پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۰:۵۷Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 5 اسفند 1393 - fa.alalam.ir

العالم 30 دی 1393 العالم 30 بهمن 1393 العالم 1 اسفند 1393 العالم 2 اسفند 1393 العالم 3 اسفند 1393 العالم 4 اسفند 1393 العالم 5 اسفند 1393 العالم 6 اسفند 1393 العالم 7 اسفند 1393 العالم 10 اسفند 1393 العالم 11 اسفند 1393 العالم 12 اسفند 1393 العالم 13 اسفند 1393 العالم 14 اسفند 1393 العالم 15 اسفند 1393 العالم 16 اسفند 1393 العالم 17 اسفند 1393 العالم 18 اسفند 1393 العالم 19 اسفند 1393 العالم 20 اسفند 1393 العالم 21 اسفند 1393 العالم 22 اسفند 1393 العالم 23 اسفند 1393 العالم 24 اسفند 1393 العالم 25 اسفند 1393 العالم 26 اسفند 1393 العالم 27 اسفند 1393 العالم 28 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1393 
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۳:۰۰    
پس از عربستان، عمان نیز از دانشجویان خود در اردن خواست ضمن رعایت احتیاط، از پوشیدن لباس محلی و تردد شبانه و تنها در شهرهای اردن خودداری کنند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۵    
یکی از فعالان افشا کنندۀ جنایت های داعش در رقه، تأکید کرد که عناصر داعش، به انحرافات شدید اخلاقی و جنون جنسی مبتلا هستند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۲:۴۰    
در حالی که دانشمندان در تفسیر علت و چگونگی انتشار ویروس کرونا درمانده اند، متخصصان سازمان ملل هفته گذشته با سفر به عربستان، از ارتباط این بیماری با شتر پرده برداشتند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۲:۱۰    
ناحیه مِکیشیفه، صلاح الدین (العالم) – ارتش عراق با همکاری نیروهای مردمی، ناحیه استراتژیک "مکیشیفه" در استان "صلاح الدین" عراق را از لوث وجود گروه تروریستی "داعش" آزاد کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۲:۰۰    
وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی متناقض، مدعی شد که حمایت ایران از حوثی ها در یمن باعث سقوط دولت این کشور شده، اما در ادامه گفت: ایرانی ها از وقایع یمن شگفت زده هستند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۱:۱۵    
صنعا، العالم عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که عبدربه منصور هادی رییس جمهور مستعفی، به مهره ای سوخته تبدیل شده و تمام تحرکات وی مشکوک است و رفتن و یا بازگشت وی تغییری در اوضاع یمن ایجاد ...
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۲۵    
پژوهشگران امنیت الکترونیک بر این باورند که سازمان امنیت ملی آمریکا با پنهان کردن برنامه های جاسوسی در سخت افزار (هارد دیسکِ) تولیدی شرکت های "وسترن دیجیتال"، "سیگیت"، "توشیبا" و. ...
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۱۵    
العالم رادیوی محلی سرت در لیبی، برخی خطبه ها و دروس "ترکی بنعلی" یکی از سران بارز گروه تروریستی داعش را پخش می کند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد که کشورش در زمینه تحولات جاری در سوریه با ترکیه هماهنگی کامل دارد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۹:۳۵    
العالم وزیر خارجه عراق از امضای یادداشت تفاهم مربوط به گذرنامه های دیپلماتیک و ویژه میان ایران و عراق خبر داد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۹:۱۶    
العالم یک منبع محلی در استان نینوا تاکید کرد که بر اثر حمله هوایی ائتلاف بین المللی به محل تجمع عناصر داعش در مرکز موصل، ده ها داعشی کشته و زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۸:۲۶    
نیروهای عراقی، مغز متفکر جنایتِ بزرگِ پایگاه هوایی اسپایکر را که به اعدام 1700 دانشجوی دانشکده هوایی منجر شد، به هلاکت رساندند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۸:۰۱    
در تازه ترین تصویری که از گنبد حرم مطهر حضرت زینب کبری (س) در حومه دمشق منتشر شده، آثار گلوله بر روی گنبد به وضوح مشاهده می شود.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۷:۴۶    
صنعا، العالم - شورای انقلاب یمن با اعلام تحت پیگرد بودن منصور هادی، درباره هرگونه همکاری و تعامل با وی به عنوان "رئیس جمهور" هشدار داد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۴    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تازه ترین نشست خبری خود، برای پاسخ ندادن به پرسش های چالش زای دو خبرنگار، راهکار "فرار به جلو" را انتخاب کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۶:۴۸    
استاندار صلاح الدین با تاکید بر ورود بیش از 5000 نیروی داوطلب مردمی به سامراء و پایگاه اسپایکر و رسیدنِ تجهیزات نظامی و زرهی به این منطقه، از آمادگی کامل برای آغاز عملیات آزادسازی تکریت خبر داد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۶:۱۴    
در پی کشف یک شبکه اسپانیایی که زنان جوان را برای پیوستن به تروریست های داعش در عراق و سوریه جذب می کرد، پلیس این کشور چهار مظنون را بازداشت کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۳۰    
