دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۱۶:۱۸Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 29 تیر 1396 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 31 فروردین 1396 العالم 31 اردیبهشت 1396 العالم 31 خرداد 1396 العالم 19 مرداد 1396 العالم 26 شهریور 1396 العالم 30 مهر 1396 العالم 30 آبان 1396 العالم 30 آذر 1396 العالم 30 دی 1396 العالم 30 بهمن 1396 العالم 29 اسفند 1396 العالم 1 تیر 1396 العالم 2 تیر 1396 العالم 3 تیر 1396 العالم 4 تیر 1396 العالم 5 تیر 1396 العالم 6 تیر 1396 العالم 7 تیر 1396 العالم 8 تیر 1396 العالم 9 تیر 1396 العالم 10 تیر 1396 العالم 11 تیر 1396 العالم 12 تیر 1396 العالم 13 تیر 1396 العالم 14 تیر 1396 العالم 15 تیر 1396 العالم 16 تیر 1396 العالم 17 تیر 1396 العالم 18 تیر 1396 العالم 21 تیر 1396 العالم 22 تیر 1396 العالم 23 تیر 1396 العالم 24 تیر 1396 العالم 25 تیر 1396 العالم 26 تیر 1396 العالم 27 تیر 1396 العالم 28 تیر 1396 العالم 29 تیر 1396 العالم 30 تیر 1396 العالم 31 تیر 1396 
العالم   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۱۶:۰۵    
در حالیکه 80 هزار کودک مسلمان میانماری از شدت گرسنگی در حال تلف شدن هستند، مقام های میانمار از صدور اجازه ورود به گروه تحقیقاتی سازمان ملل برای بررسی اوضاع خودداری می کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۵/۰۱ - ۰۱:۰۵    
سفیر قطر در روسیه، اختلاف نظر کشورهای عربی تحریم کننده قطر و عدم اتخاذ موضع واحد از سوی آنان را موجب تغییر نگاه جامعه بین المللی به بحران شورای همکاری خلیج فارس دانست.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۳    
والدین "ماریانا" نوزاد 18 روزه ای که به علت ابتلا به عفونت ویروسی جانش را از دست داده است، نسبت به پیامدهای بوسیدن نوزادان تازه متولد شده توسط مردم هشدار دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۰۳:۴۷    
گروهی از متخصصان چینی یک سیستم جدید طراحی کردند که در هنگام نیاز بیماران قندی به انسولین، با استفاده از یک نرم افزار گوشی هوشمند سلول های آن ها را تحریک می کند تا انسولین تولید کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۷:۳۲    
همگان عاشق وای فای خانگی پرسرعت هستند،مگر اینکه نشستن کنار روتر هم انتظار شما را برآورده نکرده و دنبال یافتن دلایل کندی باشید. به راستی مشکل کجاست؟
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۵    
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک و کامپیوتر (ایران الکامپ 2017) در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش یافت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۲    
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: راهبرد ما مبارزه با عقبه و محل های تجمع گروهک های تروریستی است و این امر را با قدرت و صلابت هر چه تمامتر دنبال می کنیم.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۸:۰۶    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که این روزها درگیر موضوع تحقیقات پرونده دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است، با انتقاد از جف سشنز وزیر دادگستری دولتش گفت ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۳:۱۱    
معاون وزیر امور خارجه روز پنجشنبه پس ازدیدار با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: پایبندی جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود در برجام در مقابل بدعهدی آمریکا ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۳:۱۱    
یک تبعه فراری کره شمالی از زوایای مختلف زندگی اش در کره جنوبی پرده برداشت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۳:۰۵    
محققان بریتانیایی دریافتند ساعات کار طولانی مدت بیشتر موجب خستگی می شود و خطر بروز تپش قلب خطرناک را در فرد افزایش می دهد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۲:۱۴    
مقام های آگاه در وزارت امورخارجه کویت شامگاه پنجشنبه به روزنامه الانبا این کشور گفتند: خبر درخواست کویت از سفیر ایران برای ترک آن کشور صحت ندارد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۱:۳۸    
