دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۷:۴۸May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای اتحاد خبر 27 شهریور 1396 - ettehadkhabar.ir

اتحاد خبر 30 اسفند 1395 اتحاد خبر 1 فروردین 1396 اتحاد خبر 31 اردیبهشت 1396 اتحاد خبر 31 خرداد 1396 اتحاد خبر 31 تیر 1396 اتحاد خبر 31 مرداد 1396 اتحاد خبر 30 مهر 1396 اتحاد خبر 30 آبان 1396 اتحاد خبر 30 آذر 1396 اتحاد خبر 30 دی 1396 اتحاد خبر 30 بهمن 1396 اتحاد خبر 4 اسفند 1396 اتحاد خبر 1 شهریور 1396 اتحاد خبر 2 شهریور 1396 اتحاد خبر 3 شهریور 1396 اتحاد خبر 4 شهریور 1396 اتحاد خبر 5 شهریور 1396 اتحاد خبر 6 شهریور 1396 اتحاد خبر 7 شهریور 1396 اتحاد خبر 8 شهریور 1396 اتحاد خبر 9 شهریور 1396 اتحاد خبر 10 شهریور 1396 اتحاد خبر 11 شهریور 1396 اتحاد خبر 12 شهریور 1396 اتحاد خبر 13 شهریور 1396 اتحاد خبر 14 شهریور 1396 اتحاد خبر 15 شهریور 1396 اتحاد خبر 16 شهریور 1396 اتحاد خبر 17 شهریور 1396 اتحاد خبر 18 شهریور 1396 اتحاد خبر 19 شهریور 1396 اتحاد خبر 20 شهریور 1396 اتحاد خبر 21 شهریور 1396 اتحاد خبر 22 شهریور 1396 اتحاد خبر 23 شهریور 1396 اتحاد خبر 24 شهریور 1396 اتحاد خبر 25 شهریور 1396 اتحاد خبر 26 شهریور 1396 اتحاد خبر 27 شهریور 1396 اتحاد خبر 28 شهریور 1396 اتحاد خبر 29 شهریور 1396 اتحاد خبر 30 شهریور 1396 اتحاد خبر 31 شهریور 1396 
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۰    
اتحاد خبر :هر کیلوگرم برنج هاشمی، در بازار میادین میوه و تره بار با قیمت 10 هزار و 800 تومان به فروش می رسد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۱۶:۵۷    
اتحاد خبر:علی عطشانی این روزها در آمریکا مشغول ساخت جدیدترین فیلمش به نام اولین تولد است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۸    
اتحادخبر : آب آوردن قلب (افیوژن پریکارد) همان تجمع مایع در فضای اطراف قلب است. علایمی که در فرد ایجاد می شود تا حدی به علت ایجاد تجمع مایع است و به سرعت تشکیل مایع بستگی دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۱    
اتحادخبر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مرحله پایانی جشنواره ملی مشاعره رضوی 19 مهرماه در بوشهر برگزار می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۲:۴۵    
اتحاد خبر:مطالعه جدید نشان می دهد جایگزینی میکروب های روده با پروبیوتیک ها به پیشگیری و درمان سرطان روده از طریق کاهش التهاب و توقف رشد تومورها کمک می کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۲۱:۱۲    
اتحاد خبر:اولین تلاش بوئینگ برای تولید خودرو به خوبی پیش نرفت، اما با پیشرفت تکنولوژی رانندگی خودکار، به نظر می رسد زمان خوبی است که این شرکت دوباره بخت خود را برای تولید خودرو امتحان کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۳۰ - ۱۱:۳۳    
اتحاد خبر: با انتشار جدیدترین آمار از تعداد مشترکان اینترنت در ایران،امکان ارزیابی بهتر از اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در طول چهار سال گذشته فراهم شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۳۰    
اتحادخبر: اهمیت موضوع گردشگری پایدار در سطح جهان به اندازه ای است که سال 2017 میلادی از سوی سازمان جهانی جهانگردی به عنوان سال جهانی گردشگری پایدار: ابزاری برای توسعه برگزیده شده است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۹:۱۸    
اتحادخبر: یک دکترای روان شناسی عمومی جابه جایی در محیط کار، آغاز یک مقطع تحصیلی یا فعالیت جدید و مصرف برخی دارو ها را از علل شایع ایجاد اضطراب و استرس در افراد دانست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۹ - ۰۸:۳۰    
اتحادخبر: جراحان استرالیایی موفق به انجام اولین پیوند استخوان درشت نی ساخته شده با پرینترهای سه بعدی در ساق پای یک جوان شدند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۵    
اتحاد خبر: مدیرکل انتقال خون استان بوشهر گفت: با توجه به نیازهای بیماران و اهمیت اهدای خون، مردم آن را به مناسبت ها محدود نکنند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۱۵    
