دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۷:۱۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 11 شهریور 1396 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 1 فروردین 1396 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1396 اتحاد خبر 31 خرداد 1396 اتحاد خبر 31 تیر 1396 اتحاد خبر 31 مرداد 1396 اتحاد خبر 30 مهر 1396 اتحاد خبر 30 آبان 1396 اتحاد خبر 30 آذر 1396 اتحاد خبر 30 دی 1396 اتحاد خبر 30 بهمن 1396 اتحاد خبر 4 اسفند 1396 اتحاد خبر 1 شهریور 1396 اتحاد خبر 2 شهریور 1396 اتحاد خبر 3 شهریور 1396 اتحاد خبر 4 شهریور 1396 اتحاد خبر 5 شهریور 1396 اتحاد خبر 6 شهریور 1396 اتحاد خبر 7 شهریور 1396 اتحاد خبر 8 شهریور 1396 اتحاد خبر 9 شهریور 1396 اتحاد خبر 10 شهریور 1396 اتحاد خبر 11 شهریور 1396 اتحاد خبر 12 شهریور 1396 اتحاد خبر 13 شهریور 1396 اتحاد خبر 14 شهریور 1396 اتحاد خبر 15 شهریور 1396 اتحاد خبر 16 شهریور 1396 اتحاد خبر 17 شهریور 1396 اتحاد خبر 18 شهریور 1396 اتحاد خبر 19 شهریور 1396 اتحاد خبر 20 شهریور 1396 اتحاد خبر 21 شهریور 1396 اتحاد خبر 22 شهریور 1396 اتحاد خبر 23 شهریور 1396 اتحاد خبر 24 شهریور 1396 اتحاد خبر 25 شهریور 1396 اتحاد خبر 26 شهریور 1396 اتحاد خبر 27 شهریور 1396 اتحاد خبر 28 شهریور 1396 اتحاد خبر 29 شهریور 1396 اتحاد خبر 30 شهریور 1396 اتحاد خبر 31 شهریور 1396 
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۰۹:۰۰    
اتحادخبر: یک متخصص طب سنتی با بیان اینکه حفره بینی به دلیل اینکه محل عبور و مرور هواست آکنده از میکروب های انتقال یافته از هوا است، یک روش ساده برای جلوگیری از سرماخوردگی را تشریح کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۴۸    
اتحاد خبر،دکوراسیون خانه عروس دارای بخش ها و فضا های متعددی است. یکی از مهم ترین فضاهایی که در طراحی دکوراسیون خانه عروس مورد توجه است طراحی اتاق خواب است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۰:۱۳    
اتحاد خبر: ارتش سوریه در ادامه عملیات خود به سمت استان دیرالزور، روستاهای تل العبد و الحیره را در ریف جنوب شرقی رقه آزاد کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۵۳    
اتحاد خبر: مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از افزایش 15 درصدی تولید گاز و 18 درصدی صادرات میعانات گازی در 5 ماه اول امسال درمجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۴۸    
اتحاد خبر: رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به انهدام باند بزرگ محموله نیروزا غیرمجاز و قاچاق گفت: در راستای مبارزه با کالای قاچاق، با تلاش ماموران انتظامی گناوه ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۳۸    
اتحاد خبر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با قهرمانی تیم دو و میدانی کم بینایان و نابینایان استان بوشهر در مسابقات بین المللی چک ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۳۳    
اتحادخبر: وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای از تعلیق اردوهای دانش آموزی تا اطلاع ثانوی خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۳۳    
اتحادخبر: علی رغم امکان خرید بلیت توسط بانوان در سایت بلیت فروشی اینترنتی برای تماشای دیدار ایران و سوریه، فدراسیون فوتبال اعلام کرد که بانوان نمی توانند در ورزشگاه آزادی حضور یابند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۳۳    
اتحادخبر: در حالی از امروز بانک ها مکلف به اجرای بخشنامه بانک مرکزی در رابطه با رعایت سودهای مصوب شورای پول و اعتبار شدند که این بانک ضمن تاکید به الزام شبکه بانکی به رعایت بخشنامه از مردم خواسته تا ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۲۸    
اتحاد خبر: مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر گفت: در هفته دولت امسال 10 طرح اشتغال زایی با اعتبار 6 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۲۳    
اتحادخبر: مشمولانی که شماره شبای خود را به سامانه سهام عدالت ارائه و تایید آن را دریافت کرده اند، اما پس از مدتی متوفی شده اند، سود سهام عدالت می گیرند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۲۳    
اتحادخبر: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با استعفای مدیر سازمان دانش آموزی استان هرمزگان موافقت کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۱۸    
اتحادخبر: نایب رییس مجلس شورای اسلامی خواستار معرفی آمر اصلی حمله شیراز از سوی متهمان این پرونده شد و گفت که این فرد ارتقاء پیدا کرده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۰۸    
اتحادخبر: زنجبیل یک ماده غذایی چربی سوز است که سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد. برای استفاده بیشتر از این خاصیت می توانید آن را با برخی از مواد غذایی مخلوط کرده و علاوه بر سم زدایی، سریع تر لاغر شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۰۳    