به دنبال تصمیم کویت برای کاهش سطح روابط دیپلماتیک خود با جمهوری اسلامی ایران و تقاضای خروج تعدادی از دیپلماتها، مقام های عربستان سعودی از این اقدام استقبال کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۱:۳۵    
ملک سلمان بن عبدالعزیز شاه عربستان در فرمانی جدید دستور تاسیس دستگاهی به نام ریاست اطلاعات کشور را صادر کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۰:۴۵    
دومین الماس بزرگ جهان به دلیل اندازه آن قابل فروش نیست.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۰:۰۲    
تقریبا پس از دو سال و نیم از توقف تولید عینک های هوشمند توسط گوگل، این عینک ها مجددا بازسازی شده و در اختیار بخش سازمانی قرار می گیرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۳:۵۰    
رژیم صهیونیستی ارتش لبنان را به انتقال برخی اطلاعات درباره این رژیم به حزب الله متهم و ادعا کرده است ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۳:۵۰    
پاول پولانسکی، دوچرخه سوار 27 ساله لهستانی بعد از پایان مرحله نوزدهم تور دو فرانس، تصویر عجیبی از ساق پاهایش در فضای مجازی منتشر کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۳:۳۸    
ارتش سوریه از میزان کمک هایش به گروههای مسلح مخالف دولت سوریه در مرزهای جولان اشغالی پرده برداشت و این پروژه را "جیره خوب" نامید.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۳:۳۲    
در این مقاله، به شما 12 روش را معرفی می کنیم که می توانید برای نگهداری بهتر از خودروی خود از آن ها استفاده کنید.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۳:۳۲    
عضو پارلمان سوریه گفت اعمال تحریم علیه سوریه از سوی اتحادیه اروپا فصل تازه و پایانی سناریویی است که برای طرح خاورمیانه بزرگ و به طور خاص، سوریه نوشته شده و هدف از آن، تضعیف این کشور است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۳:۱۵    
پارلمان سوریه امروز(پنجشنبه) با اکثریت آراء رای به برکناری خانم هدیه عباس رئیس پارلمان این کشور داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۳:۱۱    
صدها تن از فلسطینی ها با تجمع در مقابل دروازه های مسجد الاقصی بر علیه اقدامات صهیونیست ها در این مکان مقدس و نصب ورودی های الکترونیکی اعتراض کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۱:۴۲    
هشام شرف وزیر امور خارجه یمن، درگذشت پدر محمد فراهت کاردار ایران در صنعا را تسلیت گفت و از اقدام ائتلاف متجاوز علیه کشورش تحت رهبری عربستان در ممانعت از بازگشت این دیپلمات ایرانی به کشورمان اظهار ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۱:۳۳    
پایگاه اینترنتی آمریکایی بلومبرگ از اقدام رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا در ارائه طرح تهیه شده توسط آمریکایی ها و انگلیسی ها برای بحران به وجود بین قطر و برخی از کشورها ی عرب خلیج فارس خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۱:۲۷    
یک شاهزاده عربستان سعودی پس از انتشار ویدئوهایی که او را در حال رفتارهای غیر انسانی با افراد مختلف نشان می دهد بازداشت شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۰:۵۱    
گروههای ازاقشار مختلف فلسطینیان ساکن سرزمین های اشغالی سال 48 خود را برای سپری کردن امشب به اطراف مسجد الاقصی رسانده اند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۰:۳۹    
برای نخستین بار مشخص شده است مقدار پلاستیکی که انسان در طبیعت رها کرده، بالغ بر 9.1 میلیارد تن است. محققان تخمین می زنند حجم پلاستیک دور ریز روی زمین تا 2050 به 12 میلیارد تن برسد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۰:۳۳    
ارتش سوریه دو هواپیمای شناسایی کوچک گروه های مسلح را در اطراف جبل الترکمان در ریف لاذقیه واقع در شمال شرقی منهدم کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۰:۰۰    
سردار قاسم سلیمانی فرمانده واحد قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب با حضور در مراسم یادواره 130 شهید محله "کن" به سخنرانی پرداخت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۹:۳۹    
