سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۱:۴۳Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 10 تیر 1396 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 31 فروردین 1396 العالم 31 اردیبهشت 1396 العالم 31 خرداد 1396 العالم 19 مرداد 1396 العالم 26 شهریور 1396 العالم 30 مهر 1396 العالم 30 آبان 1396 العالم 30 آذر 1396 العالم 30 دی 1396 العالم 30 بهمن 1396 العالم 29 اسفند 1396 العالم 1 تیر 1396 العالم 2 تیر 1396 العالم 3 تیر 1396 العالم 4 تیر 1396 العالم 5 تیر 1396 العالم 6 تیر 1396 العالم 7 تیر 1396 العالم 8 تیر 1396 العالم 9 تیر 1396 العالم 10 تیر 1396 العالم 11 تیر 1396 العالم 12 تیر 1396 العالم 13 تیر 1396 العالم 14 تیر 1396 العالم 15 تیر 1396 العالم 16 تیر 1396 العالم 17 تیر 1396 العالم 18 تیر 1396 العالم 21 تیر 1396 العالم 22 تیر 1396 العالم 23 تیر 1396 العالم 24 تیر 1396 العالم 25 تیر 1396 العالم 26 تیر 1396 العالم 27 تیر 1396 العالم 28 تیر 1396 العالم 29 تیر 1396 العالم 30 تیر 1396 العالم 31 تیر 1396 
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ - ۱۵:۲۳    
عمل های زیبایی در همه جا وجود دارد، اما به نظر می رسد برخی افراد به انجام این عمل ها در تعداد زیاد اعتیاد دارند. در این گزارش نگاهی به این مقوله پرداخته ایم .
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۳ - ۰۹:۱۵    
نشست غیر علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با حضور رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و معاون اقتصادی وزارت اطلاعات برای بررسی گزارش این ستاد برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۳:۵۵    
مردم در پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی دهه هاست در بایکوت کامل خبری و رسانه ای قرار دارند این باعث شده زندگی آنها به سوزه جذاب رسانه ها بدل شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۶    
در جریان مراسم سالروز تولد رهبر فقید هند نخست وزیر این کشور در اقدامی نمادین پشت چرخ نخریسی معروف گاندی نشست و آن را به کار انداخت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۲۰:۳۴    
شرکت لاکهید مارتین قرارداد فروش بالگرد به عربستان با ارزش 3.8 ملیارد دلار را برنده شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۰    
تیم ملی والیبال جوانان ایران با کسب پیروزی سه بر صفر برابر چین توانست عنوان پنجمی جهان را کسب کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۵:۲۵    
برندگان چهارمین مسابقه عکاسی سالانه BigPicture Natural World Photography Competition اعلام شدند
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۳:۲۳    
هفتمین بازار فیلم اسلامی عصر شنبه در مراسمی با حضور نمایندگان 137 موسسه و شبکه تلویزیونی از کشور های اسلامی در مشهد گشایش یافت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۱    
دانشمندان رفتاری نوظهوری را در اردک های سر سبز وحشی مشاهده کرده اند که هیچ سابقه ای از آن وجود ندارد و حتی این اردک ها برای آن تکامل نیافته اند ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۱۰:۱۵    
نشست خبری کنفرانس بین المللی مقابله با گرد و غبار صبح شنبه با حضور معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست و گری لوییس نماینده سازمان ملل در ایران برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۳۹    
نجمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو (سبک و سنگین) و ماشین آلات تهران زیرنظر اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی خودرو با حضور شرکت هایی از چین و فرانسه عصر دیروز (شنبه) در برج میلاد گشایش یافت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۹:۱۵    
بر اساس اعلام مرکز کنترل کیفیت هوا میزان ذرات کمتر از دو نیم میکرون در ساعت 18.30 دیروز شنبه برابر با 74 میکروگرم بر متر مکعب و وضعیت برای تمام گروهها در اراک ناسالم بود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۵:۳۶    
در پی ادعای تازۀ مخالفان سوری دربارۀ استفادۀ ارتش سوریه از سلاح شیمیایی در روز شنبه، فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای این کشور چه در گذشته و چه در حال ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۱:۵۷    
وزیر امور خارجه فرانسه طی اظهاراتی ایران را کشوری بزرگ و محترم خواند و اجرای بسیار دقیق و موشکافانه تعهدات تهران در زمینه عدم اشاعه هسته ای را نخستین و مهمترین خواسته پاریس از تهران ارزیابی کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۰:۴۵    
یک روزنامه صهیونیستی نوشت تاثیر شکل گیری ضلع سوم قدرت متشکل از ایران، ترکیه و قطر برای اسرائیل مهم است و تل آویو در واکنش می تواند روابطش را با عربستان و مصر نزدیکتر کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۱ - ۰۰:۲۱    
با شش راهکار مفید برای در امان ماندن از امواج مضر تلفن همراه آشنا شوید
