یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۶:۵۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 7 شهریور 1396 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 1 فروردین 1396 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1396 اتحاد خبر 31 خرداد 1396 اتحاد خبر 31 تیر 1396 اتحاد خبر 31 مرداد 1396 اتحاد خبر 30 مهر 1396 اتحاد خبر 30 آبان 1396 اتحاد خبر 30 آذر 1396 اتحاد خبر 30 دی 1396 اتحاد خبر 30 بهمن 1396 اتحاد خبر 4 اسفند 1396 اتحاد خبر 1 شهریور 1396 اتحاد خبر 2 شهریور 1396 اتحاد خبر 3 شهریور 1396 اتحاد خبر 4 شهریور 1396 اتحاد خبر 5 شهریور 1396 اتحاد خبر 6 شهریور 1396 اتحاد خبر 7 شهریور 1396 اتحاد خبر 8 شهریور 1396 اتحاد خبر 9 شهریور 1396 اتحاد خبر 10 شهریور 1396 اتحاد خبر 11 شهریور 1396 اتحاد خبر 12 شهریور 1396 اتحاد خبر 13 شهریور 1396 اتحاد خبر 14 شهریور 1396 اتحاد خبر 15 شهریور 1396 اتحاد خبر 16 شهریور 1396 اتحاد خبر 17 شهریور 1396 اتحاد خبر 18 شهریور 1396 اتحاد خبر 19 شهریور 1396 اتحاد خبر 20 شهریور 1396 اتحاد خبر 21 شهریور 1396 اتحاد خبر 22 شهریور 1396 اتحاد خبر 23 شهریور 1396 اتحاد خبر 24 شهریور 1396 اتحاد خبر 25 شهریور 1396 اتحاد خبر 26 شهریور 1396 اتحاد خبر 27 شهریور 1396 اتحاد خبر 28 شهریور 1396 اتحاد خبر 29 شهریور 1396 اتحاد خبر 30 شهریور 1396 اتحاد خبر 31 شهریور 1396 
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۱۰:۲۴    
اتحادخبر: رییس اتحادیه کانون وکلای دادگستری با بیان اینکه آزمون کانون وکلا در سوم آذرماه در سال 96 برگزار و زمان انتشار آگهی ثبت نام حدود 22 شهریور خواهد بود گفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۹ - ۰۸:۲۴    
اتحاد خبر: مدیر صنایع جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: خرمای کبکاب دشتستان و تنگستان و زاهدی دشتستان ثبت نشان ملی جغرافیایی شدند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۴۸    
اتحادخبر: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: 33 پروژه در بنادر و دریانوردی هرمزگان به بهره برداری رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۸    
هر ساله می شنویم که انسان های معدودی در شرایطی بسیار سخت زنده می مانند در حالی که بر اساس هیچ منطق و محاسبه ای امکان زنده ماندن آن ها وجود نداشته است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۴۸    
اتحاد خبر: معاون توسعه منابع واموردانشجویی دانشگاه فرهنگیان بوشهر گفت: در مهرماه امسال 400معلم جدید ازپردیس های این دانشگاه به بدنه آموزش وپرورش ومدارس وارد می شوند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۳    
وبسایت عصرایران: صدمات ناشی از توفان هاروی به خانه ها در شهر راک پورت در جنوب ایالت تگزاس بازدید "گرگ آبوت" فرماندار ایالت تگزاس آمریکا از شهر توفان زده "راک پورت" در جنوب تگزاس ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۱:۰۸    
اتحاد خبر: ادامه بارش ها در شهر هیوستون در ایالت تگزاس آمریکا عملیات امداد و نجات سیل زدگان را دشوار و امدادگران را ناامید کرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۱۰:۲۸    
اتحاد خبر: معاون عملیات سازمان اورژانس کشور از مسمومیت 170 نفر به دلیل آب آلوده در یکی از دهستان های شهرستان اردل استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۵۳    
اتحاد خبر: فرماندار دیلم گفت: در هفته دولت امسال 24 طرح زیرساختی با 420 میلیاد ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح و اجرایی شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۲۳    
اتحاد خبر: خسرو جعفری زاده، کارشناس نجوم درباره فیلمی که درباره صداهای عجیب در آستارا در فضای مجازی منتشر شده گفت: مشخص شده است که صدا از آسمان نیست و از همان محدوده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۱۸    
