یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۱۵:۰۹May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 11 آذر 1397 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 31 مرداد 1397 فانوس 31 شهریور 1397 فانوس 1 مهر 1397 فانوس 30 آبان 1397 فانوس 30 دی 1397 فانوس 1 بهمن 1397 فانوس 1 اسفند 1397 فانوس 1 آذر 1397 فانوس 2 آذر 1397 فانوس 3 آذر 1397 فانوس 4 آذر 1397 فانوس 5 آذر 1397 فانوس 6 آذر 1397 فانوس 7 آذر 1397 فانوس 8 آذر 1397 فانوس 9 آذر 1397 فانوس 10 آذر 1397 فانوس 11 آذر 1397 فانوس 12 آذر 1397 فانوس 13 آذر 1397 فانوس 14 آذر 1397 فانوس 15 آذر 1397 فانوس 16 آذر 1397 فانوس 17 آذر 1397 فانوس 18 آذر 1397 فانوس 19 آذر 1397 فانوس 20 آذر 1397 فانوس 21 آذر 1397 فانوس 22 آذر 1397 فانوس 23 آذر 1397 فانوس 24 آذر 1397 فانوس 25 آذر 1397 فانوس 26 آذر 1397 فانوس 27 آذر 1397 فانوس 28 آذر 1397 فانوس 29 آذر 1397 فانوس 30 آذر 1397 
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۰:۱۵    
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز عملیات حفاری و احداث تیرهای پیش رو در پروژه احداث تونل- زیرگذر امتداد خیابان استادمعین خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۲۱ - ۱۰:۳۶    
اسامی داوران هفته هفدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور مشخص شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۶    
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: بلوک 68.09 درصدی شرکت پتروشیمی بیستون شامل 340 میلیون و 497 هزار و 25 سهم این شرکت به قیمت پایه هر سهم پنج هزار و 141 ریال 28 آذرماه از طریق مزایده واگذار می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۹:۰۶    
فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان گفت: بر اثر برخورد وانت زامیاد با یک دستگاه سواری سمند در محور روستایی بافت-دولت آباد یک نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۹:۳۷    
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه واژگونی خودروی پژو در محور حمیل اسلام آبادغرب کرمانشاه یک نفر را به کام مرگ کشید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۹:۲۵    
هجدهم آذرماه شنونده نمایش رادیویی پهلوان پایتخت به کارگردانی محمد پورحسن از رادیو نمایش باشید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۴۲    
یک لبخند زیبا ؛ این یکی از جذاب ترین ویژگی های شماست اما چه چیزی می تواند دندان ها را از بین ببرد؟ عادات بهداشتی ضعیف دندان . اکثر مردم از دندان های خود به درستی مراقبت نمی کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۰۶    
با تشدید اعتراضات مردمی در سراسر فرانسه، دولت این کشور برای برخورد با معترضان از تک تیرانداز استفاده می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۷:۳۶    
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران درر نشست مشترک با اسماعیل فر معاون دادستان تهران وسرپرست مجتمع قضایی 37 ، از جمع آوری کلیه ی ون کافه های فاقد مجوز متخلف در سطح مناطق 22 خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۱    
مدیرکل بررسی های اقتصادی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات گفت: یک سوم رشد بهره وری مطابق با اهداف برنامه ششم توسعه باید از طریق بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۱۲    
آن طور که بی بی سی نوشته سرانجام روشن شد که تشکیلات کاخ سفید در تله یک رفسنجانی تقلبی افتاده است و با کسی که خودش را رئیس جمهور جا زده گفت وگو کرده ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۳:۱۵    
مجموعه تلویزیونی سر به سر با موضوع نوجوانان و برای پخش از شبکه امید ساخته شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۷    
تیم ملی فوتسال ایران جهت شرکت در تورنمنت سه جانبه اسلواکی، راهی این کشور شد
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۰۶    
یک متخصص اطفال گفت: گفتن برخی جملات نه تنها کودک را به شما وابسته می کند بلکه باعث می شود، او نتواند به انگیزه و توان خود تکیه کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۵۱    
وزیر دفاع آمریکا اخیرا در سخنانی بر ادامه حضور نظامیان این کشور در افغانستان تاکید کرد که با واکنش طالبان روبرو شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۴۲    
آیت الله علوی گرگانی گفت:باید در پیشگاه خدا متواضعانه اقرار به ناتوانی خود بکنیم، چرا که خدای یکتاست که ما را به این زیبایی خلق کرده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۴۲    
رامین حسین قلی زاده تکواندوکار وزن 74- کیلوگرم کشورمان در مسابقات ارتش های جهان با واگذاری نتیجه برابر نماینده چین از دور رقابت ها کنار رفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۱۲    
رهبر معظم انقلاب همواره به دانشجویان، اساتید و مسئولان آموزشی توصیه کرده اند تا مراقب سیاست زدگی در دانشگاه باشند و برای ایجاد نشاط سیاسی در دانشگاه تلاش کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۷:۴۵    
