پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۴۰Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 2 اسفند 1393 - fa.alalam.ir

العالم 30 دی 1393 العالم 30 بهمن 1393 العالم 1 اسفند 1393 العالم 2 اسفند 1393 العالم 3 اسفند 1393 العالم 4 اسفند 1393 العالم 5 اسفند 1393 العالم 6 اسفند 1393 العالم 7 اسفند 1393 العالم 10 اسفند 1393 العالم 11 اسفند 1393 العالم 12 اسفند 1393 العالم 13 اسفند 1393 العالم 14 اسفند 1393 العالم 15 اسفند 1393 العالم 16 اسفند 1393 العالم 17 اسفند 1393 العالم 18 اسفند 1393 العالم 19 اسفند 1393 العالم 20 اسفند 1393 العالم 21 اسفند 1393 العالم 22 اسفند 1393 العالم 23 اسفند 1393 العالم 24 اسفند 1393 العالم 25 اسفند 1393 العالم 26 اسفند 1393 العالم 27 اسفند 1393 العالم 28 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1393 
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۳    
العالم - منابع نظامی لیبیایی از تصرف بقایای انبارهای مواد شیمیایی دوران معمر قذافی دیکتاتور معدوم لیبی در صحرایی در جنوب و مرکز این کشور و دستیابی تروریست ها به مواد موجود در این انبارها خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۳    
العالم - صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) از ربوده شدن کودکان با حدود 13 سال سن در سودان جنوبی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۳:۴۳    
العالم - نیروهای نظامی نیجریه از آزاد سازی شهر "باغا" از دست تروریست های داعش خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۳:۳۳    
العالم - رییس جمهوری ترکیه ضمن اعلام عدم تمایل دختر و پسرش برای نامزدی در انتخابات پارلمانی آینده تاکید کرد که موضوع تلاش برای ترور دخترش را پیگیری خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۳:۲۳    
العالم - رفت و آمدهای گسترده مقام های عالیرتبه کشورهای منطقه به ریاض به فاصله چند هفته از شروع به کار پادشاه جدید عربستان ...
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۲:۲۰    
العالم - مردم تونس با مشارکت احزاب مختلف سیاسی، در محکومیت حمله مسلحانه روز چهارشنبه که به کشته شدن 4 مرزبان این کشور منجر شد، تظاهرات کردند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۱:۴۲    
العالم - همزمان با ورود بیش از 180 تبعه مصر که برای فرار از دست داعش، از طریق گذرگاه مرزی راس جدیر لیبی وارد تونس شده اند، مردم منطقه "بن قردان" به اعتصاب خود برای دومین هفته متوالی ادامه دادند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۱:۰۳    
العالم - عضو شورای عشایر موصل اعلام کرد که شیوخ عشایر این شهر هفته آینده در اربیل گرد هم می آیند تا با امضای توافقنامه ای هرکسی را که به داعش منتسب است، مهدورالدم معرفی کنند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۰:۴۳    
العالم - یک منبع امنیتی در دیالی عراق، از هلاکت "جمیل طماطه" سرکرده مهم داعش در مرز این استان با استان صلاح الدین خبر داد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۰:۳۰    
العالم - والدین جوان 19 ساله فرانسوی که پس از پیوستن به گروه تروریستی داعش، در عملیاتی انتحاری خود را در عراق منفجر کرد، از نحوه تبدیل این جوان از یک فرشته به حیوانی وحشی، هیچ اطلاعی نداشتند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۵    
العالم - دکتر صادق طباطبایی خواهر زاده امام موسی صدر و برادر همسر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی به علت سرطان ریه دار فانی را وداع گفت.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۹:۳۶    
العالم - شاهدان از فرود بالگردهای شنوک مخصوص حمل سربازان و مهمات در منطقه اللطیفیه درجنوب بغداد و نزدیک منزل شیخ قاسم سویدان الجنابی - از طرفداران رژیم سرنگون شده بعث که هفته پیش ترور شد - خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۸    
نماینده دایم سوریه در سازمان ملل متحد،"کمیته مستقل تحقیق"را به طرفداری و خدمت به حامیان تروریسم در سوریه متهم کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۸    
تکنولوژی دیدنی پارکینگ دوچرخه ها در ژاپن
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۳    
العالم - رییس جمهوری آمریکا در واکنش به تصمیم نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سخنرانی در کنگره، با ممنوع کردن دسترسی این رژیم به جزییات مذاکرات هسته ای بین ایران و 1+5 ، نتانیاهو را مجازات کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۲۴    
رژیم صهیونیستی با رصد تحرکات ارتش سوریه برای پاکسازی مناطق مرزی جولان اشغالی از گروه تروریستی جبهه النصره و نیروهای ارتش آزاد،از احتمال فعال شدن جبهه جولان از سوی حزب الله لبنان ابراز نگرانی کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۷:۱۹    
یک صهیونیست به دنبال از دست دادن شغل خود در پی بحران اقتصادی در رژیم صهیونیستی، به سکته قلبی دچار و در بیمارستان بستری شد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۹    