اتحادخبر: رامبد جوان کارگردان و مجری برنامه خندوانه از کارگردانی فیلم سینمایی جدید خود خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۰۳    
اتحادخبر: عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر بخواهیم درباره اختلافات درون جامعه روحانیت بگویم، آن اختلافاتی که سال 88 داخل جامعه روحانیت به وجود آمد که خیلی شدیدتر و تندتر بود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۰۳    
اتحادخبر: جراح برجسته ایرانی مغز و اعصاب گفت که یک محقق در کشور نباید فقیر باشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۷:۵۸    
اتحادخبر: معاون توسعه منابع انسانی و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با پرداخت بموقع طلب قطعه سازان و خودرو سازان از تولیدکنندگان حمایت لازم را انجام داده ایم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۷:۵۸    
اتحادخبر: محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در پیامی درگذشت تعدادی از دانش آموزان هرمزگانی را تسلیت گفت و برای مصدومان این حادثه آرزوی شفای عاجل کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۸    
اتحاد خبر:طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا و وسایل نقلیه بدون پلاک در تهران آغاز شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۱۸    
اتحاد خبر:مدیر مرکز فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: براثر شکسته شدن یزش قسمتی از برف های داخل غار شهرستان کوهرنگ 2 نفر کشته و یک نفر مصدم شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۱۸    
اتحاد خبر:چین تصمیم دارد یک قطار پرنده بسازد که با سرعت 4 هزار کیلومتر برساعت حرکت و از 60 کشور در آسیا، خاورمیانه، اروپا و آفریقا می گذرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۱۳    
اتحاد خبر:جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر شنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور، برگزار شد و در آن نظام ملی پیشگیری و مقابله با حوادث فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۸    
اتحاد خبر: عماد دهقان کمارجی، نوجوان دشتستانی در مسابقات سنگ نوردی استانی به مقام قهرمانی نائل شد و به مرحله کشوری صعود کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۸    
اتحاد خبر:پرویز توانایی در معرفی خود و بازماندگان شهید دلواری چنین گفت: شهید دلواری بعداز ازدواج سوم خود -که از داشتن فرزند ناامید شده بود- با مدینه (فرزند حاج صفر محمدعلی) ازدواج کرده و صاحب یک ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۲۳    
اتحاد خبر:خودروهای غول پیکری که از آنان برای شرکت در مسابقات آفرود استفاده می شود این روزها به فرشته های نجات مردم طوفان زده تگزاس تبدیل شده اند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۸    
اتحاد خبر: تیم ملی فوتبال نخستین تمرین خود را با اضافه شدن سردار آزمون در تهران انجام داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۱۳    
اتحاد خبر:افتتاح پارک بانوان در شهرستان بافق بدون حضور حتی یک زن!
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۳    
اتحاد خبر:در پی مصوبه حذف برچسب قیمت برخی کالاها که نعمت زاده استارت آن را زد، شریعتمداری - وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت - آن را تایید و هفت قلم کالای دیگر نیز به فهرست این کالاها اضافه کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۸    
اتحاد خبر:جلسه محاکمه آمران حمله به علی مطهری در دادگاه نظامی شیراز برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۳    
اتحاد خبر:مسابقات بیلیارد قهرمانی کشور به میزبانی بوشهر برگزار شد.این مسابقات با قهرمانی بازیکن برازجانی به پایان رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۳    
اتحاد خبر: صبح شنبه انتخابات شورای اسلامی بخش مرکزی دشتستان در محل بخشداری برگزار گردید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۳    
اتحاد خبر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منصوب شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۸    
اتحاد خبر: هفتمین جشن ملی دوقلوها و چندقلوهای ایران در سالن همایش های ایرانیان ورزشگاه آزادی برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۸    
اتحاد خبر:در لباس های جدید تیم ملی خبری از تصویر یوزپلنگ ایرانی نیست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۱۳    
اتحاد خبر:نوید محمدزاده به همراه وحید جلیلوند و امیر آقایی برای شرکت در قدیمی ترین جشنواره سینمایی جهان به ایتالیا سفر کردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۸    
اتحاد خبر:یکی از اقداماتی که در چند سال اخیر در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان بانکی صورت گرفته ایده استفاده از سوپرمارکت مالی بوده که خدماتی همچون؛ بانکی، بیمه ای، سرمایه گذاری، مشاوره مالی، صرافی ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۲۸    
