سه شنبه ۰۵ تیرساعت ۰۴:۰۱Jun 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای العالم 27 تیر 1396 - fa.alalam.ir

العالم 29 اسفند 1393 العالم 29 اسفند 1394 العالم 30 اسفند 1395 العالم 31 فروردین 1396 العالم 31 اردیبهشت 1396 العالم 31 خرداد 1396 العالم 19 مرداد 1396 العالم 26 شهریور 1396 العالم 30 مهر 1396 العالم 30 آبان 1396 العالم 30 آذر 1396 العالم 30 دی 1396 العالم 30 بهمن 1396 العالم 29 اسفند 1396 العالم 1 تیر 1396 العالم 2 تیر 1396 العالم 3 تیر 1396 العالم 4 تیر 1396 العالم 5 تیر 1396 العالم 6 تیر 1396 العالم 7 تیر 1396 العالم 8 تیر 1396 العالم 9 تیر 1396 العالم 10 تیر 1396 العالم 11 تیر 1396 العالم 12 تیر 1396 العالم 13 تیر 1396 العالم 14 تیر 1396 العالم 15 تیر 1396 العالم 16 تیر 1396 العالم 17 تیر 1396 العالم 18 تیر 1396 العالم 21 تیر 1396 العالم 22 تیر 1396 العالم 23 تیر 1396 العالم 24 تیر 1396 العالم 25 تیر 1396 العالم 26 تیر 1396 العالم 27 تیر 1396 العالم 28 تیر 1396 العالم 29 تیر 1396 العالم 30 تیر 1396 العالم 31 تیر 1396 
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۰    
عکس های جدید فضاپیمای کاسینی از قمر زحل وضعیت خاصی از فوران محتوای این قمر از قسمت جنوبی آن را نشان می دهد که احتمال وجود حیات در آن را افزایش می دهد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۳۰ - ۰۶:۱۹    
درشرایطی که مردم فلسطین امروز( جمعه ) خود را برای اعتراض گسترده علیه تجاوزات صهیونیست ها به مسجد الاقصی زیر عنوان روز خشم آماده می کنند ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۳:۴۱    
محققان دانشگاه Rice سعی دارند با ارسال بدون واسطه اطلاعات به مغز، به جای جراحی مستقیم چشم و گوش به درمان نابینایی و ناشنوایی بپردازند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۹ - ۲۰:۳۰    
معاون وزیر خارجه روسیه روز پنجشنبه از اقدام دولت آمریکا در اعمال تحریم های جدید علیه ایران انتقاد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۴۲    
مادر کیمیا ی 7 ساله که بعد از جدا شدن از همسر اولش به صیغه مردی چند سال کوچکتر از خودش در آمده بود هیچ وقت فکرش را هم نمی کرد دختر هفت ساله اش بیشتر از 70 بار از سوی ناپدری شیطان صفت مورد آزار و اذیت ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۵:۰۶    
ممنوعیت انتشار تصاویر وینی د پو خرس کوچک قصه های کودکان از سوی مقام های چینی اگر چه اقدامی عجیب به نظر برسد، اما بخشی از آن به دلیل مبارزه دولت علیه وبلاگ نویسانی است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۴    
قبل از این که برای بلع دارویتان سراغ هر نوع نوشیدنی بروید، مراقب باشید.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۱:۰۰    
پزشکان در زمان جراحی چشم یک زن 67 ساله انگلیسی 27 لنز طبی را کشف کردند که سالها در چشم های او جاخوش کرده بودند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۲    
گوگل که دست بزرگی در هوش مصنوعی دارد، در جدیدترین برنامه ی خود، تصمیم گرفته است تا با استفاده از تصاویر Street View و Google Maps، عکس های بسیار زیبایی از مناظر بسازد؛ عکس هایی که از نظر کیفیت ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۰    
به طور کلی، امکان تجمع سموم در بدن افرادی که عادت به مصرف مداوم غذاهای بیش از اندازه چرب، دودی، نمک سود، سرخ کردنی، کنسروها، محصولات دارای مواد نگهدارنده ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۱۵    
بقایای اجساد زوج کوهنورد سوئیسی که 75 سال پیش در کوههای آلپ ناپدید شدند در ارتفاع 2615 متری، در یک یخچال طبیعی پیدا شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۶    
سفری هیجان انگیز به جنگل سنگی ماداگاسکار یا همان منطقه ای در ساحل غربی ماداگاسکار در قاره آفریقا که در زبان محلی آن را Tsingy می نامند و به دلیل طبیعت منحصر بفرد و عجیبی که دارد آن را در لیست میراث ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۵:۳۰    
پس از آزادسازی موصل نگاه ها نسبت به ماهیت و توانایی سازمان نیروهای مردمی عراق تغییر کرده است و وقت آن رسیده است که به جایگاه مناسب خود در بین دیگر نیروهای مسلح عراق دست پیدا کند
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۸ - ۰۰:۴۵    
