جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای فانوس 10 آذر 1397 - fanousnews.ir

فانوس 1 فروردین 1395 فانوس 10 دی 1396 فانوس 31 مرداد 1397 فانوس 31 شهریور 1397 فانوس 1 مهر 1397 فانوس 30 آبان 1397 فانوس 30 دی 1397 فانوس 1 بهمن 1397 فانوس 1 اسفند 1397 فانوس 1 آذر 1397 فانوس 2 آذر 1397 فانوس 3 آذر 1397 فانوس 4 آذر 1397 فانوس 5 آذر 1397 فانوس 6 آذر 1397 فانوس 7 آذر 1397 فانوس 8 آذر 1397 فانوس 9 آذر 1397 فانوس 10 آذر 1397 فانوس 11 آذر 1397 فانوس 12 آذر 1397 فانوس 13 آذر 1397 فانوس 14 آذر 1397 فانوس 15 آذر 1397 فانوس 16 آذر 1397 فانوس 17 آذر 1397 فانوس 18 آذر 1397 فانوس 19 آذر 1397 فانوس 20 آذر 1397 فانوس 21 آذر 1397 فانوس 22 آذر 1397 فانوس 23 آذر 1397 فانوس 24 آذر 1397 فانوس 25 آذر 1397 فانوس 26 آذر 1397 فانوس 27 آذر 1397 فانوس 28 آذر 1397 فانوس 29 آذر 1397 فانوس 30 آذر 1397 
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۴۵    
پلیس هم بر اساس وظیفه موظف به رسیدگی ارتکاب این جرم و شکایت شاکی خصوصی بود اما جرم سرقت در عین حال ، دارای جنبه عمومی و خصوصی است که در بعد عمومی هم ، پلیس موظف به پیگیری ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۰۸:۵۰    
در ادامه رقابت های هفته پانزدهم لیگ جزیره، از ساعت 23 و 30 دقیقه ، دو دیدار همزمان برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۰:۳۶    
تخصیص 7700 میلیارد تومان در سال 97 برای پشت نوبتی های چرخه بهزیستی و کمیته امداد
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۹:۱۲    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری استفتائات جدید (آذر ماه) حضرت آیت الله خامنه ای را منتشر کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۴:۴۲    
رئیس سازمان چای کشور از پرداخت تمام مطالبات سهم دولت به چایکاران خبر داد و بیان کرد: 97 درصد از سهم کارخانه های چایسازی پرداخت شده و تنها 5 میلیارد تومان از سهم کارخانه داران باقی مانده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۵    
مایع ظرف شویی، ماده ای شوینده که معمولا اکثر ما با آن سروکار داریم، اما شاید ندانیم که این مایع شگفت انگیز کاربرد هایی دیگر به جز شستن ظروف را نیز یدک می کشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۲۵    
بر اساس مطالعه محققان چین و چروک بخش هایی از صورت ممکن است با یک بیماری مرتبط باشد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۱:۱۰    
مدیرعامل باشگاه سپاهان از تخصیص 20 هزار صندلی طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان به هواداران این تیم در بازی با پرسپولیس، در صورت موافقت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۷    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اثر برخورد پژو 405 با خودروی وانت پیکان در محور یاسوج به بابامیدان یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۷    
در میان سوانح و حوادث، یکی از وحشتناک ترین و بدترین حوادث، سقوط هواپیما است، زیرا هیچ راه فراری از آن وجود ندارد و مسافران تا لحظه مرگ، داخل هواپیما دقایق پر التهابی را سپری می کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۰:۰۵    
با توجه به اینکه میوه انار حاوی تعداد بیشماری دانه کوچک و حساس است، ممکن است هنگام پوست کندن برخی از این دانه ها له و از بین روند و حتی دستان ما رنگی شوند اما با شیوه ای آسان و جالب می توان پوست انار ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۹:۴۱    
پس از خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی ایران اهالی فوتبال به این موضوع واکنش نشان دادند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۸:۵۰    
خودروساز کُره ای هیوندای، با انتشار تصاویری از محصول جدیدش (Hyundai Palisade _ 2020)، از بزرگترین خودروی تاریخ خود رونمایی کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۰    
هویت دوتابعیتی افتخار نیست! /برخی ازسلبریتی های سینما و حتی تعدادی از سیاستمداران، هویت دو تابعیتی داشته و بعنوان یک امتیاز به آن افتخار می کنند! این سلبریتی ها برای زایمان ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۸:۱۷    
تحقیر بن سلمان در حاشیه اجلاس گروه 20 در آرژانتین!