وزیر امورخارجه روسیه، از تلاش آمریکا برای گسترش هرج و مرج در خاورمیانه و تشویق افراطی گری به منظور ارضای تمایلات خود برای تسلط بر جهان، انتقاد کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۵    
ناظران پیش بینی کردند که رئیس جمهور آمریکا در دیدار امروز خود با امیر قطر، به وی در خصوص نقش این کشور در حمایت از تروریسم، هشدار دهد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۲۰    
یک شبکه تلویزیونی صهیونیستی فاش کرد مزدوران وجاسوسانی که برای رژیم اشغالگر قدس کار می کنند، سرانجام مانند "سگ های خیابانی" به حال خود رها شده و کارتن خواب می شوند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۵    
وزارت خارجه سوریه اقدام اخیر ترکیه در انتقال قبر "سلیمان شاه" را به منزله اشغال بخشی از خاک این کشور دانست و از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست این اقدام تجاوزکارانه را محکوم کند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۵:۰۶    
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، مجموعه ای از فعالیت های اعتراض آمیز را در چارچوب برنامه های "فوریۀ پایمردی" در شهرها و روستاهای بحرین آغاز کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۶    
گروه تروریستی داعش به تازگی فیلمی را از نخستین مدرسه آموزش قتل و تکفیر به کودکان منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۱۶    
نیروهای عراقی به فرماندهی عملیات "الجزیره" و "البادیه" شهر البغدادی را از دست گروه تروریستی داعش آزاد کردند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۲    
بارگاه مطهر حضرت زینب(س) - سوریه
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۴:۰۲    
پارلمان عراق موافقت کرد که جنایتهای داعش در این کشور "نسل کشی" تلقی شود.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۳۲    
منابع رسانه ای روس از بررسی مساله فروش سامانه موشکی اس 400 به جمهوری اسلامی ایران خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۱۲    
نیروهای ارتش سوریه شمار قابل توجهی از تروریستها را در کمینی در غوطه شرقی به هلاکت رساندند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۳:۰۷    
گروهک تروریستی داعش یک مرد سوری را به دلیل این که همسرش روبنده نداشت 100 ضربه شلاق زد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۵۲    
نیروهای ارتش نیجریه عکسی را از یکی از اعضای دستگیر شده گروه تروریستی بوکوحرام منتشر کردند که قصد داشت با لباس زنانه فرار کند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۷    
تشکل اسلامی "الوفاء" زندان های رژیم آل خلیفه را خاستگاه نقض حقوق زندانیان و شکنجه های گوناگون جسمی و روحی اعلام کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۴۹    
عربستان سعودی، دبیرکل مرکز موسوم به اتحادیه علمای مسلمان را که در امارات به عنوان یک گروه تروریستی شناخته می شود، برای شرکت در کنفرانس اسلامی مبارزه با تروریسم دعوت کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۳۹    
منابع پزشکی فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی دوشنبه شب یک فلسطینی را نزدیک بیت لحم، به ضرت گلوله به شهادت رساندند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۴    
سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) ادعای نخست وزیر این رژِیم درباره تلاش ایران برای ساخت بمب اتم را رد کرد .
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۰:۵۵    
ذکر گفتن یک کارگر پاکستانی در خیابانهای یکی از مناطق عربستان، سعودی ها را آزرده خاطر کرده است.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۱۰:۴۵    
کرکوک (العالم)- شورای استانداری کرکوک در نشست بررسی اوضاع امنیتی استان بر لزوم استفاده از نیروهای داوطلب مردمی برای آزادی مناطق جنوب غرب کرکوک از سیطره گروه داعش تاکید کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۹:۴۱    
درپی افزایش تعداد عناصر غربی داعش، این گروه تروریستی 2 مدرسه را در استان رقه در شمال سوریه برای آموزش تفکرات خواد به زبان انگلیسی افتتاح کرد.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۸:۵۷    
عناصر گروه تروریستی داعش دست به کشتار شماری از اهالی چند روستای آشوری نشین استان حسکه سوریه زدند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۸:۴۳    
ارتش و نیروهای مردمی عراق، بارها شاهد فرودآمدن هواپیماهای آمریکایی در شمال استان بابل بوده اند.
العالم   ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ - ۰۸:۰۹    
ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین، در اعتراض به محاکمه غیرقانونی شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق و تداوم بازداشت رهبران مردمی و فعالان سیاسی و حقوقی ...