اتحاد خبر: لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسا قصد دارد از عدم تمدید قرارداد خود برای امضای قرارداد با دی ماریا استفاده کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۹:۰۸    
اتحادخبر: مدیر کل استاندارد بوشهرگفت: آزمایشگاه های استاندارد استان بوشهر با داشتن ظرفیت بالا به عنوان مرکز آزمایشگاه های قطب جنوب کشور معرفی شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۸:۵۸    
اتحادخبر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه: همزمان با گرامیداشت هفته دولت 2 پروژه دستگاه بوجاری و ضد عفونی بذور گندم و جاده دسترسی به مزارع در این شهرستان به بهره برداری رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۸:۵۳    
اتحادخبر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دشتی گفت: عملیات اجرای آبیاری تحت فشار به دو هزار هکتار از اراضی سطح زیر کشت منطقه دشت پلنگ پایان یافت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۸:۲۸    
اتحادخبر: محمد علیزاده با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود در خصوص وضعیت بیماری اش توضیح کوتاهی را ارائه داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۸:۰۸    
اتحادخبر: سخنگوی دولت گفت: تاسیسات نظامی ایران سری است و هرکسی نمی تواند به آن دست پیدا کند و آنها فقط آرزوهای خود را بیان میکنند، ما ازمنافع ملی خود دفاع میکنیم و این صحبت قابل استماع نیست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۸:۰۸    
اتحادخبر: روزهای پرتنش و بحث و جدل های داغی در مورد سیاست گذاری در مورد ایران و لزوم حفظ و یا لغو توافق هسته ای پیش روی دولت و کنگره آمریکاست و بسیاری از جمهوریخواهانی که زمانی مخالف سرسخت توافق ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۷:۵۳    
اتحادخبر: روحانی با بیان اینکه ما نسبت به آنچه که در تبلیغات انتخاباتی به مردم وعده داده ایم، کوشا خواهیم بود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۸ - ۰۷:۵۳    
اتحادخبر: مردی جوانی حوالی ساعت 16و 30 دقیقه امروز با استفاده از سلاح سرد (چاقو) و به دلایل نامشخص به سمت مسافران حاضر در پایانه جنوب تهران حمله و 3 مرد را مجروح کرد مجروحان به بیمارستان بهارلو منتقل ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۲۰:۰۴    
اتحاد خبر:معاون عملیات اورژانس از مسمومیت اهالی یک روستا به علت استفاده از آب آلوده خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۹:۵۹    
اتحاد خبر:چند طرح عمرانی و بهداشتی درمانی با حضور دکتر ارسلان زارع فرماندار دشتستان، دکتر عزیزنژاد قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولین شهرستانی و بخشی از جمله معاون برنامه ریزی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۵۴    
اتحاد خبر:ایرنا نوشت: مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: مرد جوانی با استفاده از سلاح سرد(چاقو) و به دلایل نامشخص به سمت مسافران حاضر در پایانه جنوب تهران حمله و 3 نفر را مجروح کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۴۹    
اتحاد خبر:صبح امروز سه شنبه تصادف شدید پژو 405، پژو پارس، تاکسی پژو و اپتیما در آزادراه تهران - قم، 15 کیلومتر بعد از عوارضی، سه کشته و 6 مصدوم برجا گذاشت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۸:۰۹    
اتحاد خبر:هنوز هم هستند انسان های مؤمنی که هر روز نماز خود را بی ریا اقامه می کنند، انسان های پاکی که نماز را فقط بخاطر خدا می خوانند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۷:۴۴    
اتحاد خبر:استقلال حالا با ابقای مشروط علیرضا منصوریان چاره ای ندارد تا هرچه سریع تر به فرم مطلوب بازگردد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۷:۴۴    
اتحاد خبر:گیدو جیراردی نایب رئیس مجلس سنای شیلی با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۷:۳۹    
اتحاد خبر: عضو شورای شهر تهران از پیگیری معاون اول رئیس جمهور برای حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۷:۳۴    