به مناسبت ایام سالگرد شهادت سردار علی چیت سازیان نماهنگ زیبای آن سوی معبر را ببینید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۷:۴۵    
علی ضیا: من اگر رئیس جمهور بودم بهترین استاندارانم را در سیستان و بلوچستان و خوزستان می گذاشتم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۰:۰۶    
آرش ظلی پور به دلیل اتفاقات اخیر در برنامه "من و شما" برای مدتی این برنامه را اجرا نخواهد کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۰:۰۰    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به بررسی های جلسه امروز(یکشنبه) کمیسیون متبوع خود، اظهار کرد: کلیات طرح بانک توسعه جمهوری اسلامی ایران در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی تصویب شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۲۰:۰۰    
نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با بیان این که اصلاح ماده 1041 قانون مدنی که در خصوص "سن عقد نکاح" است در دست بررسی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس قرار دارد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۹:۵۷    
مهاجم جدید تیم استقلال به دلیل شرایط سنی که دارد، لیست بازیکنان بزرگسال آبی پوشان را پر نخواهد کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۹:۴۲    
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزینه نهایی برای استانداری تهران گفت: 3 گزینه برای استانداری تهران در حال بررسی است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۹:۴۲    
بر اساس آمارهای تجارت خارجی کشور، مازاد تراز تجارت خارجی کشور تا پایان آبان ماه سال جاری 2 میلیارد دلاری شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۹:۳۶    
رئیس دیوان محاسبات گفت: سرجمع انضباط اقتصادی و برگشت پول به بیت المال در 2 سال گذشته 14.5 هزار میلیارد تومان است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۹:۳۶    
عضو کمیسیون بهداشت، گفت: سرپرست سازمان تامین اجتماعی در جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از اجرایی شدن پرونده الکترونیک سلامت در و پایان دفترچه های کاغذی بیمه تا پایان آذر ماه سال جاری خبر دارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۹:۳۰    
در مراسم "ما به توان هم" که در آستانه روز جهانی معلولین، در ایستگاه متروی امام خمینی (ره) برگزار شد، مدیران شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه بر روی صندلی چرخدار نشستند تا بهتر مشکلات این قشر را ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۹:۳۰    
همزمان با هفته تهران هوشمند در برج میلاد، امکان بازدید از رصدخانه شهری تهران برای عموم علاقه مندان به موضوعات حوزه مدیریت شهری، آمار و اطلاعات جغرافیایی، به صورت رایگان فراهم شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۹:۱۵    
روحانی وارسته انقلابی، یار دیرین امام و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حضرت آیت ا... حاج شیخ جواد الهی ساعاتی پیش به رحمت ایزدی پیوست و مراسم تشییع پیکر وی فردا برگزار می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۶    
مراسم رونمایی از کتاب شاهین برآفتاب حاوی زندگی و فعالیت های شهید غلامعی پیچک در نخلستان اوج برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۶    
با این که اخبار دریافتی از تخصیص بودجه از سوی سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت کمک جبرانی 200 هزار تومانی به کارکنان دولت حکایت دارد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۰    
آتش نشانان موفق به نجات جان دختربچه هشت ماهه ای شدند که میان دود حبس شده بود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۹:۰۰    
مرد جوان حین فرار از بالکن طبقه پنجم ساختمان همسایه در خیابان ایران زمین شمالی به کام مرگ فرورفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۵۷    
مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: آمار مصدومان ناشی از حوادث کار تا پایان مهر ماه امسال با 1683 نفر نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد افزایش داشته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۵۷    
رئیس پلیس راه شمالی استان فارس با استناد به نظر کارشناسی، علت وقوع حادثه واژگونی اتوبوس در تنگ ابوالحیات را عامل انسانی ذکر کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۵۷    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت کلاهبرداری خبر داد که با ارسال پیامک اقدام به کلاهبرداری های میلیونی می کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۵۱    
توصیه های کارشناسان تغذیه همیشه بر این اصل استوار بوده است که از مصرف کلسترول و چربی های اشباع دوری کنید؛ اما این روزها مقالات و خبرهای زیادی با این عنوان می بینیم که بدون نگرانی کلسترول مصرف کنید ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۵۱    