خالد العطیه وزیر مشاور در امور دفاعی قطر گفت ممکن است این کشور برای دریافت غرامت بابت تحریم هایی که به علت محاصره متحمل شده است، به دیوان داوری بین المللی مراجعه کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۲۴    
منابع صهیونیستی از زخمی شدن سه سرباز این رژیم در حمله یک فلسطینی با خودرو خبردادند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۱۸    
رهبر جنبش گولنیسم ترکیه می گوید ایالات متحده هرگز تسلیم خواسته های آنکارا مبنی بر تحویل وی به دولت ترکیه نخواهد شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۳:۱۲    
جنگنده های ائتلاف آمریکا امروز(سه شنبه) منازل غیرنظامیان را در منطقه الکشکیه در ریف دیرالزور شرقی بمباران کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۵۷    
معاونت اطلاعات سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از دستگیری 11 نفر از اعضا و طرفداران شبکه انحرافی عرفان حلقه در نجف آباد خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۳۳    
یک منبع ارتش یمن گفت که توپخانه ارتش و کمیته های مردمی این کشور مواضع و تجمع نیروهای ارتش آل سعود را در پادگان الطلعه و المخروق الکبیر در نجران در هم کوبید.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۲۷    
معاون اول رییس جمهوری گفت: سن مدیران کشور تا پایان برنامه ششم توسعه کشور هشت سال کاهش می یابد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۲۴    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در حوزه مسائل شخصی نمی توانیم تمام امور را علنی کنیم و در بحث رسیدگی های صلاحیتی نیز نمی توانیم علت رد صلاحیت را علنی اعلام کنیم.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۲۴    
رسانه های لهستانی از بازداشت یک سرهنگ نیروهای ناتو به اتهام آزار جنسی کودکان خبر دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۱۸    
7 نفر از نامزدهای شهرداری تهران به دلیل به کارگیری در دولت دوازدهم و دلایل شخصی از انتخابات فردا در شورای شهر انصراف دادند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۱۲    
روسیه و آمریکا احتمالا آتش بس دوم را نیمه ماه اوت آینده در سوریه اعلام می کنند که شامل ریف حمص و غوطه شرقی خواهد شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۲:۰۹    
وزارت امور خارجه ایران طی بیانیه ای در خصوص اجرای تعهد آمریکا بر اساس برجام، اقدام این کشور در اعمال تحریم های جدید علیه ایران را محکوم کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۲۴    
کارشناسان شبکه خبری العالم صفحه این شبکه در توییتر را که توسط هکرهای سعودی مدتی قبل هک شده بود، دوباره فعال کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۱۵    
آلمان امضای قرارداد فروش زیردریایی ها به رژیم صهیونیستی به خاطر تحقیقات پلیس این رژیم در این زمینه که به پرونده "3000" معروف شده است را به تعویق انداخت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۱:۰۳    
مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کردند کنفدراسیون تا 9 شهریور به باشگاه های بدهکار فرصت داده تا بدهی هایشان را صاف کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۰:۵۷    
شرکت آمریکایی اپل اخیرا و برای بزرگداشت روز جهانی شکلک ها( ایموجی)، شکلک های جدیدی برای آیفون و دیگر سیستم های خود طراحی کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۲۰:۵۴    
شنیده ها از استعفای اسحاق جهانگیری از سمت معاون اولی ریاست جمهوری خبر می دهند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۹:۰۶    
آمریکا روز سه شنبه 18 فرد و نهاد را بر سر برنامه موشکی ایران و دیگر فعالیت های غیر هسته ای این کشور تحریم کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۳۶    
یک منجم اهل کشور مغرب پیش بینی کرد جنگ بزرگی در خلیج فارس رخ دهد که آغاز آن از قطر است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در پی تهدیدات اخیر دولت آمریکا درباره اعمال تحریم های جدید علیه ایران اعلام کرد که در صورت عدم پایبندی واشنگتن به توافق هسته ای ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۸:۱۲    
اداره امنیت وسایل حمل و نقل آمریکا، قانون ممنوعیت حمل دستگاه های الکترونیکی در پروازهای هواپیمایی عربستان سعودی را لغو کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۵۱    