اتحاد خبر:فصل نقل و انتقلات یکی از خبرسازترین زمان ها محسوب می شود. تصمیم های برخی از بازیکنان باعث می شود که جنجال زیادی به وجود آید ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۴۴    
اتحاد خبر:به گزارش روابط عمومی شهرداری برازجان در ششمین روز از هفته دولت ، 16 پروژه عمرانی افتتاح و به بهره برداری رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۴۴    
اتحاد خبر: کنسرو کردن و ترشی کردن یکی از راه های نگهداری سبزیجات و میوه جات و مصرف آنها در زمستان است.راه دیگر فریز کردن آنهاست. ولی قبل از فریز کردن باید کارهای دیگری انجام داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۳۹    
اتحاد خبر: هاشم صباغیان گفت: پیکر مرحوم ابراهیم یزدی بامداد فردا - چهارشنبه- وارد تهران می شود و قرار است مراسم تشییع صبح پنج شنبه از مقابل حسینه ارشاد یا مسجد الغدیر برگزار شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۳۴    
اتحاد خبر: دیوید تسینسکی در سفرش به ژاپن مجموعه تصاویری از کارمندان ژاپنی تهیه کرده و نام آن را انسان-ماشین نامیده است زیرا ژاپنی ها مانند روبات کار می کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۲۹    
اتحاد خبر: رامین ناصر نصیر این روزها در سریال گمشدگان نقشی متفاوت را بازی کرده است و بعد از غیبتش در چند قسمت ابتدایی شهرزاد 2 بازگشتی دوباره به شبکه نمایش خانگی هم داشته است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۲۴    
اتحاد خبر:مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر با اشاره به الزامی شدن ارائه اظهارنامه مالیاتی بصورت هر سه ماه یکبار گفت: ظرفیت مالیات پیش بینی شده برای استان بوشهر امسال 28 هزار میلیارد ریال است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۱۹    
اتحاد خبر:مهر نوشت: ایمان گودرزی کارگردان مستند سنگ های شکسته با اشاره به جزییات این مستند توضیح داد که در آن بسیاری از شبهات اعدام های سال 67 رفع می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۳:۰۴    
اتحاد خبر:مارک زاکربرگ این روزها در مرخصی دو ماهه به مناسبت به دنیا آمدن فرزند دوم خود، آگوست است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۲:۵۹    
اتحاد خبر:از سری مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان بوشهر دوشنبه ششم شهریور و در ایستگاه اول چهار دیدار برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۲:۵۴    
اتحاد خبر: ایسنا نوشت:هفته جاری قیمت سه مدل خودروی وارداتی در بازار افزایش یافته است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۲:۴۴    
اتحاد خبر:عکسی جالب از عثمان دمبله در فضای مجازی پخش شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۲:۴۴    
اتحاد خبر: عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار می گوید قانون کار ظرفیت بازگرداندن امنیت شغلی کارگران را دارد، به شرط آن که مجریان قانون در دهه 70، آن را به طور دقیق و منطقی اجرا کنند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۲:۳۴    
اتحاد خبر: نیوشا ضیغمی و همسرش وسط دریا
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۹    
اتحاد خبر:باران کوثری در فیلم جدید سهیل بیرقی نقش یک فوتبالیست را ایفا می کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۲:۲۹    
اتحاد خبر:قالیباف، سید علی خمینی، حجت الاسلام شهرستانی، متکی در مکه مکرمه
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۱:۵۸    
جهت دانلود نسخه PDF هر صفحه بر روی صفحه مورد نظر کلیک نمایید:
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۸    
اتحاد خبر: دولت در راستای پاسخگویی به نیاز مردم به تامین مسکن، طرح مسکن مهر را مطرح کرد و متعهد شد با اجرای این طرح سالانه یک میلیون و نیم واحد مسکونی در سطح کشور بسازد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۸    