اتحادخبر: در آیینی با حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور و جمعی از مسئولین، اورژانس اجتماعی تنگستان به بهره برداری رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۲۳    
اتحادخبر: فرمانده سپاه مالک اشتر بوشهر از بازسازی واقعه غدیر خم برای سومین بار در شهرستان بوشهر و دومین سال متوالی در شهر چغادک خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۱۸    
اتحادخبر: رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت: مراکز رشد علم و فناوری در شهرستان های دشتی و تنگستان صاحب زمین شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۸    
اتحادخبر: صبح امروز پرواز بوشهر- تهران به علت نقص فنی دقایقی پر از پرواز مجدد در فرودگاه بوشهر به زمین نشست ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۵۳    
اتحاد خبر: دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت تاکید کرد: باید با برنامه ریزی جمعیت، بیش از سه میلیون بیکار را مدیریت کنیم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۸    
اتحادخبر: گروه کوهنوردی سهند برازجان به مناسبت روز خبرنگار و بزرگداشت هفته نامه اتحاد جنوب طی برنامه ای سه روزه به قله حوض دال دنا صعود کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۳    
اتحاد خبر: امیر مکه در یک نشست خبری در رابطه با حجاج ایرانی گفت: ایرانیان برادران دینی ما در اسلام هستند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۴۸    
اتحاد خبر: مقام های قضایی محلی در کرمانشاه اعلام کرده اند فردی که در فروش مواد مخدر نقش داشته است مواد را به این کبوترها وصل می کرده و از آن ها برای انتقال مواد به محل دیگری در کرمانشاه استفاده می ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۳    
پست های اینستاگرامی مشترک به نظر می رسد شوک اول بوده و سرمربی از یارانش خواسته در تهران دیگر تا روز بازی فقط سکوت کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۳    
اتحاد خبر: اشوان با حضور در برنامه گفتگو محور شبکه شما ، در پاسخ به سوالی که مجری در مورد حامد همایون از وی کرد گفت : موسیقی حامد همایون سلیقه من نیست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۸    
اتحاد خبر:واژه اصلاح دارای معانی متعددی می باشد. صلح: از ماده صلاح به معنی شایستگی است. صلح، از مصالح به معنی آشتی است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۵۸    
اتحاد خبر-اسماء بوستانی :کنسرت حمید عسکری جمعه شب 10شهریورماه درتالار پیوند برازجان برگزار گردید.کنسرت حمید عسکری با ترانه (به عشق تو) آغازشد و مورد استقبال جمعیت حاضر قرار گرفت . ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۳۳    
اتحادخبر: جمعی از مردم بندرعباس به یاد جانباختگان سانحه واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی، جمعه شب (10 شهریور) با روشن کردن شمع در مرکز این شهر با خانواده های حادثه دیدگان ابراز همدردی کردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۲۸    
اتحاد خبر: ترامپ وسواس بی موردی نسبت به ایران و توافق هسته ای دارد. به نظر می رسد او باید از تجربه توافق هسته ای با ایران در زمینه نوع رویکردش در قبال کره شمالی بهره گیرد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۳    
اتحادخبر: تیم ملی مکزیک با برتری یک بر صفر برابر پاناما جواز حضور در جام جهانی روسیه را به دست آورد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۰۸    
اتحادخبر: کریم انصاری فرد از فهرست اروپایی تیم المپیاکوس خط خورد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۴۸    
اتحادخبر: سامان پاسپورت ایرانی اش را گرفته است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۸:۵۸    
اتحادخبر: یک مقام مسئول بانکی با بیان اینکه کاهش نرخ سود سپرده ها که از امروز یازدهم شهریورماه اجرایی می شود، باعث خروج سرمایه از بانکها نخواهد شد، گفت: بازارهای دیگر هنوز برای سرمایه گذاری جذاب نیست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۸:۴۳    
اتحادخبر: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس موظف هستند شرایط لازم برای ثبت نام کودکان در سنین مدرسه را فراهم کنند عنوان کرد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۸:۳۸    
اتحادخبر: عرفه 1437 -21 شهریور 95- که فرا می رسد، شعبه 22 دادگاه تجدیدنظر سومین جلسه رسیدگی به پرونده کهریزک را آغاز کرده و با توبه نامه سعید مرتضوی پایان می گیرد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۸:۳۳    
اتحادخبر: روزنامه شرق با محمدعلی رامین مشاور احمدی نژاد مصاحبه ای انجام داده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۷:۵۳    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۷:۵۳    
اتحادخبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۷:۴۸    
اتحادخبر: فال روزانه 1396/06/11