بازیکنان عراقی جدید پرسپولیس و سپاهان با مشکل مشترکی مواجه هستند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۵۱    
درگیری بین گروه های مسلح در جنوب یمن و حوادث امنیتی در این منطقه نشان از طرح مشترک عربستان و امارات برای نهادینه کردن ناامنی و بی ثباتی در جنوب یمن دارد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۴۵    
مراسم افتتاح 88 پروژه منطقه 19 تهران ظهر امروز سه شنبه با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۹    
سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد (یونسکو) با تسلیت درگذشت پروفسور مریم میرزاخانی به خانواده وی و مردم ایران اعلام کرد این نهاد همراه با سایر جامعه علمی دنیا به این ریاضیدان ایرانی که روز شنبه ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۳    
دادستان تهران گفت: مبارزه با فساد در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را یکی از سیاست های اصلی دستگاه قضایی دانست که در گذشته هم بوده و طی چند سال اخیر بیشتر عملیاتی گردیده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۲۷    
وزارت دادگستری آمریکا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که دادگاه فدرال ایالت فرمونت آمریکا دو شهروند ایرانی را به اتهام سرقت برنامه های حساس طراحی کلاهک های جنگی آمریکایی محکوم نمود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۷:۰۹    
یک وکیل آلمانی از آزار جنسی بیش از 547 پسر بچه در کلیسای کاتولیک این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۵۱    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اگر قضاوت مردم و شرکت ها این است که بها دادن به بخش خصوصی درست بوده، قطعاً وزیر بعدی نمی تواند خلاف نظر مردم عمل کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۴۸    
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اقتدار و قدرت ما اعتباری جهانی یافته است، گفت: دشمنان امروز این توانمندی را به رسمیت می شناسند و برای آن حساب ویژه ای معادل نگاه به یک ابرقدرت باز کرده اند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۴۶    
در حمله انتحاری با استفاده از خودروی بمب گذاری شده به شهرک تل تمر در استان الحسکه در شمال شرق سوریه 4 نفر کشته و شماری زخمی شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۲۴    
دونالد ترامپ برای ترویج کالاهای تولید آمریکا در محوطه کاخ سفید نمایشگاه کالاهای ساخت آمریکا برگزار کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۱۵    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: در تحولات منطقه، حوادث خیلی سنگینی برای ما تدارک دیده بودند که شکست مفتضحانه ای هم متحمل شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۱۵    
کمتر از یک ماه مانده به آغاز کار شورای جدید شهر تهران، اعضای منتخب پارلمان شهری پایتخت، گزینه های مدنظر خود برای شهرداری تهران را معرفی کرده اند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۶:۰۹    
سازمان همکاری اسلامی کنفرانس مشترکی با سازمان ملل متحد درباره تجاوزگریهای رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیها و مقدسات اسلامی در قدس برگزار خواهد کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۵۴    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: همزمان با ارسال گردشکار محضر فرماندهی معظم کل قوا برای اخذ مجوز ضربات موشکی به تروریستها، در ابتدا 60 هدف توسط نیروی قدس سپاه در اختیار نیروی هوا فضا قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۴۵    
تیم فوتبال اف.ث کلن برای حضوری بهتر در فصل جدید در آستانه توافق با کی روش قراردارد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۳۶    
مهاجم تیم پرسپولیس به دلیل مشکل گوارشی دیدار سوپرجام را از دست می دهد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۳۶    
سامبور پری کموک، یا معبدی در میان جنگل انبوه، یک منطقه باستانی در کشور کامبوج است که اخیرا در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۲۱    
به دنبال حادثۀ تیراندازی یک سرباز در یکی از مناطق نظامی استان قزوین، رییس بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران توضیحات تکمیلی را در اختیار رسانه ها قرار داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۲۱    