اتحاد خبر: رییس جمهور با ابلاغ ضمائم حکم دکتر سیدحسن هاشمی، 8 اولویت عمومی و 9 اولویت تخصصی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را برشمرد و تحقق آنها را از وزیر بهداشت خواستار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۲:۰۰    
اتحاد خبر: مهناز افشار بازیگر و هنرمند سرشناس امروز به میان دهها کودکی رفت و در کار نقاشی با آنها مشارکت کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۵۵    
اتحاد خبر: امیریه نام محله ای در حاشیه شهریار است. اما این محله با تمامی محله های شهریار تفاوت دارد. وقتی در این محله قدم میزنید، تصور اینکه فقط چند کیلومتر با پایتخت فاصله دارید، برایتان سخت می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۱:۰۵    
اتحاد خبر: تبدیل یک مدرسه وقف شده به پاسگاه پیام بدی برای خیرین مدرسه ساز دارد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۴۰    
اتحاد خبر: در این نمایشگاه خودروهای زرهی و تفنگ های مختلف به نمایش درآمد. بیش از 1600 شرکت از 54 کشور دنیا محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۰:۳۵    
اتحاد خبر: معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با بیان جزئیات طرح جدید جایگزینی چک های الکترونیکی، گفت: چک های قدیمی تا اردیبهشت ماه سال 97، در شبکه بانکی پردازش و پذیرش می شوند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۵    
اتحاد خبر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: عامل شایعه کننده وجود بسته مشکوک به بمب گذاری در اداره پست این بندر شناسایی و دستگیر شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۳۰    
اتحاد خبر: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از شکایت و پیگیری این باشگاه از مجری ای که در تلویزیون به پرسپولیس تهمت زده است خبر داد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۰۵    
اتحاد خبر: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دشتی بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دفاع مقدس و دهه اول محرم در سطح شهرستان تاکید کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۰۵    
اتحاد خبر: بخشدار آبپخش گفت: همه مسئولان و دست اندرکاران همکاری کنند تا کمبودها و مشکلات مراکز آموزشی آب پخش رفع شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۹:۰۰    
اتحاد خبر: مدیر دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری گفت: زایش های شعر انقلاب بسیار بالا است و تنها هنری است که سطح توقع همه سخت گیران و منتقدان را برآورده کرده است
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۵۵    
اتحاد خبر: رئیس سابق دادگستری شهرستان جم گفت: 98.5 درصد پرونده های دادگستری جم منجر به صدور رای شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۵۰    
اتحاد خبر: رئیس بهره برداری پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در بازه زمانی تعمیرات اساسی در پالایشگاه دوم پارس جنوبی 3 هزار و 300 مجوز کار بدون هیچگونه حادثه با موفقیت به ثبت رسید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۵۰    
اتحادخبر: تجلیل علی اصغر مونسان معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی از ساره بیات بازیگر سینما در نمایشگاه صنایع دستی.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۴۵    
اتحادخبر: روحانی در دیدار با دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد: برجام می تواند الگوی خوبی برای صلح و ثبات در منطقه و جهان باشد و مسئولیت آژانس بین المللی انرژی اتمی و دبیر کل سازمان ملل در برابر آنهایی که ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۴۰    
اتحاد خبر: دبیر هفته دفاع مقدس سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: در ایام هفته دفاع مقدس بیش از 800 برنامه در استان بوشهر اجراء می شود که تحویل 600 واحد مسکونی مددجویی ساخته شده توسط سپاه استان بوشهر ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۳۰    