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۰    
دبیر شورای عالی فضای مجازی در خصوص این که پیام رسان ها اعلام کرده اند که هاتگرام و تلگرام طلایی همچنان مقصر اصلی عدم رشد آنها هستند ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۰    
دفتر ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد: پوتین و ترامپ دیدار کوتاهی در حاشیه نشست جی-20 داشتند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۵۷    
مجموعه وزارت ارتباطات ظاهرا مدتی است به هدفی برای حملات صدا و سیما تبدیل شده و در مقابل هر حرکتی، هجمه ای به سمت آن روانه می شود که کمی بحث برانگیز است. اما ماجرا از کجا شروع شد و به کجا رسید؟
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۵۱    
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران در حالی به اتمام رسید که با نتایج به دست آمده، رقابت مدعیان داغ تر از قبل شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۵۱    
صدا و سیما به عنوان رسانه ای ملی به نظر می رسد به دلیل وجود رسانه های رقیب از جمله شبکه های اجتماعی در فضای مجازی و نیز برخی کاستی ها خصوصا در تولید برنامه های متناسب با محتواهای اثربخش ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۵۱    
معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صنعت ما فاقد خاصیت درون زایی است و از دهه 50، واردکننده کارخانه های مونتاژ به کشور بودیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۴۵    
معاون اول رییس جمهوری با بیان این که جامعه جوان فرصتی طلایی برای توسعه کشور است، گفت: دشمنان می خواهند نسل جوان جامعه ایران نسبت به آینده کشور مایوس شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۴۲    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت که شرط بازگشایی نرده های چهارراه ولیعصر (عج) منوط به همکاری و رعایت قانون توسط عابرین پیاده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۳۶    
مشاور فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اهمیت هوشمندسازی این نیرو، گفت: پلیس پایتخت در این امر پیشرو بوده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۳۰    
8 دلیلی که نشان می دهد آووکادو یک کاهش دهنده عالی برای وزن است؛
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۲۷    
استفاده از سیب ناراحتی های شایعی مانند خشکی پوست، ترک خوردگی پوست و رنگ پریدگی را برطرف می کند
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۱۵    
رئیس انجمن قلب و عروق ایران، گفت: تغذیه نامناسب کودکان باعث می شود در دراز مدت این افراد به بیماری قلبی مبتلا شوند لذا توصیه می شود از مصرف بی رویه قند و چربی پرهیز شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۱۵    
درمان سرماخوردگی تنها با مصرف دارو و قرص صورت نمی پذیرد بلکه باید برخی نکات مهم را رعایت کنید تا به طور فوری سرماخوردگی خود را درمان کنید ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۱۲    
زوجی که بدون مدرک طبابت در اتوبوس دندان های کودکان را مداوا می کردند توسط پلیس فلوریدا دستگیر شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۶    
فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری قاتل پدرزن همدانی خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۰    
معاون بهبود روش های اداره کل تشکیلات و بهبود روش های شهرداری تهران گفت: شهرداری ها باید در مدل کسب وکار خود تغییراتی ایجاد کرده و از نوآوری های جدید نیز بهره مند شوند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۰    
یکی از مهمترین وجوه حیات شهری وجه فرهنگی و اجتماعی آن است که بستر نرم افزاری تحقق مناسبات مدیریت و جریان زندگی شهرنشینان را فراهم می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۷    
دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در حال حاضر 222 دستگاه اتوبوس در خطوط تندرو متوقف هستند که با چهار میلیارد و 200 میلیون تومان می توان آنها را مجدداً راه اندازی کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۷    
زلزله 6.5 ریشتری جزایر تانیمبار در اندونزی را لرزاند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۷    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: تاکسی های فاقد پروانه هوشمند حداکثر تا آخر آذر مهلت دارند برای دریافت آن اقدام کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۱    
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آزادشهر از دستگیری فردی که مادرزنش را به خاطر سرقت طلا، کشت، خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۵۱    
