پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۲۶Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 13 اسفند 1393 - fa.alalam.ir

العالم 30 دی 1393 العالم 30 بهمن 1393 العالم 1 اسفند 1393 العالم 2 اسفند 1393 العالم 3 اسفند 1393 العالم 4 اسفند 1393 العالم 5 اسفند 1393 العالم 6 اسفند 1393 العالم 7 اسفند 1393 العالم 10 اسفند 1393 العالم 11 اسفند 1393 العالم 12 اسفند 1393 العالم 13 اسفند 1393 العالم 14 اسفند 1393 العالم 15 اسفند 1393 العالم 16 اسفند 1393 العالم 17 اسفند 1393 العالم 18 اسفند 1393 العالم 19 اسفند 1393 العالم 20 اسفند 1393 العالم 21 اسفند 1393 العالم 22 اسفند 1393 العالم 23 اسفند 1393 العالم 24 اسفند 1393 العالم 25 اسفند 1393 العالم 26 اسفند 1393 العالم 27 اسفند 1393 العالم 28 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1393 
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۲:۵۴    
صنعا - العالم - کمیته انقلابی طلایع در یمن، تسریع روند مذاکرات میان طرف های سیاسی مختلف در این کشور را خواستار شد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۰    
العالم - نیروهای ارتش و دواطلب عراقی با هدف بازپس گیری شهرستان دور در جنوب تکریت در این منطقه با عناصر داعش درگیر شده اند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۲:۳۰    
سرگذشت یک دختر نوجوان انگلیسی که اخیرا با ترک زندگی غربی در لندن به طور ناگهانی به گروه تروریستی داعش پیوسته باعث شگفتی و نگرانی فراوان درباره روش های فریب دادن و اغوای نوجوانان اروپایی توسط این ...
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۲:۲۰    
العالم - هزاران نیروی ارتش و داوطلب عراقی با حمله به مواضع تروریست های داعش در اطراف شهر تکریت و شهرهای اطراف آن، عناصر این گروهک را به محاصره خود درآورده اند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۳۷    
برای دریافت فیلم، پس از راست کلیک روی آیکن دانلود گزینه save link as را انتخاب کنید.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۸    
العالم - "علی النعیمی وزیر نفت عربستان گفت: تا زمانی که مشتریان نفت به ما اعلام نکنند که نفت عربستان را نمی خواهند، تولید نفت را کاهش نخواهیم داد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۲۸    
دمشق - العالم - فشار نیروهای سوری باعث شد تا 196 تروریست تحت تعقیب خود را در حلب در شمال سوریه تسلیم نیروهای سوری کنند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۱:۰۰    
قدس - العالم - شخصیت های حزبی رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از نتانیاهو، سخنرانی وی در کنگره آمریکا را به ضرر این رژیم و صرفا به نفع شخص نتانیاهو در رقابت های انتخاباتی ارزیابی کردند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۴۶    
گروه تروریستی داعش فیلمی را از یکی از عناصر انتحاری خود قبل از انجام عملیات منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۲۰:۲۳    
مجری معروف شبکه "سی ان ان" با اشاره به ادعاهای دیروز نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا، تأکید کرد که "بنیامین نتانیاهو" 25 سال است که درحال صحبت از خطر قریب الوقوع برنامه هسته ای ایران است.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۹    
العالم - ارتش رژیم صهیونیستی 350 نفر دیگر از نظامیان خود را که در تجاوز تابستان گذشته به باریکه غزه شرکت داشتند، برای درمان به بخش روانی اعزام کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۴۹    
عناصر گروه تروریستی داعش یک جوان سوری را از بالای یک ساختمان به پایین انداختند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۳۴    
عناصر گروه تروریستی داعش لوله های نفت شرق تکریت را آتش زدند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۹:۲۰    
العالم - وزارت دفاع عراق اعلام کرد که به دنبال عملیات گسترده و موفقیت آمیز ارتش و نیروهای عراقی در تکریت، 140 تروریست داعش از این شهر فرار کردند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۴۷    
مسؤول رصد فتاوای تکفیری و دیدگاههای بدعت آلود در دارالافتای مصر، با اشاره به دعوت داعش از دختران برای ازدواج با عناصر این گروه تروریستی و سفر آنها به مناطق حضور داعش گفت ...