اتحاد خبر: مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: پویش "کالای استاندارد ایرانی می خرم" در استان بوشهر فراگیر و اجرایی شد که در این راستا اولویت خرید ادارات دولتی با تولیدات استاندارد استان بوشهر است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۲۵    
اتحاد خبر: در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ آزادگان تیم ایران جوان بوشهر با تساوی بدون گل در مقابل تیم صبای قم در خانه متوقف شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۰۵    
اتحاد خبر: مربی تیم ایران جوان بوشهر با بیان اینکه این تیم خارج از خانه بازی بهتری ارائه می دهد، گفت: نمی دانم چرا در بازی خانگی نمی توانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۸:۰۵    
اتحادخبر: رئیس جمهور ایران اعلام کرد که اگر آمریکا بخواهد اقدامی علیه برجام انجام دهد، هزینه سنگینی باید بپردازد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۹:۱۵    
اتحاد خبر:برخورد اتوبوس و تیبا در محور مرند خوی، 2کشته و هفت مصدوم برجای گذاشت.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۵    
اتحاد خبر:شهردار تهران با انتشار عکسی از هوای پاک پایتخت در کانال تلگرامی اش، دغدغه جدی خود برای کاهش آلودگی هوا و هوای پاک در تهران را مطرح کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۰    
اتحاد خبر:وزیر خارجه فرانسه در حاشیه هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد که برجام برای جلوگیری از گسترش تسلیحات هسته ای اساسی است.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۰    
اتحاد خبر:کوه های رنگی یا به زبان آذری آلا داغلار که از جاذبه های بکر و طبیعی ایران محسوب می شود. این گزارش شامل تصاویری از کوه های زنگی در استان زنجان، مسیر زنجان به ماهنشان و جاده اهر به تبریز است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۵۰    
اتحاد خبر:اولویت های تخصصی تعیین شده از سوی رئیس جمهوری به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۴۰    
اتحاد خبر:آیت الله علوی گرگانی در دیدار با مشاور حقوقی رئیس جمهوری با ورود زنان به ورزشگاه ها مخالفت کرد و گفت:حتما جلوی این کار گرفته شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۸:۴۰    
اتحاد خبر:کنفدراسیون فوتبال آسیا هشتم مهر ماه را آخرین فرصت باشگاه استقلال برای تعیین وضعیت بدهی های این باشگاه اعلام کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۷:۳۵    
اتحاد خبر: شهدای انقلاب اسلامی به قیمت خون خود، آبروی اسلام، قرآن، پیامبر و استقلال مملکت را حفظ کردند و حرکتی که آنها در این انقلاب از خود نشان دادند در طول تاریخ بی نظیر بوده است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۴:۲۵    
اتحاد خبر: بخش رادیولوژی بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان، تنها یک دکتر متخصص رادیولوژی دارد و با توجه به اینکه این پزشک تنها پانزده روز در ماه در این مرکز درمانی کار می کند ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۳:۵۰    
اتحاد خبر: همایش بزرگداشت روز خانواده به همت اداره بهزیستی شهرستان دشتستان با همکاری کلینیک مددکاری اجتماعی و مشاوره بصیرت برگزار شد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۳:۰۰    
اتحاد خبر: گردو یک از خوراکی های بسیار ساده ای است که برای سلامتی تان فوق العاده مفید است. گردو، خواص غذایی خاص خودش را دارد و یکی از منابع با ارزش پروتئین، چربی های سالم، فیبر ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۵۰    
اتحاد خبر: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: 60 درصد دانش آموزان کشور روزانه شیر مصرف نمی کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۴۵    
اتحاد خبر: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: به جز چند مورد بیماری تنفسی خفیف، مورد حادی از بیماری در بین حجاج مشاهده نشد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۴۰    
اتحاد خبر: انجمن بهارستان به مناسبت آغاز ماه مهر و بازگشایی مدارس ,اقدام به راه اندازی کمپین مهر در مهر جهت تامین لوازم التحریر و پوشاک دانش آموزان نیازمند بخش های بوشکان و ارم نمود که با استقبال ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۳۰    