پونۀ کوهی بی اشتهایی و ضعف معده را هم از بین می برد و سکسکه را تسکین می دهد. پونه که زداینده و باز کننده و نرم کننده مواد صفرایی و سودایی است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۵۱    
رئیس پلیس راه آذربایجان غربی از وقوع 280 تصادف منجر به فوت در استان طی سالجاری خبرداد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۴۵    
بررسی های صورت گرفته در قالب یک پایان نامه دانشجویی گویای آن است که انجام ورزش "پیلاتس" به مدت هشت هفته، با وجود رضایت کامل افراد گروه آزمایش و نداشتن هیچگونه انصراف از ادامه این مسیر ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۴۲    
برخی از جوانان خوشبختی را در انتخاب دختر از خانواده ثروتمند و برخی ازدواج با دختر زیبا می دانند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۳۶    
فرماندار رامسر گفت: سیل مهرماه خسارات سنگینی به روستاها و شهر رامسر وارد کرد و انتظار جبران خسارات را داریم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۳۶    
وزیر ارتباطات گفت: 67 درصد دستگاههای دولتی، خدمات خود را الکترونیکی کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۳۰    
پاسخ پیروز حناچی به سوالی درباره شایعه عضویت یکی از نزدیکانش در گروه های معاند و مخالف نظام، در بین اهالی رسانه موافقان و مخالفانی داشته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۲۷    
رییس کمیته محیط زیست شورای شهر گفت : تعرفه ها و جریمه های کنونی قطع درختان براساس ارزش اکولوژیکی درختان نیست و با افزایش شدید قیمت زمین، تهدید جدی برای درختان و باغات ایجاد کرده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۲    
بانک مرکزی شرایط جدید صدور و استفاده از چک های تضمین شده را ابلاغ کرد، بر اساس این بخشنامه از این پس چک های تضمین شده صرفا در وجه ذینفع صادر می شود و درج مشخصات ذینفع بر روی چک الزامی است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۷    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه این واقعیت وجود دارد که در کشور پولشویی صورت می گیرد گفت: این بدان معنا نیست که هیچ نهادی از جمهوری اسلامی ایران این کار را انجام می دهد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۱    
دوچرخه سواری جاده ایران برای فصل 2019 تورهای آسیایی دو نماینده خواهد داشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۵۱    
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: شبکه های تحقیقات پرستاری باید اعضای هیات علمی را از همه مراکز پژوهشی و دانشگاهی به همکاری برای حل مشکلات نظام سلامت دعوت کنند تا شاهد افزایش بهره وری تحقیقات در حوزه ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۷    
میلان با پیروزی که برابر پارما به دست آورد موقتا به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۷    
نمایش فیلم مغزهای کوچک زنگ زده ساخته هومن سیدی در آخرین روز جشنواره فیلم تالین با تمجید سایت این رویداد سینمایی رو به رو شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۴۱    
یدالله محبی به عنوان قهرمانی رقابت های سنگین وزن کاپ ایوان یاریگین در جام الروسا روسیه دست یافت و عباس فروتن نایب قهرمان شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۱    
هفته پانزدهم لیگ دسته یک با پیروزی تیم های بادران تهران و نود ارومیه پیگیری شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۳۱    
طبق اعلام مرکز آمار، سهم گوشت گاو و گوساله با 56,1 هزار تن وزن لاشه (56.6 درصد)، گوسفند و بره با 32.5 هزار تن (32.8 درصد)، بز و بزغاله با 8.3 هزار تن (8.4 درصد) و سایر دام ها با 2.25 هزار تن (2 ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۵    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بهسازی محیطی کلانتری ها برای تسهیل رفت و آمد معلولان خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۲۲    
رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای گفت: استفاده از اقلام تنظیم بازاری حق همه شهروندان است نه دلالانی که خود را جای مردم جا می زنند و می خواهند به جای همه ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۰۶    
تهیه کننده سریال کارگاه شماره 48 اعلام کرد که این سریال در مرحله انتخاب شبکه تلویزیونی قرار دارد تا تصویربرداری را آغاز کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۷:۰۰    
سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که روز سه شنبه پیش از دیدار پرسپولیس و ذوب آهن از کاپیتان پرسپولیس تجلیل می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۵۷    
جلوگیری از پشت نویسی و انتقال به غیر چک های تضمینی بانکی شفافیت مالی معاملات کلان اقتصادی را افزایش می دهد، اما به گفته برخی کارشناسان، این امر می تواند باعث ایجاد اختلال در روند این معاملات نیز شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۵۱    
تمرین امروز استقلال با حضور شاداب بازیکنان برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۴۵    