گروههای مختلف فلسطینی با قرائت بیانیه ای در غزه ضمن هشدار شدید در مورد ادامه اقدام های رژیم اشغالگر علیه مسجد لاقصی، مردم را به برگزاری تظاهرات خشم فراخواندند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۹:۲۱    
به دنبال ایراد اتهام های بی اساس از سوی مقام مسئول در وزارت خارجه کویت به جمهوری اسلامی ایران در خصوص پرونده موسوم به العبدلی ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۹:۱۲    
نخست وزیر عراق برخی را به تلاش برای بزرگ نمایی شمار قربانیان درگیری آزادسازی موصل از چنگ داعش متهم کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۸:۴۵    
آتش شدید نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن موجب کشته شدن یکی از فرماندهان گروههای مزدور سعودی در یمن شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۸:۳۳    
منابع فلسطینی امروز(پنحشنبه) اعلام کردند که رژیم اشغالگر قدس پنج گردان ارتش را برای مقابله با هرگونه تحرک فلسطینی ها در مسجد الاقصی در روز جمعه به حالت آماده باش درآورده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۸:۲۴    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت ظرف چهل و هشت روز آینده کویت را به مقصد تهران ترک می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۵۷    
وزیر امور خارجه ایران با اشاره به برخی سوابق دخالت سعودی ها در حوادث تروریستی جهان تاکید کرد : 94 درصد حملات تروریستی از ایدئولوژی عربستان نشأت می گیرند
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۴۶    
سفیر قطر در آمریکا تاکید کرد که اقتصاد کشورش آسیبی از اقدام های چهار کشور عربی ندیده و تا ابد توان زندگی در شرایط این محاصره را دارد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۳۳    
کاردار سفارت کویت در تهران عصر امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۳۰    
با توجه به اینکه تاکنون علی کریمی با نفت تهران قرارداد امضاء نکرده شایعاتی در رابطه با عدم حضورش در سوپرجام مطرح شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۰۰    
وزارت خارجه کویت سفیر ایران را به منظور ابلاغ موضوع کاهش تعداد دیپلمات های ایرانی در کویت فراخواند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۰۰    
رئیس جمهور سوریه در دیدار معاون عربی و آفریقای وزارت خارجه کشورمان از حمایت های همه جانبه ایران از سوریه در خلال بحران، قدردانی کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من مطمئن هستم نفتی ها فردا با 200 درصد انگیزه به مصاف ما می آیند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۰۰    
برانکو امروز درحالی نام 19 بازیکن را برای دیدار سوپرجام اعلام کرد که نام نوه بازیگر معروف نیز در این لیست دیده می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۰۰    
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز(پنجشنبه) گفت: به اشغالگران می گوییم قدس و مسجد الاقصی خط قرمز است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۰۰    
هشتمین نشست کمیسیون مشترک برجام قرار است فردا (جمعه) 30 تیر ماه در وین برگزار شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۰۰    
بر اثر گازگرفتگی در معدن زغال سنگ بخش کوهساران کرمان یک کارگر کشته و دو نفر راهی بیمارستان شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۰۰    
نماینده مردم اردبیل در مجلس از کشف سرنخ های جدیدی درباره قتل آتنا اصلانی خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۰۰    
نیروهای لشکر 17 بسیج مردمی عراق امروز پنجشنبه، 4 انتحاری را که تلاش می کردند خود را به پشت سر نیروهای نظامی در غرب موصل برسانند هدف قرار دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۰۰    
دوربین های مدار بسته یک بیمارستان، یکی از شهروندان کشورهای جنوب خلیج فارس را ثبت کرده است که با یک کارمند زن در بخش پذیرش دعوا و مجادله می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۷:۰۰    
یادداشتی درز پیدا کرده از وزارت خارجه آمریکا نشان می دهد، امارات برای جنگ یمن اقدام به خرید سلاح از کره شمالی کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۴:۱۶    
یکی از 7 نامزد نهایی شهرداری تهران در پیامی از نامزدی برای شهرداری تهران کناره گیری کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۳:۴۲    