شهردار منطقه چهار تهران از تجهیز سایت های برف روبی به تجهیزات زمستانه خبر داد و گفت: یازده سایت برف روبی منطقه چهار برای بارش های ناگهانی پاییزی در آماده باش کامل قرار گرفتند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۵    
شهردار تهران در واکنش به حضور بستگانش در سازمان منافقین، گفت: کسی را در قبر کس دیگر نمی گذارند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۵    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن 2 نفر در اثر واژگونی پژو 206 در قم خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۲    
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: بر اثر برخورد تریلی با اتوبوس مسافربری، 18 نفر مصدوم شدند که 12 نفر به علت عدم رضایت به بیمارستان انتقال داده نشدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۲    
شاخص بهای تولیدکننده در ایران در دوازده ماه منتهی به آبان ماه 1397 نسبت به دوازده ماه منتهی به آبان ماه 1396 به میزان 26.9 درصد افزایش یافته است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۶    
تیم ملی فوتبال بانوان ایران با شکست تیم تاجیکستان عنوان نایب قهرمانی رقابت های فوتبال آسیای مرکزی (کافا) را بدست آورد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۷    
رییس اتاق بازرگانی البرز گفت: دلار کالا نیست و صرفا واحد پول برای مبادلات تجاری است و اگر می خواهیم از وضعیت فعلی تجات پیدا کنیم باید به دنبال حفظ ارزش پول ملی در مقابل دلار باشیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم معتقد است تیمش در دیدار برابر تراکتورسازی تبریز مستحق باخت نبود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۷    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، همایون امیرزاده را به عنوان مدیر انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات این وزارتخانه منصوب کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۲۱    
اخمت گروزنی با وجود گلزنی بازیکن ایرانی اش نتوانست پیروزی اش را برابر ینیسی حفظ کند و برابر میزبانش مساوی کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۱۵    
رئیس پلیس فتا استان البرز گفت: کلاهبرداران با ایجاد صفحه جعلی ازطریق ربات ها وعده فروش شارژ ارزان قیمت، قربانیان را به سمت خرید از سایت جعلی شده و در آنجا با به دست آوردن اطلاعات حساب بانکی افراد ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۱۲    
کارگردان فیلم پیشونی سفید گفت:متاسفانه سینمای کودک مظلوم است و هرروز مظلوم تر می شود و امیدوارم روزی مانند دهه 60 ، کودکان ما عادت به سینما رفتن پیدا کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۰۶    
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: قانون جریمه مشمولان غایب تا پایان سال 97 اجرا می شود و مشمولان واجد شرایط باید در فرصت محدود باقی مانده برای ثبت درخواست خود از طریق دفاتر پلیس+10 اقدام کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۸:۰۶    
آخرین آمار حاکی است که از هفته گذشته که فرآیند ثبت نام کارت سوخت المثنی آغاز شده، سه میلیون و 500 هزار نفر برای دریافت کارت سوخت به سامانه الکترونیکی و اپلیکیشن خدمات دولت همراه مراجعه کردند که از ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۵۷    
ما دو تیم داریم که یک صاحب دارند، بودجه شان از یک جا تامین می شود، به هم بازیکن قرض می دهند و هواداران شان هم نسبت به تیم دیگر بی علاقه نیستند؛ این شرایط چقدر طبیعی است؟
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۵۱    
جرج هربرت واکر بوش یا همان بوشِ پدر شب گذشته در نود و چهارسالگی درگذشت. در ادامه 10 نکته درباره بوش می خوانید:
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۵    
تراکتورسازی با یک گل پارس جنوبی را شکست داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۵    
معاون فرهنگی اجتماعی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر کار فرهنگی را در قالب مسائل سیاسی پیش ببریم یعنی استفاده ابزاری از فکر و اندیشه افراد کرده ایم و این مسئله به نوعی سوء استفاده و تجاوز به ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۰    
نماینده قم در مجلس گفت: از اول انقلاب تاکنون مشکل کمبود یا نبود نداشتیم بلکه مشکل اصلی فساد است و اگر زمانی شرایطی پیش آمد و مردم به خیابان آمدند به معنای عناد و دشمنی مردم با انقلاب و حکومت نیست ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۲۷    