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۲۳    
رئیس جمهور ترکیه در وضعیت پیچیده و مبهمی اعم از سرخوشی قدرت تا تصور دستیابی به جایگاه سلطان مقدس به سر می برد، و تلاش می کند تا خودش را به عنوان "پدر ملت" ترکیه نشان دهد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۸:۱۳    
العالم - وزیر دفاع عراق اعلام کرد که برنامه ریزی، زمان بندی و اجرای عملیات آزادسازی موصل توسط عراقی ها صورت خواهد گرفت.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۷:۱۰    
نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی وحشیانه، کودکی فلسطینی را به وسیله سگ شکنجه دادند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۶:۲۱    
گروه تروریستی داعش، در فیلمهای تبلیغاتی خود از ترانه ای تحت عنوان "صلیل الصوارم" استفاده می کند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۲    
العالم - سخنرانی روز گذشته نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا ،به همراه انتقادهای گسترده که در داخل و خارج ازآمریکا به دنبال داشت ...
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۴:۰۵    
العالم - منابع محلی عراق گزارش دادند که با آزادی مناطق واقع در شرق شهر تکریت، دو حلقه چاه نفتِ این شهر، در چندقدمی عراقی قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۵۵    
العالم - رئیس جمهوری سوریه گفت که رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه با حمایت از گروههای تروریستی به دنبال راضی کردن اربابان خودش است.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۴۰    
العالم - یک نهاد غیردولتی آفریقایی اعلام کرد که هم اکنون 28 میلیون قبضه سلاح در اختیار گروههای مسلح مختلف در لیبی است و این کشور یکی از منابع تامین کننده سلاح برای گروه تروریستی داعش به شمار می رود.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۱    
العالم - گروه مسلح بوکوحرام به تازگی نوار ویدئویی را درباره سربریدن دو نفر از عناصر خود به اتهام جاسوسی در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که از شیوه گروه مسلح داعش دراجرای آن استفاده شده است.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۲۱    
العالم - برقراری روابط حسنه میان جمهوری اسلامی ایران و دولت جدید یمن، وحشت معاون رئیس پلیس دبی را برانگیخت.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۳:۱۶    
العالم - ساکنان یکی از جزایر ژاپن زمانی که برای رهایی از دست موش ها، تعدادی گربه به محل زندگیشان وارد کردند، نمی دانستند درمدت کوتاهی جمیعت گربه ها از مردم جلو خواهد زد .
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۳۳    
العالم - نویسنده و روزنامه نگار عرب با اشاره به دست زدن های ممتد اعضای کنگره آمریکا برای نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشت ...
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۳    
العالم - تعدادی از جوانان صهیونیست ساکن تل آویو با پوشیدن لباس افراد داعشی و نمایش صحنه های اعدام ، توجه رسانه های رژیم اشغالگر را به خود جلب کردند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۳۹    
العالم - رئیس جمهوری مستعفی یمن خواهان انتقال مذاکرات احزاب و جریان های سیاسی این کشور به مقر شورای همکاری خلیج فارس در عربستان سعودی شد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۱:۰۵    
العالم - یک شبه نظامی کردِ عراقی تبار گفت: گروه تروریستی داعش گوشت جسد یک اسیر پیشمرگهِ کرد را به مادرش که برای یافتن او، به شهر موصل رفته بود، خوراند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۱۰:۵۱    
العالم - گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد از رژیم صهیونیستی خواست تا در خصوص شهادت بیش از هزار و 500 شهروند غیرنظامی فلسطینی درجنگ غزه در سال 2014 که یک سوم آنان کودک بودند ...
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۴    
العالم - عناصر مسلح در لیبی با تسلط بر دو میدان مهم نفتی در جنوب شرق لیبی ، برای به دست گرفتن کنترل سومین میدان نفتی تلاش می کنند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۱۳ - ۰۸:۵۵    
العالم - رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد که به سخنرانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا گوش نداده است.