"الحشد الشعبی" از آزادسازی روستای "امام غربی" در جنوب محله القیاره از توابع استان نینوا از اشغال گروه تروریستی داعش خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۶    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش ششم وزارت امور خارجه در مورد برجام گزارش خوبی است که در موعد مقرر به مجلس ارائه شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۳:۳۳    
کاربران در شبکه اجتماعی "توییتر" فایلی ویدئوی را بازنشر دادند که نشان می دهد یک شهروند کویتی برای تمسخر کارمندان دولت سیگار خود را با یک اسکناس 10 دیناری استفاده می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۳:۲۱    
نود و یکمین شماره خط حزب الله با سخن هفته ای با عنوان نسبت جناح مؤمن فرهنگی با عرصه مهم سینما چیست؟ منتشر شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۳:۱۵    
حسین جابری انصاری صبح روز پنچشنبه و در جریان دومین روز سفر خود به دمشق با بشار اسد دیدار و رایزنی کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۹    
یک منبع سعودی فاش کرد که شاه عربستان تا ماه سپتامبر آینده به نفع فرزندش از قدرت کناره گیری خواهد کرد و بیانیه آن را نیز آماده کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۶    
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به تعطیلات پایان هفته گفت: هم اکنون ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی مازندران سنگین است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: گزارش آمریکا از وضعیت تروریسم در جهان بی اعتبار و تلاشی بی حاصل برای انحراف افکار عمومی بین المللی از حمایت ها و نقش این کشور در ایجاد ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۲:۵۴    
روزنامه دولتی عربستان سعودی، مدعی وجود سندی مبنی بر همکاری دوحه و تهران در پرونده بازداشت صیادان قطری در عراق به منظور آزادی شیخ نمر شد اما سندی ارائه نکرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۲    
مسئول بازسازی بخش تولید نفت در استان رقه سوریه اعلام کرد نیروهای این کشور در عملیاتشان برای آزادسازی این شهر، بیش از 40 سکوی نفتی را در صحرای این استان آزاد کرده اند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۲:۴۲    
فدراسیون فوتبال عربستان رسما از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد که قانون جدید آنها را برای لیگ قهرمانان آسیا ببپذیرد!
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۲:۲۷    
نشریه آمریکایی نوشت: فرمانده کل سپاه ایران واکنشی محکم به تحریم های جدید دولت ترامپ نشان داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۲:۰۳    
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۱:۵۷    
پدر و همسر مریم میرزاخانی پس از انجام مراسم خاکسپاری در آمریکا از دوستداران نابغه ریاضیات جهان قدردانی کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۱:۴۶    
سپهبد عبدالرحمن بن صالح البنیان رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح عربستان سعودی امروز پنج شنبه برای دیدار با مقامات عراقی، وارد بغداد شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۰    
جدول فروش هفتگی سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی اکسیدان ساخته حامد محمدی منتشر شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۱:۳۰    
اهالی حومه شمالی شهر حماه در سوریه بازگشت به خانه های خود را بعد از پاکسازی روستاها از مواد منفجره کارگذشته شده از سوی تروریست ها، آغاز کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۱:۲۴    
29 تیر 1362 - عملیات والفجر 2 در منطقه پیرانشهر با رمز یا الله یا الله یا الله با هدف خارج کردن شهرهای کردنشین ایران از تیر رس دشمن بعثی عراق آغاز شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۱:۱۵    
دولت کویت تعداد دیپلمات های ایرانی را کاهش داد و دفتر رایزنی فرهنگی ایران را بست.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۰:۵۸    