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۳:۵۴    
آمار و ارقام رسمی از کاهش تولید ناخالص داخلی سالانه سعودی در سه ماهه اول سال جاری و رکود اقتصادی در این کشور حکایت می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۳:۴۸    
زیرکی یکی از مسافران هواپیمایی وابسته به شرکت هواپیمایی "یونایتد" آمریکا، جان 170 سرنشین این هواپیما را نجات داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۳:۴۵    
منابع محلی یمن اعلام کردند که امارات فرودگاه و پادگان های نظامی در جنوب یمن را به زندان ها و بازداشتگاه های سری و مخفی تبدیل کرده است و در آن اهالی استان های جنوبی را شکنجه می دهد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۳:۳۹    
در پی شایعه سازی عده ای دربارۀ امتناع وزیر خارجۀ فرانسه از دست دادن با ظریف، وزیر امور خارجه در خصوص نحوه خداحافظی با همتای فرانسوی خود، توضیحی به همراه ویدئوی کامل آن را صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۳:۲۴    
پایگاه خبری روسیا الیوم در مقاله ای با تاکید بر اینکه آمریکا به صلح در منطقه نیازی ندارد، گفت: واشنگتن در حال تنظیم صفوف داعش برای انتقال عناصر آن به افغانستان است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۳:۱۲    
کاربران در شبکه های اجتماعی ویدیویی را منتشر کردند که به گفته آنها مرگ یک مجری زن پاکستانی را هنگام پخش زنده جشن های روز اول عید فطر نشان می دهد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۳:۰۳    
یک مجله آمریکایی پیش بینی کرد با توجه به اینکه غیرممکن به نظر می رسد قطر بتواند به شرط های ارائه شده از سوی چهار کشور عربی پاسخ مثبت دهد، اوضاع در منطقه خلیج فارس، به سمت بدتر شدن پیش می رود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۳۳    
خمپاره های سرگردان که معلوم نیست از سوی چه گروهی شلیک می شود، باز هم در جولان اشغالی فرود آمد تا شاید بهانه ای برای حمله مجدد ارتش رژیم صهیونیستی به صفوف ارتش سوریه باشد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۳۳    
نتایج یک تحقیق جدید نشان داد که خوردن شکلات تلخ قبل از وعده های اصلی، افراد را از پرخوری باز می دارد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۲    
سفیر قطر در استرالیا تأکید کرد که دوحه حاضر است نظارت خارجی بر عملکرد این کشور در قبال تروریسم را بپذیرد اما تنها زمانی که عربستان و امارات نیز حاضر باشند به چنین نظارتی تن دهند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۵۱    
نشریه آمریکایی "فارین پالیسی" در مقاله ای با عنوان "دسیسه کاخ در عمق بحران قطر" و معرفی حاکم واقعی این کشور، تاکید کرده است که کاخ پادشاهی در دوحه در حال حاضر ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۳۰    
وزارت خارجه سوریه تأکید کرد گزارش سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی دربارۀ مساله خان شیخونیک قصه ساختگی، عاری از صحت و غیر قابل قبول است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۲۴    
رئیس مجلس مصر 5 نماینده را بعد از آنکه در نشست گروهک منافقین در پاریس شرکت کردند، به کمیته تحقیق و تفحص إرجاع داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۳    
وزیر خارجه قطر اعلام کرد که مطالبات کشورهای محاصره کننده و تحریم کننده قطر مخالف با قوانین بین المللی است و اتحادیه عرب از زمان اعمال اقدامات ظالمانه تاکنون هیچ گونه اقدامی انجام نداده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۱:۰۰    
ولادمیر پوتین، در راستای رایزنی ها برای حل بحران کشورهابی عربی با قطر، با امیر قطر و پادشاه بحرین تلفنی گفتگو کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۴۸    
با افشای مشخصات گوشی جدید موتورولا می توان پیش بینی کرد که Moto Z2 به رقیبی سرسخت برای گلکسی اس 8 سامسونگ تبدیل شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۳۹    
عضو ارشد دفتر دفتر سیاسی حماس گفت هراندازه که اوضاع منطقه ای ناگوار شود، معامله قرن ( طرح صلح آمریکا در منطقه)، هرگز اجرایی نخواهد شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۲۰:۱۸    
تیراندازی در یک کلوب شبانه در آرکانزاس آمریکا موجب زخمی شدن دست کم 17 نفر شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۴۲    
نشست خبری وزیر صنعت،معدن و تجارت
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۶    
دره کول خرسون - خوزستان
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۳۶    
یک مخترع جوان وسیله جالبی اختراع کرده است که استفاده افراد نابینا یا کم بینا از لباسشویی را تسهیل می کند ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۷    
سومین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی -قم
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۷    
مسافران گنجنامه - همدان
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۴    
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۱    