سریال کره ای کیمیاگر از امشب روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۲    
رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه تاکنون 2 میلیارد و 700 میلیون دلار برای تامین دارو و تجهیزات تخصیص یافته است، گفت: خوشبختانه در زمینه تخصیص ارز در حال حاضر مشکلی وجود ندارد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۵۷    
نتایج یک تحقیق جهانی نشان می دهد که از بین هر 10 کودک بیش از چهار نفر روزانه از نوشیدنی های حاوی مواد قندی مصرف می کنند و یک سوم از مصرف روزانه میوه محروم هستند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۵۱    
در پایان مهلت قانونی ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون هندبال حدود 20 نفر ثبت نام کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۴۵    
محققان دانشگاه صنعتی اصفهان برای نخستین بار لباس ضدسلولیت فشارنده با اثر میکروماساژ و قابلیت شارژ مجدد را طراحی و تولید کردند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۴۵    
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از عملکرد دستگاه های تبلیغاتی کشور با وجود بودجه های هنگفت در مورد حجاب انتقاد کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۶    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 98 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از روز جمعه 16 آذر آغاز می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۳۶    
سازمان بورس اوراق بهادار ایران توانست به عضویت عادی سازمان بین المللی کمیسیون های اوراق بهادار درآید؛ این سازمان سابقا عضو پیوسته آیسکو بود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره اینکه علی رغم محدودیت های اعتباری توجه به زیرساخت های محیط بانی و یگان حفاظت جزو اولویتهای اصلی محیط زیست استان تهران است ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۶    
یک شرکت اینترنتی چینی می خواهد 272 ماهواره و مرکز عملیاتی پردازش داده طی 8 سال آینده در اختیار داشته باشد تا شبکه اینترنت را به صورت رایگان در هر نقطه از کره زمین در دسترس قرار دهد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۷    
یوکو تاناکا معروف ترین بازیگر نقش اوشین در سریال معروف سال های دور از خانه 63 ساله و در قید حیات است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۱    
خواب عمیق گلستان نوشته پروانه سراوانی، ابریشمی گل برجسته شش داستان از نشریه نیویورکر با ترجمه شیوا مقانلو ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۱    
هافبک عراقی پرسپولیس توانست عنوان بهترین بازیکن فوتبال کشورش را در سال 2018 به دست آورد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۶    
پژوهشگران دانشگاه "ام.آی.تی"، روش جدیدی ابداع کرده اند که می تواند دلیل مقاومت سلول های سرطانی را نسبت به دارو مشخص کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۰    
اکرم محمدی امینی با رای نهایی کمیته انضباطی دو سال از حضور در اماکن و رویدادهای ورزشی بولینگ، بیلیارد و بولس محروم شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۷    
در یک مطالعه جدید که توسط محققان کالج دانشگاهی لندن روی 19 نوزاد تازه متولد شده انجام شد، محققان دریافتند که مشت و لگد زدن جنین به دیواره رحم مادرش در واقع شیوه ای برای آشنایی و درک بدن و اندام خود ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۱    
تفریحات تهران، بهترین فرصت برای رهایی از خستگی های کار و زندگی روزمره به ویژه در ایام تعطیلات آخر هفته می باشند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۱۲    
با برگزاری مجمع عمومی فدراسیون جهانی تیراندازی، علی دادگر برای نخستین بار به عنوان عضو هیات اجرایی این فدراسیون انتخاب شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۱۲    
سرپرست مجتمع دادگاه های خانواده گفت: افرادی که با ایراد ضرب عمدی باعث ایجاد خشونت علیه زنان بشوند حسب مورد، علاوه بر پرداخت دیه به مجازات های تعزیری مقرر در قانون مجازات اسلامی محکوم خواهند شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۵:۰۰    
دلار در پایان معاملات هفته گذشته هم زمان با امیدواری معامله گران بازارهای جهانی ارز به نتیجه نشست گروه 20 و ملاقات سران آمریکا و چین که می تواند منجر به پایان جنگ تجاری میان این دو کشور شود ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۵۷    
مهاجم بلژیکی منچستریونایتد مدت هاست نتوانسته برای این تیم گلزنی کند و در این مدت اتفاقات زیادی رخ داده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۰    