با تکرار حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی در اطراف مسجد الاقصی، اوضاع فلسطین اشغالی هر روز شعله ورتر می شود ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۰:۳۴    
مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: اتباع خارجی دارای مدارک اقامتی تاریخ گذشته فقط تا 31 تیر ماه جاری مهلت شرکت در طرح سرشماری را دارند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۸    
تیم استقلال بیش از سقف مجاز بازیکن بالای 23 سال جذب کرده و کار سخت این تیم، خارج کردن نام یک یا دو بازیکن از لیست بازیکنان بزرگسالش است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۶    
روزنامه واشنگتن پست نوشت سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) برنامه اش برای حمایت از مخالفان مسلح در سوریه را متوقف کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۱۰:۱۲    
جنبش حماس برای برگزاری تظاهرات "جمعه خشم" علیه صهیونیستها در راستای حمایت از مسجد الاقصی فراخوان داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۴    
آمریکا اعلام کرد که مراتب نگرانی خود را از اقدام خبرگزاری دولتی "آناتولی" در افشای اطلاعات محرمانه درباره محل استقرار پایگاه های نظامی آمریکا در سوریه، به ترکیه اعلام کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۱    
دوازدهمین دور گفت وگوهای حقوق بشری جمهوری اسلامی ایران و ژاپن از دیروز (چهارشنبه) در توکیو ژاپن آغاز شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۹:۴۸    
خانواده های شهدای تازه تفحص شده استان اصفهان با پیکر شهدای خود وداع کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۹:۳۹    
مادر یکی از دو نظامی اسیر شده ارتش رژیم صهیونیستی در محله شجاعیه شهر غزه، جزئیات تازه ای را از چگونگی اسیر شدن فرزندش در حملات تجاوزکارانه این رژیم در سال 2014 میلادی به نوار غزه فاش کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۹:۳۳    
بازیکن عراقی مورد علاقه پرسپولیس در دیدار برابر افغانستان بعد از آنکه گلزنی کرد دچار مصدومیت شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۹:۱۶    
انتشار ویدئویی از رفتار غیر انسانی یک شاهزاده عربستانی با شهروندان عادی، باعث خشم و انتقاد شدیدی در شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر شده است و کاربران توییتر با ایجاد هشتگ (#امیر_یعتدی_علی_مواطنین) ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۸:۳۰    
معاون رئیس جمهور روسیه در امور همکاری نظامی فنی اعلام کرد روسیه طی سال جاری تعداد زیادی تانک "ت 90" به روعراق تحویل خواهد داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۶:۴۶    
رسانه های رژیم صهیونیستی از سخنان ضاحی خلفان معاون رییس پلیس دبی درباره نوار غزه، بسیار شاد و راضی به نظر می رسند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۶:۴۵    
رییس اقلیم کردستان عراق در پاسخ به منتقدان برگزاری همه پرسی استقلال این اقلیم، تاکید کرد که هرگز از موضع خود درباره این مسأله عدول نمی کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۶:۴۲    
شبکه آمریکایی سی ان ان اعلام کرد؛ وزیر خارجه ایران از سفر به آمریکا برای برجسته سازی ویژگی های کشورش استفاده کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۵:۳۳    
جوانان شهر حسکه سوریه خدمت زیر پرچم و دوره احتیاط را از سر می گیرند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۴:۲۴    
اقدام همسر محمد حبش نماینده پیشین مجلس سوریه و از معارضین دولت این کشور، خشم رسانه های مخالف"بشار اسد" و حامیانشان را برانگیخت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۴:۱۸    
نویسنده و کارشناس امور استراتژیک آمریکا، پرسشی را درباره فایدۀ حضور پایگاه هوایی العدید آمریکا در قطر مطرح کرده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۱:۲۳    
وزارت دادگستری اندونزی اعلام کرد که فعالیت حزب به اصطلاح "آزادی بخش اسلامی" این کشور که خواستار ایجاد خلافت است، به خاطر متناقض بودن با ایدئولوژی این کشور، ممنوع است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۰۰:۲۷    
وزارت دفاع قطر چهارشنبه از ورود اولین محموله هواپیمای آموزشی پاکستان موسوم به "سوپر موشک" به دوحه خبر داد.