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۴    
امتحان های نهایی و هماهنگ استانی ( بزرگسالان ,داوطلبان آزاد , طرح جامع و آموزش از راه دور) پایه نهم طبق برنامه ارسالی به قوت خود باقی است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۲۹    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از پلمب 7 واحد صنفی متخلف در آستانه شب یلدا در سیرجان خبر داد و گفت: بازدید ها با قوت تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۲۹    
ابهامات ایجاد شده در راستای افزایش قیمت حامل های انرژی واکنش دولتی ها را به دنبال داشت و در آخر وزیر نفت آب پاکی را روی ابهامات ریخت و اعلام کرد مجموع قیمت بنزین و گازوئیل پس از افزایش بیشتر از 2 ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۱۴    
اغلب شبکه های تلویزیونی به مناسبت آخرین شب پاییز و گرامیداشت رسم شب یلدا ویژه برنامه هایی را تدارک دیده اند که برخی از آنها به صورت زنده و برخی هم ضبط شده پخش خواهند شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۰۹    
پروفسور سمیعی در صفحه کاربری اینستاگرام خود خبر از احداث یک بیمارستان 1000 تختخوابی در شهر "شن چن" چین به نام خود خبر داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۰۹    
رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در حاشیه جلسه امروز دولت به بیان توضیحاتی درباره علل آلودگی های اخیر هوا پرداخت و احتراق ناقص سوخت توسط خودروهای سنگین را از جمله مهم ترین این عوامل برشمرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۰۹    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران معتقد است که اگر طبق قانون، 24 مورد از اختیارات برخی سازمان ها به شهرداری واگذار شود، بخش عمده ای از عوامل آلودگی هوا از بین می رود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۰۴    
سخنگوی دولت با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی راضی نمی شویم که مردم از ما ناراضی شوند، اعلام کرد:می خواهیم یارانه ای که برای برخی از دهک ها ممکن است کمتر از خط واریز فعلی شود ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۳۴    
برای خرید یک واحد آپارتمان نوساز در منطقه نیاوران باید متری 16 میلیون تومان هزینه کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۴    
مرکز پایش آلودگی هوا، شاخص آلودگی هوای پایتخت در 24 ساعت گذشته را 160 و در وضعیت ناسالم اعلام کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۵۹    
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 97 درصد دانش آموزان گروه سنی 12 تا 14 ساله در مدارس ابتدایی و متوسطه حضور دارند ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۵۹    
در جریان بازدید وزیر دفاع و وزیر کشور مصر از استان سینای شمالی، فرودگاه العریش مورد حمله نیروهای افراطی قرار گرفت. ارتش مصر حال وزیران امنیتی را خوب توصیف کرد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۵۴    
محمود صادقی نماینده اصلاح طلب مجلس که در جلسه چند روز گذشته مجلس به دلیل اظهار نظری در رابطه با شورای نگهبان موجب جنجال در مجلس شده بود، در تذکری فرصت یافت تا به رفع ابهام از صحبت هایش بپردازد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۵۴    
سازندگان سخت و خشن می گویند: ما توانستیم با این انیمیشن دل 80 میلیون ایرانی را شاد کنیم. در خارج از کشور نیز استقبال به اندازه ای بود که حتی تعدادی از شبکه های تلویزیونی و سایت های معاند نیز مجبور ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۵۴    
علی خوش لفظ جانباز 70 درصد دفاع مقدس و خالق کتاب وقتی مهتاب گم شد پس از تحمل سال ها رنج جانبازی به شهادت رسید.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۹    
نشست شورای سیاست گذاری جایزه مصطفی(ص) با حضور اعضای شورا و مهمانان خارجی هفته مراسم اعطای جایزه برگزار و حاضرین به بیان پیشنهاد و پرسش و پاسخ پرداختند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۹    
رئیس دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی با اشاره به کمبود شدید باران در حوضه آبریز این دریاچه ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۳۹    
نمایندگان برای نظارت بر سه قوه و پیگیری جدی تر شکایت واصله از سه قوه به مجلس، با تبدیل کمیسیون اصل نود به دیوان موافقت کردند.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۲۹    
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید اصلاحات ساختاری در اقتصاد و صنعت انجام دهیم برای مثال اگر مصرف سوخت خودروها به 6 لیتر در صد کیلومتر کاهش یابد اگر قیمت بنزین 2 برابر هم شود فشاری وارد نمی ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۲۴    
عباس جدیدی پس از ترک مجمع انتخابی فدراسیون کشتی به سوالات خبرآنلاین پاسخ داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۴    
رئیس انجمن خون و سرطان کودکان ایران هشدار داد: باید توجه کنیم افرادی از دوران کودکی در معرض آلودگی های محیطی و خصوصاً آلودگی هوا قرار می گیرند ممکن است در سنین بزرگسالی به سرطان و سایر بیماری ها ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۴    
تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 روز شنبه دوم دی ماه، از محورهای کرج-چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۴    
قائم مقام وزیر کار با اشاره به اینکه برخی کارگاه های تولیدی به علت عدم سرمایه در گردش تعطیل شده اند که نیاز به احیای مجدد دارند، گفت: منابع 17 ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۹    
عضو هیأت مدیره انجمن پوست و موی ایران با بیان اینکه پدیده تاتو در بین جوانان رواج یافته است در خصوص عوارض ناشی از این پدیده توضیح داد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۵۹    
بازیکن جوان پرسپولیس گفت: در خانواده خودم تا الان دو شهید مدافع حرم داشتیم. خیلی دوست شان دارم و برایشان ارزش قائل هستم. گاهی مردم می گویند اینها به خاطر پول رفته اند ولی واقعا این طور نیست.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۴۹    
وزیر دفاع کشورمان ادعای نماینده آمریکا در سازمان ملل درباره استفاده از موشک ایرانی در حمله اخیر یمن به عربستان را بی پایه ...
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۴    
استاندار تهران گفت: کاهش تردد خوردوها، تنها راه حل عملی برای کنترل آلودگی هوای تهران است.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۴    
کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ اعلام کرد: قرارداد جدیدی از باشگاه نفت تهران در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل ثبت نمی شود.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۴    
سرخپوشان پایتخت از جام حذفی کنار رفتند تا مشخص شود برانکو مهارتی برای قهرمانی در این رقابت ها ندارد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۲۹    
عروسک گردان جدید کلاه قرمزی گفت: مردم مطمئن باشند که در این نسخه از کلاه قرمزی با اتفاقات جدید و همچنین عروسک های جدید روبرو خواهند شد.
اطلاعات روز   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۲۹    
حکم اعدام قاتل بنیتا دختر هشت ماهه ربوده شده توسط سارقان خودرو در شعبه پانزدهم دیوان عالی کشور تایید و پرونده به دادگستری تهران ارجاع شد.