اتحاد خبر:رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ضمن گلایه از نظام بانکی فعلی که مورد قبول مراجع تقلید و جوامع بین المللی نیست، تصریح کرد: رکود، نزول و بهره مرکب ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۱:۴۳    
اتحاد خبر:در حالی که به گفته مسئولان وزارت جهاد کشاورزی تولید گوشت مرغ مشکلی ندارد و از سوی دیگر قیمت جوجه یکروزه نیز با کاهش نسبی مواجه شده است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۱:۳۸    
اتحاد خبر:شهرداری مسکو پارکی آبی را در میدان انقلاب مسکو راه اندازی کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۱:۰۸    
اتحاد خبر: مشاور وزیر نفت و مسئول کمیته وصول مطالبات این وزارتخانه در واکنش به شرط شرکای زنجانی مبنی بر پرداخت عین بدهی شریکشان در صورت بازگرداندن اموال واگذار شده گفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۴۸    
اتحاد خبر: سردردهای عصبی و تنشی که به آنها سردردهای استرس نیز می گویند، یکی از رایج ترین انواع سردردها بوده و افراد بسیاری زیادی با آن مواجه می شوند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۸    
اتحاد خبر: معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: مهلت صید میگو در آبهای این استان ساعت 24 دوشنبه شب پایان یافت و براساس آمار اعلام شده تا پایان سی و دومین روز عملیات میزان میگوی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۳    
اتحاد خبر: رادیو ورزش یونان خبر داد که مهاجم ایرانی المپیاکوس می خواهد در این تیم بماند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۸    
اتحاد خبر: پس از جلسه رای اعتماد به وزرای کابینه دوازدهم و رای نیاوردن حبیب الله بیطرف، وزیر پیشنهادی نیرو ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۸    
اتحاد خبر: معاملات مسکن در مردادماه رشدی را تجربه کرد که تقریباً در 3 سال اخیر بی سابقه بود. 23.7 درصد افزایش آمار معاملات نسبت به ماه قبل و 6 ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۳    
اتحاد خبر: روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: پس از یک وقفه کوتاه ولی پرهزینه حکم شهردار تهران امضاء شد. مسئله ساده ای که می توانست اگر پیچی هم داشت در خلوت حل و فصل گردد و نیازی نبود به رسانه ها و شبکه های ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۳    
اتحاد خبر: در اینفوگرافیک زیر اهم اقدامات و دستاوردهای دولت یازدهم در گسترش تامین اجتماعی را می بینید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۸    
اتحاد خبر:منتظر بازگشت یک مرد پشت پرده باشید؛ چشم بر هم بگذاریم موعد انتخابات مجلس فرا خواهد رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۸    
اتحاد خبر: بخشدار آبدان گفت: یکی از دغدغه های اصلی کشاورزان بازپرداخت وام های دریافتی است که لازم است از سوی بانک های عامل تمدید شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۱۰:۰۳    
اتحاد خبر:در روزهای اخیر شنیده شد فردی توانسته بعد از اختلاس از یک باشگاه لیگ برتری ایران را ترک کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۸    
اتحاد خبر:قاضی زاده هاشمی در اولین روز کاری نجفی به دیدار او رفت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۹:۵۸    
اتحاد خبر:در پی تازه ترین آزمایش موشکی کره شمالی، که با عبور موشک از فراز خاک ژاپن همراه بود، مقام های آمریکا، ژاپن و کره جنوبی از افزایش فشارها و نشان دادن واکنشی قوی به پیونگ یانگ سخن گفته اند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۹:۰۸    
اتحاد خبر: مهمترین عناوین ورزشی امروز سه شنبه 1396/6/7 را در نیم صفحه نخست این روزنامه ها بخوانید:
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۰:۴۳    
اتحاد خبر: مهندس عبدالحمید صفایی با 4 رای موافق و یک رای ممتنع به عنوان شهردار جزیره خارگ انتخاب شد.به گزارش اتحاد خبر ...