فیلمی از لحظه وقوع زلزله 7 ریشتری که امروز در انکوریج، آلاسکا رخ داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۷    
با حضور جمعی از مسوولان استانی کیومرث کاظمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه معرفی شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۷    
پارلمان فرانسه، قانون ناپلئون که از دهه 1800 تاکنون بر جامعه فرانسه حاکم است را لغو و خشونت جسمی، کلامی یا روانشناختی در مورد فرزندان را جرم تلقی کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۷    
شماری از معترضان به برنامه های اقتصادی دولت بلژیک، روز جمعه با تجمع در بروکسل نارضایتی خود را از سیاست های کنونی اعلام کردند و خواستار استعفای نخست وزیر شدند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۲    
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تهران گفت: به جای آنکه تور لیدرها درباره اشخاص تاثیرگذار فرهنگی، هنری، سیاسی و... حرف بزنند، باید در شهرها ما به ازاهای تصویری از آن ها داشته باشیم.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۲    
چهارمین جشنواره اقوام و عشایر ایران به میزبانی گرمسار در حال انجام است در این مراسم 15 استان کشور حضور دارند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۶    
مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس امروز شنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۶    
خسرو احمدی و ایلیا منفرد در نمایش عشق من: حامد بهداد به کارگردانی شکرخدا گودرزی به ایفای نقش می پردازند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۷    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا از شناسایی و دستگیری سرشاخه اصلی و اعضای باند جعل مدارک دانشگاهی خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۷    
کاپیتان پرسپولیس فردا (یکشنبه) در نشست خبری حضور پیدا می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۱    
رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه موارد ابتلا به ایدز در خاورمیانه و شمال آفریقا از مرز هشدار گذشته است، در عین حال از ادغام خدمات پیشگیری ...
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۱    
وکیل مدافع هنگامه شهیدی از محکومیت موکلش به 12 سال و 9 ماه حبس خبر داد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: فردا در کمیسیون امنیت ملی سوال های تکراری از دکتر ظریف در قالب استیضاح مطرح می شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۲    
مهاجم اسپانیایی با تیم ویسل کوبه ژاپن قرارداد امضا کرد تا دوباره با آندرس اینیستا هم بازی شود.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۲    
وزیر رفاه گفت که موج چهارم انتقال ایدز نگران کننده است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۶    
رضا کیانیان پس از تماشای نسخه قاچاق فیلم همه می دانند یادداشتی خطاب به اصغر فرهادی، کارگردان این فیلم منتشر کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۶    
رهبری انقلاب :"همانطور که بدن آنها زیر خاک خوراک موریانه ها شد، این ها هم بدنشان خوراک مور خواهد شد و جمهوری اسلامی همچنان خواهد ایستاد."
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۰    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت گفت: حکم قطعی متهم سگ آزاری شفتی که اظهار ندامت کرده است، صادر شد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید ذوب آهن برابر آن ها برای دیگر تیم اصفهانی بازی نخواهد کرد.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی امشب از طریق قاب تلویزیون با مردم گفت وگو می کند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۵    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد ابهامات پیرامون مسائل متعدد از جمله حجم صادرات نفت ایران، صنعت نفت را متاثر کرده اما تولیدکنندگان روسی آماده هستند تا تولیدشان را طبق شرایط تنظیم کنند.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۵    
نخستین هفته آذر ماه امسال با 5 تصادف مرگبار در پایتخت پایان گرفت.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۲    
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در فرصت مناسب همه چیز را درباره تیم ملی امید خواهم گفت و برای کسانی که فوتبال را می شناسند روشن است که در تیم ملی امید چه خبر است.
فانوس   ۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۲:۵۲    
عضو سابق کنگره آمریکا با بیان اینکه مهارت های حکومتداری دونالد ترامپ ممکن است واشنگتن را در عرصه جهانی منزوی کند ...
  • ۱