حافظ اسد، پسر رئیس جمهور سوریه در حاشیه شرکت در المپیاد بین المللی ریاضیات در ریو دو ژانیرو در برزیل، به تشریح دیدگاههای خود درباره بحران کنونی سوریه و آینده علمی و شغلی خود پرداخت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۹    
چهارمین جلسه محاکمه متهمان ردیف دوم و سوم پرونده نفتی با قرائت ادامه دفاعیات متهم ردیف دوم این پرونده روز سه شنبه در شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۶    
یک منبع نظامی یمنی گفت که ارتش و کمیته های مردمی یمن چهار خودروی ارتش امارات را در جنوب غربی شهر تعز منهدم و دهها نفر از مزدوران ائتلاف سعودی را کشته و زخمی کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۶    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز سه شنبه با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفت و گو کرد ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۶    
نیروهای عراقی، 20 زنِ جنگ جوی خارجیِ داعشی از جمله 5 زن آلمانی را در موصل دستگیر کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۵:۰۶    
دستیاران کی روش برای انتخاب کمپ تیم ملی در زمان جام جهانی، به روسیه رفته اند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۵۷    
کمیته گرامیداشت شهدای پایگاه اسپایکر در عراق از کشف 18 جسد دیگر قربانیان این پایگاه در منطقه تکریت خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۵۴    
نخست وزیر لبنان اعلام کرد ارتش این کشور در مرز لبنان و سوریه عملیات نظامی انجام خواهد داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۵۴    
شرکت آمازون طرح جالبی را به اجرا درآورده و مجموعه کاملی از غذاهای مختلف را که در یک وعده غذایی باید صرف شوند، به درب منزل مشتریان ارسال می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۳۹    
ارتش سوریه در تازه ترین عملیات خود در جنوب غربی شهر دیرالزور شماری از عناصر داعش را به هلاکت رساند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۳۳    
آیین استقبال از پیکر مطهر 23 شهید گمنام دفاع مقدس از فرودگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۳۰    
پایگاه روزنامه سعودی ایلاف از تماس غیرمستقیم شاه سعودی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی از طریق آمریکا برای حل موضوع مسجد الاقصی در شهر اشغالی قدس خبرداد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۲۴    
دورهای نهم ودهم فصل 17-2016 مسابقات اتومبیل رانی فرمول ای در منطقه بروکلین نیویورک برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۵    
یک منبع محلی عراقی در استان نینوا از تلاش سرکرده های خارجی داعش برای فرار از این کشور خبر داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۶    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد مغز افرادی که هر روز جدول حل می کنند، 10 سال جوان تر از سن واقعی آنها است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۳    
کمیته تهیه مقدمات برگزاری سالگرد جنبش "الصرخه" (فریاد) در یمن خواهان برگزاری راهپیمایی در شهر صنعا در جمعه آینده شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۳    
یک وبگاه ضد جنگ در آمریکا نوشت که کاخ سفید نام القاعده در سوریه را از فهرست تروریسم خود حذف کرده و این کار بار دیگر چهره واقعی این کشور در سوریه را برملا کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۵۷    
دولت آمریکا اتحادیه اروپا را به دلیل تحریم های روز دوشنبه اش علیه 16 دانشمند و مقام نظامی ارشد سوریه به بهانه دست داشتن آنها در حملات شیمیایی تحسین کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۵۷    
نشست هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز سه شنبه بیست و هفتم تیر ماه با حضور اعضای هیئت رئیسه در واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه از آمادگی ایران برای بازسازی موصل خبر داد و با تکذیب اخباری مبنی بر تولید موشک بالستیک در سوریه و پایگاه نظامی ایران در این کشور ...
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۵    
یکی از مجری های شبکه تلویزیونی الجزیره قطر، کشورهایی که ارتباط خود را با دوحه قطع کرده اند، با "صندوق های هسته ای" حاوی اطلاعات افشاگرانه تهدید کرد!