اتحاد خبر: شاید مهمترین بخش ورزش خارج از بعد قهرمانی، ورزش بومی و عشایری هر استان است که نقش تعیین کننده ای در حفظ و توسعه ورزشهای بومی هر استان ایفا می کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۵    
اتحاد خبر: بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو خردسالان کشور پسر در تاریخ بیست و چهارم الی بیست و ششم شهریور در تهران خانه تکواندو فدراسیون برگزار گردید که 33 تیم از کل استانهای کشور شرکت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۲۰    
اتحاد خبر: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از موافقت هیات وزیران با کلیات طرح تغییر ساعات اداری کارمندان در مهر ماه خبر داد و گفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۲:۰۵    
اتحاد خبر: امسال هفته مد نیویورک در زمینه لباس های زنانه بسیار متنوع و خلاقانه عمل کرده است طوری که تمامی منتقدان مطرح دنیا از این نظر هیجان زده شده اند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۳۵    
اتحاد خبر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از تداوم وزش جریانات گرم و مرطوب جنوبی در استان بوشهر خبر داد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۲۵    
اتحاد خبر: مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: صدرنشینی در جدول لیگ برتر باعث شده تا بازیکنان این تیم به خودباوری مورد نیاز برای کسب سهمیه حضور در جام باشگاه های آسیا برسند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۵    
اتحاد خبر: زمین لرزه ای با قدرت 3 ریشتر سومار در استان کرمانشاه را به لرزه درآورد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۵    
اتحاد خبر: قاضی مقیسه بابک زنجانی را بعد از مشاجره با وکیل شرکت نفت از دادگاه اخراج کرد.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۱۰    
اتحاد خبر: شهردار بندر عسلویه گفت: توسعه شهری عسلویه با استفاده از نظرات مردم انجام می شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۵    
اتحاد خبر: اگر بطور منظم ورزش نکنید، ممکن است متوجه شوید زمانی که از پله بالا می روید یا کیسه سنگینی را برای چند قدم حمل می کنید، نفس کم می آورید.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۵    
اتحاد خبر: در آئینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، رئیس دادگستری و دادستان جم معارفه شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۰    
اتحاد خبر: شاید برایتان جالب باشد که بدانید بسیاری از احساسات منفی شما همچون خستگی، بدخلقی، نگرانی یا بی حوصلگی می تواند به نوع دکوراسیون منزل و به ویژه منابع نور محیط خانه مرتبط باشد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۵    
اتحاد خبر: کهکشانی ها با کسب پیروزی در خانه رئال سوسیه داد رکوردی تاریخی که آخرین بار توسط تیم باشگاهی اسطوره فوتبال برزیل به ثبت رسیده بودند را تکرار کردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۵۰    
اتحاد خبر: طی مذاکراتی که با بانک مرکزی و وزارت اقتصاد داشتیم درباره اختصاص 20 هزار میلیارد تومان منابع بانکی به اجماع رسیدیم و مقرر شد در رسته های پر کشش این منابع بیشتر جذب شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۴۰    
اتحاد خبر: تیلرسون فعالیت های به گفته خودش "بی ثبات کننده ایران در منطقه " و نیز آزمایش موشک های بالستیک از سوی ایران را مهم ترین مشکلات و اختلافات بین دولت واشنگتن با تهران دانست.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۳۵    
اتحاد خبر: جزیره خارگ علی رغم موقعیت خاصی که دارد، از داشتن طرح جامع شهری بی بهره است و باید این طرح جامع با نگاهی دقیق و با حساسیت بالا طراحی و تصویب شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۳۰    
اتحاد خبر: فرمانده انتظامی جم استان بوشهر گفت: 56 نفر تبعه افغانستان که به صورت غیرقانونی در این شهرستان اقامت داشتند، دستگیر شدند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۲۵    