بیماران سرطانی در سوریه در سایه بحران کنونی و اعمال تحریمهای غرب علیه مردم این کشور، در شرایط سختی به سر می برد و این وضعیت بر درمان آنها تاثیر منفی گذاشته است.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۹    
فرمانده مرکز پلیس منطقه البغدادی در استان الانبار گفت: گروه داعش همچنان مجتمع مسکونی این منطقه را از 10 روز پیش تحت محاصره خود دارد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۵:۱۰    
اظهار نظر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در خصوص تأثیرات مثبت خواندن "آیة الکرسی" با وضو، باعث تعجب کاربران شبکه های اجتماعی شده است.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۰    
یک خاخام سرشناس در آمریکا اعتراف کرد از بدن برهنه زنان هنگام انجام آیین های مذهبی در استخر معبدی که سرپرستی آنرا بر عهده داشته، تصویر برداری می کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۴:۴۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا برای فرار از بمباران سوالات خبرنگاران درباره محاکمه و زندانی شدن یک تبعه آمریکایی در بحرین، مجبور شد تا کنفرانس مطبوعاتی خود را قطع کند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۴:۳۰    
وزیر دفاع جدید آمریکا از هرگونه اظهار نظر در خصوص زمان دقیق عملیات بازپس گیری شهر موصل از عناصر گروه تروریستی داعش خودداری کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۴:۲۰    
سرکرده خطرناکترین گروه تروریستی امروز جهان، در دوران مدرسه دانش آموز موفقی نبود، ارتش سابق عراق هم او را نپذیرفت.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۴:۰۰    
منابع خبری از خروج رئیس جمهور مستعفی یمن از پایتخت این کشور خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۵۶    
درپی حمله تروریستی اخیر علیه چهار نفر از نیروهای مرزبان تونس، کارشناسان امنیتی در این کشور درباره افزایش تحرکات هسته های تروریستی خفته هشدار دادند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۶    
مخالفان سوریه از انتقال پرونده آموزش گروه های مسلح از سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به وزارت دفاع این کشور خبر دادند. عناصر این گروه ها پس از آموزش به سوریه اعزام می شوند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۷    
صنعا ( العالم)- صنعا پایتخت یمن و تعدادی از استانهای این کشور، شاهد تظاهرات گسترده ای در مخالفت با قیمومیت خارجی و تصمیم اخیر شورای امنیت بود.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۳    
روزنامه لبنانی با اشاره به تلاش های و اهداف آنکارا در حمایت تسلیحاتی و مالی از تروریست های داعش هشدار داد که آتش داعش دامن ترکیه را خواهد گرفت.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۴۸    
نیروهای رژیم بحرین به بازداشت شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق ملی این کشور اکتفا نکرده اند بلکه به بهانه های مختلف طی دو ماه اخیر به خانه وی یورش برده اند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۴    
ساکنان شهر مرزی عین العرب در سوریه ماه ها پس از جنگ و درگیری با عناصر داعش، اکنون در حال پاکسازی خیابان های شهرشان هستند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
گروه تروریستی داعش 50 شهروند عراقی را در استان الانبار زنده سوزاند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۱    
یک مجری تلویزیونی مصری فاش کرد که احتمالا برادرش فیلم سربریدن اتباع این کشور در لیبی را کارگردانی کرده باشد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۷    
جمعیت وفاق بحرین از احتمال صدور حکم زندان برای دو کودک دوازده ساله، به دلیل فعالیتهای سیاسی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۲    
نیروهای ارتش و داوطلبان عراقی خود را برای ساعت صفر و زمان آزاد سازی شهر تکریت از دست گروه تروریستی داعش آماده کردند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۲    
بیشترین آمار مرگ و میر ناشی از مسمومیت در عربستان، به دلیل مصرف مواد مخدر است.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۸    
یکی از فعالان سیاسی لیبی گفت که کشورهای ترکیه و قطر در پس پرده حمایت از گروههای تروریستی از جمله گروه تروریستی داعش در لیبی هستند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۳    
3 دختر دانش آموز انگلیسی برای پیوستن به گروه تروریستی داعش در سوریه، به ترکیه رفتند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۸:۲۳    
نیروهای پیشمرگه شماری از تروریستهای داعش از جمله چندین تبعه کشورهای دیگر را در موصل به هلاکت رساندند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ - ۰۷:۳۴    
حضور یک جوان سیاه پوست در بین قبطی های مصری که اخیرا توسط گروه تروریستی داعش در لیبی سر بریده شدند، سوالاتی را درباره هویت این جوان مطرح کرد.