شبکه "بلومبرگ" آمریکا با اشاره به تشدید بحران در روابط قطر و کشورهای عربی از جمله سعودی تاکید کرد که این بحران هنوز به منافع اقتصادی و همکاری های نفتی این کشورها کشیده نشده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۲۱    
انفجار منزل مسکونی در مشهد
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۱۸    
تمرین دریایی جزیره پاک در اسکله تفریحی کیش
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۹:۱۸    
چشمه علی در تابستان
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۸:۵۳    
سید رضا نیری سرپرست اسبق کمیته امداد امام خمینی (ره) که از چهره های خوشنام و پیشکسوتان امور خیریه و عام المنفعه در کشور بود، درگذشت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۸:۴۷    
یک منبع محلی در استان نینوا، امروز (شنبه) از بازداشت یکی از نزدیکان ابوبکر بغدادی سرکرده گروهک تروریستی داعش در مرکز شهر تلعفر در غرب موصل خبرداد ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۸:۲۱    
طبق گزارش رسانه های صهیونیستی، ناو هواپیمابر یو اس اس جورج اچ دبلیو بوش که بزرگترین ناو آمریکایی است، در بندر حیفا واقع در سواحل سرزمین های اشغالی پهلو گرفته است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۸:۰۰    
منتصر الزیات، که به عنوان وکیل گروه های اسلام گرا در مصر شناخته می شود، تأکید کرد اخبار منتشر شده دربارۀ مرگ مهدی عاکف، رهبر پیشین اخوان المسلیمن که اکنون زندانی است، درست نیست.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۴۲    
منابع سعودی از تخلیه 120 نفر از زائر سرایی در یکی از محله های مدینه منوره به دنبال آتش سوزی در آن خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۹    
وزیر امور خارجه کشورمان پیش از بازگشت به تهران در واکنش به نشست گروهک تروریستی منافقین در پاریس، حضور و فعالیت منافقین در فرانسه را نقطه ابهام در روابط ایران و فرانسه عنوان کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۷:۰۰    
یک منبع محلی سوری از منطقه المیادین در استان دیرالزور اعلام کرد که گروه تروریستی داعش اقدام به انتقال تجهیزات سنگین و دفاعی خود از منطقه "الحزام الاخضر" در اطراف این شهر به داخل شهر بوکمال کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۲۸    
درحالی که سامسونگ خود را آماده می کند تا نسخه ی ریفربیشد گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 را به بازار عرضه کند ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۴    
جمعی از جداشدگان گروهک تروریستی منافقین همزمان با گردهمایی اعضای این گروهک در پاریس دست به تجمع افشاگرانه زدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۲۲    
کنفدراسیون فوتبال آسیا از عملکرد تیم داوری کشورمان در رقابت های جام کنفدراسیون ها تقدیر کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۶    
در اولین جلسه هیات مدیره جدید استقلال با حضور وزیر ورزش و جوانان، حسین علی قریب رئیس هیات مدیره باشگاه شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۶    
علی رغم بازگشت گردشگری به روند عادی در ترکیه، این صنعت حالا باید با چالش بازپرداخت بدهی 17 میلیارد دلاری دست و پنجه نرم کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۱۰    
دره کول خرسون ،یا اشکفت زرده دزفول دره ای شگفت در 25 کیلومتری شهرستان دزفول و در جاده این شهر به سمت شهیون نرسیده به بیشه بزان قرار دارد ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۷    
سرطان با وجود انجام تحقیقات متعدد و تلاش مفرط پزشکان همچنان یکی از مرگبارترین بیماری های دنیاست اما بالاخره با روش آزمایشی که سازمان غذا و داروی آمریکا آن را تایید کرده ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۷    
هیات منصفه دادگاهی در نیویورک علیه بنیاد علوی رای داده و به این ترتیب راه را برای مصادره اموال آن هموار کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۱    
نتیجۀ یک پژوهش آماری ثابت کرد که از زمان اعلام موجودیت داعش تاکنون، 51 عملیات تروریستی در کشورهای غربی و آمریکا صورت گرفته که 395 کشته و 1549 زخمی داشته است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۵:۰۱    
رئیس سازمان حج و زیارت به حجاج توصیه کرد: لپ تاپ ، تبلت و سایر لوازم الکترونیکی شخصی که ضروری نیست را به همراه نداشته باشند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۵    
دادستان های آمریکا روز جمعه مدعی شدند مشاور اسبق نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد که در آمریکا بازداشت شده مقدمات دیدار بین یک دانشمند هسته ای مستقر در آمریکا با مقام های ایرانی را فراهم آورده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۲    
حدود 1400 خدمه کابین شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز از روز شنبه اعتصاب خود را آغاز کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۲    