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، استفاده هر خانوار مستقر در ایران را از حداقل یک خدمت دولت الکترونیک در سال را از اهداف سال 1400 این سازمان برشمرد و گفت ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۴۲    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به ظرفیت های بورس کالا در حوزه تامین مالی صنایع اشاره کرد و گفت: ابزاری همچون اوراق سلف موازی استاندارد در بورس کالا وجود دارد که امکان تامین مالی صنایع مختلف از جمله ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۴۲    
یورو مسافرتی امروز در بانک ها حدود 13 هزار و 100 تومان عرضه می شود که نسبت به آخرین روز هفته گذشته حدود 700 تومان کاهش قیمت داشته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۳۶    
معاون تشخیص و پیشگیری سازمان آموزش و پرورش استثنایی از راه اندازی سرویس مدارس و خدمات دهی در حوزه درمان خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۳۶    
بیشتر از 80 درصد موبایل های موجود در بازار به صورت چمدانی و مسافری وارد کشور شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۳۰    
شهردار تهران پس از ادای سوگند در شورای شهر تهران برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) در مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حاضر شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۶:۲۱    
رئیس پلیس راه استان از انجام عملیات ایمن سازی تونل شماره 5 (امیر کبیر) محور کرج - چالوس و انسداد این مسیر از 11 آذر ماه تا 29 اسفندماه سال جاری خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۵:۵۷    
مدیرکل دفتر تقسیمات وزارت کشور تاکید کرد: وزارت کشور مسئولیت قانونی در تعیین مناطق جنگی و یا مناطق محروم کشور ندارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۵:۵۱    
یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کمک به دولت فعلی جهت تایید، تصحیح یا تکمیل برنامه اش را وظیفه خود می دانیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۵:۵۱    
مدیر عامل باشگاه خاتم اردکان گفت: با توجه به اینکه با 11 بازیکن در باشگاه های جهان حضور داشتیم و دو بازیکن در پست های تخصصی خود بازی نکردند به نظرم عملکرد خاتم بیش از حد انتظار بود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۵:۴۲    
مدیرکل حقوقی و امور مجلس دیوان عدالت اداری، گفت: درحال حاضر به لحاظ ضعف نظارت شهرداری ها وخلاء قانونی موجود که زمینه ساز تخلفات ساختمانی و ورود سالانه 12000 پرونده اعتراض به آراء ماده صد در دیوان ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۵:۳۰    
جانشین رئیس سازمان بهزیستی گفت: افرادی که در مرحله اول سبد کالا دریافت نکرده و معترض هستند می توانند اعتراض خود را از 20 آذرماه به سازمان بهزیستی اعلام کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۵:۲۷    
معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با تأکید بر برخورد قاطع مسئولان این قوه با مفاسد اقتصادی تأکید کرد: پرونده های مفاسد اقتصادی باید در اسرع وقت رسیدگی شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۵:۲۱    
شهردار جدید تهران با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به شهدا ادای احترام کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۵    
یک مقام مسئول در نظام بانکی، با بیان اینکه در هشت ماه گذشته، 8 هزار میلیارد تومان وام با سود دو تا 4 درصد پرداخت شده است، گفت: این رقم تا پایان سال به ده هزار میلیارد تومان خواهد رسید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۱    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: هر کسی که در چارچوب قانون و مصوبات شورای تامین عمل کند مورد حمایت نیروی انتظامی است و مشکلی نه برای آنان و نه برای ما پیش نمی آید.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۴:۵۱    
عضو فراکسیون نمایندگان از تلاش رئیس کمیته هسته ای مجلس برای پس گرفتن امضاهای طرح استیضاح وزیر امور خارجه خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۳:۴۱    
سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله صبح امروز به مناسبت هفته بسیج در شورای شهر تهران حضور یافت و با تأکید بر اینکه بسیج عرصه حضور جوانان غیرتمند در میدان های فرهنگی، اجتماعی ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۳:۴۱    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اولویت آموزش و پرورش در توسعه کشور گفت: نمایندگان مجلس باید بدانند با یک سرمایه گذاری میان مدت در آموزش و پرورش ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۳:۴۱    
دختران هندبالیست ایران در دومین دیدار خود از رقابت های قهرمانی بانوان آسیا هم شکست خوردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۳:۴۱    
پروانه سلحشوری در دانشگاه شهید بهشتی : همین که من گردنم را عمل کردم و دستم سال هاست درد می کند ثمره سال ها پوشیدن چادر بود!