اتحاد خبر: فرماندار شهرستان جم گفت: ایثارگری های دفاع مقدس به نسل های جدید منتقل شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۲۰    
اتحاد خبر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید برای تجهیز مدارس و رفع مشکلات آنها 23 میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای استان بوشهر به آموزش و پرورش شهرستان ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۱۰    
اتحاد خبر: طبیعی است که میان شما و مرد زندگی تان اختلاف نظرهایی باشد اما برخی از رفتارهاست که با هیچ بهانه ای توجیه نمی شود.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۵    
اتحاد خبر:صبح شنبه 25 شهریورماه 96 در کانون امام خمینی بوشهر مراسم تجلیل از فرهنگیان استان بوشهر برگزار شد ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۵    
اتحاد خبر: روزنامه امریکایی نیویورک تایمز در گزارشی به نقش مهم نیکی هیلی نماینده امریکا در سازمان ملل متحد در تصمیم گیری های مرتبط با سیاست خارجی دولت ترامپ اشاره کرده است ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۰    
اتحاد خبر: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کارنامه علمی داوطلبان آزمون سراسری فردا منتشر می شود، گفت: داوطلبان تا 20 مهر فرصت دارند به نتایج اعلام شده اعتراض کنند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۵۵    
اتحاد خبر: رئیس جمهور از همه ایرانیان از جمله ایرانیان مقیم خارج خواست برای ساختن ایرانی آبادتر و افتخارآفرین تر در عرصه جهانی، دست در دست یکدیگر بدهند و بکوشند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۴۵    
اتحاد خبر: امروز جریان اصلاحات با سربازان خود در دو انتخابات مجلس دهم و شورای پنجم توانسته است ژنرال های اصولگرا را خانه نشین کرده و آنها را مجبور به ائتلاف های نمایشی کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۴۰    
اتحاد خبر: امسال در نیویورک نتانیاهو دیگر نمی تواند با ترسیم بمب مدعی تلاش ایران برای ساخت بمب اتمی شود ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۳۵    
اتحاد خبر: یک شوت مرگبار از مرتضی آقاخان برای ثبت اولین شکست قرمزها کفایت می کرد. آنها فصل پیش هم نخستین شکست شان را با نتیجه 1-0 مقابل ذوب آهن پذیرفتند. باز هم با یک شلیک کُشنده از احسان پهلوان.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۱۵    
اتحاد خبر: پرسپولیس بعد از بازی امشب تا دربی دیگر در ورزشگاه آزادی بازی نمی کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۹:۰۵    
اتحاد خبر: پدیدار شدن سرطان در ناحیه سر و گردن می تواند به شکل گیری التهاب چشمگیر منجر شود. اگر مشکلی جدی در حال گسترش باشد، بیمار ممکن است تورم در آرواره یا در قسمت زیر چانه را تجربه کند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۸:۵۵    
اتحاد خبر:رئیس شورای اسلامی شهر خارگ گفت: تردد دریایی به جزیره خارگ ساماندهی می شود. به گزارش مهر،مهدی باقری یکشنبه شب در نشست ساماندهی تردد دریایی به جزیره خارگ اظهار داشت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۸:۲۵    
اتحاد خبر: مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان بوشهر از راه اندازی سامانه یکپارچه حفاظت و بهره برداری منابع آب و امور مشترکان در بوشهر خبرداد و گفت ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۸:۱۰    
اتحاد خبر: فرماده لشکر زرهی 8 نجف اشرف تصریح کرد: نیروی انتظامی مردم را کنترل کرده و منطقه را محصور کرد و بچه های چک و خنثی در مراحل کاری مختلف با استفاده از امکانات فضای امن را ایجاد کردند.
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۸:۰۵    
اتحاد خبر: بزرگ ترین چالش روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس، پرداخت بدهی مانوئل ژوزه، سرمربی پیشین این تیم است که حدود پنج ماه به عنوان سرمربی سرخ پوشان فعالیت کرد و حال به همراه همکارانش ...
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۸:۰۰    
اتحاد خبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور
اتحاد خبر   ۱۳۹۶/۰۶/۲۷ - ۰۸:۰۰    
اتحاد خبر: مروری بر عناوین مهم روزنامه های صبح کشور.