کارشناسان سایبری از احتمال رخنه به رایانه های یک جنگنده سوخو-30 هند که چندی قبل سرنگون شد، خبر دادند ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۲۶    
در سایه ادامه حملات تجاوزکارانه ائتلاف سعودی علیه یمن و محاصره همه جانبه مردم این کشور، سازمان ملل متحد هشدار داد، یمن با شدیدترین نوع شیوع وبا نسبت به دیگر نقاط جهان مواجه است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۷    
ستاد اطلاع رسانی جنگ در سوریه ویدیوی کوتاهی را از عملیات در محله های جوبر دمشق منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۳:۴۱    
بیمارستان ابن سینا در موصل، آزاد شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۳:۴۱    
با پایان مهلتی که عربستان، امارات، بحرین و مصر به دوحه برای برآوردن خواسته هایشان داده اند، سه سناریو درباره این بحران قابل پیش بینی است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۹    
نارندرا مودی به عنوان اولین نخست وزیر هندوستان برای اولین بار در روزهای آتی به اسرائیل می رود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۹    
با افزایش مشکلات زیست محیطی در آبهای منطقه ای کویت کارشناسان نسبت به وقوع بحران تلف شدن آبزیان هشدار دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۳:۰۸    
امیر قطر در پیامی به نخست وزیر عراق پیروزی های اخیر نیروهای این کشور بر گروه تروریستی داعش را تبریک گفت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۳:۰۸    
ارتش لبنان از بازداشت یک تندروی فلسطینی مسلح به اتهام دست داشتن در حملات تروریستی در لبنان طی ماه رمضان گذشته خبرداد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۳:۰۵    
آیین اختتامیه جشنواره موسیقی نواحی کرمان با حضور مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۳:۰۵    
رئیس جمهوری آمریکا و همتای کره جنوبی اش با وجود اختلاف نظرها درباره چگونگی مدنظر قرار دادن تهدید اتمی کره شمالی، نشان دادند که راه حلی مشترک برای این مساله دارند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۳:۰۵    
پژوهشگران بریتانیایی موفق به تولید مجموعه ای از حسگرها و اپلیکیشن هوشمند برای تشخیص مشکلات روانی از راه دور و در کمترین زمان ممکن شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۲:۴۴    
اینستاگرام دلش نمی خواهد کاربرانش مورد مزاحمت واقع شوند یا خودشان مزاحمت ایجاد کنند! به همین دلیل تا به حال به راهکارهای متفاوتی برای جلوگیری از دلخوری کاربران اندیشیده اما جدیدترین راهکار این شرکت ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۲:۲۹    
علی پروین پیشکسوت فوتبال کشور به عنوان سفیر ورزش همگانی منصوب شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۲:۲۳    
جنبش بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم رژیم صهیونیستی در شهر وین پایتخت اتریش که قصد داشت برنامه هایی را علیه آپارتاید اسرائیلی برگزار کند، به شدت تحت فشار قرار گرفته است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۲:۲۳    
وزیر دفاع قطر که به ترکیه سفر کرده است با همتای ترک خود دیدار و درباره بحران کنونی در منطقه خلیج فارس و روابط دوجانبه در زمینه دفاعی و امنیتی گفت وگو کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۲:۲۳    
رئیس جمهور آمریکا در اظهارات جدید خود رسما اعلام کرد که این کشور باید در راستای سروری در بازار انرژی جهان گام بردارد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۲:۲۳    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد تحت فشار آمریکا با کاهش چشمگیر بودجه عملیات های صلحبانی موافقت کرد. دولت ترامپ به سختی برای کاهش بودجه تقلا می کرد و قصد داشت که میزان کاهش ها بیش از این حد باشد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۸    
علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی یادداشتی در خصوص قدرت سازی جمهوری اسلامی ایران و مدیریت جالش های امنیت ملی منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۲:۰۹    
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی به مناسبت سی امین سالگرد جنایت شیمیایی در سردشت، مدعیان امروز سناریوی خطرناک کاربرد سلاح شیمیایی در سوریه را همان جنایتکاران دیروز دانست که صدام حسین را برای حمله ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۴    
مقامات سوریه در شهر حلب از پیوستن جمع زیادی از جوانان این شهر برای خدمت به صفوف ارتش سوریه خبردادند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۸    
رییس کل بانک مرکزی با اشاره به ثبت نرخ تورم 10.2 درصدی در خرداد ماه امسال اعلام کرد که این نرخ با تداوم سیاست های انضباطی تک رقمی می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۸    
توئیتر مشغول فعالیت روی قابلیت جدیدی است که به کاربران اجازه می دهد توییت های حاوی اخبار جعلی را مشخص کنند. تعداد زیادی از این توییت ها به وسیله روبات ها و تروریست ها منتشر می شوند.
  • ۱