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۳۹    
فیلمی از تصادف وحشتناک یک خودرو با عابران پیاده را در این خبر مشاهده کنید.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۳۶    
رئیس جمهور ترکیه طی روزهای 23 و 24 جولای جاری به کشورهای عربستان، قطر و کویت سفر می کند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۳۶    
انتشار صورتحساب شام رئیس جمهور آمریکا و همسرش با همتایان فرانسوی در برج ایفل، خشم و شگفتی کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۶    
دختر جوان ایرانی که با تأسیس یک خوابگاه دانشجویی قصد داشت زندگی اش را سروسامان ببخشد، حالا با شکایت تعدادی از دانشجویان این خوابگاه از جمله 40 دانشجوی افغان در زندان به سر می برد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۳:۰۷    
دو متهم موتور سوار که با سوءاستفاده از لباس پلیس و برای خوشگذرانی اقدام به سرقت خودروهای لوکس در شمال تهران می کردند در عملیات پلیسی کاراکاهان اداره پنجم پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۵۲    
ایوانکا با وارد کردن محصولات شرکتِ خود، شعارهای انتخاباتی پدرش دونالد ترامپ را زیر پا گذاشت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۶    
به تازگی تصاویری از آداب و رسوم عجیب جوانان سنگالی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۰    
محمد باقر نوبخت در نشست خبری امروز خود در جمع خبرنگاران با اشاره به بازداشت حسین فریدون گفت: قوه قضائیه آن قدر مستقل است که برادر رئیس جمهور را احضار و زندانی می کند و این موجب قوت ماست.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۳۷    
ده ها آتش نشان در حال مهار آتش در ایالت کالیفرنیای آمریکا هستند و وسعت آتش سوزی امسال به بیش از دو برابر آتش سوزی سال گذشته رسیده است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۱۶    
چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان ردیف دوم و سوم پرونده نفتی با حضور متهمان، وکلای آنها، نماینده دادستان و وکلای وزرات نفت در شعبه 28دادگاه انقلاب برگزار شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۸    
سرمربی تیم استقلال نگران شرایط سرمربی تیم نفت است.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۲    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دمای هوا در کشور تا روز جمعه آینده هر روز گرمتر می شود.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۹    
سرعت زیاد و لغزنده بودن جاده باعث سقوط تریلی به دره شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۷    
همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر بیست و سه شهید مورد استقبال مردم قدرشناس شیراز قرار گرفت.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۴    
شیطان پارس آباد روز حادثه نقشه شومی نیز برای پسردایی 10 ساله آتنا داشته اما نقشه او نقش برآب شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۴    
عربستان سعودی 14 زندانی از جمله یک معلول را به اتهام شرکت در تظاهرات، گردن می زند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۱    
سرمربی پرسپولیس در جدیدترین رده بندی مربیان باشگاهی جهان با قرار گرفتن در رده 157 به عنوان بهترین مربی باشگاهی ایران شناخته شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۸    
بر اساس توافق انجام شده بین بانک مرکزی و 11 بانک قرار بر این شده تا از ابتدای مرداد تا پایان شهریور ماه حدود 500 هزار فقره تسهیلات ازدواج به منظور کاهش صف متقاضیان در انتظار پرداخت قرار گیرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 211 رای موافق با یک فوریت طرح قانونی مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه موافقت کردند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۰    
مهران مدیری در آستانه اکران عمومی اولین فیلم سینمایی خود، ساعت پنج عصر را برای جمعی از چهره های سیاسی، هنری و ورزشی نمایش داد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۱    
مدال "فیلدز" که نام رسمی آن "مدال بین المللی اکتشافات برجسته در ریاضی" است، توسط جان چارلز فیلدز (1863–1932)، پروفسور ریاضیات دانشگاه "تورنتو"، پایه گذاری شد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۲    
سخنگوی دولت اعلام کرد: کسانی که فکر می کنند در قرارداد نفتی رفتار غیرقانونی انجام شده به جای تشویش اذهان عمومی، اسناد خود را به دستگاه قضا ارائه کنند.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۳    
سخنگوی کاخ سفید با اشاره به موضع رئیس جمهور آمریکا در قبال توافق هسته ای، آن را یک توافق بد برای آمریکا توصیف کرد.
العالم   ۱۳۹۶/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۰    
در ازبکستان سه نفر برای نجات گوشی زنی که در چاه توالت افتاده بود خفه شدند.
  • ۱