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۳:۴۱    
وقوع زمین لرزه 7 ریشتری در ایالت آلاسکای آمریکا به تخریب یک جاده در شهر واسیلا منجر شد.این زمین لرزه هیچ تلفات جانی نداشته است و فقط چند مجروح بر جای گذاشته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۳:۴۱    
جیم اینهاف اعلام کرد در صورتی که ترکیه به خرید سامانه موشکی اس 400 از روسیه ادامه دهد، این تصمیم آنکارا عواقبی را به دنبال خواهد داشت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۶    
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر واگذاری صددرصدی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت که این دو باشگاه باید به سمت احداث استادیوم خصوصی بروند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۰    
دبیرفدراسیون وزنه برداری آمریکا گفت: فدراسیون ایران یک هفته پیش اطلاع داد به دلیل برگزاری جام فجر به قهرمانی نوجوانان جهان تیم نمی فرستد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۰    
هافبک تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که مسئولان حمایت بیشتری از این تیم در آستانه جام ملت های آسیا انجام دهند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۵۵    
بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا که آزمایش های موشکی ایران را نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت دانست ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۵۵    
دبیر اجرای طرح تعادل بخشی آب های زیرزمینی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: در 10 سال اخیر با کاهش بارندگی 17 تا 18 درصدی مواجه بوده ایم ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۵۵    
یک قطعه مهر نماز شیعیان از قرن شانزدهم یا هفدهم میلادی که در بقایای قلعه ای در مرز اسلواکی و مجارستان کشف شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۲    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال 98 روز دوشنبه 12 آذر 97 به پایان می رسد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۲    
یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به تولید دارویی جدید برای از بین بردن حساسیت های فصلی شده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۱۶    
همپوشانی دندان ها به دلایل مختلف از جمله زمینه های ژنتیکی در کودکان به وجود می آید و در صورتی که از سنین خردسالی درمان شروع شود تا بزرگسالی مشکل برطرف می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۵۲    
رئیس انجمن فیزیوتراپی ایران بیان کرد:باید تمام خدمات ارائه شده به معلولین تحت پوشش بیمه قرار گیرد و پیشگیری بهترین راهکار برای مقابله با افزایش تعداد معلولین است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۳۲    
تیم شهرداری تبریز، میزبان نماینده کرمان است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۱    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت: در اثر واژگونی اتوبوس در محور دشت ارژن - تنگ ابوالحیات، 2 نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۰۲    
یک قاضی فدرال تاریخ رسیدگی به پرونده حقوقی شکایت کوآلکام از اپل را مشخص کرد. مسئولان این دو شرکت 15 آوریل 2019 در دادگاه حاضر می شوند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۹:۵۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به غلظت آلاینده ها در شهرهای پرجمعیت و صنعتی از دوازدهم تا چهاردهم آذرماه ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۹:۵۶    
نشست تخصصی تبیین و تشریح قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت با حضور معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور و معاون توانبخشی مسئولین دستگاه ها مرتبط با قانون حمایت از حقوق معلولین و نمایندگان سازمان ...
  • ۱